Lillestrøm - Brommapojkarna LSK-Hallen Fredag 16:00 01.02.13

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jeykey
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2012
    • 452

    Lillestrøm - Brommapojkarna LSK-Hallen Fredag 16:00 01.02.13

    Nest siste treningskamp på norsk jord før La Manga.

    Gjensyn med Andreas Haddad.

    Priser:
    100kr for voksen/studenter
    Gratis for barn, sesongkortinnehavere (som kjøpte før en viss dato, 15. des?) og honnør

    Fakta fra wiki om motstanderen:

    IF Brommapojkarna er en svensk fotballklubb i Bromma, en bydel i den vestre delen Stockholm.

    IF Brommapojkarna er den største klubben i hele Europa når det kommer til antallet aktive lag i alle aldersgrupper. I 2007 var det 247 lag og 3000 spillere. Klubben er godt kjent for ungdomsakademiet, som har produsert flere av de beste svenske spillerene. Klubben ble grunnlagt i 1942 og rykket opp til Allsvenskan for første gang i 2006 etter å ha slått BK Häcken i kvalifiseringskamper. Brommapojkarna rykket opp til Allsvenskan igjen foran 2009 sesongen.

    Får vi se noen nye prøvespillere? Hvem starter? Noen tilbake fra skade? Hvem fortjener sjansen?
    Last edited by jeykey; 29.01.2013, 13:22.
    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
    - Sitat Grusom B
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Opprinnelig skrevet av jeykey
    Får vi se noen nye prøvespillere? Hvem starter? Noen tilbake fra skade? Hvem fortjener sjansen?
    Tipper Solberg går ut fra forrige kamp. Riise tilbake på midten og Palmi tilbake på høyrevingen. Mulig Helstad tar plassen til Erling. Ellers forventer jeg samme lag som mot Sarpsborg.

    Synes ellers det er viktig at vi gir Høibråten mer matching med lengre innhopp.

    Kommentar

    • *46*

      #3
      Opprinnelig skrevet av jeykey
      Brommapojkarna rykket opp til Allsvenskan igjen foran 2009 sesongen.
      Og rykket opp igjen foran 2013 sesongen.

      Se opp for Nicklas Bärkroth - mitt tips før kampen. Strålende 92 årgang som kom fra IFK før årets sesong. Så han live allerede i 2008 i CL-kval mot SS Murata. Frisk type med pågangsmot alla Fredrik.

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        #4
        Noen som vet hvordan det ligger an med Johan? Vet han skulle ta det litt rolig, for å unngå samme problem som i fjor, men nå har det snart gått en måned siden vi startet opp.

        Ellers vil jeg se dette laget:
        -----------Udjus/Origi---------
        --Stoor--Østli--Kippe--Stian--
        --Palmi--Riise--Ohi--Fofana--
        --------Fredrik--Helstad------

        Også gjerne et lengre innhopp for Høibråten, kanskje en hel omgang til og med.
        Twitter

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Opprinnelig skrevet av Herman
          Noen som vet hvordan det ligger an med Johan? Vet han skulle ta det litt rolig, for å unngå samme problem som i fjor, men nå har det snart gått en måned siden vi startet opp.
          Mulig jeg har dårlig minne, men ble det ikke sagt at han først skal spille ball når laget reiser på treningsleir?

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Mulig jeg har dårlig minne, men ble det ikke sagt at han først skal spille ball når laget reiser på treningsleir?
            Trodde det var PVM.
            Twitter

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Har snakka med Haddad på face og han kommer til Hallen men spiller ikke ...

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3961

                #8
                Det stemmer vel ikke?

                Torsdag 7. februar 14:00 Lillestrøm - Häcken i LSK-hallen 14:00
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • jeykey
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2012
                  • 452

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  Det stemmer vel ikke?

                  Torsdag 7. februar 14:00 Lillestrøm - Häcken i LSK-hallen 14:00
                  Min feil. Korrigert nå.
                  "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                  - Sitat Grusom B

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Har snakka med Haddad på face og han kommer til Hallen men spiller ikke ...
                    Overrasker ikke meg. Spilte ikke mer enn en kamp fra start i 2012 og to som innbytter - totalt 140 minutter og ingen mål. Slitt veldig med skader. Og i 2011 spilte han kun 5 kamper hvor han startet alle og ble bytta ut i tre - totalt 396 minutter og 3 mål. Magetrøbbel tror jeg det var den gangen.

                    Spent på å se hvilke lag LSK stiller med. Hva gjør man med keeperplassen? Nils Kenneth eller Arnold? Arnold imponerte veldig mot Godset og er en virkelige god utfordrer til Nils Kenneth. Kanskje den plassen som det er mest spenning rundt? Forsvaret sier seg mer eller mindre selv. Midtbanen bør man gå tilbake til den som var mot Godset. Tror Ohi og BHR passer best sammen av de som er ute av sykestua/kampklare. Nico imponerte ikke meg på kanten mot S08, men får han en ny sjanse eller blir det evighetsmaskinen Palmi? Fofana fortsetter vel nærmest 100 % sikkert på venstre kant - han og Ringstad har gjort hverandre gode synes jeg. Erling og Fredrik bør starte. Skal Helstad inn, burde nesten han spille hele kampen for så å la Erling og Fredrik ta hver sin omgang. Erling på kant og Palmi inn sentralt sammen BHR er også en mulighet.

                    Johan, PVM og Gabrielsen er vel fortsatt ute alle tre. Kanskje prøvespilleren får lov til å vise seg frem på topp? Og litt flere unge på slutten enn mot S08?

                    Fredag lukter avspassering en 1/2 eller 1 time, kjapp middag på gatekjøkken og kamp 16.00 lang vei. Perfekt slutt på uka!

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3185

                      #11
                      Helstad inne, Gulbrandsen står over

                      Dagens RB melder at Thorstein Helstad er over sin ankelsmell mot Godset og spiller fra start i morra. Derimot skal Fredrik Gulbrandsen undersøke noe rusk i kneet og spiller definitivt ikke mot gutta fra Bromma. Haglund vil ikke ta noen sjanser med spillerne nå, gitt at vi har en ganske tynn stall. Johan Andersson har så vidt begynt å trene med ball, og håper å være klar til La Manga.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • armykanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2009
                        • 737

                        #12
                        For de som synes det er interresant så vant vif 1-0 over Bromma på Onsdag.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Brommapojkarne omtales konsekvent som BP i hjemmlandet, eller hva sier du Andersmm?

                          Skal bli morsomt å se Helstad og Erling på topp sammen over en lengre periode på banen. Skal bli gøy å se hva dem kan utrette.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            brommapojkarne omtales konsekvent som bp i hjemmlandet, eller hva sier du andersmm?

                            Skal bli morsomt å se helstad og erling på topp sammen over en lengre periode på banen. Skal bli gøy å se hva dem kan utrette.
                            så cp - bp 1 -0
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #15
                              Herlig å møte BP, et kultlag for undertegnede som kun var henvist til resultatbolken på Sportsspegeln gjennom oppveksten. Før de tok steget helt opp. Faen så gammal man er i ferd med å bli.

                              Forventer et helt annet lag i morra, rimelig revansjelystne. Virker også som om man er gira på å vise seg fra en annen side, bra!

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Brommapojkarne omtales konsekvent som BP i hjemmlandet
                                Det er korrekt. Ikke noe feil på å si hele navnet, men folk bruker forkortelsen mer. Inntil nylig bodde jeg en kort spasertur fra Grimsta IP, der BP spiller matchene sine. Fin "förening" som driver fornuftig og har avlet opp latterlig mange toppspillere gjennom årene. Kan kanskje sammenlignes med Skeid, men har en enda större "spillerproduksjon". Akkurat det har nok sammenheng med at BP er en av Europas störste fotballklubber (om ikke den störste) sett til antallet lag og aktive spillere.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Akkurat det har nok sammenheng med at BP er en av Europas störste fotballklubber (om ikke den störste) sett til antallet lag og aktive spillere.
                                  Kjente spillere fra BP er bla John Alberto Fernando Andres Luigi Olof Guidetti, også kjent som bare John Guidetti

                                  Fra svensk Wikipedia om klubben:
                                  Med sina 265 lag i seriespel 2012 (rekord i föreningens historia), 4 000 aktiva spelare samt mer än 600 ideellt arbetande ledare så är BP den fotbollsförening i Europa som har flest aktiva idrottare och ledare. Namnet till trots bedriver IF Brommapojkarna även dam- och flickverksamhet, vilken utgör cirka en fjärdedel av verksamheten. 2012 spelar damlaget i Division 2 Östra svealand, med Robert Dahlin som tränare.
                                  BP trente (trener?) i hallen i dag.

                                  Kommentar

                                  • AG-3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 1081

                                    #18
                                    En kollega som følger Søpla hadde sett kampen i går. Jevnt i 1.omg, men BP hadde totalt rundspilt Søpla i 2.omg og burde puttet 4-5 mål. BP hadde sett bra ut

                                    Kommentar

                                    • armykanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 737

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av AG-3
                                      En kollega som følger Søpla hadde sett kampen i går. Jevnt i 1.omg, men BP hadde totalt rundspilt Søpla i 2.omg og burde puttet 4-5 mål. BP hadde sett bra ut
                                      Men til gjengjeld så fikk jeg høre av min vif-infiserte sjef at vif spilte med bare juniorer pluss jan gunnar i andre omgang.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av armykanari
                                        Men til gjengjeld så fikk jeg høre av min vif-infiserte sjef at vif spilte med bare juniorer pluss jan gunnar i andre omgang.
                                        Er ikke Sollie junior i de kretsene?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎