Sesongkort 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #41
    En på jobben blei også oppringt og sa han skulle ha 4 kort ,har han hørt noe mere etter dette NEI...Og som han sier nå driter han i det.

    Kommentar

    • caLitri
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 634

      #42
      Jeg ble også oppringt. uten at jeg hørte noe mer om dette. Fikk Chrizza til og kjefte litt. da gikk det fort
      Gi alt, stå på LSK

      Kommentar

      • perrern80
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 603

        #43
        Info rundt sesongkort 2012, vil sannsynlig bli sendt ut pr Mail til de det gjelder, i morgen. Kilde: Lisbeth i LSK. De som hadde sesongkort i fjor, skal bruke sine gamle, mens de som er nye innehavere, kan formodligend hente disse på LSK shopen i neste uke. OT: takk til mr. 46 som opplyste meg om at telefonen kan brukes til mer enn sms og nettsurfing

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #44
          Dette har vært et stort problem på Åråsen så lenge jeg har fulgt klubben. De administrative kontorrutinene er på et nivå som får NAV til å virke profesjonelt. "De gjør så godt de kan" helt sikkert, problemet er at dette er langt fra godt nok. CRM-system kan de umulig ha og så godt som ingen strategi eller plan rundt utvikling og proaktiv kundepleie. Selv har jeg opplevd så mye administrativt rot opp gjennom årene at jeg har gitt opp. Men akkurat som i NAV, så er vel den klassiske forklaringen ressursbrist.

          Kommentar

          • 10theri
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2010
            • 438

            #45
            TV2 har en sak på antall solgte sesongkort til nå. Her er LSK:

            Lillestrøm:

            Tilskuerkapasitet:
            11.400

            – Per i dag har vi solgt 2950. I fjor solgte vi 3300. Jeg tipper på at vi havner på noenlunde det samme som forrige sesong. Men det er klart at vi forrige sesong fikk en pangstart i den første seriekampen mot Stabæk og solgte mange etter den. Det er først etter de to første kampene vi bør gjøre opp endelig status. Vi forventer imidlertid ikke å selge like mange som i fjor, men det er en god positivitet rundt klubben og en god tone, så jeg håper det, forteller billettansvarlig privatmarked, Lisbeth Tørres Blomberg, i LSK.


            Til saken: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...t-3730782.html
            Heia Lillestrøm......

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3178

              #46
              Jeg skjønner ikke hvorfor nye kort må hentes på LSK-shop. Hvorfor kan de ikke bare sendes i posten? For meg er det en to timers kjøretur som må klemmes inn i en hektisk hverdag. Virker veldig unødvendig.

              Kommentar

              • *46*

                #47
                Opprinnelig skrevet av G-Man
                Jeg skjønner ikke hvorfor nye kort må hentes på LSK-shop. Hvorfor kan de ikke bare sendes i posten? For meg er det en to timers kjøretur som må klemmes inn i en hektisk hverdag. Virker veldig unødvendig.
                Tipper at de sender dem til deg hvis du tar en telefon og spør pent.

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Tipper at de sender dem til deg hvis du tar en telefon og spør pent.
                  Nettopp dette som er håpløst med LSK. Til syven og sist så er det vi som må ordne ting til slutt. Nå har jeg snakket med flere av mine kompiser og, alle har blitt oppringt men kun en har fått bekreftelse på at han har fått sesongkort, de andre må fikse det selv.

                  Stakkars den familien som har sagt ja til sesongkort men som ikke får før sesongen starter.

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    #49
                    Har fått mye tommel ned for min kritikk av Administrasjonen og kontor-rottene, og jeg står fortsatt ved den kritikken om att det finnes råttent kjøtt på kontorene på åråsen som absolutt burde ha meldt seg til nav eller finne seg en annen jobb. Og det verste er jo att dem ikke lærer eller tar til seg dette.

                    Og når man prater til dem ansikt til ansikt eller pr telefon så sitter man igjen med følelsen av att den du pratet med, gir egentlig stor F om du kommer på kamp eller ikke. Feil holdning.

                    Jeg fikk også en telefon om sesongkort, og sa ja, hørte ikke en dritt på lang tid, så da gikk jeg på nett å bestilte og betalte selv. Til neste år så skal jeg protestere mot denne ordningen, hvis dem ringer meg, og selger meg sesongkort, så skal jeg takke ja, og hvis jeg ikke hører noe fra LSK, så skal jeg heller kjøpe enkeltbilletter.

                    Ser også frem til å bli behandlet som en jævla terrorist av de helvetes vaktene, unger som voksne. Vurderer å gå naken inn for å protestere mot nazi-regimet ved inngangen.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                      Nettopp dette som er håpløst med LSK. Til syven og sist så er det vi som må ordne ting til slutt. Nå har jeg snakket med flere av mine kompiser og, alle har blitt oppringt men kun en har fått bekreftelse på at han har fått sesongkort, de andre må fikse det selv.

                      Stakkars den familien som har sagt ja til sesongkort men som ikke får før sesongen starter.
                      Hvor mange kalorier koster det deg å ta en telefon?

                      På en annen side, hadde selvsagt det beste vært om alt gikk strøkent for seg.

                      Kommentar

                      • mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 845

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Jeg skjønner ikke hvorfor nye kort må hentes på LSK-shop. Hvorfor kan de ikke bare sendes i posten? For meg er det en to timers kjøretur som må klemmes inn i en hektisk hverdag. Virker veldig unødvendig.
                        Er vel heller ikke umulig å stikke innom LSK-shopens avdeling på Åråsen før kampstart mot Rosenborg og hente kortet der, når du likevel er på åråsen?
                        Morten

                        Kommentar

                        • Wanker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 632

                          #52
                          OK, da fikk jeg en mail i dag med instruksjoner.

                          Men når jeg ser at andre har fått mail for flere dager siden, lurer jeg jo på hvordan det arbeides.
                          Å sende denne mailen til alle burde ikke ta mer enn noen minutter.

                          Kanskje jeg burde tilby LSK kurs i bruk av Office-pakka? $$$$$$

                          Men OK, ENDELIG klar for 2012!
                          Hunter S. Thompson:

                          There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                          Kommentar

                          • Martin83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 794

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av mrognan
                            Er vel heller ikke umulig å stikke innom LSK-shopens avdeling på Åråsen før kampstart mot Rosenborg og hente kortet der, når du likevel er på åråsen?
                            Det er lett å si «kan du ikke ringe...» og/eller «kan du ikke hente...», men poenget er at klubben strever etter sesongkortkjøpere og det enormt viktig at de tar vare på de som faktisk kjøper. Er det jeg som kunde som har ansvar for å følge opp? At klubben ikke sender ut sesongkort til alle kan jeg til en viss grad forstå; 3000 sesongkort x kr. 20,- per billett = kr. 60.000,- + arbeid. Men det burde kanskje vært et valg som het «tilsendt kr. 20,- / henting kr. 0,-)?

                            Hver eneste sesongkortinnehaver er kjempeviktig for klubben. Det er sikkert tungt å selge inn sesongkort én gang, men minst dobbelt så tungt om man må gjøre det enda en gang til samme person fordi klubben ikke har fulgt opp. Her lager klubben mer jobb til seg selv en pent nødvendig.

                            Jeg kommenterte tidlig at det er håpløst av LSK å gå fra et onlinesystem der man knutte plukke plasser til et hvor man blir tildelt «beste plasser». Selv Stabæk - som også har Billettservice - får til dette.

                            For LSK er medgangssupportene kjempeviktige. Det er de som står for de ekstra sesongkorta og de ekstra penga i kassa som klubben kanskje ikke hadde regna med. Se bare på hvor viktig 7-0 seieren over Stabæk i fjor i forhold til sesongkortsalg.

                            Det er rart at klubben ikke klarer å selge så mange kort som i fjor når man har signert 8 nye spillere og henta inn en ny trener. LSK er på vei opp og optimismen (burde) rår. Hva tynger salget? Er det Gunnarson-saken og FFK-saken som tynger hele fotball-Norge? Her har fotballen generelt en viktig jobb foran seg, omdømmemessig.

                            Hva kan LSK gjøre for å selge flere sesongkort? Jeg har rasket sammen noen forslag. Noen realistiske andre ikke:
                            1. Det må være lett å kjøpe. Har man kjøpt så fanger bordet og en som sitter på sesongkort har lettere for å dra med seg en kompis enn en som ikke har det.
                            2. Fordeler utover det man forventer. Alle forventer at man får rabatt på antall kamper og alle forventer gratis inngang til Cup-en. Dette er fordeler som bare skulle mangle. Hvert sesongkort som kjøpes til barn kunne inneholdt drikkeflaske/matboks etc. Tenk hvor mange matbokser det kunne vært rundt omkring på skolene? Voksne som kjøpte sesongkort kunne fått utdelt 15 kuponger i forskjellig farge som ga én gratis kopp med kaffe på hver hjemmekamp?
                            3. Sesongkortet gir 5% rabatt på en matbutikk/kjede som sponser LSK?
                            4. Grupperabatt (ikke KFL-feltet). Dersom man går sammen 5 stykker når man kjøper sesongkort så får alle dem 5% rabatt og går man 10 sammen så får alle 10% rabatt (det kan stoppe på 10% eller 15%). Dette gjør det lettere for en gjeng å få med seg 1-2-3 til som normalt ikke ville kjøpt sesongkort.
                            5. Alle med sesongkort kan parkere gratis på Skedsmohallen.
                            6. Klubber i nærmiljøet som selger mer enn 50 sesongkort får besøk av én eller to A-lagsspillere til en klubbkveld i løpet av sesongen.
                            7. For hvert sesongkort en klubb i nærmiljøet selger så kan klubben disponere én billett på medlemmer av gitte klubb til en hjemmekamp mot f.eks. Haugesund, Aalesund, Sogndal og Sandnes Ulf på R-feltet.
                            8. Hver sesongkortinnehaver som kjøper en billett på M-feltet kjøper også automatisk én billett til Junioraksjonen.

                            Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det resultater som selger. En god start på sesongen vil gi en boost i salget.

                            Kommentar

                            • *46*

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Martin83
                              Det er lett å si «kan du ikke ringe...» og/eller «kan du ikke hente...», men poenget er at klubben strever etter sesongkortkjøpere og det enormt viktig at de tar vare på de som faktisk kjøper.
                              Jeg er ikke uenig, men det er bare det at når man først har takket ja og har lyst på sesongkort er løsningen bare en kort samtale unna - vil jeg anta.

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Jeg er ikke uenig, men det er bare det at når man først har takket ja og har lyst på sesongkort er løsningen bare en kort samtale unna - vil jeg anta.
                                Det er sant. Men ingen som får beskjed om at sesongkortet er en kort samtale unna. Når man har takket ja til sesongkort over telefon så regner man med at alt er i orden, da går det fort i glemmeboka, og plutselig er første hjemmekamp der.

                                Ikke alle som sitter her inne heller, så håper LSK har skjønt at ringerunden ikke var 100% vellykket, og tar en ringerunde til alle som ikke har betalt enda.

                                Kommentar

                                • Martin83
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 794

                                  #56
                                  9. Liten vervepremie. Har man sesongkort og verver en kompis så får man et sjerf (kopp eller nøkkelring hjelper ikke).
                                  10. Stor vervepremie. Har man sesongkort og verver 10 kompiser så får man én signert drakt med årets spillere.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3178

                                    #57
                                    Har alle andre som skal ha sesongkort fått mail fra LSK de siste dagene?

                                    Kommentar

                                    • Smukken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 718

                                      #58
                                      Jeg fikk endelig lov til å betale for 2 stk. i går = 6.600,-

                                      Det er på grensen til straffbart dårlig kundehåndtering.
                                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                      Kommentar

                                      • Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

                                        #59
                                        Sender en ny kaktus til LSK, dem endret navnet mitt da dem trodde jeg hadde skrevet fei!!!! Ja, det er en bagatell. Men det for da være grenser til hvor mye sagmugg som må har rotet seg inn i øregangene og langt inn i hjernen på noen ansatte i LSK.

                                        Uansett, jeg ler av administrasjonen og kontor-rottene i LSK hver gang jeg tenker på dem. Man trenger ikke mye mellom øra for å erstatte noen av dem.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Boing
                                          Sender en ny kaktus til LSK, dem endret navnet mitt da dem trodde jeg hadde skrevet fei!!!! Ja, det er en bagatell. Men det for da være grenser til hvor mye sagmugg som må har rotet seg inn i øregangene og langt inn i hjernen på noen ansatte i LSK.

                                          Uansett, jeg ler av administrasjonen og kontor-rottene i LSK hver gang jeg tenker på dem. Man trenger ikke mye mellom øra for å erstatte noen av dem.
                                          Er det lov å spørre om hva du heter og hva de endra det til?
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...