Hvem bør bli ny hovedtrener for LSK?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Haglund er på besøk hos Gud og folk her inne hever knapt på øyenbrynene??! Jeg skjønner meg ikke på dere, ass!

    Ingen som er nysgjerrig på hva dette kan bety? En form for samarbeid, for eksempel? For hvor stor er muligheten for at dette ikke har noe med LSK å gjøre?
    Samarbeid? Som at Haglund blir assistenttrener i Köln, mener du?
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Haglund er på besøk hos Gud og folk her inne hever knapt på øyenbrynene??! Jeg skjønner meg ikke på dere, ass!

      Ingen som er nysgjerrig på hva dette kan bety? En form for samarbeid, for eksempel? For hvor stor er muligheten for at dette ikke har noe med LSK å gjøre?
      Trur folk veit at det er lenge til neste sesong, så det kan ta tid før alt er klart.
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Samarbeid? Som at Haglund blir assistenttrener i Köln, mener du?
        La oss se se muligheten for LSK i steden.

        Haglund har rykte på seg for å være en grundig kar. Lokalavisa videreformidler at Haglund allerede har "stenkoll" på troppens styrker og svakheter. LSK har midler. LSK har ennå ikke brukt investorhjelp.

        Virker på meg som om forberedelsene til 2012-sesongen begynte allerede da Nosa ble solgt og en stund før Mathisen ringte Berg og spurte om han igjen kunne tenke seg å bidra for å få klubben ut av en umulig situasjon. Man har jo fortsatt Mathisens utspill i media i mente også, angående nye spillere. Kan man snakke om et samarbeid angående talenter/spillere?

        Eller kanskje er Haglund i Tyskland for å få med seg en ny assistent, eller trener i et mer utvidet apparat? Wettergren virker å bli værende i Elfsborg. Har vanskelig for å tro at Haglund tar en jobb som assistent, Köln er en stor klubb, men han har tross alt vært hovedtrener for et topplag i åtte år. Han vil ha hovedansvar.

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          Tipper Ståle Solbakken blir assistenten til Haglund i Lsk netse år. cup og serie,mester 2012-2013-2014

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Tipper Ståle Solbakken blir assistenten til Haglund i Lsk netse år. cup og serie,mester 2012-2013-2014
            Podolski
            Bolly - Bergmann - Andersson
            Diskerud - Gislason
            Ringstad - Kippe - Scheel - Hedenstad
            Ramovic

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Podolski
              Bolly - Bergmann - Andersson
              Diskerud - Gislason
              Ringstad - Kippe - Scheel - Hedenstad
              Ramovic
              Er vi så redde for å ha for store forventninger at denne iskalde og stadig tilbakevendende ironiseringa er alt vi tør bedrive?

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Er vi så redde for å ha for store forventninger at denne iskalde og stadig tilbakevendende ironiseringa er alt vi tør bedrive?
                Alle spøker er ikke ironi.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Alle spøker er ikke ironi.
                  Din faller vel mellom to stoler da. Spøken, og det å ironisere over ambisjonsnivået på den nye sportslige satsinga.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Din faller vel mellom to stoler da. Spøken, og det å ironisere over ambisjonsnivået på den nye sportslige satsinga.
                    Ironiserer slettes ikke med satsningen. Har stor tro på 2012. Spøken var noe så enkelt som en spøk uten noen sjulte meninger.

                    Har faktisk tro på at vi kan ha 9 av spillerne på det laget neste år. Og jeg har håp om 10 av dem.

                    Kommentar

                    • Laksen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 287

                      Beklager OT, men jeg har hentet inn Podolski til Lillestrøm i Fifa flere ganger, og det har alltid fungert ypperlig. Ingen grunn til å sukke høylydt.
                      Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                      Kommentar

                      • sten
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2005
                        • 873

                        Jeg håper og tror på Haglund.Hvor stor sjangse det er har jeg ikke peiling på, men regner med at det er noen her inne som vet en del om hvordan det ligger an der

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Bjarmann sier på MAX nå at hovedtrener er på plass/avklart før neste hjemmekamp.

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            Du skal ha bra tro på egne ferdigheter som trener og lovnader om tilgjengelige midler for å ta over dette laget. Mye som må gjøres, og klare forsterkninger må på plass skal vi ha mulighet for å kjempe om noe annet enn midtsjiktet neste år.
                            Håper Haglund blir presenter på siste kamp. Kan kanskje klare å bygge opp noe i løpet av ett par år.
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Du skal ha bra tro på egne ferdigheter som trener og lovnader om tilgjengelige midler for å ta over dette laget. Mye som må gjøres, og klare forsterkninger må på plass skal vi ha mulighet for å kjempe om noe annet enn midtsjiktet neste år.
                              Håper Haglund blir presenter på siste kamp. Kan kanskje klare å bygge opp noe i løpet av ett par år.
                              Lønnen gjør vel at selv en som kun kan kalle seg trener ville tatt jobben.. Det har vi vel sett flere ganger?!
                              Tipper som det er nevnt flere steder at en trener er på plass alt i morgen enten blir det Haglund eller så er det Belsvik som rykker opp!

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Lønnen gjør vel at selv en som kun kan kalle seg trener ville tatt jobben.. Det har vi vel sett flere ganger?!Tipper som det er nevnt flere steder at en trener er på plass alt i morgen enten blir det Haglund eller så er det Belsvik som rykker opp!
                                Mangler klubben ambisjoner, så ansetter dem Belsvik. Ville vært et klart og tydelig signal om at vi synes det er greit slik det er nå om dagen. Mye mulig jeg er hard mot Belsvik nå, men han har vært på streken i tre år allerede og har hatt et gitt ansvar under Berg.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Mangler klubben ambisjoner, så ansetter dem Belsvik. Ville vært et klart og tydelig signal om at vi synes det er greit slik det er nå om dagen. Mye mulig jeg er hard mot Belsvik nå, men han har vært på streken i tre år allerede og har hatt et gitt ansvar under Berg.
                                  Tror nok klubben går for Haglund, eller andre med erfaring/prestasjoner og som er uten tilknytning til LSK miljøet. Men det er jo ikke sikkert man får den treneren man har lyst på.. En avklaring er nok gjort og omverden får vite utfallet i uken som kommer!

                                  Kommentar

                                  • Kay
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 763

                                    Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                    Du skal ha bra tro på egne ferdigheter som trener og lovnader om tilgjengelige midler for å ta over dette laget.
                                    Vel med tanke på at dette laget, med ujah og nosa førte oss opp i toppsjiktet av TL med ligaens mest underholdende angrepsfotball. Med tanke på at det er snakk om 20 mill i budsjett til å finansiere 4 nye spillere, med det potensiale som ligger i disse spillerne anser jeg det som en hver treners våte drøm å ta over LSK nå. Hvis du ikke har tro på at du kan få LSK opp av sumpa med disse rammevilkår så har du ikke noe i treneryrket å gjøre. Hvis ikke BBS hadde blitt skadet hadde vi minst vært top10.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Nordlie fortsetter likevel i KIL, heldigvis er også den mikroskopiske muligheten for at han igjen havnet her nå borte.

                                      http://www.glomdalen.no/kil/article5816079.ece

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Hadde jeg vært trener i LSK, vet jeg ærlig talt ikke om jeg ville leid ut noen til Nordlie heller. Det er egentlig stygt å si, men jeg tror hans tilnærming til fotball ikke går overens med hva LSK og ny trener har av terorier og ledelse av ei prestasjonsgruppe.

                                        Kommentar

                                        • maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 635

                                          Ser ikke ut til at Haglund blir presentert idag ?
                                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎