Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Gruer meg veldig til neste kamp, spesielt med tanke på at Roger er ute.. Men en bonus at Petter får spille den kampen.

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Opprinnelig skrevet av Kvalen
      Men hvorfor fulgte ingen på når det var spilt 93:30?? Faen!!!

      Edit: og hvorfor sier Kippe at vi skal være fornøyde med 1-1?
      1-1 på Lerkendal er meget sterkt, derffor! FFK borte og TIL hjemme er ikke i samme liga. Kanskje vi gjør RBK dårlige. Igjen kritikk mot Kippe som sammen med keeper og Ringstad er dagens tre beste fugler. Vi er nå nede i ett innsluppet mål, selv med Kippe på banen. Kippe har full tillitt i LSK og spiller 2,5 uke etter ribbensbrudd i ryggen. Jeg forakter alle Frodehatere her på forumet. Uansett får han kritikk, men står rakrygget for LSK som han har gjort i 15 år. Uten Frode i dag hadde vi garantert tapt!

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Moro å se Ringstad i dag som var bunnsolid defensivt, og stort sett hadde konstruktive løsninger fremover i banen. Min favoritt til dagens fuglaspiller, selv om jeg har vært kritisk til hva han har gjort i tidligere kamper denne sesongen.

        Ett poeng på Lerkendal er fort forskjellen på oss og en del andre lag utover i sesongen, så jeg er glad gutta var kaldere enn meg, som så et par muligheter til å stjele alle poengene på overtid. :-)

        Kommentar

        • runarM
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 565

          Buhu, bunnlaget har bare klart 4 poeng mot TIL og RBK. Vi burde seff hatt minst 9.
          runarM

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            Opprinnelig skrevet av Totti21
            Moro å se Ringstad i dag som var bunnsolid defensivt, og stort sett hadde konstruktive løsninger fremover i banen. Min favoritt til dagens fuglaspiller, selv om jeg har vært kritisk til hva han har gjort i tidligere kamper denne sesongen.

            Ett poeng på Lerkendal er fort forskjellen på oss og en del andre lag utover i sesongen, så jeg er glad gutta var kaldere enn meg, som så et par muligheter til å stjele alle poengene på overtid. :-)
            3 ganger ligger han forferdlig feil ellers er jeg enig. Synes han har hatt en elendig sesong og har klaga litt for mye. Ingen blir lykkeligere hvis han tar steget nå

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3975

              7 poeng på de tre siste. Med det snittet en hel sesong ender vi på 70 poeng! Så... se alltid lyst på livet...!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1555

                Opprinnelig skrevet av Mauer
                Hvorfor er folk så jævla kritiske og misfornøyde? Vi tar et poeng borte mot RBK som er et av Norges tre beste lag,
                Problemet er at folk fokuserer på at vi møter et lag som heter Rosenborg - og ikke ser hva de presterer på banen. I dag manglet de flere av sine beste spillere, flere er helt ute av form - og laget spilte elendig i første omgang. De 11 rosenborgspillerne vi møtte i dag er garantert ikke blant norges 3 beste lag.

                Men når det er sagt - det er en god grunn til at også vi ligger der vi ligger på tabellen.

                Kommentar

                • Herman
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 1101

                  Vi er 7 poeng bak 4. plass
                  Twitter

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Molde nå, og så en rein sekspoengskamp mot Ulf borte. Vi tåler ikke karantener før den kampen.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3975

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Molde nå, og så en rein sekspoengskamp mot Ulf borte. Vi tåler ikke karantener før den kampen.
                      Mot Ulf har vi vel et par-tre forsterkninger klare? Minst.
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

                        Bra med uavgjort mot rbk på lerkendal. Så jeg er fornøyd med ett poeng da vi ikke styrte hele kampen. Andre omgang var grusom å se på da jeg satt hele tiden å ventet på att rbk skulle gå opp i ledelsen, og jeg forventet omtrent att rbk skulle putte på overtid av overtid. Så uavgjort er greit det.

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3195

                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          et par-tre forsterkninger
                          Forsvar: Anders Østli
                          Midtbane: Fetsundrånern
                          Angrep: Thorstein Helstad

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Opprinnelig skrevet av gilbert
                            Forsvar: Anders Østli
                            Midtbane: Fetsundrånern
                            Angrep: Thorstein Helstad
                            Og ifølge tullebukk, en norsk spiss til...

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Uavgjort på Lerkendal tar jeg som en bonus, bra gutta. Mye i 1. omgangen ga håp om 3 poeng, derfor er nok mange skuffet. Molde kampen er også bonus poeng om det blir poeng, resten av sesongen er utrolig viktig og nå er det håp om en plassering utenfor bunnkampen til slutt.

                              Kommentar

                              • Trondeo
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3062

                                På en måte bra at karantenene kommer til Moldekampen sånn at vi kan stille et skikkelig lag mot den viktige kampen mot Ulf. Ser på Moldekampen som tapt uansett.

                                Kommentar

                                • Kay
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 763

                                  Fornøyd med 1 poeng i dag, hadde takket og vært fornøyd med det før kampen startet. Men jeg mener kampen for vår del i stor grad blir ødelagt av dommern i første omgang. Roger med og uten gult kort er 2 forskjellige spillere, han mister sin største styrke. Dommerens gule kort linje i første omgang burde vekke interesse blandt de som jobber med å avdekke kampfiksing. Dorsin har tydeligvis frihavn mot LSK hvor han kan gjøre hva han vil uten å bli dømt imot, hans overfall på Roger i første omgang blir ikke belønnet med verken tilsnakk eller kort, mens når Roger noe senere feller en spiller bak ryggen sin med hælen så er det gult ???

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    Opprinnelig skrevet av Kay
                                    Fornøyd med 1 poeng i dag, hadde takket og vært fornøyd med det før kampen startet. Men jeg mener kampen for vår del i stor grad blir ødelagt av dommern i første omgang. Roger med og uten gult kort er 2 forskjellige spillere, han mister sin største styrke. Dommerens gule kort linje i første omgang burde vekke interesse blandt de som jobber med å avdekke kampfiksing. Dorsin har tydeligvis frihavn mot LSK hvor han kan gjøre hva han vil uten å bli dømt imot, hans overfall på Roger i første omgang blir ikke belønnet med verken tilsnakk eller kort, mens når Roger noe senere feller en spiller bak ryggen sin med hælen så er det gult ???
                                    Klubber klager inn røde kort stadig vekk. Hvorfor ikke gule. 2 syke kort i dag

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                                      Klubber klager inn røde kort stadig vekk. Hvorfor ikke gule. 2 syke kort i dag
                                      Muligens fordi de klagene ikke behandles?

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Muligens fordi de klagene ikke behandles?
                                        Da ser man hvor tåpelige reglene er så lenge det blir karantene av det

                                        Kommentar

                                        • Gjest

                                          At Johan Andersson og Guy Roger får gule kort er komplett uforståelig.
                                          Etter førsteomgangen følte jeg vi hadde god kontroll på bartene, men ingen kontroll på dommern.
                                          Kødden er jo partisk og, rævbk trenger vel strengt tatt ikke hjelp fra en tvilsom politimann fra Vestfold.
                                          Ken Henry ER UTVILSOMT NORGES DÅRLIGSTE DOMMER.
                                          Forøvrig syns jeg 1-1 på lerkendal er bra.

                                          Kommentar

                                          Working...