Sead Ramovic

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    Spørsmålet er om Sead ferdig etter sesongen når vi har signert Udjus?
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • egil
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1119

      KFL - medlem nr 23

      Kommentar

      • A.Bilet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2005
        • 808

        Opprinnelig skrevet av general
        Spørsmålet er om Sead ferdig etter sesongen når vi har signert Udjus?
        Vil tro det. Kan fort bli bare Udjus og Staw fra januar. Noe jeg synes høres greit ut. Greit med nordmenn, og greit med spillere som ikke er halvskada hele sesongen.
        A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

        Twitter-bruker

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          Opprinnelig skrevet av A.Bilet
          Vil tro det. Kan fort bli bare Udjus og Staw fra januar. Noe jeg synes høres greit ut. Greit med nordmenn, og greit med spillere som ikke er halvskada hele sesongen.
          Hever nok mindre lønn også!
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Rart da jeg har hørt fra veldig sikre kilder at keeperen til Kisa skulle spille for oss neste år... Men helt greit med en Norsk keeper noe som åpner for ????

            Kommentar

            • Mikki Mifsud
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2005
              • 244

              Og hverken Udjus eller Ramovic er interessert i å sitte på benken, noe Staw til en viss grad kan takle - sier seg sjøl hvor dette ender med Ramovic.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Rart da jeg har hørt fra veldig sikre kilder at keeperen til Kisa skulle spille for oss neste år... Men helt greit med en Norsk keeper noe som åpner for ????
                Staw har vel bare kontrakt ut året, samme med Sead. Sånn sett ingenting som sier at vi ikke behöver to keepere neste sesong... Begynner å bli et jävla gjennomtrekk på Åråsen nå.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Rart da jeg har hørt fra veldig sikre kilder at keeperen til Kisa skulle spille for oss neste år... Men helt greit med en Norsk keeper noe som åpner for ????
                  Kan han være et alternativ til Staw? Arnold og Udjus som keeperduo neste sesong? Da hadde det vel blitt kamp om keeperplassen.

                  Greit at vi prøver noe annet enn Ramovic. Han har ikke imponert nok, er for ofte skada og krever nok for mye lønn. Usikker på hva Udjus er god for.

                  Kommentar

                  • A.Bilet
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2005
                    • 808

                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Kan han være et alternativ til Staw? Arnold og Udjus som keeperduo neste sesong? Da hadde det vel blitt kamp om keeperplassen.
                    Uten at jeg sitter på noe informasjon her, så tipper jeg at Arnold ikke hentes hvis Udjus kommer. Staw spilles inn nå utover høsten, og da synes jeg det blir rart å hente to keepere til etter sesongen. Blir i så fall 4 nye keepere på ett år. Tipper Staw forlenger, og gir Udjus god kamp om keeperplassen neste år. Staw var bra mot Godset, tror han kan bli tippeligaens beste andrekeeper neste sesong.
                    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                    Twitter-bruker

                    Kommentar

                    • Fuglamannen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2011
                      • 543

                      Til han blir solgt...sead har vært meget god skadefri, men alt for mye skadet

                      Kommentar

                      • Pasi Rasimus
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Feb 2010
                        • 226

                        Med ny kontrakt til Staw + Udjus inn, så er Ramovic ute. Usikkert hvordan han motiverer seg for denne høsten hvis dette blir scenariet. Kan fort bli Staw mellom stengene ut sesongen da han seffern vil spille seg inn i diskusjonen til neste sesong.
                        Logi har jeg allerede avskrevet.

                        Kommentar

                        • *46*

                          Ikke glem at Ramovic garantert ikke ser på seg selv som ferdig mellom stengene, og da er han tjent med å oppføre seg profesjonelt og gjøre en så bra jobb som mulig.

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            Har ikke Reitmeyer noe mannlig avkom ett eller annet sted?
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • *46*

                              Ramovic ønsker Udjus lykke til på reservelaget. Samtidg understreker han at han er skadefri og er kvitt lyskeplagene - trener og spiller godt.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Om han holder seg skadefri ut sesongen er jeg ikke i tvil om at han spiller i LSK neste sesong, vel og merke dersom klubben ikke alt har gjort en avtale med flere keepere.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Om han holder seg skadefri ut sesongen er jeg ikke i tvil om at han spiller i LSK neste sesong, vel og merke dersom klubben ikke alt har gjort en avtale med flere keepere.
                                  Jeg tror ikke han spiller i LSK neste sesong. Og leste et sted at avtalen med LSK var gjort for noen uker siden, men man ønsket ikke å gå ut med det pga de andre keeperene.

                                  Og skadefri? I trening? Hvor var han på lørdag? Ikke på banen, men halvskadd på benken. Uansett er Ramovic en herlig type jeg virkelig har sansen for, men jeg tror skadene hemmer han mer enn hva vi her inne har hørt. Skal LSK bli et topplag, må man ha en keeper man vet er klar til "kommende helg" og kamp. Der tror jeg toget til Ramovic dessverre har forlatt perongen... Ujus hentes ikke inn for å vokte buret i 3. div. Ramovic ønsker ikke å spille i 3. div.

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Samtidg understreker han at han er skadefri og er kvitt lyskeplagene - trener og spiller godt.
                                    Dette har vi vel hørt før i år, uten at det har stemt.

                                    Kommentar

                                    • A.Bilet
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2005
                                      • 808

                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Samtidg understreker han at han er skadefri og er kvitt lyskeplagene - trener og spiller godt.
                                      Selvfølgelig sier han det nå som han må lete etter ny klubb.
                                      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                      Twitter-bruker

                                      Kommentar

                                      • tilt
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2007
                                        • 813

                                        Haha ! eLSKer Ramovic! Synd han forsvinner, for han har den beste attityden jeg vet om.
                                        livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                        https://twitter.com/#!/KjetiI

                                        Kommentar

                                        • HolterKanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 1603

                                          Ramo ute på tv2.no og selger seg selv? Det kan jeg godt like, spesielt etter at Udjus-ryktet dukket opp. Merkelig fyr han Sead. Sååå høye tanker om seg selv, men kun en skygge av den keeperen han en gang var. Men som noen påpeker, artig med noen som har litt attityd. Misliker kun at han føyer seg inn i rekken av spillere som slenger med leppa om klubben (ref Nosa og Occean).
                                          ***Større baller enn vett***

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎