Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1555

    #81
    Opprinnelig skrevet av Kvalen
    8,20 nå.. Hmm...
    Selv satte jeg noen kroner på at Dočkal ikke kommer til å score mål

    Kommentar

    • Kenneth1981
      Medlem
      Hoffnarr
      • Nov 2011
      • 49

      #82
      Noen som vet om en stream som funker i tyrkia?

      Kommentar

      • Brækken
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2007
        • 109

        #83
        Det er kun en ting jeg forventer i dag og det er FULL INNSATS og at gutta gir alt!

        Gjør de det er jeg fornøyd og så får vi se om det holder til ett poeng eller tre.

        GI ALT, STÅ PÅ!
        Team Wenche Myhre

        Kommentar

        • Jan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2007
          • 386

          #84
          Opprinnelig skrevet av Kenneth1981
          Noen som vet om en stream som funker i tyrkia?
          csport fungerte fint når jeg var i Alanya.

          Kommentar

          • Jan Banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 809

            #85
            Tror dessverre vi kommer ned på jorda igjen i dag, og taper 2-0 eller 3-1, men jeg forventer 100% innsats - da skal jeg klare å svelge det aller meste.
            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

            Stuart Baxter har forstått det.

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              #86
              Lukter skikkelig muffens av den oddsen der! Garantert at noe er fiksa her. Enten vet bettingselskapene at rosenborg vinner og vil slippe å tape masse spenn, eller så er det no gæærnt her. Har aldri sett så høy odds på en kamp i tippeligaen før. Bortelaget har tross alt 2 seire på de to siste kampene
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                #87
                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                Lukter skikkelig muffens av den oddsen der! Garantert at noe er fiksa her. Enten vet bettingselskapene at rosenborg vinner og vil slippe å tape masse spenn, eller så er det no gæærnt her. Har aldri sett så høy odds på en kamp i tippeligaen før. Bortelaget har tross alt 2 seire på de to siste kampene
                Hehe... Etter Ken Henry sine 2 siste LSK kamper, så skjønner nok bettingselskapene at det fort kan ende med hjemmeseier her. ;-) Mitt tips er dog at Erling Knudtzon får straffespark i dag, og at PVM blir matchvinner på den.

                Kommentar

                • Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

                  #88
                  Troppen mot trøndra:

                  Jesper Westerberg, Guy Roger Toindouba, Isak Scheel, Fredrik Stoor, Sead Ramovic, Petter Vaagan Moen, Erling Knudtzon, Ohi Omoijuanfo, Mathis Bolly, Ruben Gabrielsen, Stefan Magnusson, Stian Ringstad, Joachim Osvold, Palmi Palmason, Frode Kippe, Steinar Pedersen.

                  Det jeg lurer på er hvorfor Johan Andersson ikke er med?
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                  Kommentar

                  • Drillo
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Sep 2006
                    • 54

                    #89
                    50 i odds på 2-3 seier til LSK. Let's go!

                    Kommentar

                    • sigurdsen
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 1818

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Oddis
                      Troppen mot trøndra:

                      Jesper Westerberg, Guy Roger Toindouba, Isak Scheel, Fredrik Stoor, Sead Ramovic, Petter Vaagan Moen, Erling Knudtzon, Ohi Omoijuanfo, Mathis Bolly, Ruben Gabrielsen, Stefan Magnusson, Stian Ringstad, Joachim Osvold, Palmi Palmason, Frode Kippe, Steinar Pedersen.

                      Det jeg lurer på er hvorfor Johan Andersson ikke er med?
                      På facebooksidene til LSK er det lagt ut et bilde av laget som har landet i tr.heim. På det bildet er Johan Andersson... rart

                      Kommentar

                      • Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                        På facebooksidene til LSK er det lagt ut et bilde av laget som har landet i tr.heim. På det bildet er Johan Andersson... rart
                        Sikkert bare en feil at de ikke fikk han med. Håper på det beste, men er foreberedt på det verste i dag.
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                        Kommentar

                        • Martin83
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 794

                          #92
                          Skal hente en kompis fra USA på Gardermoen klokka 21 i dag så får bare med meg førsteomgangen live. Håper for en gang skyld at gutta klarer å være med fra fløyta går. Luker vi vekk målene vi slipper inn i 1. omgang så blir vi gode.

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3975

                            #93
                            Hvis ikke spillerne opptrer som forskremte høns på randen av nervesammenbrudd, mener jeg at vi bør være bedre enn det laget rbk kan stille i denne kampen. Vi var mye bedre enn dem på Åråsen i de fleste av spillets faser. Som vi husker, var det kun en overivrig og taktisk uklok liten fet engelskmann på gjesteopptreden pluss et soleklart offsidemål på overtid som gjorde at vi ikke vant den kampen.
                            Før denne kampen skriver media om at rbk har en "gyllen sjanse" til å ta inn 3 poeng på Godset og Molde siden begge disse tapte. Med sitt reduserte lag, og ikke minst med nervene de har etter å ha driti seg ut i Europa-kvaliken, er det bartene som "må" og "skal" vinne denne kampen mot "stakkarslige" LSK.
                            Man kan selvfølgelig aldri gardere seg mot velvillige hjemmedommere eller -linjemenn på Lerkendal, ei heller mot at både Ivers og Prica "alltid" scorer mot oss, men jeg tror vi har gode muligheter til å vinne denne kampen.
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Lukter skikkelig muffens av den oddsen der! Garantert at noe er fiksa her. Enten vet bettingselskapene at rosenborg vinner og vil slippe å tape masse spenn, eller så er det no gæærnt her. Har aldri sett så høy odds på en kamp i tippeligaen før. Bortelaget har tross alt 2 seire på de to siste kampene
                              Balkanmafian melder om LSK-ledelse til pause, rbk-seier til slutt. 30 i odds

                              Kommentar

                              • Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

                                #95
                                Kippe starter, leste jeg på twitter nå.
                                Twitter

                                Kommentar

                                • vermu
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2008
                                  • 1729

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                                  Jeg tror du undervurderer viktigheten av Scheel og Ruben i den snuoperasjonen som har vært de siste 2 kampene.
                                  Som jeg har skrevet noen ganger tidligere har man med større fart i den bakre fireren kunnet stå høyere i banen, samtidig som at de to har vært langt bedre enn Kippe på å støte, slik at vi har hindret motstanderen i å få skyte upresset fra 18-20 meter som har skjedd alt for ofte de siste 2 sesongene. Dette har også skjedd uten at vi har hatt noen naturlig defensiv midtbanespiller i disse kampene.
                                  Kippe er dessverre rett og slett for treg, og det har sett stygt ut de gangene vi har møtt lag som er direkte, og spiller kjapt i bakrom som f.eks kampene mot Brann og Sandnes/Ulf. Det er ingen tvil om at Kippe er smartere taktisk enn de to som har spilt bak der nå, men de rydder opp i mange potensielle situasjoner med fart, og gode 1 mot 1 ferdigheter.

                                  Jeg synes derfor det er fullstendig latterlig hvis Frode Kippe går rett inn i laget etter at vi endelig har vært i ferd med å se brukbare ut, og har skaffet oss masse selvtillit. Laget som bør starte er selvfølgelig de 11 som sto for en av årets beste spillemessige prestasjoner i 2.omgangen mot Tromsø.

                                  Jeg er en av Frode Kippe sine største fans, og har i flere år vært veldig bekymret over hvordan vi en gang i fremtiden skal klare oss uten han, akkurat som jeg var på slutten av Torgeir Bjarmann sin tid. Men, nå har vi i Kippe sitt fravær gått fra 2 katastrofalt svake kamper mot Sandnes/Ulf og Bodø/Glimt, til å ta 6 poeng på to kamper, og da bør man gjøre færrest mulig endringer på det laget, og i alle fall i forsvarsfireren.
                                  Selv om du har et poeng i at Scheel har vært flinkere til å støte de to siste kampene så glemmer du at selv om vi har vunnet, har laget laget sluppet inn hele 5 mål på disse kampene. Scheel har vært direkte innvolvert i baklengs i nærmest samtlige kamper - inkludert mot FFK og TIL.

                                  Dessuten regner jeg med at LSK legger seg lavere mot RBK. Haglund gjør det rette. Scheel benkes- Kippe inn.

                                  Kommentar

                                  • larsbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1028

                                    #97
                                    Troppen klar:

                                    Her er troppen som Magnus Haglund har med seg:

                                    Jesper Westerberg, Guy Roger Toindouba, Isak Scheel, Fredrik Stoor, Sead Ramovic, Petter Vaagan Moen, Erling Knudtzon, Ohi Omoijuanfo, Mathis Bolly, Ruben Gabrielsen, Stefan Magnusson, Stian Ringstad, Joachim Osvold, Palmi Palmason, Frode Kippe, Steinar Pedersen.


                                    ** Ingen reservekeeper?

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3195

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av larsbøffel
                                      ** Ingen reservekeeper?
                                      Stefan Magnusson

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av larsbøffel
                                        Troppen klar:

                                        Her er troppen som Magnus Haglund har med seg:

                                        Jesper Westerberg, Guy Roger Toindouba, Isak Scheel, Fredrik Stoor, Sead Ramovic, Petter Vaagan Moen, Erling Knudtzon, Ohi Omoijuanfo, Mathis Bolly, Ruben Gabrielsen, Stefan Magnusson, Stian Ringstad, Joachim Osvold, Palmi Palmason, Frode Kippe, Steinar Pedersen.


                                        ** Ingen reservekeeper?
                                        Både logi og sead står der

                                        Kommentar

                                        • A-net
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2006
                                          • 447

                                          Kom igjen Fugla!!!
                                          Viktig å komme unna de første 20 uten baklengs så gutta får tro på at det er mulig med poeng.

                                          Fy f**n jeg er nervøs!
                                          Hater trønderpakket!
                                          I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                                          Kommentar

                                          Working...