Molde FK - Lillestrøm SK, Tirsdag 2 April, kl. 18:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Opprinnelig skrevet av knut
    For det andre; 8 minutter er helt korrekt. 6 bytter = 3min. Da mangler vi 5. Det får vi på Udjus, Kippe, Palmi og Bugge sin tid på rygg.
    4 bytter i løpet av de første 90 min. 2 av byttene ble i tillegg gjort i forbindelse med skadene.

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Johan svak???? så vi samme kampen??? syns han gjorde en av sine beste kamper jeg ...
      Johan klemte til i dag. Lagde vel frispark i mot også - uvanlig fra en fintspillende Johan. Klok spiller som kom til sitt rette i dag.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9390

        Opprinnelig skrevet av HSft
        4 bytter i løpet av de første 90 min. 2 av byttene ble i tillegg gjort i forbindelse med skadene.
        Husker ei når byttene kom, men da er det vel derfor vi fikk overtid på overtia (noe som også taler til fordel for dommer'n ). 8 min var uansett greit.

        Udjus lå forresten skada en gang før han lå skada og måtte ut.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          Opprinnelig skrevet av knut
          Husker ei når byttene kom, men da er det vel derfor vi fikk overtid på overtia (noe som også taler til fordel for dommer'n ). 8 min var uansett greit.

          Udjus lå forresten skada en gang før han lå skada og måtte ut.
          Tror neppe Ræv eller Æsj ville opplevd det samme.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3968

            Det er litt trist å se OGS sutre som han gjør. I fjor synes jeg han som regel var veldig ærlig når de hadde tapt mot en bedre motstander. I går var han bare pinlig. Sitat fra nettavisen:

            - Vi gjorde det vi kunne for å få banen klar. Jeg skal ikke begynne legge skylden på tapet på baneforholdene. Vi finner ikke tempoet i kampen, og tempo var noe vi ønsket. Det ble oppstykket av baneforholdene og laget vi spilte mot.

            Interessant analyse fra babyfjeset. Men jeg er jo enig med ham i at det er noe dritt å måtte ha en motstander i hver eneste kamp!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13271

              Du må huske på at dette var et solid personlig nederlag for ham. To tap på rad, og attpåtil overkjørt på hjemmebane. De andre kampene ha vært mer knepne tap når Molde har hatt medvind og ligget på topp. Lett å fremstå som blid og positiv når livet er blidt og positivt.

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1251

                Takk Gutta.
                En flott laginnsats. 3 poeng i Molde er utolig sterkt.
                Vil ikke dra frem enkeltspillere her. Nå må folk komme seg på Åråsen å støtte laget.
                Fortsetter vi slik er vi tilbake der vi skall være. Blåveis og sliteseire, hvor motstanderne sutrer over LSK.

                VI SKAL IGJEN BLI HATET , FRYKTET OG VONDE Å MØTE

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  helt vanvittig digg å komme på jobb idag, med 3 poeng i sekken og det mot den regjerenede seriemesteren.
                  Skikkelig god gammeldags LSK seier. Hard jobbing, dødballer og gutta var tøffe i kroppen. Ett godt eksempel hvor de blør fra drakta.
                  Merka jeg blei nervøs når det ble lagt til 8min, men en fantastisk jobb av Stoor reddet 3 poeng.
                  Dette bør gi gutta enormt med selvtillig og guts inn mot kampen mot Viking.

                  STÅ PÅ LSK!!
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Kay
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 763

                    Stoppeklokka til babyface er lavmål, i mine øyne er det en klar gult kort provokasjon å drive sånn ovenfor dommerne. Helt greit at han sier ifra, men stoppeklokke blir for drøyt. Burde få etterspill, eller er det slik NFF ønsker at trenere skal oppføre seg, stå med stoppeklokke, hva med en liten skjerm med repriser for å vise 4 dommer hver gang dommerne gjør feil....

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Husker ei når byttene kom, men da er det vel derfor vi fikk overtid på overtia (noe som også taler til fordel for dommer'n ). 8 min var uansett greit.

                      Udjus lå forresten skada en gang før han lå skada og måtte ut.
                      Det var vel 5 bytter og ikke 4 som jeg sa . Udjus ble bytta ut når kippe lå nede.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Johan klemte til i dag. Lagde vel frispark i mot også - uvanlig fra en fintspillende Johan. Klok spiller som kom til sitt rette i dag.
                        Johan var over hele banen. Hadde aldri trodd han skulle vare 98 min så mye som han løp. Imponerende. Han berga oss et par ganger helt nede på høyrekanten, forsvarte oss nede ved venstre cornerflagg, og dukka opp på begge sider offensivt.

                        Kommentar

                        • Gjest

                          Det er da ikke trist i det hele tatt.. det er herlig å se OGS sutre som en bortskjemt unge etter et velfortjent hjemmetap mot LSK., Og klokke"fetishen" sin kan han nok leve ut, hvis han skaffer seg en lærlingeplass hos urmaker Bjerke..
                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          Det er litt trist å se OGS sutre som han gjør. I fjor synes jeg han som regel var veldig ærlig når de hadde tapt mot en bedre motstander. I går var han bare pinlig. Sitat fra nettavisen:

                          - Vi gjorde det vi kunne for å få banen klar. Jeg skal ikke begynne legge skylden på tapet på baneforholdene. Vi finner ikke tempoet i kampen, og tempo var noe vi ønsket. Det ble oppstykket av baneforholdene og laget vi spilte mot.

                          Interessant analyse fra babyfjeset. Men jeg er jo enig med ham i at det er noe dritt å måtte ha en motstander i hver eneste kamp!

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2127

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            God følelse du hadde der
                            Hehe faktisk så tippa jeg også dette resultatet på unibet(22 i odds)men tok med Godset seier på bongen,fordi jeg ble grådig
                            og skulle prøve doble gevinsten. Men skitt au, LSK seieren igår varmet mere enn noen tusenlapper "kastet"bort. Selv om jeg også selvsagt hadde sagt ja takk til begge deler

                            Kommentar

                            • Canário
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1471

                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Johan var over hele banen. Hadde aldri trodd han skulle vare 98 min så mye som han løp. Imponerende. Han berga oss et par ganger helt nede på høyrekanten, forsvarte oss nede ved venstre cornerflagg, og dukka opp på begge sider offensivt.
                              Etter at spillerstallen har satt seg i år, virker det som vi sitter tilbake med en mentalitet vi må langt tilbake for å finne. Siste tilskudd i hendelesrekken var det private initiativet om å dra til Molde dagen før, gleden som har blitt vist på banen, og Mjeldes siste uttaler om hvordan det var å komme hit, som var utelukkende positive. Nå har vi en miks av sultne unggutter og rutinerte spillere, som er interessert i å bli bedre og lære bort sin kunnskap. Helstad har allerede fått mye ros for sine holdninger og rådgivning til yngre spillere, og Powell det samme for sin hånd om de unge guttene. Helstad anser jeg nesten som prototypen på en god idrettsutøver: Et åpenbart bevis på at det ikke er tilfeldig hvem som lykkes. Han jobber knallhardt, og har sagt at han har plukket opp ting fra for eksempel Gulbrandsen og omvent (er både ydmyk og interessert, og involverer seg ved å se hva man selv kan bidra med i en gruppe). Plusser man på dem, som i likhet med han har vært i utlandet og spiller for oss nå - og som vet akkurat hva som kreves for å oppnå resultater - er det ingen tvil om at dette hever både tennings- og treningsmiljøet enda noen hakk fra tidligere. For øyeblikket har vi en veldig homogen gruppe, som forhåpentligvis får dyrket vinnerkulturen videre - litt motsatt at den murringen som kunne være under Bergs tid. Jeg ser på Mjeldes positivitet og at Andersson gutser så mye som nå, som eksempler på to spillere som har blitt løfte opp ved å komme inn i (den nye) gruppa, og et tegn på at vi har en sulten og tent stall som virkelig vil vise seg fram i år (og forlenge den tidvis gode høsten). Selv om vi forstatt ikke har et lag som utfyller hverandre HELT perfekt på banen, tror jeg vi iallfall har en spillerstall som ikke kunne utfylt hverandre bedre på holdninger og vilje - både spillere og støtteapparat. Får dette satt seg videre, er jeg optimistisk. Det gleder også å tenke på at vi snart har både Ohi, Gabrielsen, Fofana og Høibråten klare for spilletid...

                              Kommentar

                              • Reyrey
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2010
                                • 379

                                Deilig seier!!!
                                LSK i med- og motgang <3

                                Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                Kommentar

                                • ragnarrock
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 937

                                  noen som har klart å oppdrive en K-bok fra matchen?
                                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                  -RagnarRock-

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3968

                                    Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                    noen som har klart å oppdrive en K-bok fra matchen?
                                    VG-børsen:

                                    Udjus 5
                                    Stoor 5
                                    Østli 5
                                    Kippe 6
                                    Ringstad 5
                                    Palmi 4
                                    Riise 6
                                    Mjelde 5
                                    Andersson 4
                                    PVM 7
                                    Helstad 5

                                    Sum 11 mann: 57 (Molde får 50)

                                    Fredrik 5

                                    Sjanser 4-6
                                    Skudd på mål 4-8
                                    Skudd utenfor 1-3
                                    Cornere 3-6

                                    Sluttresultat: 1-2
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3968

                                      Selv om det er tre dager siden den herlige seieren over Molde, tar jeg med følgende sitater fra Bernt Hulskers blogg i nettavisen:

                                      I forrige kamp på Aker stadion kom en gjeng mannfolk fra Romerike på besøk, og de tok fortjent med seg alle poengene.

                                      Anført av en frisk Petter Vaagan Moen og giganten Frode Kippe tok de Molde på det de kunne ta de på.

                                      To dødballmål og en kynisme som fikk moldenserne fullstendig ut av balanse.

                                      Lillestrøm-trener Magnus Haglund hadde en kampplan som han lyktes totalt med. LSK hadde ingen hemmeligheter, men de spilte på det de kan best i landet.

                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎