Aalesund - Lillestrøm 18:00 lørdag 25. juni Color Line Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Mer enn godkjent, nå orker jeg si det selv med tap. Kippe står endelig frem som kaptein, spesielt i første, og skaper ro. Søgård er bare fæl. Baklengsen har vi sett så mange ganger før i år, med langt mer garva spillere i gult involvert. To sure og knepne bortetap mot to såkalte topplag.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
      En utrolig bra innsats av unngutta i dag! Jeg hevder herved at det som skiller oss fra seier er mangelen på pasningskraft på sentral midtbane.
      Søgård kan funke sammen med en ballspiller. Gabrielsen leverer til godkjent, men er ingen ballsentral.
      Min børs: Logi 6 - eriksen 5 - Pedersen 5 - Kippe 6 - Ringstad 5 - Tokstad 4 - Søgård 3 - Ruben 4 - Solberg 4 - BBS 6 - Fredrik 5.
      Med Erling og Bolly på hver sin kant og Nosa sentralt så hadde det nok sett bedre ut. BBS er god, men "alene" blir han altfor lett å ta ut.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Bra av de fleste av gutta i dag. Fantastisk å se Fredrik kjempe og sloss.
        Vi var kanskje ikke best idag, men man ser hvor bra dette laget kan bli med unggutta. De har et instinkt som sier SLOSS!!

        Det som irriterer meg grenseløst er det forbanna forsvaret vårt. Nok en gang taper vi pga feil i forsvaret. Latterlig at Sellin får plassen han får. PRESS!!!!!! Får vi skikk på forsvaret vårt, akn vi med litt flaks kjempe om europa i det minste.

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          Opprinnelig skrevet av Herman
          Fredrik G er helt klart banens beste. Utrolig innsats kampen gjennom. Vi taper ufortjent mot et topplag, når halve laget vårt er ute. Er allikevel drittlei av at vi aldri klarer å avgjøre jevne kamper til vår fordel.
          Lsk klart beste spiller var Frode Kippe. Gulbrandsen er ræva!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13244

            Opprinnelig skrevet av LSK N/B
            Synes vi gjør en ok kamp. Og berg tar etter min mening riktige valg i dag. Gulbrandsen imponerer veldig med innstasen i dag
            Om innsats er alt synes jeg både Guldbrandsen og Søgård imponerer. Dog er det ingen tvil om at Søgårds midtbanespill passer veldig dårlig inn i et lag som ønsker å angripe hurtig i bakrom, og at Guldbrandsen har et stykke igjen på valg og duellspill før han er selvskreven i TL.

            Alt i alt er jeg veldig fornøyd, laget stod frem som skikkelige LSK-spillere i dag. Når LSK2-junior leverer såpass er det god grunn til å glede seg til kommende sesonger.

            Kommentar

            • Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Søgård er bare fæl
              Trist, men sant. Det han leverte mot RBK var noe av det verste jeg har sett, og i dag fortsatte han i samme spor. Mye innsats, men er virkelig håpløs med ball, og forårsaker så utrolig mange balltap sentralt i banen hver kamp.
              Twitter

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Lsk klart beste spiller var Frode Kippe. Gulbrandsen er ræva!
                Kippe spiller en av sine bedre kamper i år, Fredrik står på som ett jævlig uvær og fortjener skryt han også. Så slutt å sleng sånn piss om en som langt ifra fortjener det!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Fredrik har masse fotball i seg, men avslutninger er dessverre ikke blant dem. Er det en gang jeg skal støtte omskoleringa så er det i hans tilfelle. Ut på kant med karen nu!

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1212

                    To ok kamper på tre dager men absolutt ingenting igjen. Fredrik Gulbrandsen løper og løper men dessverre med tidenes tunnelsyn. Nå er det kun to seiere mot Start og Viking som gjelder, ellers er vårsesongen langt under pari.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      Savner Ujah veldig i dag. Tror faktisk vi fort kunne vnnet kampen med han på banen. Ingen som klarer å pirke noen av de store sjansene våre over streken, og det taper vi kampen på.

                      Ellers så er backene alt for dårlig til å komme etter i dag, det er ofte store rom på kantene mens backene ikke kommer på løpene. Regner med at vi får justert dette etterhvert, har ikke vært så dårlige på det tidligere.

                      Skummelt å se hvor lite tilstedeværelse vi har i boks uten Ujah. Det blir meget kritisk å få inn en erstatter for han, om vi ikke lykkes med det blir vi nødt til å tenke alternativt.

                      Kommentar

                      • MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Lsk klart beste spiller var Frode Kippe. Gulbrandsen er ræva!
                        Det er helt utrolig å si... Hvilken annen unggutt hadde i det hele tatt kommet til de sjansene. Han løp mer enn noen på banen. Du er jo HELT ute... Virkelig.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          ...ellers er vårsesongen langt under pari.
                          Ja, forsesongen var jo prega av gullsnakket.

                          Kommentar

                          • dollyholly
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2007
                            • 965

                            Fakta er dagens angrep/midtbane er en gjeng juniorer som ikke har noe i tippeligaen å gjøre, ok å sette inn et par juniorer, men 4-5 blir for mange. Ga opp å telle alle feilpasninger, dårlige mottak og feilvalg i denne kampen. I tillegg er det kun BBS som er i stand til å treffe mål. Søgård er en lidelse å se med et utall av balltap og feilpasninger, han er i tillegg j.. treg til å vende opp spillet.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av dollyholly
                              Fakta er dagens angrep/midtbane er en gjeng juniorer som ikke har noe i tippeligaen å gjøre, ok å sette inn et par juniorer, men 4-5 blir for mange. Ga opp å telle alle feilpasninger, dårlige mottak og feilvalg i denne kampen. I tillegg er det kun BBS som er i stand til å treffe mål. Søgård er en lidelse å se med et utall av balltap og feilpasninger, han er i tillegg j.. treg til å vende opp spillet.
                              Du får ta deg en bolle og komme tilbake når du har sakligheter å komme med. Hvem er det som har levert LANGT under pari til nå i år? Hvem står på som ett uvær i dag? Erfaring må man jo få med spilletid, det er supert å se at de yngste er med på å spille Aalesund på ræva i deler av første omgang.

                              Kommentar

                              • LSK N/B
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 830

                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Om innsats er alt synes jeg både Guldbrandsen og Søgård imponerer. Dog er det ingen tvil om at Søgårds midtbanespill passer veldig dårlig inn i et lag som ønsker å angripe hurtig i bakrom, og at Guldbrandsen har et stykke igjen på valg og duellspill før han er selvskreven i TL.

                                Alt i alt er jeg veldig fornøyd, laget stod frem som skikkelige LSK-spillere i dag. Når LSK2-junior leverer såpass er det god grunn til å glede seg til kommende sesonger.
                                Innsats er ikke alt, men det er viktig at den er på topp hele tiden. Valg kan læres. Gulbarandsen kommer aldri til å bli en duellspiller
                                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                Nei til NFF!

                                Kommentar

                                • MoBee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 958

                                  Jeg tror ikke noen er uenig i at det er uheldig med så mange unggutter på en gang, men man har jo ikke noe valg!
                                  Jeg minner folk om hva vi trodde FØR sesongen. Med flyt i de to siste kampene før ferien, kan vi være med å kjempe rett under de beste. Det hadde hvertfall ikke jeg ventet.

                                  Mye klaging på god innsats nå syns jeg... Man taper fotballkamper... Det skjer. Men hvis man gir motstanderen kamp, så er det helt greit. Surt men greit.

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    Opprinnelig skrevet av MoBee
                                    Det er helt utrolig å si... Hvilken annen unggutt hadde i det hele tatt kommet til de sjansene. Han løp mer enn noen på banen. Du er jo HELT ute... Virkelig.
                                    En unggutt som får sjansen skal løpe til han spyr, men han skal ha for det, men poenget mitt er at han virker helt forvirret når han får ballen. Har ikke sett noe bedring på dette, han har jo fått en del sjanser nå. Med penger fra salget av UJah bør det kjøpes inn et par erfarne adeccospillere.

                                    Kommentar

                                    • gutt94
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2007
                                      • 3271

                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      Med penger fra salget av UJah bør det kjøpes inn et par erfarne adeccospillere.
                                      Kan ikke bare kjøpe kjøpe kjøpe, vi må utvikle de vi allerede har. Vi må få ut potensialet i spillerene vi har slik at de blir bedre. Da kan vi begynne å kjøpe
                                      KnutHSolberg

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av MoBee
                                        Jeg tror ikke noen er uenig i at det er uheldig med så mange unggutter på en gang, men man har jo ikke noe valg!
                                        Jeg minner folk om hva vi trodde FØR sesongen. Med flyt i de to siste kampene før ferien, kan vi være med å kjempe rett under de beste. Det hadde hvertfall ikke jeg ventet.

                                        Mye klaging på god innsats nå syns jeg... Man taper fotballkamper... Det skjer. Men hvis man gir motstanderen kamp, så er det helt greit. Surt men greit.
                                        Kommer ingen klager på de yngste fra meg hvertfall, syntes det er topp å se at de får spilletid. Hadde de yngste fått prøve seg mer ellers i sesongen tipper jeg en sånn her kamp hadde endt med seier.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                          En unggutt som får sjansen skal løpe til han spyr, men han skal ha for det, men poenget mitt er at han virker helt forvirret når han får ballen. Har ikke sett noe bedring på dette, han har jo fått en del sjanser nå. Med penger fra salget av UJah bør det kjøpes inn et par erfarne adeccospillere.
                                          Kjøpe hvem da mener du? Med Bolly, Erling, Gisle, Nosa, Karim og Ujah ute kan vi jo ikke vente at det finnes erfarne spillere som kan steppe inn for alle sammen, den tiden er forbi og takk for det. Gisle sin kontrakt må forlenges, så må det hentes inn unge og billige spillere for hver av de som blir solgt.. Men noe mer enn det tror jeg vi kan glemme!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎