Kamptråd: Lillestrøm SK - Hønefoss BK, Åråsen - Søndag kl.18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    #21
    4-5 måls seier hadde vært kos for målforskjellen Utopi? Jeg har hvertfall en god følelse
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2883

      #22
      Har tru på at detta blir kampen hvor ikke bare resultatet snur men også det gode spillet. Har trua på årsbeste i denne. Gutta har fått på plass selvtilliten så nå er det bare å "køra på"
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #23
        Tviler sterkt på storseier, selv om det hadde vært helt krem. Hønefoss er etter min mening det vanskeligste laget i ligaen å spille mot. Ingen lag bruker mer tid på å analysere motstanderen enn Hønefoss, og ingen lag legger opp taktikken sin mer etter motstanderen enn dem. I tillegg er de utrolig godt organisert og vanskelige å bryte ned. Havner vi under, er vi ille ute. Tror dessverre på en kjedelig kamp, der Hønefoss er veldig komfortable med resultatet så lenge det står 0-0. Men de har to klare tap i år, 4-1 og 4-0, så det finnes selvfølgelig muligheter, spesielt med en tidlig scoring.

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Opprinnelig skrevet av Lars
          Ingen lag bruker mer tid på å analysere motstanderen enn Hønefoss, og ingen lag legger opp taktikken sin mer etter motstanderen enn dem. I tillegg er de utrolig godt organisert og vanskelige å bryte ned..
          Leif Gunnar Smerud er den treneren som jeg har observert flest ganger på LSK sine kamper i år.

          Kommentar

          • OptimistFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 462

            #25
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Leif Gunnar Smerud er den treneren som jeg har observert flest ganger på LSK sine kamper i år.
            Ingen forlater Sportsklubben uten å bli fugl for livet!

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13271

              #26
              Tror vi får en i trynet. mange nye fjes på banen, den lille samhandlinga vi hadde opparbeidet er dermed borte. Hønefoss er ingen pushover.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3967

                #27
                Jeg tror vi skal ta ett steg om gangen og være veldig godt fornøyd hvis vi klarer å vinne denne. Det sies at tabellen aldri lyver og den viser at Hønefoss er nr 5 mens LSK per i dag er nr 11. Selv om vi har sanket godt med poeng de fem siste kampene, har vi bare i deler av kampene vist spill på det nivået vi bør være.
                Jeg håper selvsagt at vi viser spill som i de siste 40 minuttene mot Tromsø i hele kampen og at vi underholder og gjerne bøtter inn mål. Men så lenge vi trenger 8-10 poeng til for å sikre plassen 100%, er poengene det viktigste.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • Øystein
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Feb 2006
                  • 79

                  #28
                  Hønefoss er langt fra noen pushover, men herre jesus som jeg gleder meg til kamp igjen!! Få se Riise, Østli, kanskje Helstad og Søgård, et LSK lag som ikke har tapt på fem kamper, sikkert første gang siden slutten av 70-årene det har hendt, nei dette tror jeg blir en bra kamp :-)

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4376

                    #29
                    Er fornøyd bare vi vinner. Men håper på å se forbedring spillemessig. Håper også vi leder komfortabelt, og at Søgård kan få noen minutter på slutten.
                    ..................

                    Kommentar

                    • nebbjævel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2009
                      • 511

                      #30
                      Ut i fra Pitbulls post på treningstråden kan det se ut som Fønix skal starte som spiss i denne kampen også. Jeg synes dette er urimelig med tanke på motstander, som ikke kan forventes å by oss på særlig bakrom. Mot Ulf var Fønix håpløs i mottak og bevegelser. Hva mer skal det til for å spille seg ut av laget ? Som kant bidrar han i det minste med gode defensive løp når alt annet svikter. Og ja, jeg hører innvendingene; mangel på troverdige alternativer lengst framme, reinspikka spisser ute av form etc, men det Fønix gjorde sist var null og niks, og selv en Helstad med manglende kamptrening burde være forsøket verdt.

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                        Ut i fra Pitbulls post på treningstråden kan det se ut som Fønix skal starte som spiss i denne kampen også. Jeg synes dette er urimelig med tanke på motstander, som ikke kan forventes å by oss på særlig bakrom. Mot Ulf var Fønix håpløs i mottak og bevegelser. Hva mer skal det til for å spille seg ut av laget ? Som kant bidrar han i det minste med gode defensive løp når alt annet svikter. Og ja, jeg hører innvendingene; mangel på troverdige alternativer lengst framme, reinspikka spisser ute av form etc, men det Fønix gjorde sist var null og niks, og selv en Helstad med manglende kamptrening burde være forsøket verdt.
                        Som jeg har nevnt i en annen tråd, så synes jeg det blir veldig urettferdig at Erling skal settes ut etter èn dårlig kamp. Han har vært en viktig del av "snuoperasjonen" til LSK de siste fem kampene. Han hadde en dårlig kamp mot Ulf, sammen med resten av laget, og Helstad hadde vel ikke akkurat et innhopp som gjør han selvskreven i startoppstillingen mot Hønefoss?
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • Mynten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 484

                          #32
                          For meg er det helt opplagt at Erling skal starte på bekostning av Helstad. Helstad viste ingenting de minuttene han fikk mot Ulf, virket tung og ikke i kampform. Da mener jeg det er et mye bedre alternativ å la Erling få rette opp den svake kampen fra sist, han har vist før det at han har vært i god form.

                          Håper virkelig at Roger er med fra start, han har vært god det han har fått spille de siste kampene. Mye færre balltap og større tempo i ballbehandlingen, og da er Roger god.

                          Dette blir en knalltøff kamp, og det blir spennende å se om Hønefoss våger å stå høyt og presse fram feil fra våre ikke alt for gode ballbehandlende forsvarsspillere.

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #33
                            RB`s Morten sa på twitter at Helstad ikke er klar for start tidligst mot Godset.
                            Spilte 65 min for rekrutt uten å imponere voldsomt... Erlingo på topp!

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3163

                              #34
                              Evnen til ballbehandling i forsvaret vårt økte med noen hundre prosent når Østli kom inn...

                              Kommentar

                              • *46*

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Evnen til ballbehandling i forsvaret vårt økte med noen hundre prosent når Østli kom inn...
                                Mye mulig jeg hadde lave forventninger til Østli, men han overrasket meg virkelig positivt. Håper den positive trenden fortsetter!

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                                  Evnen til ballbehandling i forsvaret vårt økte med noen hundre prosent når Østli kom inn...
                                  Jeg synes ballbehandlinga ble svekka når Østli kom inn, ettersom han erstatta Ruben.

                                  Usikker på hvor bra Østli er med kula. I forrige kamp hadde vi omtrent ikke passninger fra forsvaret til midtbanen.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Jeg synes ballbehandlinga ble svekka når Østli kom inn, ettersom han erstatta Ruben.

                                    Usikker på hvor bra Østli er med kula. I forrige kamp hadde vi omtrent ikke passninger fra forsvaret til midtbanen.

                                    Hmm, jeg så ikke Østli måke ufarlige baller ut til corner, og gud veit hvor, mot Sandnes. Upressa feil er fortsatt noe Ruben må jobbe mye med, akkurat som Ohi og Stian. Østli er nok ingen ballvirtous, men likevel stødig nok til å utfylle en rolle sammen med Kippe med bravur.

                                    Selv om jeg helst ser at Østli og Ruben satses på som midtstoppere så kjapt som mulig.

                                    Kommentar

                                    • Kay
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 763

                                      #38
                                      Mulig jeg hadde for høye forventninger, men jeg deler ikke den halleluja stemninga som enkelte har utlyst på forumet hva angår vår nye stopper. Jeg så en spiller som fomlet med ballen flere ganger, spilte ballen til corner når han forsøkte å treffe keeper o.l. Men jeg dømmer ikke etter 1 kamp, i likhet med flere trenger han vel kamptrening.

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        #39
                                        Hvem fomla ikke med ballen på det underlaget der? Faen meg knusktørt gress med trampolinetendenser.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • Reyrey
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2010
                                          • 379

                                          #40
                                          Og Sandnes Ulf var ikke interessert i å SPILLE fotball, ifølge Bjørn Helge Riise
                                          LSK i med- og motgang <3

                                          Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎