Rosenborg BK - Lillestrøm SK, søndag kl. 18:00 07.07.13

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3338

    Lag som Hønefoss, Sarp og Odd ligger foran oss. Det er pinlig, svakt og flaut.

    Kommentar

    • Pingla
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 370

      Opprinnelig skrevet av forzafugla!
      Regner med at noen allerede nå har begynt å skrive oppsigelsen til Haglund. Nytter ikke å ha en trener helt blottet for taktiske egenskaper.
      Betyr det at han ikke har noe som helst med det faktum at vi rundspiller RBK på Lerkendal?

      Er selv uenig med å bryte opp midtbanen vår, men utover det - skal mannen putte måla sjøl?
      ¯\_(ツ)_/¯

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7055

        På de siste to kampene har vi dominert kraftig og sitter vel igjen med en samlet sjansestatistikk i vår favør på omtrent 15-5, men null mål og null poeng.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Scorpio
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 411

          Hjelper fint lite å spille bra når vi putter på 1 av 1 000 000 000 000 000 sjanser........ FAEN !

          Kommentar

          • runarM
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 565

            Taktiske egenskaper? Det er jo en faens spiss som kan score vi mangler. Taktiske egenskaper til en trener for et lag som styrer på lerkendal i 70 minutter for dårlig? Idioter. Dere og styret.
            runarM

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1452

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Vi har en trener som vil ha sparken, det er problemet!
              Å ja. En av dine 3000 forklaringer på hva som er problemet her på forumet? 3507 innlegg. 3000 negative oppgulp og 507 hyllester til jævla Ronny Deila og Strømsgodset.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                Hvordan klarer folk å skjelle ut Haglund i dag? Greit nok, han kunne kanskje ofret noen andre til å spille venstreback istedetfor Andersson. Men jeg har ikke sett et bortelag med et så stort ballegrep på Lerkendal siden bartene spilte i Champions League. Jeg har ikke engang lyst til å legge skylda på Origi, for i dag burde vi faen meg vunnet med minst 2 mål.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1555

                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Lag som Hønefoss, Sarp og Odd ligger foran oss. Det er pinlig, svakt og flaut.
                  Tja, nå bruker vel Odd å havne foran oss på tabellen de fleste sesonger.

                  Kommentar

                  • plantemiddel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2012
                    • 802

                    Opprinnelig skrevet av Ivailo Kirov
                    Ok, Haglund skulle ikke flyttet Andersson ned men kan ikke si at taktikken til Haglund var elendig i denne kampen?
                    Vanskelig å si i ettertid hvordan Mjelde eller Høibråten ville gjort det på venstrebacken, Haglund satt ned den spilleren han mente fungerte best. Blir rett og slett tåpelig å klage på taktikken til treneren etter at vi har overkjørt RBK, taktikken perfekt, målene uteble.

                    Kommentar

                    • maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 637

                      0 poeng mot de to mest motbydelige laga, hvor vi hvertfall hadde fortjent 4 er sykt kjipt. Men, kom igjen, neste helg er det superviktig kamp mot Sarpsborg .
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                      Kommentar

                      • forzafugla!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2008
                        • 461

                        Opprinnelig skrevet av Pingla
                        Betyr det at han ikke har noe som helst med det faktum at vi rundspiller RBK på Lerkendal?

                        Er selv uenig med å bryte opp midtbanen vår, men utover det - skal mannen putte måla sjøl?
                        Hvor mange omganger skal man sitte å se på alle nestensjangsene som vi kommer til uten å score, uten å gjøre noe? Over halvparten av kampen mot Enga, og hele kampen idag? Det er det Haglunds ansvar å finne en løsning på, noe han beviser at han ikke klarer.

                        Hjelper fint lite om vi så rundspiller Barcelona så lenge en ikke får en dritt av poeng igjen for det.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7055

                          Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                          Å ja. En av dine 3000 forklaringer på hva som er problemet her på forumet? 3507 innlegg. 3000 negative oppgulp og 507 hyllester til jævla Ronny Deila og Strømsgodset.
                          Han er ikke alene om å hylle Deila og Strømsgodset. En taktisk sylskarp trener med enorme evner til å utvikle spillertyper som har skapt et mønsterbruk og et eksempel til etterfølgelse for alle.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                            Å ja. En av dine 3000 forklaringer på hva som er problemet her på forumet? 3507 innlegg. 3000 negative oppgulp og 507 hyllester til jævla Ronny Deila og Strømsgodset.
                            Hold kjeft, pugachev!

                            Kommentar

                            • Gjest

                              Kan administrator fjerne profilen "daf" fra KFL sitt forum. Jeg er drittsur i spania pga. Møkkaresultat i trondheim..og blir snart meget ufin...

                              Kommentar

                              • Gigi
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Sep 2009
                                • 110

                                Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                Hvordan klarer folk å skjelle ut Haglund i dag?
                                I dag er det jevnt over så bra at spiss-situasjonen er det eneste som irriterer meg. Gulbrandsen har spilt seg ut, om det så er ut på benken eller høyrevingen. Skulle sett Ohi eller Knudtzon på topp. Ikke at det spiller noen rolle, for snart får vi inn en Helstad ute av kampform (som jo uansett er en forbedring).

                                Kommentar

                                • perrern80
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 603

                                  Ørlund virker som en veldig sympatisk fyr, og fortjener BB. Men sinnsykt surt i en kamp jeg føler kan bety mye for resten av sesongen. Håper gutta klarer og riste dette av seg.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3975

                                    Til de som er fornøyd med at vi "spiller så godt", selv om vi taper og taper og taper: En treners oppgave er også å sørge for at spillerne har det rette tenningsnivået inn i kampene. Det er ikke bare spissen FG som bommer på sjansene. Palmi er på blank goal i første, PVM får skyte ganske fritt (også i første) og Kippe har jo også en sjanse han ofte scorer på mot slutten. Jeg mener at Haglund ikke er en vinnertype, han er ingen hærfører som får gutta til å gi det lille ekstra som gjør at vi vinner kamper som dette.
                                    Last edited by DoubleHi5; 07.07.2013, 19:18.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                      eg mener at Haglund ikke er en vinnertype, han er ingen hærfører som får gutta til å gi det lille ekstra som gjør at vi vinner kamper som dette.
                                      Det er jeg enig i. Vi har 1-2-6 på de siste ni kampene, og klarer ikke å omsette spill i resultater. Spørsmålet er jo hvor lenge man tør å vente på at trenden snur.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3975

                                        Det kommenteres nå på CMore at selv om Johan var god og kreativ også da han ble flyttet ned på backen, sier de at sånn som han dominerte midtbanen i første omgang, var det kanskje det trekket som avgjorde kampen. Johan Andersson er ikke back, som de sier.

                                        Personlig synes jeg Yohan var god også på backen, men vi ser at han kommer lengre i fra der ting skjer og at hans kreative pasninger blir enda vanskeligere. Han mistet også ballen farlig et par ganger.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • runarM
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 565

                                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                          Det kommenteres nå på CMore at selv om Johan var god og kreativ også da han ble flyttet ned på backen, sier de at sånn som han dominerte midtbanen i første omgang, var det kanskje det trekket som avgjorde kampen. Johan Andersson er ikke back, som de sier.

                                          Personlig synes jeg Yohan var god også på backen, men vi ser at han kommer lengre i fra der ting skjer og at hans kreative pasninger blir enda vanskeligere. Han mistet også ballen farlig et par ganger.
                                          For det åpenbare problemet var jo at vi ikke skapte sjanser nok til å avgjøre...
                                          runarM

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎