Sesongkort 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #61
    "Resten av sesongen" kort?

    LSK burde absolutt selge et "resten av sesongen" kort. Vi vet godt at entusiasmen hever seg veldig fort etter et par gode matcher og at publikumstallet økes umiddelbart. Klubben bør benytte denne entusiasmen til å selge billetter til resten av sesongen og sikre høyere inntekter.

    LSK trenger selvsagt ikke å gi samme fordeler som ved kjøp av sesongkort, men en viss rabatt bør det selvsagt være.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      #62
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      LSK burde absolutt selge et "resten av sesongen" kort. Vi vet godt at entusiasmen hever seg veldig fort etter et par gode matcher og at publikumstallet økes umiddelbart. Klubben bør benytte denne entusiasmen til å selge billetter til resten av sesongen og sikre høyere inntekter.

      LSK trenger selvsagt ikke å gi samme fordeler som ved kjøp av sesongkort, men en viss rabatt bør det selvsagt være.
      Hadde vært et kjempetiltak! Jeg hadde i allefall kjøpt, da jeg sannsynligvis flytter til Romerike igjen til sommeren.
      Finnes det forresten noe halv-sesongkort?
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • O'bello
        Medlem
        Møteplager
        • Oct 2007
        • 72

        #63
        Var på Shop´n for å hente ut 3 stk sesongkort - helt etter instruks i mottatte mail. Lå korta der?! Neeei da! Og det var faen meg flere der som opplevde akkurat det samma som meg. Verst for han foran meg som hadde toga til Lillestrøm e jobb for å hente kortet sitt. Greit nok, dette pisset skjer hvert år, så en viss mental forberedelse er gjort, i alle fall for mitt vedkommende.

        Men jeg prøvde å ringe LSK´s støttetelefon noen skarve minutter over 16, for å høre om jeg kan trappe opp på Åråsen i morra og ordne dette. Der har selvfølgelig helgen kommet for lengst, så ikke noe svar. Er nå min eneste mulighet for å få kort å møte opp på Åråsen søndag FRA kl 18:00 (ref lsk.no)? DET er i så fall helt uaktuelt, for da er jeg godt i gang med årets første heldags-hjemmekamp-pøbbkos og stemningen er på vei opp opp opp. Kvittering i lomma her og beredt på å krangle meg inn hvis nødvendig.

        Litt frustrasjon her, ja.... Verst var det for han foran meg, som slukøra vendte nesa hjemover. Trist opplegg. TRIST!

        Men noen som veit om kort kan hentes ut på Åråsen i morgen? LSK har vel såpass erfaring i dette nå, at de vet at premierehelgen bør det være døgnåpent i servicebua.
        Team Wenche Myhre

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3175

          #64
          Hele dette med sesongkort virker veldig amatørmessig. Det begynte allerede når jeg bestilte, og vi ikke kunne velge plasser selv. Hallo??? I 2012???
          Dernest varte og rakk det før kortene var ferdige. jeg fikk stadig oppgitt nye datoer, men ingen kort kom. Til slutt var det bare en uke igjen. Jeg har ingen muligheter for å hente på Lillestrøm denne uka, og ba om å få kortene tilsendt i Posten. På forhånd hadde jeg fått beskjed om at det var helt i orden. Denne uken har jeg mailet hver dag og bedt om å få tilsendt kortene, men fra LSK er det tyst som i graven. Ingen kort kommer i postkassa, og ingen gidder å svare hverken på mail eller telefon.
          Dersom kortene ikke kommer i Posten i morgen, så kommer jeg til å reise opp på søndag og forvente å få dem på Åråsen. Hvis jeg da ikke får dem, eller ikke kommer inn fordi de befinner seg et eller annet sted i postgangen, så kommer jeg til å lage et helvete. Når du jobber i en servicebedrift som LSK tross alt er kan du ikke gi faen i kunder som betaler flere tusen kroner flere måneder i forveien for å få produktet ditt.

          Kommentar

          • lskgogo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 633

            #65
            Skjønner ikke hvorfor det skal være en 3-timers jobb å få tak i sesongkort på Åråsen.
            Tar seg en pause til mars 2012..

            Kommentar

            • Scorpio
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 411

              #66
              Opprinnelig skrevet av G-Man
              Hele dette med sesongkort virker veldig amatørmessig. Det begynte allerede når jeg bestilte, og vi ikke kunne velge plasser selv. Hallo??? I 2012???
              Dernest varte og rakk det før kortene var ferdige. jeg fikk stadig oppgitt nye datoer, men ingen kort kom. Til slutt var det bare en uke igjen. Jeg har ingen muligheter for å hente på Lillestrøm denne uka, og ba om å få kortene tilsendt i Posten. På forhånd hadde jeg fått beskjed om at det var helt i orden. Denne uken har jeg mailet hver dag og bedt om å få tilsendt kortene, men fra LSK er det tyst som i graven. Ingen kort kommer i postkassa, og ingen gidder å svare hverken på mail eller telefon.
              Dersom kortene ikke kommer i Posten i morgen, så kommer jeg til å reise opp på søndag og forvente å få dem på Åråsen. Hvis jeg da ikke får dem, eller ikke kommer inn fordi de befinner seg et eller annet sted i postgangen, så kommer jeg til å lage et helvete. Når du jobber i en servicebedrift som LSK tross alt er kan du ikke gi faen i kunder som betaler flere tusen kroner flere måneder i forveien for å få produktet ditt.
              Du kan jo ringe LSK shopen og spørre om de ligger der da. De skal vel stå med stand på Åråsen på søndag så da bør det vel la seg gjøre å dele ut sesongkortene der...

              Kommentar

              • O'bello
                Medlem
                Møteplager
                • Oct 2007
                • 72

                #67
                Da har jeg fått svar på mailen jeg sende LSK. Jeg kan hente korta på Åråsen i morgen - fra kl 12:00. Tyder mao. på at noen har vakt i morra også... Min mailkorrespondanse skjedde t.o. gjennom sesongkort@lsk.no - nå i kveld.
                Team Wenche Myhre

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3175

                  #68
                  Jeg har også fått svar på mail (sent men godt). Kortene skal vente på meg på Åråsen søndag, og jeg kan endelig bruke energien til positivt engasjement igjen.

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #69
                    Mye rot etter overgangen til et nytt system. Har forstått det som at LSK kun har ansatt en person (Lisbeth) til å håndtere dette. Hun har hatt mye arbeidspress den siste tiden for å få ferdig alle kortene. Regner med de tar lærdom at dette til neste sesong...
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎