Bård Wiggen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #61
    Inn og ut med Wiggen også, nok et skudd på baugen for kontinuiteten i LSK og troen på prosjektet til Haglund. Hva var egentlig poenget i det hele tatt? Nå er det vel begrensa hva man kan si at Wiggen har tilført på den lille tida han har vært her, men forsvaret har tatt seg opp. På bekostning av angrepet dog, og først og fremst antall sjanser vi evner å skape.

    Wiggen fikk jeg umiddelbart sansen for i og med at han kom inn og plukket ut problemer i norsk Tippeliga som få andre tør gjøre, med ord som jeg egentlig ønsket at Haglund med sin fotballfilosofi skulle slå seg inn på Åråsen med, og da først og fremst rundt den generelt udugelige pasningskvaliteten i TL-kampene. Og her har alltid LSK vært blant de verste i klassen. Nå er det forskjell på ord og handling, men Wiggen er typen jeg mener LSK må få inn flere av. Målsetninger har aldri vært en mangelvare i LSK, men måten man skal nå dem på er gjemt langt inne i en tjukk tåke.

    Jeg etterlyser fortsatt en dedikert trener til pasningsspillet.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #62
      Nei Wiggen har jeg ikke tenkt til å bruke energi på å savne.. Den vinnermentaliteten han snakker om i avisen ang rbk jobben at han skal bidra med har jeg sett lite til i LSK hvertfall.

      Kommentar

      • Martin83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 794

        #63
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Nei Wiggen har jeg ikke tenkt til å bruke energi på å savne.. Den vinnermentaliteten han snakker om i avisen ang rbk jobben at han skal bidra med har jeg sett lite til i LSK hvertfall.
        Jeg ønsket at Wiggen skulle forlenge med LSK, men jeg stusset også over uttalelsene hans om vinnermentalitet.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #64
          Opprinnelig skrevet av Martin83
          Jeg ønsket at Wiggen skulle forlenge med LSK, men jeg stusset også over uttalelsene hans om vinnermentalitet.
          Vedrørende Wiggen så føler jeg meg nesten litt "lurt".. Ikke noe frelser materialet denne typen hvertfall. Og vi har jo alle fått med oss at det er han som styrer mye av showet på treningene for tiden. Ikke imponert!

          Kommentar

          • *46*

            #65
            Opprinnelig skrevet av Martin83
            Jeg ønsket at Wiggen skulle forlenge med LSK, men jeg stusset også over uttalelsene hans om vinnermentalitet.
            Han viste den i hvertfall frem ved å sitte i ro på ræva når PVM putta på lørdag. Alle andre var i fyr og flamme, Wiggen satt på ræva. Knapt oppe fra trenerbenken. Vært veldig usynlig på linja, men det er kanskje slik fordelinga er mellom dem slik at kritikken ikke passer inn. Derimot burde man vise glede når laget putter mål. Jeg viser glede av nye kunder på jobben, da det er kunder vi lever av. På fotballbanen lever man av mål.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13271

              #66

              ... off.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎