Aalesund - Lillestrøm 18:00 lørdag 25. juni Color Line Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13244

    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Med penger fra salget av UJah bør det kjøpes inn et par erfarne adeccospillere.
    Vi kjøpte jo en haug med dyre spillere som egentlig var adecco-materiale for noen år siden, det funka dårlig. Vi fikk faktisk en og annen slenger som ikke holdt 2. divisjonsnivå engang. Tror vi holder oss på nåværende kurs og satser på å finne norske og utenlandske talenter for fremtiden. Pengene bør gå til å gjøre utviklingsmulighetene enda bedre for unge spillere. LSK bør ha faste leiligheter hvor unge spillere som er innom kan bo, vi bør ruste opp trenerapparatet enda mer (ser for meg iallefall en proff mental trener) og vi må jobbe med å få til et best mulig miljø for spillerene. LSk bør være et klart førstevalg for unge talenter i norge, og en mønsterklubb på drift og sportslig utvikling. Vi var først i norge som proffklubb og havnet i toppen i mange år på grunn av det,, nå bør vi satse på å bli ledende på utviklingsarbeid.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7029

      Fikk bare sett andreomgang i dag, og syntes Gulbrandsen spilte bra. Mangler mye enda, men han viser at han bør være i skorpa for en startplass selv med færre skader.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av reka
        Vi kjøpte jo en haug med dyre spillere som egentlig var adecco-materiale for noen år siden, det funka dårlig. Vi fikk faktisk en og annen slenger som ikke holdt 2. divisjonsnivå engang. Tror vi holder oss på nåværende kurs og satser på å finne norske og utenlandske talenter for fremtiden. Pengene bør gå til å gjøre utviklingsmulighetene enda bedre for unge spillere. LSK bør ha faste leiligheter hvor unge spillere som er innom kan bo, vi bør ruste opp trenerapparatet enda mer (ser for meg iallefall en proff mental trener) og vi må jobbe med å få til et best mulig miljø for spillerene. LSk bør være et klart førstevalg for unge talenter i norge, og en mønsterklubb på drift og sportslig utvikling. Vi var først i norge som proffklubb og havnet i toppen i mange år på grunn av det,, nå bør vi satse på å bli ledende på utviklingsarbeid.
        Norge på sikt. Først må vi faen meg klare å ta Romerike.

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1212

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Ja, forsesongen var jo prega av gullsnakket.
          Ta deg heller en tur på Åråsen GIFKanari, for der tror jeg det er lenge siden du har vært.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Ta deg heller en tur på Åråsen GIFKanari, for der tror jeg det er lenge siden du har vært.
            Var på Åråsen mot Brann, ellers var jeg på tre kamper i forsesongen og treningskampen mot KIL. Og jeg fikk ihvertfall med meg Adeccotipsene som florerte her inne da.

            Kommentar

            • *46*

              Eneste som er å klage på i dag, er resultatet. Synes unggutta gjorde en fin figur og laget skapte mer enn hva jeg trodde på forhånd. Kun poengene uteblir. Defensivt å si noe slikt? Ja, men man må ikke glemme hvor mange førstevalg som er skada og var indisponible.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Opprinnelig skrevet av *46*
                Eneste som er å klage på i dag, er resultatet. Synes unggutta gjorde en fin figur og laget skapte mer enn hva jeg trodde på forhånd. Kun poengene uteblir. Defensivt å si noe slikt? Ja, men man må ikke glemme hvor mange førstevalg som er skada og var indisponible.
                Enig med du! Denne kampen var avskrevet på forhånd og det var dermed positivt å se hvor mye ungguttene klarte å få til. Sjelden å se så intensiv jobbing og så mye press. Det har jeg savnet lenge. Defensivt er det en del å si. Irriterende tullemål mot, men jeg hadde ventet slakt.

                Og gi pokker i å unndra GIF'en meningsberettigelse for ikke å være på Åråsen. Folk som følger alle kamper har rett til å uttrykke sin mening, selv om den ikke er i samsvar med din.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • A.Bilet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 808

                  Gutta fortjener skryt for innsatsen de la inn i dag! Dette resultatet viser ikke mer enn at LSK2 ikke slår en klar medaljekandidat på bortebane.
                  A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                  Twitter-bruker

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    I dag kan man ikke klage og grine over så mye. Det er litt tilfeldig at vi taper. I förste omgang produserer vi flere store muligheter og er marginer fra å ta ledelsen. Vi mönstrer noe som må väre en av de yngste försteelverne TL har sett. I hvertfall midtbane og angrep. Alikevel har vi et skikkelig tak på kampen i förste omgang. Gulbrandsen er altfor het foran kassa, ja, men samtidig er han nede på midtbane og dypt i egen halvdel og vinner tilbake en masse baller. River og sliter og jobber som bare faen. Er ekstremt näre å sende oss i ledelsen i förste. Ellers er det litt opp og ned med en del av unggutta, men det får man helt enkelt leve med. Synes også det blir for enkelt å si at målet kommer som fölge av dårlig press i dag. Det er en rein misforståelse som vi får skrive på juniortabb-kvoten til Ringstad og Nico. Shit happens.

                    Jeg er stolt av laget i dag, akkurat som jeg var etter cup-exiten på onsdag. Det er bra innsats, og veldig mye bra fotball. Defensivt har det også värt bedring i disse kampene. Det som skuffer meg i dag, er at Sögård leverer såpass elendig. Pinlig at Ruben fremstår som veteranen på midten i dag. Sögård gjör flere hårreisende feil. I neste kamp bör det gjöres et statement på sentral midtbane. Ruben og Gislason fremstår som et langt mer logisk valg, og Ruben kommer til å bli sjef om vi fortsetter å matche ham i TL ut året. Sögård så jo også helt utkjört ut i perioder.

                    Jeg ville forövrig ha skammet meg litt om jeg var Aafk supporter i dag (i og for seg ville jeg ha skammet meg hver dag). Barrantes bör utvises ved to tilfeller for Annan style mökkaoppförsel. Kjenner jeg Rekdal rett så kommer han ikke til å gi spilleren noen reprimande, men det får nå väre.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                      Fakta er dagens angrep/midtbane er en gjeng juniorer som ikke har noe i tippeligaen å gjøre, ok å sette inn et par juniorer, men 4-5 blir for mange.
                      Hva er det du tøver med nå, dolly? Selvfølgelig var det for mange, men hvilket valg hadde vi? Vi har ikke større stall enn vi har. De som var der fikk en matchtrening som var høyst påkrevet. De får ikke for mye av det med en hovedtrener som har bytteallergi.

                      For øvrig; hva er det vi har best erfaring med å anskaffe? Adeccoligaspillere, eller unge utenlandske spillere som får utviklingstid i LSK? RBK-kampen fikk meg til å gå fullstendig ut av fatning. Denne kampen var avskrevet i utgangspunktet, men gir håp for framtida.
                      Last edited by Stray Cat; 25.06.2011, 21:10. Begrunnelse: må ha nye briller.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Forövrig andre kamp på rad der en av motstandernes slimåler har kommet seg unna et höyst fortjent rödt kort. Barrantes hadde to situasjoner som begge isolert kvalifiserer til rödt. Begge situasjoner oppstår langt unna spillet og er uprovoserte voldelige handlinger.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          Forøvrig: Hører jeg feil, eller planker veivesenpublikummet LSK-kassetten fra 1977? Håper alle tilreisende kanarifans sjekker lommer og bagger før de drar, er åpenbart at det stjeles supporterkultur over en lav sko der oppe,

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1214

                            Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                            Gutta fortjener skryt for innsatsen de la inn i dag! Dette resultatet viser ikke mer enn at LSK2 ikke slår en klar medaljekandidat på bortebane.
                            Medaljekandidat?? Aafk er like mye en nedrykkskandidat som en medaljekandidat. Vi stilte veldig redusert men var fullt på høyde med de. Tilfeldigheter og selvsagt en del udyktighet gjør at vi ikke tar poeng i dag.

                            Kommentar

                            • *46*

                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Forøvrig: Hører jeg feil, eller planker veivesenpublikummet LSK-kassetten fra 1977? Håper alle tilreisende kanarifans sjekker lommer og bagger før de drar, er åpenbart at det stjeles supporterkultur over en lav sko der oppe,
                              Godt å høre at det ikke vare bare meg som hørte en gjeng tanter med strikkepinner som oppførte seg som ekte copy-cat's.

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                Jeg er positivt overraska.

                                Fiskeslolaget var best ca 25min i starten av andreomg. Resten av tia var juniorgjengen best. LKE og Råner'n sto for de fleste av feila, virkelig bra prestasjon av alle de unge.

                                Guldbransen har et voldsomt rykk, trenger bare å bli litt kaldere og smartere (det kommer etterhvert). Ruben begynner å bli stabil, det er veldig nære at han og Gisle vil være førstevalg på midten. Stian blir litt borte og er antagelig litt prega av stundens alvor, men er allikevel tydelig sterkere enn LKE bakover. Tokstad gjør seg ikke bort, men må bli tøffere.
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  Interessant at to av tre cornere var bedre enn noe av det Karim har prestert på ei stund.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Interessant at to av tre cornere var bedre enn noe av det Karim har prestert på ei stund.
                                    Pga grilling av ei saftig T-bone steik, fikk jeg ikke med meg alle dødballene, men det jeg så av Nico og Stian var virkelig lovende takter. Karim skal og bør ikke være fus på alle dødballer fremover. Både Stian og Nico har helt klart meldt seg på - virkelig bra av dem!

                                    Kommentar

                                    • TheFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 343

                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      Gulbrandsen er ræva!
                                      Kjenner jeg blir provosert av slike kommentarer. Fy faen. Gulbrandsen var en av våre beste spillere i dag, og en av de med mest potensiale. Det er fantastisk at han PRØVER, han kan dra av mange menn, herlig fart. Greit at han ikke lyktes med alt i dag, men det slike spillere vi trenger for svarte. Solberg skuffet idag, faen så ræva, og da har jeg ikke kommet til Søgård. Mannen er så dårlig at det egentlig er en jævla skam at han i det hele tatt spiller i tippeligaen, jeg liker han men sorry. Han er ikke engang adecco nivå, fy faen. Eneste han er god på er støttepasninger, har faen ikke ord. Jeg elsker lillestrøm og Søgg, men sorry. Lunan er MILEVIS bedre, og han er 19 år.

                                      Måtte få ut litt aggr.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Angående dødballene var det merkelig at Pedersen plutselig tok en dødball fra en lignende posisjon som Nico slo en livsfarlig knallhard dødballl i førsteomgang (til nettopp Pedersen som hadde scoret dersom han hadde hatt hår). Da slo han en lompe inn i feltet slik som Essediri gjør. Jeg er spent på om Essediri får fornyet tillit. Våre to største sjanser kom fra dødball og idag var vi ikke fult så tunge på dødball (med Ujah, PSA, Gislason ute). Dersom vi slår knallharde innsvingere, blir vi like farlige (eller kanskje enda farligere) på dødball enn det vi er på kontringer. Helt merkelig at ingen fra trenerteamet ser dette.
                                        Last edited by KFL41; 26.06.2011, 00:35.

                                        Kommentar

                                        • junior
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2006
                                          • 492

                                          Opprinnelig skrevet av mooph
                                          Jeg er positivt overraska.

                                          Fiskeslolaget var best ca 25min i starten av andreomg. Resten av tia var juniorgjengen best. LKE og Råner'n sto for de fleste av feila, virkelig bra prestasjon av alle de unge.
                                          Rekdal er enig:

                                          http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article203992.ece

                                          Guttene leverer. Men jeg må si jeg er mer imponert over LSK og det de gjør, enn av eget mannskap. Måten de kommer ut og kjører på er imponerende, sier AaFK-treneren.
                                          ------- Forza Fugla! -------

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎