Treningskamper 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3356

    Opprinnelig skrevet av Børge
    Å ikke legger krefter på å markedsføre en treningskamp 14.00 på en tirsdag, høres helt greit ut - finnes andre, bedre ting å bruke kreftene på
    Ta "skumle" bilder i krigsmaling som skal få folk til å komme på kamp?
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      Spilte han prøvespiller'n igår? Isåfall, hvordan gikk det?
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2527

        Opprinnelig skrevet av MortenA
        Ta "skumle" bilder i krigsmaling som skal få folk til å komme på kamp?
        Til din info: LSK har bla et av fotballnorges beste B2B nettverk med frokostmøter, samlinger mm. Det jeg har hørt fra deltakere her, så er dem meget fornøyd med utbytte. Men slikt teller sikkert ikke? Markedsføring er mer enn å få folk på stadion. Flere folk på stadion ønsker alle seg, men kan ikke bare jobbes med det.

        Men dette er i grunn en helt annen diskusjon og tema her er treningskamper.

        Helt topp at dem slår Odd i en treningskamp. Disse kampene pleier å ebbe ut i at LSK taper. Mange fikk prøvd seg. Magnar har kanskje bevist gjennom denne kampen og treninger nok til at klubben vil ha han med videre. Håper virkelig det. Trenger folk på hans alder på laget nå.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          Opprinnelig skrevet av Børge
          Til din info: LSK har bla et av fotballnorges beste B2B nettverk med frokostmøter, samlinger mm. Det jeg har hørt fra deltakere her, så er dem meget fornøyd med utbytte. Men slikt teller sikkert ikke?.
          Skulle veldig gjerne visst hva slags utbytte det er snakk om her. Mindre kaffe og mer ut og fram er nå min mening
          ..................

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Skulle veldig gjerne visst hva slags utbytte det er snakk om her. Mindre kaffe og mer ut og fram er nå min mening
            Største utbytte er vel sponsor poolen som finansierer mye av driften. Kommer bedrifter fra hele landet for å betale seg inn på B2B nettverket til LSK. Der skal markedsavdelingen ha all honnør.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3177

              Opprinnelig skrevet av fjacob82
              Spilte han prøvespiller'n igår? Isåfall, hvordan gikk det?
              I følge dagens papirutgave av Romerikes Blad skulle han spilt noen minutter, men mens han var på prøvespill hos oss fikk han et tilbud fra Porto som han ikke kunne si nei til. Da ville han ikke ta noen sjanser på å bli skada for noen minutter for oss, og Porto var naturligvis mer fristende uansett. Han er nå reist til Porto.

              gilbert

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎