Sead Ramovic

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bibaboy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 712

    Det vi bør kunne forlange er at han ikke slipper inn mål som f.eks mot Molde på Åråsen... Det er slett keeperspill.... Slike baller går ikke inn på en god keeper og spesielt ikke på verdens beste keeper.
    Fugla Forever

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
      Det vi bør kunne forlange er at han ikke slipper inn mål som f.eks mot Molde på Åråsen... Det er slett keeperspill.... Slike baller går ikke inn på en god keeper og spesielt ikke på verdens beste keeper.
      Jeg vil si at det var mer et lykketreff som Magne Simonsen aldri noen gang vil klare å gjenta.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Skal alikevel ikke gå inn...

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av Paddis
          Skal alikevel ikke gå inn...
          Han har god tid til å flytte på bena og plukke den ballen. Stor tabbe at han blir stående og dermed slenger seg etter ballen som er utenfor rekkevidde. Kunne greit tatt ett eller to steg bakover og plukke ballen greit. Keepertabbe.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3154

            Han hadde jo en ganske gedigen tabbe mot Tromså også...

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Skal alikevel ikke gå inn...
              Helt korrekt. For Stian skulle tatt han ut før han fikk stå alene og prikke det innlegget.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av *46*
                Helt korrekt. For Stian skulle tatt han ut før han fikk stå alene og prikke det innlegget.
                Synes vel det var vel strengt dømt mot Stian. Prikke innlegg? Fyren fikk jo total feiltreff!!
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Han har god tid til å flytte på bena og plukke den ballen. Stor tabbe at han blir stående og dermed slenger seg etter ballen som er utenfor rekkevidde. Kunne greit tatt ett eller to steg bakover og plukke ballen greit. Keepertabbe.
                  99% av keepere jukser og tar steget ut i feltet i det de ser innlegget komme. Du må gjerne kalle det en keepertabbe, men skuddet ville gått inn på de aller fleste keepere, da sleivtreffet daler tilnærmet perfekt via stolpen i lengste hjørne.

                  Forøvrig er Ramovic for skadeplaget til at det burde være aktuelt å signere ny kontrakt med han nå. Kvalitetsmessig er han er enn god nok, men det nytter ikke med en keeper som til stadighet må byttes ut med skade. Får han bukt med lysken burde vi forlenge, ellers burde vi se oss om etter ny førstekeeper, Ramovic er sikkert heller ingen billig mann.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    99% av keepere jukser og tar steget ut i feltet i det de ser innlegget komme. Du må gjerne kalle det en keepertabbe, men skuddet ville gått inn på de aller fleste keepere, da sleivtreffet daler tilnærmet perfekt via stolpen i lengste hjørne.
                    Enig i at Ramovic er god nok. Men målet mot Molde var en tabbe. Jeg tenkte som deg før jeg så reprisen. Men han har plenty med tid til å forflytte seg etter at han har tatt steget. Ballen går perfekt inn ved stolpen, men den er løs og han har tid til å forflytte seg, selv etter at han har tatt ett steg ut.

                    Kommentar

                    • *46*

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Synes vel det var vel strengt dømt mot Stian. Prikke innlegg? Fyren fikk jo total feiltreff!!
                      Han fikk i hvertfall få stå helt alene å legge ballen inn. Var ikke mye press fra Stian som lå alt for langt inn. Og det var ikke eneste gangen. Simonsen skulle ikke fått stått der ut så alene. 19 av 20 ganger ville innlegsforsøket gått inn på keeperene i Tippeligaen - til Sead sitt forsvar. Eller er det kanskje noen grunner til at Simonsen skal få stå alene å legge ballen på mål/inn foran mål?

                      Vi beveger oss sikkert off-topic nå, men å gi Sead ene og alene skylda for det målet er etter min mening ikke korrekt.

                      Kommentar

                      • Reyrey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2010
                        • 379

                        Stian Ringstad har like mye "skyld" i det målet når han kommer på etterskudd og ikke presser Simonsen..
                        (LSK trenger ny VB, så vi har 2 som kan konkurrere om plassen !)
                        På reprisen så det ut som Sead Ramovic trodde ballen gikk over mål,men ballen fikk en perfekt skru/dupp.. Kaller dette målet mere flaks enn keeper tabbe..

                        Tror uansett Ramovic er den keeperen vår med mest kontroll pdd! Ramovic reddet oss også til 1 poeng med sin nydelige redning på slutten av kampen.. Så drit i å legg mye energi i dette engangs tilfellet..
                        Forza Ramovic
                        LSK i med- og motgang <3

                        Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                        Kommentar

                        • sigurdsen
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 1817

                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                          99% av keepere jukser og tar steget ut i feltet i det de ser innlegget komme. Du må gjerne kalle det en keepertabbe, men skuddet ville gått inn på de aller fleste keepere, da sleivtreffet daler tilnærmet perfekt via stolpen i lengste hjørne.

                          Forøvrig er Ramovic for skadeplaget til at det burde være aktuelt å signere ny kontrakt med han nå. Kvalitetsmessig er han er enn god nok, men det nytter ikke med en keeper som til stadighet må byttes ut med skade. Får han bukt med lysken burde vi forlenge, ellers burde vi se oss om etter ny førstekeeper, Ramovic er sikkert heller ingen billig mann.
                          Er jo en soleklar keepertabbe? En ting er at Simonsen guller, og ramo går ut i feltet for å plukke et eventuelt innlegg, men han har da all verden med tid til å komme seg inn igjen og plukke ballen. Istedet ser det ut som han har betong i skoene

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4376

                            Takk!!!!
                            ..................

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Takk!!!!
                              Tenker Frode Kippe gjør det samme i dag..

                              NB! Han julenissen som kommenterte kampen i dag klarte Ramo å stoppe kjeften på, det ble rimelig stille i bua etterhvert for å si det sånn. Hehe!

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Skadefri Ramovic er tippeligaens beste(verdens beste).
                                Greit å gjøre tabber i kamper vi vinner og ha slike dager når vi sliter. 10 på børsen?

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                                  10 på børsen?
                                  Ikke i nærheten, men mange bra reddninger. Holder seg for lenge på strek ved en rekke anledninger og kommer for treigt ut.

                                  God kamp i dag.

                                  Kommentar

                                  • perrern80
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 603

                                    Herlig match vinner tendenser idag, Sead er konge, i en ellers bedriten kamp.

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      Etter kampen mot Hønefoss har jeg begynt å lure på om Sead har større plager enn det som har kommet fram. Ved begge baklengsmålene synes jeg han har "falling timber" - tendenser, m.a.o. ikke noe kraft i frasparket når han kaster seg. Håper jeg tar feil.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                                        Etter kampen mot Hønefoss har jeg begynt å lure på om Sead har større plager enn det som har kommet fram. Ved begge baklengsmålene synes jeg han har "falling timber" - tendenser, m.a.o. ikke noe kraft i frasparket når han kaster seg. Håper jeg tar feil.
                                        Du tar ikke feil og RB gikk jo i spillerbørsen langt i å hevde det samme. Ikke uten grunn. Mannen har problemer nok med å ta det som kommer fra motstanderen, og likevel peprer vi ham med tilbakespill og lar ham ta alle femmetere.

                                        LSK er et kamikaze-prosjekt.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                                          Etter kampen mot Hønefoss har jeg begynt å lure på om Sead har større plager enn det som har kommet fram. Ved begge baklengsmålene synes jeg han har "falling timber" - tendenser, m.a.o. ikke noe kraft i frasparket når han kaster seg. Håper jeg tar feil.
                                          Ingen av utsparkene kom vel heller lengre til midten. Mener å huske at han hadde noen voldsomme utspark i tromsø? HAdde han ikke en assist eller to?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎