Sesongkort 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #21
    Opprinnelig skrevet av Smukken
    I følge Mensa er det motsatte av å eLSKe likegyldighet. Here I come - I don't give a shit anymore. Fuck it all.
    22 år på Åråsen, med et enslig cupgull i 2007 på skrytelista. Masser av motgang og knuste drømmer. Tipper (og håper) du er på plass når serien starter i 2012.

    Sjøl har jeg innsett for mange år siden at LSK ikke er et medaljelag. Neste år blir det sesongkort - igjen.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • VallerudKanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 308

      #22
      Jeg trur på framtida! Jeg ser konsekvenser nå etter flere års økonomisk sløseri. Derfor er jeg overbevist om at det vil bli til det bedre når signalene sier at resultatene i regnskapet ikke vil gi røde tall i bunnlinja. Det kan jeg leve med denne sesongen og neste også tross 4-10 plass. Jeg er av mening at hele j.... fotball-norge sliter økonomisk og at Sportsklubben er på riktig kurs. På sikt vil investorer og sponsorer se at produktet kan kobles til sine tjenester og produkter. Men her må forbund, fotballtinget, klubb- og spillerorganisasjoner, media OG supporterorganisasjoner bidra for å gjøre norsk fotball til et godt produkt igjen.

      Beklager, her oppsummerte jeg flere viktige temaer, poenget er at jeg kommer til å kjøpe TO og ikke bare ett sesongkort for sesongen 2012!

      Det vil ikke hjelpe på kort sikt i høst, vi trenger minst en seier til for å være sikra tippeligaspill i 2012, men som et signal på lengre sikt at JEG STØTTER og derfor også kan gjennom medlemsskapet i Sportsklubben komme med mine synspunkter!
      Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #23
        Opprinnelig skrevet av Boudewijn
        Enig. Etter ti år med sesongkort skal jeg ha pause en stund nå. Først må de prestere, så kommer jeg tilbake.
        Tror du misforstår meg ganske grundig. Jeg kommer ikke til å ta en pause fra Åråsen. Jeg registrerer at LSK har prestert dårligere de årene jeg har hatt sesongkort, og mitt bidrag til at de skal få fremgang er å slutte å kjøpe sesongkort. Som den jevne supporter er jeg nemlig særdeles overtroisk, og har begynt å tro at forbannelsen som hviler over klubben har sammenheng med at jeg har sesongkort.

        Og klubben vil tjene mer penger på at jeg kjøper bilett hver gang
        Knurr...

        Kommentar

        • Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 718

          #24
          Ment som tilsvar til Vidar Evje's innlegg (vet ikke hvorfor quoten ikke kom med)

          Du har nok rett i det - jeg er rimelig "hothead" for å si det sånn og sier alltid hva jeg mener. Der og da føltes det nok riktig å boikotte LSK.
          Nå så føler jeg at sesongkort ikke er tema men at jeg heller kjøper enkeltbilletter for de kampene jeg har lyst til å se.

          Det er ikke alltid like lett å forstå ledelsen og det må være takhøyde til å at enkelte som meg selv - viser følelser og sinne - selv om dette da ikke er til LSKs fordel.
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

          Kommentar

          • 007

            #25
            billettservice.no overtar for billettluka.no fra sesongen 2012

            Kopiert fra nyhetstråden:
            Opprinnelig skrevet av 007
            Billettservice er med

            Ny sponsorkontrakt er signert. Denne gangen er det Billettservice som er med ut 2015.



            Egen kommentar: billettservice.no overtar ansvaret for billettsalg fra 2012-sesongen fra billettluka.no.
            Kanskje det i hvert fall blir enklere både å kjøpe sesongkort og enkeltbilletter for sesongen 2012

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #26
              Opprinnelig skrevet av 007
              Kopiert fra nyhetstråden:

              Kanskje det i hvert fall blir enklere både å kjøpe sesongkort og enkeltbilletter for sesongen 2012
              Meeeen like håpløst kjipt å stå i kø foran ei underbemanna luke og kjøpe enkeltbilletter til feltet. :-(
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                #27
                Jeg har ikke lyst til å kjøpe sesongkort på bakgrunn av resultatene de siste årene, men jeg kommer vel til å kjøpe sesongkort uansett da jeg liker å utsette hjertet, hjernen og sjelen for det LSK måtte tilby av god og dårlig underholdning. Og i de siste årene så har Åråsen utviklet seg til å S&M-klubb der LSK står for underholdningen, som kan sies har vært en vond og grusom opplevelse. Og jeg liker tydligvis å bli plaget :-)

                Kommentar

                • Kanaris93
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2007
                  • 232

                  #28
                  Aldri vært mindre i tvil! Sesongkort neste år!!
                  I med og motgang <3

                  Kommentar

                  • junior
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 492

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kanaris93
                    Aldri vært mindre i tvil! Sesongkort neste år!!
                    Bestiller når studielånet kommer jeg også. Skal se fugla spille seg til seriegull neste år fra feltet
                    ------- Forza Fugla! -------

                    Kommentar

                    • Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

                      #30
                      Jeg får ta en Per Berg jeg, da. Jeg kjøper to sesongkort neste år, men bare hvis styret hører på meg og beholder Henning Berg ved roret!
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                      Kommentar

                      • Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        Jeg får ta en Per Berg jeg, da. Jeg kjøper to sesongkort neste år, men bare hvis styret hører på meg og beholder Henning Berg ved roret!
                        Jeg kjøper også sesongkort hvis styret IKKE sparker Berg. Isåfall gir jeg det bort til Junioraksjonen (hvis de trenger det, og har lyst på det, da) , siden jeg uansett ikke får brukt det!
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3177

                          #32
                          Jeg kjøper sesongkort om Berg får sparken. Jeg kjøper sesongkort om Berg blir. Jeg kjøper sesongkort om Fugla klatrer på tabellen. Jeg kjøper sesongkort om de rykker ned.

                          LSK for meg er kjærlighet, sinne, ekstase og smerte i skjønn forening. LSK er en viktig del av livet - uansett.

                          Amen.

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            #33
                            Nå ble jeg veldig skuffa.

                            Ble ringt opp av LSK for en god stund siden og spurt om jeg ville ha sesongkort 2012, noe jeg ville. Jeg bekrefta alt og fikk beskjed om at jeg ville få tilsendt en giro, skulle betale den og hente kortet mitt på LSK shopen.

                            Det som skjer er at i dag, får jeg tilsendt en mail, der jeg får beskjed om å legge inn mailen min på en side, trykke på glemt passord, for så og logge meg inn og fikse alt selv. (ikke at det er så veldig vanskelig)

                            Men poenget er, hva var vitsen med ringerunden? Og hvorfor klarer ikke LSK og ha et opplegg som alle andre har? Gi meg et passord for for faen, dette blir så jalla LSK.
                            Den følelsen jeg hadde etter at jeg hadde snakket med han fra LSK som solgte meg sesongkortet var, "Deilig, nå har jeg sesongkort og jeg trenger ikke å tenke mer på det". Den gang ei.
                            Last edited by Kanariz; 10.03.2012, 09:55.

                            Kommentar

                            • perrern80
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 603

                              #34
                              Når kan man hente sesong kort for 2012?? Noen som vet????

                              Kommentar

                              • ChristerH
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Apr 2006
                                • 199

                                #35
                                Da fikk jeg ræva i gir og kjøpt sesongkort

                                Kommentar

                                • 10theri
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2010
                                  • 438

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av perrern80
                                  Når kan man hente sesong kort for 2012?? Noen som vet????
                                  Hvis du hadde sesongkort i fjor, så skal man bruke det samme kortet i år slik jeg har forstått.


                                  Ellers noen som sitter på tall til antall solgte sesongkort til nå?
                                  Heia Lillestrøm......

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3177

                                    #37
                                    Et lite hjertesukk fra oss som ikke bor på Lillestrøm. Når det ikke finnes en nettshop som er oppe og går på LSK.no, og jeg jobber på lørdager - så er det knotete å være Fugla-supporter. Skal jeg hente sesongkort så blir det en to timers kjøretur (om de noensinne blir ferdige, da...), og alle salg og andre spesielle aktiviteter kan jeg bare glemme. Sitter definitivt med følelsen av at dette kunne vært gjort smidigere...

                                    Kommentar

                                    • Wanker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 632

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Ble ringt opp av LSK for en god stund siden og spurt om jeg ville ha sesongkort 2012, noe jeg ville.
                                      Det sa også jeg ja til, ble jo til og med oppringt av en spiller.

                                      Det som skjer er at i dag, får jeg tilsendt en mail, der jeg får beskjed om å legge inn mailen min på en side, trykke på glemt passord, for så og logge meg inn og fikse alt selv. (ikke at det er så veldig vanskelig)
                                      Lucky bastard, jeg har hverken fått mail eller brev.
                                      Så ja, hva har de egentlig tenkt, de som arrangerte denne ringerunden?
                                      Last edited by Wanker; 14.03.2012, 10:51. Begrunnelse: dysleksi
                                      Hunter S. Thompson:

                                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                      Kommentar

                                      • Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

                                        #39
                                        Nå må LSK faan meg skjerpe seg. En av klubbens viktigste inntekts kilder er salg av sesongkort og billetter. Ved å ha et system som kan virke som er fra steinalderen så mister de jo mange kunder. Jeg har vært sesonkort innehaver de siste 4 år og ved fornyelse så har dette stort sett gått greit. Det som derimot er skandaløst er når nye tilskuere ønsker å investere i sesonkort så er det så tungvindt som dette. Ikke rart vi ligger på bunn i antall sogte sesonkort.

                                        LSK: SKJERP DERE. DETTE ER UNDER ENHVER KRITIKK.
                                        Fugla Forever

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #40
                                          Kan man anbefalle å løfte opp telefonen og ringe til LSK for en oppklaring?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎