Rosenborg BK - Lillestrøm SK, søndag kl. 18:00 07.07.13

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Wanker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 632

    Jeg er en jævla wanker som stort sett skriver negative innlegg, men jeg må innrømme at jeg ikke klarer å klage på noe i dag, unntatt resultatet. Er det bare meg som må justere dosene mine, eller ser andre det på samme måte?
    Hunter S. Thompson:

    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

    Kommentar

    • zkinny
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2012
      • 322

      Fredrik er ikke spiss....det må haglund snart få med seg...... Er det mulig og bomme på alt???

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3975

        Opprinnelig skrevet av runarM
        For det åpenbare problemet var jo at vi ikke skapte sjanser nok til å avgjøre...
        Selvfølgelig skapte vi nok sjanser til å score. Problemet er bare at vi trenger enda flere. Mange flere, tydeligvis. Jeg er sterk i trua på at Yohan hadde bidratt til å skape enda flere og større sjanser, hvis han hadde fått spille der han hører hjemme, også i 2, omgang.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          Nå har FG spilt så mange minutter at han troligvis har en rekord som spiss uten mer ett mål. Den beste offensive spilleren blir brukt som v.back toppscorerren fra i fjor blir brukt som h.back. Men det viktigste likevel er at ikke vårt latterlige sportslige utvalg har funnet en spiss i hele verden som kan gå inn på laget. SKAM DERE

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Skiri sa det treffende etter kampen, RBK spilte 5-4-1 i store deler, og spesielt etter ledermålet. Likevel forble Johan på backplass. Jeg liker ikke at Høibråten gis så liten tillit, jeg mener han med det kampbildet umulig kunne gjort seg bort som erstatter for Ringstad slik at Johan kunne fortsette å dominere sentralt og gi oss enda flere muligheter til på score.

            Den syltynne stallen kan bli vår bane, helt utrolig at vi ikke har skikkelig dekning på flere plasser etter tidenes overgangsbonanza i fjor. LSK vanstyres.

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              Måtte droppe kampen da magan ikke har holdt på noe vått eller tørt de siste fire dagene. Da trøndera scora, skrudde jeg av PCen og gikk i dusjen for å gråte og drikke pils. Var sikker på at ketchup-effekten skulle komme for trøndera...

              Så jævla typisk at vi skulle tape denne kampen, vi kan ikke vinne! Jeg er så desillusjonert at jeg ikke veit hva jeg skal gjøre fremover. Mest lyst til å tape over LSK-tattisen og droppe alt som heter Fugla fremover, men det blir vel neppe det. Faen for en nedtur! Er det ikke mulig å få en sesong på 7. plass uten fare for nedrykk? Bare trygt og godt og helt middels? Hjertet tåler faen ikke mer!

              Hjelper lite å spille bra når poenga uteblir. Herregud, nå skal det drekkas!
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1223

                Ok kamp i dag, men det er på tide å gjøre opp status etter halvspillt sesong. Husker jeg ikke helt feil så hadde vi 17 poeng i fjor på samme tidspunkt. Vi utvikler oss stadig hører jeg fra Haglund. 2013 blir året der vi triller ball ut av tippeligaen!

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Når er helstad klar igjen? Jeg orker ikke mer Guldbransen som spiss. Vi vet alle at Haglund aldri kommer til å la Fofana starte foran og setter Fredrik på kanten, så Helstad er vårt syltynne håp om vi ikke signerer en eller annen superspiss. Men jeg frykter også at Helstad trenger 7-10 kamper før han er fit igen.

                  Kommentar

                  • runarM
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 565

                    Hva hjelper det i sparke ut Haglund? Haglund som ble ansatt for under to sesonger siden, med en tilhørende satsingsplan som ble brått avsluttet til gagns? De samme ubrukelige disposisjonene i styr & stell kommer til å fortsette i det uendelige, uavhengig av hvem som sitter som trener. Hvis ikke klubben klarer å mobilisere nok nå til en ny spiss er det like godt å rykke ned. Hva er planen etter siste års idiot-overgangspolitikk? Hva er den nåværende kriseplanen? Hva er den langsiktige planen? Inkompetanse i samtlige ledd, treneren er pianisten som blir skutt. Siste mann slukker lyset i hallen.
                    runarM

                    Kommentar

                    • ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

                      Fordi når et lag ikke klarer å bryte en negativ trend så må nye kluter til.Hadde Barcelona vunnet sjansestatistikken hver gang og tapt mer enn halvparten av kampene så måtte de gjøre noe

                      Kommentar

                      • Jan Banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 809

                        Hederlige tap hjelper ingen, men ikke pokker om jeg tar denne kampen som et bevis på noe som helst om Haglund eller at LSK er ræva. At vi MÅ ha en spiss som scorer og en bredere tropp er dette uansett nok et bevis på.
                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                        Stuart Baxter har forstått det.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          Det kommenteres nå på CMore at selv om Johan var god og kreativ også da han ble flyttet ned på backen, sier de at sånn som han dominerte midtbanen i første omgang, var det kanskje det trekket som avgjorde kampen. Johan Andersson er ikke back, som de sier.

                          Personlig synes jeg Yohan var god også på backen, men vi ser at han kommer lengre i fra der ting skjer og at hans kreative pasninger blir enda vanskeligere. Han mistet også ballen farlig et par ganger.
                          "Dem klarte seg no bra i andre omgang, og kjørte kampen lell. Men han er ikke noen back. Kaanskje var det avgjørende."

                          Yohan la innlegget til Kippe på slutten. Og; han skulle hatt frispark etter 63 min i forkant av målet. Han skulle bare ikke vært så dumdristig høyt, for Foff satte jo slettes ikke inn noen takling.

                          Mjelde klart svakere enn JA såklart. Men vi vet ikke hvordan MHøi hadde klart seg.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            I dag presterer vi rett og slett en helt fantastisk bra kamp. Vi regelrett pisser fullstendig på rbk på Lerkendal i dag, og det er bare en veldig god keeper som hindrer oss fra å ta tre poeng i dag.
                            Spiller vi sånn som dette i hver kamp så er LSK ett topplag i Tippeligaen.

                            Variasjonen mellom høyt og lavt press, intensiteten i sekundene etter balltap og evnen til å vurdere når man skulle ta kontringer eller holde på ballen var i dag på topp Tippeliganivå. Dette er hva jeg har sett av Haglund sitt Elfsborg, og dette er hva jeg håper vi skal prestere oftere fremover.
                            BHR dekker så store rom defensivt i dag at det er helt utrolig, så da får det heller være at han fremdeles slår en del svake pasninger.
                            Johan var litt mer upresis i dag enn i sine to siste kamper, men fremdeles god offensiv både på midten og på backen.
                            FG jobber som faen hele veien og er viktig for at vi klarer å sta såpass høyt som vi gjør. Dessverre er han fremdeles for heit i toppen i de avgjørende situasjonene og treffer knapt på en pasning eller ett skudd når han nærmer seg mål. Bredsideavslutningen hans i 2.omgang er i alle fall ett skritt i riktig retning, da han faktisk tar seg tid og ser på mål før han avslutter. Har han den roen i flere avslutninger fremover, så vil det også bli flere mål.

                            Jeg synes synd på alle spillerne, Magnus Haglund og alle de som støttet laget fra tribunen i dag. Dette var en prestasjon som hadde fortjent ett bedre resultat fra alle sammen, men det er jo typisk for ett lag i motgang at dette ikke går vår vei.

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              Nå er det, med denne spillestilen, ikke gitt at spissen nødvendigvis skal score så mye. Greia er, og har vært lenge, at en mangler samordnet innstats på siste tredjedel som går hurtig nok. Sjelden det er nok medspillere tilstede når ballen er på rett sted.

                              Siden det nå er slik, og Fredrik tydligvis ikke er typen til å ordne ting på egenhånd, burde kanskje han og Forfana bytte plass. På meg virker Forfana dyktigere til å skape rabalder uten hjelp. Det burde være forsøket verdt sålenge de ikke evner å gjennomføre spillestilen fullt ut.

                              Forøvrig er laget antagelig i Adecco før Helstad er i form igjen.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 964

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Han er ikke alene om å hylle Deila og Strømsgodset. En taktisk sylskarp trener med enorme evner til å utvikle spillertyper som har skapt et mønsterbruk og et eksempel til etterfølgelse for alle.
                                Tror ikke det er så mange som vet hvor store fordeler Godset har med at de får meget lovende talanter fra Manchester City for en slikk og ingen ting.

                                I LSK hadde ingen trenere fått så lang tid på seg til å bygge opp et lag som Deila har fått. I LSK hadde du fått nesten alle supporterne (KFL forumet), lokalavis og media ellers på nakken om du hadde hatt ei resultatrekke som Deila kan vise til med Godset.

                                Vet du hva Deila har å vise til med Godset resultatmessig? Er ikke hundre prosent sikker på når han tok over Godset. Men tror dette er plasseringene til Godset med Deila som trener;

                                2. 8. 7. 12. 11. 10.

                                Skulle Deila feks ta over LSK eller en toppklubb hadde han aldri livet overlevd 5 år som trener med 8. 7. 12. 11. 10. plasseringer. Ingen tvil om at Deila gjør det bra nå og laget spiller meget bra fotball. Men er ikke så sikker på at lykkes med den neste klubben han går til.

                                Kommentar

                                • ynnor
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 857

                                  Lurer på hvor mange lag som har ligget på nedrykksplass,og som oss som tar tak i en kamp de taper og skamroser kampen. Det hjelper IKKE med brukbare kamper når vi Ligger på nedrykk. Nå må dere holde kjeft dere som synes dette er greit.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Idag var vi klart best ferdig snakka..

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3338

                                      Jeg fatter ikke at enkelte her inne kan være så jævla positive - som virkelig ser lyspunkter overalt. Har dere sjekka tabellen? Er dere klar over at vi styrer hodestups mot nedrykk? Vi spiller så jævla bra, men taper kamper i hytt og pine.

                                      En eneste seier på 9 kamper, en hjemmestatistikk det lukter sur sokk av.
                                      Kudos til dere som virkelig ser positiviteten i dette. Jeg sliter.

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        Hvor mange poeng fikk vi tullebukk og hva hjelper det oss

                                        Kommentar

                                        • ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

                                          Bodde rett ved Strømmen stadion når de var oppe i øverste div. i to år. Klart det dårligste laget begge årene men de vant noen kamper og tapte noen kamper med et mål og de var veldig fornøyde.Det er jo der vi er på vei nå fordi vi ikke taper sjansestatistikken

                                          Kommentar

                                          Working...