Rosenborg BK - Lillestrøm SK, Lerkendal Stadion, mandag 23. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #21
    Det er flott at folk er optimister, men i de siste fire kampene har vi sluppet inn 12 mål mot et godt lag og tre dårlige. Skal vi få med oss poeng fra Lerkendal må det faktisk en ekstrem forvandling til. Om ikke annet har det vært en gradvis forbedring med henholdsvis 4, 3, 3 og 2 innslupne og stigning i kvalitet på motstandern. Sånn sett kan man si det går framover...

    Kommentar

    • Fuglamannen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2011
      • 543

      #22
      Issah ute, jim larsen solgt og dockal soner.....perfekt!

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #23
        Enten så taper vi 5-0, eller så vinner bartepakket 1-0 på en ufortjent og jævli tvilsom straffe tildelt ca. i det '89. minutt. Her er det bare til å forberede seg på minst et par feilaktig annullerte mål, offside-dømming fra helvete, manglende kort til bartepakket og minst fire totalt uforståelige kort til oss, og et tosifret antall meget tvilsome friskpark til hjemmelaget. Det står nemlig nedfelt i NøFF sine vedtekter at RBK spiller fin fotball, vi er et skabbete døballag med harde tacklinger og tvilsome metoder, og da skal selvsagt RBK vinne.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • sten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 873

          #24
          Hvem er dommer i denne kampen?

          Kommentar

          • Rp88
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Oct 2009
            • 222

            #25
            Opprinnelig skrevet av sten
            Hvem er dommer i denne kampen?
            det har vel ikke noe å si? alle dommerne er alltid mot LSK.

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1555

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rp88
              det har vel ikke noe å si? alle dommerne er alltid mot LSK.
              I alle fall i følge enkelte her på forumet.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3975

                #27
                4. dommer er ihvertfall klar: Dag Vidar Hafsås fra Kolstad Fotball i, ja du gjettet riktig, Trøndelag Fotballkrets. Og til de som måtte lure: ja, Kolstad er en Trondheimsklubb.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • A.Bilet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 808

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  4. dommer er ihvertfall klar: Dag Vidar Hafsås fra Kolstad Fotball i, ja du gjettet riktig, Trøndelag Fotballkrets. Og til de som måtte lure: ja, Kolstad er en Trondheimsklubb.
                  Helt vanlig at fjerdedommere er fra lokale klubber vel?
                  A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                  Twitter-bruker

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4377

                    #29
                    Dette er den årlige kampen hvor diverse gjenstander ryker i leiligheten på grunn av horribel dømming! Den norske dommerstaben skylder meg et x antall PS kontroller, fjernkontroller, glass etc.

                    Enig med Holmiz. Dette blir enten jævlig stygt, eller så taper vi som vanlig fordi dommerne vil det sånn! Har ikke kalkulert med poeng her for å si det sånn, men vi er på gang. En overraskelse hadde vært deilig!
                    ..................

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      #30
                      Tar vi poeng her, er det et tegn på stor lagmoral og ryggrad. RBK har bare tapt en kamp i år, men har sju uavgjorte. Det er ikke umulig.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        #31
                        Det er viktig at Johan gjør venstreposisjonen til sin framover. Fart og rykk, kan å spille, målfarlig. Funker ikke helt andre steder, er altfor omstendelig, som foran ffk's 2-2 mål.

                        Ærlig talt guffy, du setter ikke innpå gamlefar for Stian Ringo nå. Steinhard kan starte pakkinga, vi trenger han enda mindre nå som Østli kommer og Ruben funker baki der. Snart kommer Nystuggun og Kjeppe sjæl.

                        Dette er alvorlig ment. SP må ut, og FK må gi fra seg bindet frivillig. Makan.

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Tar vi poeng her, er det et tegn på stor lagmoral og ryggrad. RBK har bare tapt en kamp i år, men har sju uavgjorte. Det er ikke umulig.
                          Hadde den norske dommerstanden vært mer kompetent, ville vel den statistikken sett anderledes ut.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5096

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                            Ærlig talt guffy, du setter ikke innpå gamlefar for Stian Ringo nå. Steinhard kan starte pakkinga, vi trenger han enda mindre nå som Østli kommer og Ruben funker baki der. Snart kommer Nystuggun og Kjeppe sjæl.
                            De to siste kampene syns jeg Stian har slitt defensivt. Kanskje det bare er meg, men jeg syns han har trøblet i posisjoneringa, (ligger ofte for høyt), sliter med å klarere og ender opp med å miste ballen på egen halvdel. I tillegg er han generelt svak til å hindre innlegg. Derfor mitt forslag om Steinar på venstre. Om det er en bedre løsning p.t vet jeg ikke. Ergo mitt spørsmålstegn.

                            Forøvrig "må ikke Steinar ut", og han trenger heller ikke starte pakkinga. Han er en rutinert spiller som bidrar mye i gruppa. Han er inne i sin tredje LSK-periode, og er den spilleren i klubben som debuterte tidligst i den gule drakta. Jeg regner med han går ut kontraktstida, hvis ikke forumet bestemmer noe annet.

                            Kommentar

                            • lobolars
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Mar 2010
                              • 64

                              #34
                              Bør vel i rettferdighetens navn si at jeg synes det går bedre og bedre for Stian på v.back.Han har aldri før spillt der,og gjør vel det fordi treneren sier det.Han har spillt venstre kant i hele sin karriere,og burde vel fått sjanse til å spille seg varm der.Med mye tillitt.Takket være vår eminente HB som plasserte han der.Håper han alikevel lykkes på back etterhvert,og synes han ikke gjør det noe dårligere enn visse andre der

                              Kommentar

                              • Mikki Mifsud
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2005
                                • 244

                                #35
                                Hvorfor skal vi bytte inn en aldrende Pedersen som vi så flere ganger tidligere i sesongen overhodet ikke passer å bekle backrollen, tenker da spesielt RBK kampen? Bl.a. en horribel pasning tversover som ble reddet av Ramovic. Pedersen bekler så absolutt ikke venstrebackrollen, la nå helller Stian spille seg varm der - selv om jeg er enige i mye av det dere sier. De som har fulgt med i år har sett at venstrebacken ikke er Pedersen sin plass. Noe som også førte til debatt her inne..

                                La Stian spille back - inntil vi får forsterkninger.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av lobolars
                                  Bør vel i rettferdighetens navn si at jeg synes det går bedre og bedre for Stian på v.back.Han har aldri før spillt der,og gjør vel det fordi treneren sier det.Han har spillt venstre kant i hele sin karriere,og burde vel fått sjanse til å spille seg varm der.Med mye tillitt.Takket være vår eminente HB som plasserte han der.Håper han alikevel lykkes på back etterhvert,og synes han ikke gjør det noe dårligere enn visse andre der
                                  Tommel ned av en enkel grunn - de aller fleste (snakker trenere) ønsker han som back. Derimot deler jeg dine synspunkter om at han har gjort det bedre og bedre i det siste kampene. Tøffere en mot en. Utfordrer mer og mer. Jeg tror han kan bli en god venstre back i TL standard. Husk at i bakre ledd pleier spillere å blomstre senere enn lengre frem på banen, tatt fritt etter min hukommelse.

                                  Hadde jeg bestemt, hadde Steinhard gått inn for Scheel ved siden av Ruben. Ruben har ikke spilt seg ut, men inn i rollen som stopper.

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av holmiz
                                    Enten så taper vi 5-0, eller så vinner bartepakket 1-0 på en ufortjent og jævli tvilsom straffe tildelt ca. i det '89. minutt. Her er det bare til å forberede seg på minst et par feilaktig annullerte mål, offside-dømming fra helvete, manglende kort til bartepakket og minst fire totalt uforståelige kort til oss, og et tosifret antall meget tvilsome friskpark til hjemmelaget. Det står nemlig nedfelt i NøFF sine vedtekter at RBK spiller fin fotball, vi er et skabbete døballag med harde tacklinger og tvilsome metoder, og da skal selvsagt RBK vinne.
                                    Andre vedtekter hvis store-fæle Kjeppe ikke speller.

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      #38
                                      For oss som vil vinne er det lett å peke på at sp og kjepp ikke var med nå når framgangen kom. Kanskje for lett. Likevel mener jeg (og andre tydeligvis) at Peders og Weltenbærj ikke helt holder niveauet, nemlig øvre halvdel av tabellen. Som er målet i år. Et mega-problem med gamlePeders er at han er start-treig, og de jævla testene på IH-skolen har ikke en dritt å si. Blir knust i dueller mot større karer i midten. Nystuggun er bedre der. Innsatsen er på topp, men smartnessen legges bort når han skal frem i banen å styre litt. Ødela mot vif hjemme i fjor, og kjempebrøler i år mot dem. Nå har han vært borte med skade..

                                      McGøff er en fornuftig forummann, men du kan ikke mene at Stian Ringstad skal ut nå, etter å ha skjerpa seg defensivt mot TIL, og forhåpentligvis fått høre det etter ubesluttsomheten på slutten mot ffk. Men sp kan være tøffere mot en god høyre rbk-kant. Men nå er jo Dockal ute! Nei, Ringo spiller.

                                      Steinar vurderes opp mot Scheel, ser også den. Isak får for dårlig betalt av RB, han gjør mye bra. Får de kjappe beina borti mye som sp aldri får snudd seg etter en gang. Men eeeeeeeee, uansett hvem som spiller av dem så blir det fort mye mål i mot er jeg redd.

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #39
                                        En ting er sikkert, det er at Roger bør starte kampen. Synd roger er som å ta med seg ei dame hjem fra byen, man vet aldri hva man får….

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                          Synd roger er som å ta med seg ei dame hjem fra byen, man vet aldri hva man får….
                                          Jøss!
                                          Har du fått noe som ikke var dårlig?!?

                                          Vet vi flyr høyt om dagen, men tror ikke på poeng her. Går vi ut så dårlig som mot Tromsø vil RBK straffe oss vesentlig hardere enn tannløse nordlendinger. Tror heller ikke RævBK'erne vil la oss vinne samtlige dueller i en hel omgang.

                                          Kommentar

                                          Working...