Karim Essediri

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2116

    #61
    Bruk heller rutinerte spillere, slik at vi får med oss poeng. Karim er det beste alternativet, og skal selvfølgelig spille. Og til dere osm vil ha han vekk, kom gjerne med alternativer.
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.

    Kommentar

    • Marit
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2010
      • 885

      #62
      Opprinnelig skrevet av *46*
      Antar at han slipper å spille mot Haugesund på søndag etter dagens angrep på Ohi? Med forbehold om at Nettavisen og rb.no ikke overdriver.
      med karantenen til Steinar har vel ikke Henning noe annet alternativ enn å la ham spille? Ruben kan jo forsåvidt steppe inn i forsvaret ved behov, men jeg kan ikke huske han har spilt der i år og med den tynne stallen vi har for øyeblikket kan jeg ikke tenke meg at Henning har lyst til å benke spillere uten svært god grunn.
      Andas in och andas ut
      Orkar jag så orkar du

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #63
        Opprinnelig skrevet av heidar
        Bruk heller rutinerte spillere, slik at vi får med oss poeng. Karim er det beste alternativet, og skal selvfølgelig spille. Og til dere osm vil ha han vekk, kom gjerne med alternativer.
        Alternativer må jo komme uansett, i og med at både han og den andre høyrebacken ikke skal spille for klubben i 2012. Så kan jo hende det hadde hvert en god idè å la de andre spillerne i klubben få prøve seg i kamp, for å se om klubben kan finne en erstatter i egne rekker eller om de må hente inn en ny spiller. Steinar Pedersen kan bekle plassen som en back-up, mens PSA og Kippe spiller stopper og f.eks. Ringstad tar venstre. Kristoffer Tokstad brukes jo en del på den plassen på andrelaget og Henning sier at han ser på KT som en høyreback. La disse få prøve seg, så kan klubben ta ett standpunkt når vi får se om disse er gode nok eller ikke.

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #64
          Opprinnelig skrevet av heidar
          Bruk heller rutinerte spillere, slik at vi får med oss poeng. Karim er det beste alternativet, og skal selvfølgelig spille. Og til dere osm vil ha han vekk, kom gjerne med alternativer.
          Er enig i att man skal bruke rutinerte spillere, men har du hørt om noen som for rutine uten å spille??? Essediri har blitt mye bedre defensivt, men den innleggsfoten hans er i praktiskt kaputt. Hvorfor har Essediri blitt bedre, jo fordi han har fått starte mange kamper.

          Og siden plassen i tippeligaen er mer eller mindre sikret, og Essediri er på vei bort, så ser jeg ingen grunn til å ikke la noen andre som skal være med til neste år, få spille på seg rutine og erfaring.

          Om det blir 6 eller 12 plass på oss når sesongen er slutt bryr jeg meg ikke om. 6 plass er like lite verd som 12 plass.

          Bare vi slår søppla og ikke roter oss bort i nedrykkstriden så er jeg fornøyd med denne sesongen.

          Kommentar

          • Kristian
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 690

            #65
            Hadde ikke blitt overrasket om dette er noe media har blåst opp. Uansett synes jeg det er bra med tenning på treninger - og da kan slikt skje. Nå kjenner ikke jeg til saken utover det media har sagt, men hvis det ikke er veldig ille greier så synes jeg ikke det er noe som bør føre til utestengelse. Det er tynt nok bak der fra før.

            Kommentar

            • OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

              #66
              Er enig med en del innlegg som er allerede skrevet om Essidiri.

              Å droppe han fordi han er tent på trening og kom i basketak med andre spillere i stallen er meningsløst-

              Å droppe Karim fordi han er en dårlig spiller med mange svakheter når det gjelder det defensive og skal sannsynligvis vekk fra LSK etter sesongen er riktig og rett.
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

              Alltid Celtic og LSK

              Kommentar

              • *46*

                #67
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Karim var allerede satt ut til Haugesund kampen grunnet dårlig holdninger etter at han ikke skrev ny kontrakt..
                Spekulasjon med en klype salt - kanskje i dårlig humør? Litt synd med denne episoden, da han virker til å være en hyggelig fyr.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Karim var allerede satt ut til Haugesund kampen grunnet dårlig holdninger etter at han ikke skrev ny kontrakt..
                  Karim har jo vist seg fra den siden før.. Tok vel 1-2 år før han faktisk tok opp hansken etter at han ble satt ut av laget når han kom hit første gangen!

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    #69
                    Karimess har oppført seg rart ved mange anledninger. På tide å sette skapet på plass.

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                      Karimess har oppført seg rart ved mange anledninger.
                      Nothing beats his "pass the ball to the keeper who isnt even in goal" moment in the 89th minute when trailing 1-0 tonight, surely?
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #71
                        Karim har ikke riktig fokus og er ikke her til neste år, ergo han bør ikke spille. Samme pokker hvor "gode" innlegg/cornere han har..

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2116

                          #72
                          Eneste spilleren vi har med pasningsfot og vårt farligste offensive våpen. Karim må spille.
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Eneste spilleren vi har med pasningsfot og vårt farligste offensive våpen. Karim må spille.
                            Nå ble jeg litt i tvil her.. Ironi eller alvor?! Karim har skyld i mange flere baklengs enn han har skyld i mål for eget lag, det er det ingen som helst tvil om.

                            Kommentar

                            • holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

                              #74
                              Tilbakespillet fra Karim mot slutten av kampen, der Logi var med opp i angrep og har ca 100m å løpe hjem, og Karim brått finner ut at han skal finsikte passningsfoten sin og sende ballen i retning av eget åpent mål, forteller meg at vi veldig snart burde la noen andre enn Karim ta dødballene...
                              Hilsen Anders

                              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                              Kommentar

                              • *46*

                                #75
                                Det har gått for langt, når støttepassninger spilles på ren autopilot.

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  #76
                                  Når hodet ikke er med bør kroppen fjernes fra banen. Har aldri sett noen flagge at de er helt andre steder enn hva Karim klarte i dag.
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    #77
                                    Karim er en av de etablerte som man forventer skal levere. I mine øyne har han ikke levert stort å snakke om siden 2008, og trenger ikke resigneres!

                                    Kommentar

                                    • Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

                                      #78
                                      Har aldri sett noen gå så jævlig på rævva mot noen som absolutt ikke innehar fart. Det så egentlig bare rart ut.
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #79
                                        til tider i dag var Karim veldig god men huff la noen andre slå dødballer.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          til tider i dag var Karim veldig god men huff la noen andre slå dødballer.
                                          De dødballene og enkelte innlegg fikk han vel påskrevet sin dom ganske så ettertrykkelig fra Berg ved enkelte anledninger.... Belsvik gikk med vesentlig mindre hår inn til pause, enn ut til første omgang pga kort corner på overtid.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎