Aalesund - Lillestrøm 18:00 lørdag 25. juni Color Line Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marit
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2010
    • 885

    der steg min respekt for Rekdal betraktelig. greit nok at den var under gulvet fra før av og det dermed ikke kunne gå noen annen vei enn oppover, men likevel...

    så dessverre ikke kampen, men utgangspunktet var forjævlig og tap med bare et mål må vel betraktes som en seier.
    Andas in och andas ut
    Orkar jag så orkar du

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Opprinnelig skrevet av Marit
      der steg min respekt for Rekdal betraktelig. greit nok at den var under gulvet fra før av og det dermed ikke kunne gå noen annen vei enn oppover, men likevel...

      så dessverre ikke kampen, men utgangspunktet var forjævlig og tap med bare et mål må vel betraktes som en seier.
      Rekdal er antakeligvis den ärligste treneren i Norge. På godt og vondt. Jeg skrev etter kampen at han antakeligvis ikke kom til å ta tak i Barrantes unoter, men i etterkant av kampen har fyren värt klinkende klar på at Barrantes skulle få seg en hårföner. Respekt. Rekdal er faktisk en mann av mer heder og äre enn alle trenere rosenborg har hatt de siste årene. Hamren, Jönsson og Eggen er alle hyklerske feiginger og ville aldri ha gjort samme erkjennelse som Rekdal. Det er tydelig at det står dårlig til med fairplay ånden på Lerkendal, når Kjetil Rekdal kunne tatt turen forbi og lholdt foredrag om sportsmanship og etikk.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        La oss legge til at Reka drev og markedsførte seg som mulig LSK-trener for en tid tilbake, så har vi en fyr som vi vet hvor vi har når det gjelder sympati til Fugla. Han er definitivt ingen LSK-hater, trolig smugfan slik de fleste sunnmøringer er etter at vi har vært drivhus for talenter derfra i flere tiår. Anders Giske, Arild Sundgot. Lillebror Riise osv osv<br><br>Har sansen for fyren, selvom lynnet hans blir vel kullsvart til tider så hjelper det tydeligvis på poenghøstinga.<br>AaFK har da aldri prestert noensinne i historien før de til slutt landet Reka som trener.<br>Sier litt om hva fyren er kapabel til det.

        PS hvor blir det av kamptråd LSK-Start ?
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7027

          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
          trolig smugfan slik de fleste sunnmøringer er
          Rekdal er fra Romsdal, ikke Sunnmøre. Blir som å si at jeg er fra Hamar og ikke Lørenskog.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3319

            Med tanke på det laget vi stilte med, så var jeg bekymret. I ettertid, surt å tape etter at unggutta har gjort en kjempejobb. Gulbrandsen har jeg vært noe skeptisk til før, men han la ned en solid innsats og jeg er spent på utviklingen videre. Det samme med Ruben. Har også sett for meg at han ville bli vraket ved endt kontrakt, men etter hans innsats på midtbanen de siste kampene så har han absolutt en fremtid på Åråsen. Hyggelig å se Tokstad få sjansen, og han gjorde seg heller ikke bort. Det samme med Solberg på andre kanten. Vi har utvilsomt mye spennende talenter det skal bli spennende å følge videre.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13243

              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              La oss legge til at Reka drev og markedsførte seg som mulig LSK-trener for en tid tilbake, så har vi en fyr som vi vet hvor vi har når det gjelder sympati til Fugla.
              ... og så setter vi en stopper for slikt vissvass: http://www.finnmarken.no/Rikssport/article4616875.ece

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎