Drakta i 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #41
    Legea ser langt bedre ut enn Diadorra.

    Kommentar

    • Latvijan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 360

      #42
      Opprinnelig skrevet av Ola
      Skeptisk. Håper de har vett til å holde skotøy utenfor avtalen.
      Hvorfor er du skeptisk? Legea lager ikke sko, så da får nok spillerne velge fritt.

      Siden Follo trolig rykker ned, blir Fugla det eneste laget i norsk toppfotball som spiller i Legea.

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2506

        #43
        Opprinnelig skrevet av Latvijan
        Legea lager ikke sko, så da får nok spillerne velge fritt.
        Det ble hevdet høyere opp i tråden også, men ser ikke ut til å stemme.
        Fra side 266 i katalogen Emil B linker til (http://www.legea.it/site/catalog/) er det fotballstøvler.
        De som ikke har tid til å laste ned katalogen kan se noen Legea-sko her: http://www.sportstandard.ro/ghete_fotbal_legea.html

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #44
          Opprinnelig skrevet av Emil B
          Legea ser langt bedre ut enn Diadorra.

          http://www.legea.it/site/catalog/
          Opprinnelig skrevet av Latvijan
          Hvorfor er du skeptisk? Legea lager ikke sko, så da får nok spillerne velge fritt.

          Neivel? Hvem lager de skoa som befinner seg i katalogen Emil B linker til?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Ted Nugent
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 851

            #45
            Jeg husker den legendariske Opelreklamen som var i pausene på Åråsen for mange år siden. "Opel sponser storklubbene i Europa: AC Milan, Bayern Munchen, Paris St Germain og LSK!"

            Neste år blir det: "Legea sponser de totalitære regimene: Nord Korea, Iran og LSK!"

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #46
              Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
              Jeg husker den legendariske Opelreklamen som var i pausene på Åråsen for mange år siden. "Opel sponser storklubbene i Europa: AC Milan, Bayern Munchen, Paris St Germain og LSK!"

              Neste år blir det: "Legea sponser de totalitære regimene: Nord Korea, Iran og LSK!"
              Til info, Tom Nordlie har sluttet i LSK.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Latvijan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2005
                • 360

                #47
                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Neivel? Hvem lager de skoa som befinner seg i katalogen Emil B linker til?
                Vel, det stemmer nok. Legea produserer forsåvidt sko, men det er ikke lenger det de satser på. I motsetning til sine konkurrenter, tror jeg ikke Legea sponser en eneste profesjonell spiller med skotøy per i dag.

                I avtalen til Follo og Oslo City (som begge bruker Legea) står spillerne fritt til å velge leverandør av skotøy. Så vidt jeg vet, er det ingen spiller på noen av de to nevnte lagene som brruker Legea sko.

                Kommentar

                • Superstefan
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 2180

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Å diskutere smak og behag blir bare tullete. Jeg spiller fotballl ukentlig selv, og bruker drakter fra både LSK, Barca og Manchester Utd. Den beste drakten er i mine øyne LSK drakten - mer behagelig på kroppen, bedre passform og lettere stoff. Forskjellen er uansett marginal, og med tanke på at våre menn får en ny drakt hver gang den gamle er utslitt spiller heller ikke elvetiden noen større rolle.

                  Hvilken draktleverandør LSK spiller nix og nada rolle, sko og ball betyr derimot mer.

                  Legea blir dritfett, av den enkle grunn at få andre bruker det.
                  Er helt enig i hva du skriver, tenkte vell mere med min "supporter hjerne" en med spillerenes vell og ved. LSK drakten har nå ett lag med tynt stoff som jeg synes blir veldig fort varmt og klamt med en litt for trang hals (sikkert fint for spill i norge,men klamt på pub), mens barca har 2 lag da det ene er en slags lufting, og litt anderledes fit. Men jeg er helt enig at Legea blir sikkert en flott drakt og som du sier at spillerene kan velge sko var nok en must.

                  PS: Ekke alle KFL'ere som passer like godt inn i den Italienske slim-fiten

                  Stefan- Pondus Kanaris
                  Fotograf Kreativ Kanaris

                  KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av caLitri
                    LSK har det med å være treige med nye drakter..
                    Eller det vil se Diadora er trege med gi ut de nye draktene.

                    Men at Brann skal selge 700000 drakter kan jo faen ikke stemme?
                    De trenger hver krone, når de skal lønne 14+ spillere med over en mill/årlig + betale det ubrukelige klubbstyret sitt.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • morten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2156

                      #50
                      30 mill på 5 sesonger og nye butikk med Legea håper jeg blir bra! Gleder meg til kickoff!
                      Badekar
                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                      Kommentar

                      • Martin83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 794

                        #51
                        Flere antyder at klubben har bestemt seg for ny utstyrsleverandør, men dette tviler jeg på. Dersom klubben har bestemt seg for og signert en ny avtale med en ny utstyrleverandør vil jeg anta at de hadde annonsert dette? Hvorfor skulle man holde noe slikt tilbake? Jeg har ingen tro på at dette er for å være "game" mot Diadora. Diadora annonserte selv at de ble ny leverandør for LSK mens vi allerede hadde en avtale med Adidas. Det samme skjedde med Viking for noen uker tilbake.

                        Når det gjelder hvilken leverandør vi skulle ha så mener jeg at klubben nå virkelig må få plass noen som kan gi oss cash men som også kan levere det ypperste av sportslig kvalitet. Jeg har ingen personlig sportslig erfaring med det ene merket kontra det andre, men jeg er skeptisk til Legea. Det å velge et merke bare for å velge noe som ingen andre har; det blir bare sært.

                        Hvis Legea har utstyr som er blant det beste så spør jeg meg hvorfor ikke andre større klubber i Europa har disse som leverandør? Hvilke topplag i England, Tyskland, Spania, Italia har Legea (Bosnia, Nord Korea, Livorno og Catania anser jeg ikke som topplag)? Brannfakkel: jeg vil anse det som "billig" å bære en trøye med Legea (selv om jeg alltid vil være stolt av å bære en LSK-drakt). Hvilken "cred" gir dette ellers i fotball-Norge?

                        Vi er LSK og vi skal tørre å gå egne veier så gi meg gjerne en utstyrleverandør som vi ikke har i Norge, men da forventer jeg at det er en anerkjent leverandør.

                        Sist vi skulle brøyte vei med Diadora så viste det seg at utstyret (les: spesielt sko) ikke holder mål. Tør vi å gjøre samme feil en gang til? Skal vi risikere sportslig utstyr fordan det at vi skal velge noe som ingen andre har? Jeg bare spør.

                        Kommentar

                        • Lillestrøm Kirke
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2004
                          • 1470

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                          Bytter ut Diadora




                          – Vi har inngått tidenes største utstyrsavtale med Legea. Avtalen gir oss også mulighet til å inngå egne avtaler med egne leverandører når det gjelder sko, baller og keeperhansker. Det er historisk i norsk toppfotball, så vidt vi vet. Totalt gir avtalen oss rundt 30 millioner kroner på fem sesonger, sier Robert Lauritsen markedsdirektør i LSK. Bytte av utstyrsleverandør medfører også at LSK vil starte egen butikk sammen med italienske Legea.


                          Legea er ny draktleverandør.
                          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            #53
                            Avtalen gir oss også mulighet til å inngå egne avtaler med egne leverandører når det gjelder sko, baller og keeperhansker.
                            Dette ser jeg som meget positivt!

                            Kommentar

                            • Vidarw
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Apr 2006
                              • 67

                              #54
                              Udinese og Palermo sine Legea drakter



                              Last edited by Vidarw; 30.10.2010, 09:55. Begrunnelse: .

                              Kommentar

                              • Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

                                #55
                                Kan bli bra dette her. Meget gledelig at baller og sko er utenom, det er tross alt dette som er en fotballspillers primære verktøy.

                                Om dette medfører at våre spillere kan fremforhandle egne skoavtaler, så burde det være et ganske unikt konkurransefortrinn i forhold til å få spillere til klubben? Om alternativet blir egen skoavtale i regi klubben, så håper jeg kvalitet går foran pris.

                                Også håper jeg at Bodø Glimt, Hønefoss, Sandefjord og andre storklubber ikke nå signerer Legea-avtaler på løpende bånd. Dette av cred hensyn.

                                Kommentar

                                • Ted Nugent
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 851

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Ola
                                  Også håper jeg at Bodø Glimt, Hønefoss, Sandefjord og andre storklubber ikke nå signerer Legea-avtaler på løpende bånd. Dette av cred hensyn.
                                  Veldig enig, selv om det er litt kjørt allerede mtp. Follo.

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                                    Veldig enig, selv om det er litt kjørt allerede mtp. Follo.
                                    Nja... Follo har på en måte litt kultstatus føler jeg. Nord-Korea og Iran, samt autentiske klubber som Livorno og Ascoli synes jeg også klinger godt.

                                    Bodø Glimt derimot...


                                    Men det handler om å treffe på gulfargen for at drakta skal bli bra.

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                      Helt riktig Tony.

                                      Men hva med om de slår Mix kiosken (heter det På Sparket??? IIRC) sammen med LSK butikken ???
                                      Det har nok minimal betydning. Og også veldig tvilsomt siden Kiosken og der LSK butikken skal ligge, er det gang inn til LSK kontoret imellom de to stedene.

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        #59
                                        Det ville nok også hjulpet butikken hvis det var gratis parkering der.

                                        Kommentar

                                        • Håkon Henriksen
                                          Administrator
                                          • Nov 2003
                                          • 6411

                                          #60
                                          Nå er det vel ikke sikkert at den blir på åråsen, jeg har lekt litt med tanken at det faktisk kan være slik at det er Comet Sport som tar over?

                                          Ikke vet jeg, men jeg gleder meg..
                                          Håkon Henriksen
                                          -
                                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                          -
                                          ALT FOR FUGLA

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎