Kamptråd: Lillestrøm SK - Hønefoss BK, Åråsen - Søndag kl.18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaren-kanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 185

    Hvor mange tilskuere var det på Åråsen i dag?
    Jaren-kanari
    Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

    Kommentar

    • lskgogo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 633

      Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
      Hvor mange tilskuere var det på Åråsen i dag?
      5400 ett eller annet
      Tar seg en pause til mars 2012..

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        Ekstremt ergerlig å miste vårt 3. og 4. poeng på overtid ved feil onside/offisde-avgjørelser, spillemessig fortjent eller ei (denne gangen). Men vi nekter fortsatt å tape, og det er en god egenskap.
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1555

          Opprinnelig skrevet av antikris
          Det var Helstad som ble avblåst, ikke Riise. Altså feilaktig. Faen ta..
          Vi får ta med at Hønefoss godt kunne fått et straffespark eller to. Så eventuelle dommerfeil var ganske jevnt fordelt på lagene.

          Kommentar

          • A.Bilet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2005
            • 808

            Føler vi spiller en grei kamp mot et vrient Hønefoss-lag. Skal ikke kimse av Hønefoss i år. Jeg mener dagens kamp er bedre enn Ulf-kampen på flere områder. Vi slipper inn noen enkle mål, men flere spillere som melder seg og viser gode tendenser. Ingenting er bedre enn hvis vi blir et vanskelig lag å slå utover høsten. I forhold til hvor mørkt det så ut for få måneder siden, er det nå grunn til optimisme i mine øyne (også basert på dagens kamp).
            A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

            Twitter-bruker

            Kommentar

            • Poreto
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2011
              • 105

              Opprinnelig skrevet av Dole
              Vi får ta med at Hønefoss godt kunne fått et straffespark eller to. Så eventuelle dommerfeil var ganske jevnt fordelt på lagene.
              Ikke ser jeg hvor Hønefoss skulle hatt de straffesparkene, linjedommeren sugde forøvrig pikk og vi ble snytt for ihvertfall 2 cornere mot slutten.. At han også vinka for offside på Helstad er hjerneskada... Herlighet..... Når det er sagt så er det enkelt og greit spillerne sin feil, og de klarer faen meg ikke å spille ball

              Kommentar

              • TheFugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 346

                Bolly fortjener skryt for innhoppet i dag, svært delaktig i det vi foretar oss etter han kommer inn. Kom inn å gjorde en forskjell med farta si. Bra Bolly!

                Kommentar

                • tonkro
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2009
                  • 337

                  Gleder meg til å få Stoor tilbake på høyrebacken. Samarbeidet mellom Riise og Gabrielsen fungerte overhode ikke,og man kunne se hvor frustrerte de var over hverandre. Venstresiden var langt bedre. Palmi, og etterhvert Bolly jobbet bra og skapte sjanser. Tversoverpasninger, støttepasninger og farlige tilbakespill til keeper ødelegger spillet vårt, og vi fortjente strengt tatt ikke å vinne denne kampen, så jeg sier meg fornøyd med 2-2 her. Legger den nå i glemmeboka, og ser frem mot neste kamp...

                  Dagens positive: Stemningen på Åråsen var langt bedre idag enn på lenge! Koste meg (på tross av average spill)

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Synes vel ikke dommeren var partisk, men det var ekstremt lav standard over det han foretok seg, og enda lavere på linjemenna. Har aldri sett noen av disse dommerne, og lurer på hvor faen man fant dem. At vi nok en gang blir rævkjørt av dommere på overtid bekrefter bare meningsløsheten med den uendelige klisjeen "det jevner seg ut over en hel sesong" når man ikke er Rosenborg eller søpla. At ikke det ble strødd gule kort til alle på midtbana sier også mye, Mora, Guy og Ohi skulle alle hatt minst ett hver.

                    Groven på vb til Hønsa var grisebra, synes det jeg har sett av ham før har vært bra også. Kunne han vært noe for oss?
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1555

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Synes vel ikke dommeren var partisk, men det var ekstremt lav standard over det han foretok seg, og enda lavere på linjemenna. Har aldri sett noen av disse dommerne, og lurer på hvor faen man fant dem.
                      Hadde du plassert norske dommere i en kamp mellom Barcelona og Real Madrid, hadde de trolig fått en del pipekonserter mot seg i løpet av 90 minutter. Norske spillere derimot ville fremstått som de reneste klovner kampen igjennom.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Groven på vb til Hønsa var grisebra, synes det jeg har sett av ham før har vært bra også. Kunne han vært noe for oss?
                        Han var jo bra på Lyn også. Mange som var irritert her når vi ikke henta han før hønsa.

                        Kommentar

                        • runarM
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 565

                          Greit nok at vi har alternativer, men det er en bytting og rokkering av laget underveis jeg sjelden har sett makan til. Hvor mange konstellasjoner på midten og hengende spiss kjørte vi? 4 eller 5?
                          runarM

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            Opprinnelig skrevet av runarM
                            Greit nok at vi har alternativer, men det er en bytting og rokkering av laget underveis jeg sjelden har sett makan til. Hvor mange konstellasjoner på midten og hengende spiss kjørte vi? 4 eller 5?
                            Rokkeringene var bra. Men skremmende at vi må bruke en omgang på å finne ut hvor spillerne er best. Riise som vegg forran forsvaret som står og ser på det offensive spillet? Ohi som har bevist at han er mye bedre sentralt... Håper vi starter med spillere der de bidrar best i neste match og at vi bruker uka til å trene med tanke på å bruke dem der de er best.

                            Kommentar

                            • antikris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 520

                              Veldig positivt innhopp av JA i dag. Han viser hva som bor i han, og det er sinnsykt høy klasse over mye av det han foretar seg. Bolly er stort sett best som innbytter har jeg sett. Han har jo en fart som blir enda tydeligere når han kommer inn mot slitne bein. Syns snart vi kan spille med 2 spisser også, men kanskje liten vits når vi bare har 1.5 spisser tilgjengelige? Litt bekymret for Helstad, men jeg ingen dom før han har spilt et par kamper fra start.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Hönefoss har tydeligvis gjort hjemmeleksa si. Med en gang vi spilte på en av midtstopperne våre, og da spesiellt Kippe, så rusa 2-3 Höns fram og pressa. Med god effekt også. Gang på gang så rota vi det til for oss selv. Enten med å spille håplöst bakover på Sead eller andre dårlige passningsalternativer, eller ved å peise i vei en langball uten adresse. Vi kan ikke stille med et stopperpar som er så hjelpelöse med ball i beina, når vi samtidig har en keeper som åpenbart sliter tungt med det samme. Kippe er desidert verst på dette. Vi kommer aldri til å bli et ballbesittende lag som dominerer kamper om vi stiller med et sånt forsvar. Det går ikke an å opprettholde noen rytme i angrepsspillet når man helst forsöker unngå å spille til stopper eller keeper. Det blir fryktelig lett å lese oss, og vi har veldig få alternativer i oppbyggningen.

                                Så fort Stoor er tilbake håper jeg Ruben flyttes inn sentralt med Östli...
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  Stian gjorde vel forresten en av sine beste kamper i dag? Synes han spilte nærmest prikkfritt defensivt. Hindra en god del innlegg og vant en rekke dueller. Innleggene hans var rimelig dårlige i dag, men defensivt synes jeg det ser ut som han tar store steg om dagen.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9412

                                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    Så fort Stoor er tilbake håper jeg Ruben flyttes inn sentralt med Östli...
                                    Ikke glem Nystuen! Mannen oser vilje

                                    Kanskje han blir Kippes erstatter neste kamp?

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      For første gang har jeg sett en spiller som tråkker på ballen og går på ræva få frispark av en linjemann som står en meter i fra.

                                      Kommentar

                                      • runarM
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 565

                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Rokkeringene var bra. Men skremmende at vi må bruke en omgang på å finne ut hvor spillerne er best. Riise som vegg forran forsvaret som står og ser på det offensive spillet? Ohi som har bevist at han er mye bedre sentralt... Håper vi starter med spillere der de bidrar best i neste match og at vi bruker uka til å trene med tanke på å bruke dem der de er best.
                                        Yessir. Både positivt og negativt dette; Haglund er ikke redd for å gjøre grep underveis både i form av omlegging av posisjoner og spillerbytter "i tide" som har vært en mangelvare under enkelte andre trenere. På den annen side virker det litt tilfeldig og lite gjennomtenkt. Han har vel selv sagt at de har eksprimentert litt for mye og må heller fokusere på å bli trygge på posisjonene. Når det er sagt; å planlegge noe med f.eks Roger på banen må være et mareritt - han er jekyll/hyde incarnated med sine heseblesende prestasjonssvingninger.
                                        runarM

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3175

                                          På vegne av alle nesoddinger ber jeg ydmykt om unnskyldning for Trygve Kjensli. Sammen med sine linjemenn satte han en ny standard for klovnerier. Jeg vet imidlertid hvor han bor...(jeg sier ikke mer)!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎