Sead Ramovic

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13244

    Opprinnelig skrevet av tilt
    attityden
    Du mener "holdningen"?

    Kommentar

    • Candyking
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Nov 2007
      • 28

      Jeg likern, han stiller opp og tar en prat med fansen når det går dårlig (ref etter Stabæk kampen både ved stadion etter match, og på Åråsen når spillerne kom tilbake). Han kjenner igjen og hilser på supportere på gata og vet at det er supporterne som er Lillestrøm SK!
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av Candyking
        Jeg likern, han stiller opp og tar en prat med fansen når det går dårlig (ref etter Stabæk kampen både ved stadion etter match, og på Åråsen når spillerne kom tilbake). Han kjenner igjen og hilser på supportere på gata og vet at det er supporterne som er Lillestrøm SK!
        Har veldig sansen for personen Sead Ramovic, men skeptisk til skadene han har slitt med i år. Du ser det har satt han tilbake.

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
          Men som noen påpeker, artig med noen som har litt attityd. Misliker kun at han føyer seg inn i rekken av spillere som slenger med leppa om klubben (ref Nosa og Occean).
          OT: litt usikker på om det er riktig å ta med Occean i den sammenhengen. Han følger fortsatt med på klubben, og ser tydeligvis en god del av kampene via nettet. Var nok mer en viss trener enn klubben som var målet for Occeans kritikk.
          Knurr...

          Kommentar

          • Reyrey
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2010
            • 379

            Står på rb sin hjemmeside at Sead spiller sin (første og) siste sesong for oss, og at vi nå har skaffet oss en erstatter i Kenneth Udjus fra Sogndal..

            Håper virkelig Sead avslutter i god stil, for når han har vært skadefri har han vært en klasse keeper for oss!!

            Lykke til videre Sead Ramovic
            LSK i med- og motgang <3

            Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              Kan ikke se å ha sett denne her før;


              Noen (selverklærte? ) odds eksperter mistenker Ramovic for kampfiks i kampen mot Stabæk. (4-1 matchen). Ikke at jeg skal begynne å mistenke egne spillere, men jeg syns ikke det er til å komme utenom at mange av de 4 målene er mål Ramovic med sin kvalitet kunne/burde tatt..

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9382

                Opprinnelig skrevet av ON
                Kan ikke se å ha sett denne her før;


                Noen (selverklærte? ) odds eksperter mistenker Ramovic for kampfiks i kampen mot Stabæk. (4-1 matchen). Ikke at jeg skal begynne å mistenke egne spillere, men jeg syns ikke det er til å komme utenom at mange av de 4 målene er mål Ramovic med sin kvalitet kunne/burde tatt..
                Ramovic har jo vært skada og "bevegelseshemma" i hele år. Men han har spelt for det, med da mest uheldig utfall mot STB.

                Vi har forresten en brukbar oddsekspert i Kanari-Fansen (har vært ekspert av yrke), som spilte på kampen LSK - FFK nå sist. Han satt penga på FFK seier og Pusic som målskårer. Og sånn går no dagan.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3153

                  Opprinnelig skrevet av ON
                  Kan ikke se å ha sett denne her før;


                  Noen (selverklærte? ) odds eksperter mistenker Ramovic for kampfiks i kampen mot Stabæk. (4-1 matchen). Ikke at jeg skal begynne å mistenke egne spillere, men jeg syns ikke det er til å komme utenom at mange av de 4 målene er mål Ramovic med sin kvalitet kunne/burde tatt..
                  Jeg tenkte akkurat det samme, men har ikke villet kommentere det. Jeg støtter helhjertet at udjus kommer inn, og håper intenst at det bare er skader m.m. som har gjort Sead så hjelpesløs ved altfor mange anledninger i år. På den annen side - om det er noen som helst i ledelsen i LSK som tror at det kan være et snev av sannhet i beskyldningene mot Sead, så håper jeg for guds skyld at han ikke står et minutt mer i år. Er han kjøpt og betalt, så vet gudene hva han kan finne på nå som han er på utgående kontrakt...

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    Om vi skal mistenke Ramo for kampfiksing så kan jeg nevne minst en annen keeper i troppen som har levert den ene ræva kampen etter den andre...
                    Ramo er en god keeper og det er smålig å anklage han for å fikse kamper bare fordi han leverte en kamp under pari..
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Om vi skal mistenke Ramo for kampfiksing så kan jeg nevne minst en annen keeper i troppen som har levert den ene ræva kampen etter den andre...
                      Ramo er en god keeper og det er smålig å anklage han for å fikse kamper bare fordi han leverte en kamp under pari..
                      Bare for å ha klargjort en ting; Jeg har ikke ment å anklage han. Jeg har valgt å skrive et innlegg her fordi Ramovic nå er på utgående kontrakt, og jeg stiller spørsmål ved noen av målene, og bevegelsene før målene, nettopp fordi han er en klassekeeper. Om det skulle være tilfelle, så anser jeg det som kritisk for sportsklubben fordi han er på utgående kontrakt. Derfor syns jeg utifra hva som kommer frem, og egne vurdering at det er ok å diskutere saken, uten at det trenger å bety at noen her inne anklager han for det.

                      Alle keepere kan ha en dårlig dag på jobben, og det er mest sannsynlig at Sead har hatt det her. Men jeg står fortsatt fast ved at jeg syns han b.la gjør noen merkelige bevegelser før scoringer som han, utifra hans standard burde kunne tatt, mot et lag vi burde slått, mot et lag hvor oddsen (vistnok) skal ha sunket uvanlig mye før kampstart.

                      Igjen; alle kan ha en dårlig dag. Men jeg syns det er helt betimelig å diskutere det.

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4376

                        Når vi spilte mot Stabæk borte kunne vi hatt Joe Hart, Iker Casillas og Hugo Lloris i mål (samtidig), og likevel ikke hatt sjangs til å vinne. Så ræva var vi akkurat da

                        Synes ikke det "stinker" kampfiksing som han løken i det innlegget påstår, selvom man aldri skal si aldri. Husk at vi hadde Westerberg i toppform på venstrebacken og. Dvs fritt fram, værsågod!
                        ..................

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          Tipper det var snakk om kampfiksing. Må ha vært et sammarbeid mellom Ramovic, Westerberg og den sentrale midtbanen.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1251

                            Lykke til videre.
                            Med Udhus på plass er det ikke vits å sprenge banken for å imøtekomme høye lønnskrav. Så god har han ikke hvert.

                            Kommentar

                            • kimmern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 1173

                              Jeg syns ramovic har vært god, men det er desverre en alt for stor risiko å invistere store midler i han pga alle skadene hans, full forståelse for at man velger å ikke imøtekomme hans krav.

                              Kommentar

                              • Robiwan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 603

                                Opprinnelig skrevet av glasgow
                                Lykke til videre.
                                Med Udhus på plass er det ikke vits å sprenge banken for å imøtekomme høye lønnskrav. Så god har han ikke hvert.
                                Nå trur ikke jeg hun feite dama har begynt å synge helt enda, men hvis det er helt klart at Ramo ikke spiller hos oss i 2013 er jeg bekymra for prestasjonene hans i høstsesongen 2012.
                                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Opprinnelig skrevet av kimmern
                                  Jeg syns ramovic har vært god, men det er desverre en alt for stor risiko å invistere store midler i han pga alle skadene hans, full forståelse for at man velger å ikke imøtekomme hans krav.
                                  Han må gå med på en bra men prestasjonsbasert lønn hvis dette ikke skal bli gambling for oss.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1467

                                    Om han ikke får forlenget, så vil jeg tro det er viktig for han med gode kamper mtp egen markedsføring..

                                    Kommentar

                                    • Fuglamannen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2011
                                      • 543

                                      Jeg vil se at vi satser på Udjus....vi kan ikke ha Ramovic OG Udjus på laget....det blir for dumt

                                      Kommentar

                                      • Solvangen
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Aug 2011
                                        • 27

                                        Nå er d slik at Udjus er blitt lovet 1.keeper rollen, selvfølgelig må han prestere, men tviler derfor på at ramovic blir værende ut sesongen. Løser jo opp i forhold til utlendingskvoten også. Vi må jo snart være laget med flest norske i stater'n og på innbytterbenken. Er endret seg en del siden starten av sesongen.

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Her vil jeg anta at klubben sparer en million i året eller to på å satse på Udjus...
                                          Vet at Ramovic tjente rått i Tromsø og hever nok god lønn i LSK også.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎