Kamptråd: Lillestrøm SK - Hønefoss BK, Åråsen - Søndag kl.18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikki Mifsud
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2005
    • 244

    Kamptråd: Lillestrøm SK - Hønefoss BK, Åråsen - Søndag kl.18:00

    Tidlig ute - men hvorfor ikke? Vi er ubeseiret på de 5 siste, gløden og viljen til å vinne er tilbake, skader ikke med en kamptråd da

    Østli og Riise gjorde sine saker godt mot Ulf, og får fornyet tillit her. Tipper vi får se få forandringer, eneste jeg ønsker er Andersson på benk, tror han har godt av å kjenne litt på benken nå. Da går Bolly inn, evt Roger og Riise/Ohi flyttes ut på kanten. Erling fortsetter nok på topp, og Helstad kommer inn i løpet av kampen.

    Bakover begynner vi å få et lite luksusproblem, Sead er selvskreven - Østli og Kippe tar nok stopperplassene, Kippe har spilt seg opp i det siste, og Ruben kan fortsette å bekle backrollen da han også har vært en av våre beste spillere. Stian fortsetter på venstre.

    Her er det bare å peise på gutter, Hønefoss er absolutt et brukbart lag, noe også tabellen viser.

    God kamp!
  • *46*

    #2
    Dette blir ei hard nøtt. Hønsa er gode om dagen og er virkelig i flytsonen. LSK ser også ut til å være i flytsonen på tross av en ikke fullt så bra kamp i går, men hvem forventer glansbilde av kamper hvor begge laga er i bunnen av tabellen?

    Gleder meg til kamp på Åråsen igjen!

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Ikke ofte de siste årene jeg har gledet meg mer til match(faen typisk om vi faller med et brak igjen).
      Greit at Leiv Vidar har vært gode i år, men dette laget skal vi ta 3 poeng mot på Åråsen.
      Med 3 poeng her er det jævlig kort vei oppover på tabellen. Håper vi kjører nogenlunde lik startellver som sist. Kanskje kjøre Erling til høyre igjen og få Helstad på topp...

      Kommentar

      • MartinRE
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2008
        • 738

        #4
        Vil se dette :

        Ramovic
        Ruben - Østli - Kippe - Ringstad
        Roger - Riise
        Palmason - PVM - Ohi
        Erling
        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9382

          #5
          Ramovic
          Stoor - Gabrielsen - Østli - Ringstad
          Roger - Nystuen
          Riise - Ohi - PVM(c)
          Helstad

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            -------------Ramo--------------
            Stoor-Ruben-Østli-Ringen
            ----------Riise-Roger---------
            ------Ohi-Petter-Johan------
            -----------Helstad-------------
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              #7
              Sead
              Ruben-Østli-Kippe-Stian
              Palmason-Roger-Ohi-Riise
              PVM
              Knudtzon

              Synes det blir feil å sette ut Erling etter én dårlig kamp. Han har vært en gigantisk del av "snuopersjonen" de siste kampene, og fortjener virkelig ikke å bli satt ut. Helstad gjorde vel heller ikke store figuren til at han skal starte søndagens kamp. Ettersom Ohi og Roger i form, synes jeg Riise kan bli dyttet ut på vingen. Tror han kan gjøre en del mer offensivt der enn mot Ulf.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • Herman
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 1101

                #8
                Erling fikk vel sitt 3. gule sist, og må derfor stå over mot HBK?
                Twitter

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Psycho: Vår klart beste keeper.

                  Stoor: Tilbake fra karantene. Har hatt en meget fin stigning de siste 4-5 kampene
                  Ruben: Umulig å sette ut nå. Må eventuelt ut på kantene hvis Kippe eller Espen skal spille
                  Østli: Var stor i Sandnes. Også umulig å sette ut
                  Ringstad: Får det til bedre og bedre i hver kamp. Tar nivået bra nå. Mye å gå på men satser på at det kommer med mer tillit. Lite konkurranse på VB

                  Riise: Gjør seg nok foreløpig best på høyresiden selv om jeg ser på han som et godt sentralt alternativ. Godt å ha deg tilbake!
                  Roger: Hatt meget gode innhopp i det siste. Tabber seg mindre ut og pasningene sitter
                  Ohi: Har spilt seg inn på fast plass. Herlig fyr som bare blir bedre og bedre
                  Johan: Denne var jeg usikker på. Var ræva i Sandnes. Får under tvil muligheten, men bør byttes ut tidlig hvis han ikke gir alt. Avhengig av at ballen går langs bakken

                  PVM: Kaptein for kampen. Funka dårlig i Sandnes men han fikk elendige spilleforhold.

                  Knudtzon: Fikk en nedtur sist etter flere meget bra kamper. Helstad er ikke kampklar og Erling får en ny sjanse.

                  Må si det ewr vanskelig å sette Nystuen og Kippe ut av laget men de beste får spille. Laget jeg satte opp er i 4-4-1-1
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Poreto
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Nov 2011
                    • 105

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Herman
                    Erling fikk vel sitt 3. gule sist, og må derfor stå over mot HBK?
                    Palmason som fikk det gule, så selv at TV2 valgte å gi det til Erling under sendingen. Var vel en liten feil der :P

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Poreto
                      Palmason som fikk det gule, så selv at TV2 valgte å gi det til Erling under sendingen. Var vel en liten feil der :P
                      Ok, så på LSK.no at Erling sto med 3 gule nemlig. Må Palmi stå over da?
                      Twitter

                      Kommentar

                      • Mikki Mifsud
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2005
                        • 244

                        #12
                        Er ikke Stoor fortsatt ute med skade, og ikke karantene som det nevnes over?

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3153

                          #13
                          Hvis Stoor er ute bør Ruben på backen og Espen / Østli spille stoppere. Synes Roger bør starte. Andersson bør få en omgang juling, etterfulgt av en tur til psykologen og deretter plassen til venstre fremfor Bolly.

                          Kommentar

                          • Lillestrøm Kirke
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2004
                            • 1470

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Dette blir ei hard nøtt. Hønsa er gode om dagen og er virkelig i flytsonen. LSK ser også ut til å være i flytsonen på tross av en ikke fullt så bra kamp i går, men hvem forventer glansbilde av kamper hvor begge laga er i bunnen av tabellen?

                            Gleder meg til kamp på Åråsen igjen!
                            Begge lag i bunnen av tabellen? Hønefoss er på 5, og vi er på 11. Topp mot bunn.
                            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                            Kommentar

                            • *46*

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Herman
                              Ok, så på LSK.no at Erling sto med 3 gule nemlig. Må Palmi stå over da?
                              I følge fotball.no er det Palmason som fikk det gule kortet. Hans andre for året. Sjekka det opp tidligere i dag på nevnte side.

                              Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                              Begge lag i bunnen av tabellen? Hønefoss er på 5, og vi er på 11. Topp mot bunn.
                              Ganske sikker på at du leste litt feil nå - jeg mener gårdagens kamp om "begge lag i bunnen". Altså Ulf - LSK.

                              Kommentar

                              • Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

                                #16
                                Sead - Selvskreven.

                                Ruben - Jeg regner med at Stoor ikke er klar etter skaden. Ruben får selvsagt fortsette da.
                                Østli - Imponerende debut. Blir spennende å følge videre.
                                Kippe - Ikke vits å diskutere, Haglund ser ikke ut til å vrake ham uansett. Vært bedre i det siste.
                                Ringstad - Svak kamp sist, men får endelig flere kamper på rad.

                                Palmi - Ikke god sist, men har ellers vært bedre de siste kampene.
                                Roger - Bør være fast i laget. Ohi er spennende, men Rogers toppnivå er mange hakk over Ohi pdd.
                                Riise - Kommer bare til å bli bedre. Ok debut sist. Imponerende mtp antall kamper de siste årene.
                                Johan - Vi må få han igang snart! Klassespiller på sitt beste. Vær så snill Johan, vis litt mer vilje.

                                PVM - Vår beste spiller? Assist igjen mot Ulf. Svak kamp, men alltid involvert i mål.
                                Helstad - Kanskje ikke i form til å starte, men er han det vil jeg se han fra start. Trenger kamper.
                                Twitter

                                Kommentar

                                • mats
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 621

                                  #17
                                  Sead
                                  Stoor(omskadefri)Østli-Kippe-Stian
                                  Palmi-Riise-Roger-Johan
                                  ----PVM----
                                  ---Helstad---

                                  Vil hvile Ohi litt.. ikke spilt seg ut av laget, men han kan heller komme inn.
                                  Vil faktisk ha Westberg på back om ikke Stoor kan spille, Ruben er ok på back, men hjemme må beckene være litt mer offensive, derfor.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7036

                                    #18
                                    Sead - obviously
                                    ---
                                    Ruben - Stoor fremdeles skadet. Ikke hans beste posisjon. Defensivt solid.
                                    Østli - Spilte seg rett inn på laget i Sandnes. Ultrasolid.
                                    Kippe - Settes ikke ut, spiller jevnt bra
                                    Ringstad - Nja, mye rufs sist, men reddet et mål (Saaliti). Iblant gode tendenser. Fortjener ny tillit
                                    ---
                                    Riise - Dytter BHR ut på høyre for å gjøre plass til Roger. Gjør en god jobb uansett hvor han er
                                    Roger - Begriper ikke at han er ute av laget
                                    Ohi - Ingen grunn til å sette ham ut. Flere gode kamper, gjør sjelden feil, bedre sentralt enn Palmi
                                    Johan - Regner med og krever at vi tar initiativet i denne kampen og dominerer banespillet. Da er han god å ha.
                                    ---
                                    PVM - Bak spissen. Blir bedre og bedre nå. Spielführer
                                    ---
                                    Erling - Fikk ikke til mye sist, men fikk lite å jobbe med. Jobber steinhardt. Thorstein ikke klar enda, får siste halvtimen.

                                    Dette laget skal og bør slå hønsa på Åråsen. Bare seier duger i denne. I så fall er veien oppover betydelig kortere.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Sead - obviously
                                      ---

                                      ---
                                      Riise - Dytter BHR ut på høyre for å gjøre plass til Roger. Gjør en god jobb uansett hvor han er
                                      Roger - Begriper ikke at han er ute av laget
                                      Eneste jeg er usikker på er om det er Palmi eller Andersson som bør vike for Roger, ellers er jeg 100% enig i dine tanker rundt laget. Jeg kan i alle fall ikke forstå noe hvis Roger starter på benken igjen neste kamp.

                                      Gleder meg stort til kamp for første gang på lenge.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Eneste jeg er usikker på er om det er Palmi eller Andersson som bør vike for Roger, ellers er jeg 100% enig i dine tanker rundt laget. Jeg kan i alle fall ikke forstå noe hvis Roger starter på benken igjen neste kamp.

                                        Gleder meg stort til kamp for første gang på lenge.
                                        Krig = Palmi
                                        Fotball = Johan

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎