Lillestrøm - Brommapojkarna LSK-Hallen Fredag 16:00 01.02.13

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #41
    Opprinnelig skrevet av Herman
    Nei, og derfor håper og tror jeg at planen er å bruke enten Petter eller Johan bak Fredrik på topp.
    Ja, jeg håper og tror det selv, men synes vi da burde trene på en sånn formasjon og bruke en offensiv midtbane nå også.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #42
      Merkelig kamp, der LSK skapte det som var av sjanser (ikke det at det var så voldsomt mange), mens BP scoret målene. Et av dem etter et så latterlig forsvarsspill at jeg mener det bør betegnes som en selvmål...

      Jeg er glad for at jeg ikke skal på neste treningskamp. Kjenner at jeg angrer på at jeg kjøpte sesongkort nå. Treningskampene får meg i dårlig humør.

      Dagens kommentar var hjertesukket som kom etter at det ble kjent at neste kamp går torsdag kl. 14.00.
      "Faen, jeg rekker den kampen...!
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #43
        Det er bare en treningskamp da. Vi skal og må ha tro og håp på at spillere og trenere veit hva de gjør. Dette året blir garrantert bedre enn forrige. Kom igjen fugla, tror kan flytte fjell.

        Kommentar

        • Stan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1075

          #44
          Vi lekker som en sil bakover. Bytter ut nesten hele forsvaret hver sesong, men beholder en fellesnevner som vi har hatt i mange år. (Sorry Dolly, dette er ikke hets)
          Hva med å bytte ut fellesnevner?

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #45
            Opprinnelig skrevet av Stan
            Vi lekker som en sil bakover. Bytter ut nesten hele forsvaret hver sesong, men beholder en fellesnevner som vi har hatt i mange år. (Sorry Dolly, dette er ikke hets)
            Hva med å bytte ut fellesnevner?
            Det er vel dagens mest meningsløse kommentar (sammen med kommentaren om Kippes kælking av ball).
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1075

              #46
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Det er vel dagens mest meningsløse kommentar (sammen med kommentaren om Kippes kælking av ball).
              OK, OK. Da blir vel dette ikke et tema i år heller.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #47
                Dagens 3 beste med poeng Ringstad 6, Fofana 7 og Stoor 6.... Dårligst Helstad 2 , Ohi 3 og Palmason 1.

                Kommentar

                • klippen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2009
                  • 251

                  #48
                  Fikk prøvespilleren prøve seg?

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3973

                    #49
                    Fra lsk.no: Neste motstander i LSK-hallen nå er torsdag 14:00 mot BK Häcken.

                    Skal bli artig å se hvordan vi klarer oss mot torsdag 14:00! Får vi en til "i häcken"?
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av klippen
                      Fikk prøvespilleren prøve seg?
                      Spilte ca. 5 min. fikk tre berøringer. Virka svært tung i ræva.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3973

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av klippen
                        Fikk prøvespilleren prøve seg?
                        Han fikk 8 - åtte - minutter og man kan jo spørre seg om man kan vurdere ham utfra det. Mulig han likevel klarte å bidra til en beslutning om hans (ikke-?) fremtid på Åråsen. Fra rb's live-referat: Slavkovski har én mann han skal passere for å komme sge fri, men hurtig er ikke den storvokste spissen, og dermed klarer han ikke å runde sin oppasser.
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • jeykey
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2012
                          • 452

                          #52
                          Får håpe Kong Vaagan løfter dette laget sammen med Gulbrandsen. For det verste er jo at stallen er så liten, så dette laget vi så i dag vil stille til/fra start flere ganger i løpet av sesongen.
                          "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                          - Sitat Grusom B

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av jeykey
                            Får håpe Kong Vaagan løfter dette laget sammen med Gulbrandsen. For det verste er jo at stallen er så liten, så dette laget vi så i dag vil stille til/fra start flere ganger i løpet av sesongen.
                            Og da rykker vi rett ned.

                            Kommentar

                            • maurakanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2005
                              • 637

                              #54
                              Tragisk. Dette året blir nok ikke stort bedre enn fjoråret. Spurte Arne E etter kampen om han hadde trua i år. Han sa "Nei, blir ikke noe bedre enn fjoråret. Når de spiller med raske folk offensivt må de spille mer direkte i bakrom. "
                              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Stan
                                OK, OK. Da blir vel dette ikke et tema i år heller.
                                Poenget er at en mann utgjør ikke hele LSKs forsvar og når den beste av midtstopperne i dag skal være syndebukken, så sier det mer om deg enn Kippes innsats!
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • WAK
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 964

                                  #56
                                  Seriøst folkens!!! Så vi samme kamp??

                                  Ja det var horribelt forsvarsspill i dag. Personlige feil. Hadde forsvarsspillet vært like dårlig mot Sarpsborg og Godset så hadde jeg vært mer urolig. Og enig med deg Rønnern. Kippe var langt fra den dårligste bak der.

                                  Men grunnen til at jeg ikke er så jævli negativ som mange andre er at det offensive til tider så bedre ut en før.

                                  Med Guldbrandsen på banen i dag så tror jeg faktisk vi hadde scoret først og fått en helt annen kamp.

                                  Det er ingen tvil om vi sliter med å styre spillet/spille mot etablert forsvar. Når vi i tillegg kanskje mangler den mest kreative og "målfarligste" midtbanespilleren vi har så hjelper ikke det. Jeg verken tror eller tørr å håpe på en skadefri Johan i toppform. Men skulle det skje tror jeg virkelig det kan hjelpe.

                                  Ja Tullebukk vi har en relativ tynn stall. Men skulle PVM, BHR og Guldbrandsen holde seg skadefri mesteparten av sesongen så er jeg 99% sikker på at vi ikke rykker ned. (Dessverre er de ganske skadeutsatt)

                                  Som tidligere nevnt ser det ut som det bare er Scheel som ikke har funnet seg ny klubb. Når både Midtgarden, Solberg, Logi og Westerberg er borte fra lønningslista så tror jeg ganske sikkert det kommer ny(e) spillere inn. Hvis også Scheel finner seg ny klubb er lønningene garantert redusert med 2,5-3 mill.

                                  Håper bare spilleren som kommer inn er forsterkning og ikke må bruke et år på å komme i form.

                                  Kommentar

                                  • WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 964

                                    #57
                                    Når jeg leser innlegget mitt ser det ut som Johan er den mest kreative og målfarligste midtbanespillerenjeg tenkte på. Men det var PVM jeg tenkte på :-)

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3973

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av jeykey
                                      Får håpe Kong Vaagan løfter dette laget sammen med Gulbrandsen. For det verste er jo at stallen er så liten, så dette laget vi så i dag vil stille til/fra start flere ganger i løpet av sesongen.
                                      Jeg ser at enkelte er veldig kritiske til Palmi (ikke deg jeykey), og han er ikke fornøyd med formen per dags dato selv heller. Fra lsk.no:
                                      - Jeg syns ikke det går bra nok. Jeg syns jeg er tung og har vært for dårlig. Jeg vet jeg kommer til å bli lettere utover preseason, så jeg satser på at jeg er bra når sesongen starter, avslutter Palmason.

                                      Palmi var vel en av våre viktigste spillere i fjor, med både viktige mål og målgivende, og selv om han ikke alltid er den som gjør de mest spektakulære tingene, er jeg sikker på at han kommer til å bli en viktig brikke og levere også i 2013.

                                      For øvrig er det interessant å lese at både Haglund og flere av spillerne mener at de spilte en god førsteomgang mot BP. Hvem har rett? Erlandsen (i følge et innlegg her) og de mest negative av de andre som så matchen? Eller det som tross alt er profesjonelle spillere og et profesjonelt støtteapparat i LSK? Hvis de mest kritiske har rett, betyr det at de som styrer og følger klubben fra innsiden mangler realitetsoppfatning?

                                      Er kravene og forventningene så himmelvidt forskjellige?

                                      Jeg vet ikke, jeg bare spør.
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        For øvrig er det interessant å lese at både Haglund og flere av spillerne mener at de spilte en god førsteomgang mot BP. Hvem har rett? Erlandsen (i følge et innlegg her) og de mest negative av de andre som så matchen? Eller det som tross alt er profesjonelle spillere og et profesjonelt støtteapparat i LSK? Hvis de mest kritiske har rett, betyr det at de som styrer og følger klubben fra innsiden mangler realitetsoppfatning?

                                        Er kravene og forventningene så himmelvidt forskjellige?

                                        Jeg vet ikke, jeg bare spør?
                                        Jeg mener førsteomgangen var best. Vi går ut slik jeg ønsker å se LSK på hjemmebane. Vi presser, vi vil mest og BP får knapt låne kula i løpet av omgangen. De er svært få ganger over på vår midtbane og slo mer eller mindre blindt i bakrom for å kvitte seg med press. Stor LSK-dominans, men vi sliter med å knekke koden. Vi skaper kanskje mer i 2. omgang, men det skjer på venstresida med gode raid av Fofana. Han skapte omtrent det som var av sjangser for oss da. Positivt at Fofana nå viser hva han er god for, men det er farlig å havne i samme fella som når vi hadde Björn. Vårt angrep ble altfor avhengig av hva han klarte å utrette på egenhånd.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        • Reyrey
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2010
                                          • 379

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                          Jeg ser at enkelte er veldig kritiske til Palmi
                                          Hvordan kan folk være det!? han var jo en viktig (undervurdert) spiller i fjor, scoret jo tross alt mot søppla!
                                          Skjerp dere, gi mannen tid til å komme i form etter en kald vinter..
                                          LSK i med- og motgang <3

                                          Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎