Godset - LSK, Søndag 21. april kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andres
    Medlem
    Bøffel
    • Oct 2011
    • 37

    "Jeg vil si at Lillestrøm er et topplag" - Mohammed Keita

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av Kanariz
      Hadde ikke Haglund vært så forbanna feig så hadde vi kanskje vunnet kampen. Tenkt deg to omganger ala andre omgang.
      Jeg syntes ikke dette er det verste jeg har sett i år, langt unna. Årets 2 første hjemmekamper er ille, dette syntes jeg er en god bortekamp som kun mangler en goalgetter og ikke minst har en keepertabbe for mye.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av andres
        "Jeg vil si at Lillestrøm er et topplag" - Mohammed Keita
        Derfor er han nok glad for at vi spilte som et bunnlag i en hel omgang.

        Kommentar

        • WAK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 964

          Vil bare si en par ting;

          Tror det er 17 kamper (eller var det 25 kamper?) siden sist Godset tapte en seriekamp på hjemmebane!

          Vær så snill og hør på intervjuet med Keita etter kampen!

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1555

            Opprinnelig skrevet av WAK

            Vær så snill og hør på intervjuet med Keita etter kampen!
            For en ydmyk og sympatisk type Keita fremstår som.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3975

              Opprinnelig skrevet av andres
              "Jeg vil si at Lillestrøm er et topplag" - Mohammed Keita
              Jeg la også merke til det! Han skrøt jo nesten uhemmet av LSK og sa at når vi begynner å score mål vil vi bli nesten umulig å slå! Er han på vei til oss?
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Fikk bare sett de siste 30 minuttene. Er ganske fornøyd. Synes vi spilte ok og var flinke til å gjøre oss spillbare på midten. Et par herlige raid av Ringstad. God innsats!

                Kommentar

                • maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 637

                  Opprinnelig skrevet av WAK
                  Vil bare si en par ting;

                  Tror det er 17 kamper (eller var det 25 kamper?) siden sist Godset tapte en seriekamp på hjemmebane!

                  Vær så snill og hør på intervjuet med Keita etter kampen!
                  Var vel 25 uten tap. Bra 2.omgang. Som de sa, ikke mange som presser godset hardt tilbake. Prøven får vi hjemme mot start.
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Borte mot ett av Norges beste lag siste 3 år, presser hjemmelaget veldig utover i kampen og er etter min mening kun en keepertabbe unna en godkjent bortekamp.
                    kun en latterlig omgang unna til at jeg skal være strålende fornøyd.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1224

                      Temmelig latterlig å tyne laget og Haglund såpass mye i dag. Kanskje årets beste prestasjon kampen sett under ett.

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Jeg syntes ikke dette er det verste jeg har sett i år, langt unna. Årets 2 første hjemmekamper er ille, dette syntes jeg er en god bortekamp som kun mangler en goalgetter og ikke minst har en keepertabbe for mye.
                        Enig at kampen sett under ett ikke er så værst, men det er fordi vi har mange klassespillere (sett i norske øyne). Hadde vi hatt en bedre trener hadde vi vært et av de 4 beste lagene i serien, det er jeg sikker på. Virker ikke som spillerne vet hva de skal.
                        Jeg har sett alle kampene i år, men jeg finner ingen rød tråd, ingen! Den ene omgangen spiller vi høyt, den andre spiller vi via midten. Kampen etter spiller vi plutselig hele tiden ut på kant, hvorfor har vi ikke et fast spillemønster?

                        Alle gode lag, selv dårlige har en fast måte å spille på. Møter man Stoke i PL så vet man at da møter man høye, lange baller, møter man city, godset, barca, ja, da møter man lag som vil trille ball osv osv. Hva møter man når man møter LSK, hmmm hvem vet.

                        Når folk snakker om LSK så snakker dem om det laget som er så sykt gode på hode, dødballaget Lillestrøm. Grunnen til at folk tenker slik er at det var da Lillestrøm var gode, da var det en rød tråd i laget.

                        Nå er det påtide at man setter seg ned og bestemmer seg for hvordan man har lyst til å spille fotball.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          Temmelig latterlig å tyne laget og Haglund såpass mye i dag. Kanskje årets beste prestasjon kampen sett under ett.
                          Andre omgang var slik jeg ønsker å se, manglet bare det siste, men godset var meget kompakte. Men første omgang er så langt unna fra noe som helst som kan kalles fotball.

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3975

                            Jeg skulle selvfølgelig også ønske at vi var gode og modige nok til å gå offensivt ut i 1. omgang mot Godset. Der er vi ikke per i dag. Derfor synes jeg vi skal være rimelig fornøyd med gjennomføringa i første, men det glipper skikkelig én gang og da blir vi hardt straffet av et så godt lag som Godset.
                            I andre omgang synes jeg vi viser at vi kan spille fotball. Vi treffer på mye, er ganske bevegelige og trykker Godset tilbake på Gamle Gress. Det er det faen meg ikke mange som kommer til å gjøre!

                            Vi har fortsatt mye å jobbe med når det gjelder å skape målsjanser, men totalt sett synes jeg denne kampen er bedre gjennomført over 90 minutter enn noen av de fire første kampene våre.
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Temmelig latterlig å tyne laget og Haglund såpass mye i dag. Kanskje årets beste prestasjon kampen sett under ett.
                              Latterlig? Vi taper kampen på en elendig førsteomgang! Skuffelsen bunner jo i en taktikk som minner om en trener med for stor respekt for motstanderen. So what med Godsets hjemmestatistikk, vi spilte 3-3 der i fjor og vet hva våre styrker er. Hvorfor skal vi fremstå så feigt?

                              Nok en Jekyll&Hyde-forstilling fra denne gjengen, personlig er jeg drittlei og det er sjelden man ser en så direkte link til taktikken som i dag.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                Jeg skulle selvfølgelig også ønske at vi var gode og modige nok til å gå offensivt ut i 1. omgang mot Godset. Der er vi ikke per i dag.
                                Ta en titt på på Udjus sine utspill i første og se hvor de havner. Gang etter gang. Vi står frem som et bedriftslag i en serie med heltidsproffer.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9413

                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Fikk bare sett de siste 30 minuttene. Er ganske fornøyd. Synes vi spilte ok og var flinke til å gjøre oss spillbare på midten. Et par herlige raid av Ringstad. God innsats!
                                  Hadde du sett de første 60, hadde pipa hatt en annen lyd.

                                  Detta var noe av det laimeste jeg har sett. Ringstad fikk Kwarasey i strekk én gang. Det var det. Hjelper ikke at Keita er snill i intervjuet, vi var mer tannløse enn en gammal eskimo.

                                  Og Godset, de har ikke funnet seg sjæl ennå, så det minste vi kunne gjort når kampen starta, var å late som om vi var interessert i å vinne.

                                  Haglund out.

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    Godset har full kontroll. Ikke en ordentlig avslutning. Tydelig mange unge på forumet her som blir fornøyd fordi vi har ballen midt på banen i perioder i andre omgang.

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                                      Godset har full kontroll. Ikke en ordentlig avslutning. Tydelig mange unge på forumet her som blir fornøyd fordi vi har ballen midt på banen i perioder i andre omgang.
                                      Full kontroll? Tror du Godset kontrolerte inn en 1-0 seier her? At man ikke har flere store sjanser handler mer om mangel på ferdigheter i angrep, enn noe annet. Her trøkker man godset helt inn i egen 16 meter over lang tid og gjør en meget god siste del av kampen. At laget starter forsiktig handler også om mangel på ferdighet i angrep. Laget mangler en god spiss, Helstad er for gammel og Fredrik for dårlig til å score mål.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13272

                                        Er vel ikke ferdighetene i angrep det står på, er vel heller at det hele foregår på måfå. Planløst.

                                        Kommentar

                                        • ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

                                          Det er jo full kontroll når vi ikke kommer til en avslutning.De er nærmere 3 enn vi er utligning.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎