LSK - AaFK, søndag 6. oktober kl. 18.00, Åråsen Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2869

    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
    Palmens middelmådighet spilte der, usynlig som alltid, men så plutselig nesten matchvinner. Merkelig type. Og legg merke til; en spiller som laget bygges "rundt" av Haglund. Ubegripelig at han er fast. Spesielt siden det faktisk ER konk om plassene.
    Dette stiller også jeg spørsmålstegn ved. Hvert eneste utspark fra keeper skal vinkles til vår laveste spiller på kant. Hvorfor? Den ender jo gang på gang med at ballen går ut over sidelinja (fordi Udjus rett og slett ikke kan sparke en ball), at Palmi taper duellen eller at vi mister andreballen fordi motstanderne veit at vi gjør dette hver gang. Hva med litt variasjon i alle fall?
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • jeykey
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2012
      • 452

      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Dette stiller også jeg spørsmålstegn ved. Hvert eneste utspark fra keeper skal vinkles til vår laveste spiller på kant. Hvorfor? Den ender jo gang på gang med at ballen går ut over sidelinja (fordi Udjus rett og slett ikke kan sparke en ball), at Palmi taper duellen eller at vi mister andreballen fordi motstanderne veit at vi gjør dette hver gang. Hva med litt variasjon i alle fall?
      Hvem skal du variere med? Haha. Blir et kort utspark på Kippe. Vi mangler targetman. Hent Azar i vinter, vær så snill.
      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
      - Sitat Grusom B

      Kommentar

      • krogen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2009
        • 228

        Opprinnelig skrevet av jeykey
        Hvem skal du variere med? Haha. Blir et kort utspark på Kippe. Vi mangler targetman. Hent Azar i vinter, vær så snill.
        Vi har en target man: Ohi.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av krogen
          Vi har en target man: Ohi.
          Og han blir i LSK ut karrieren. Ingen som kan lage kontrakt til han unntatt han selv
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • jeykey
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2012
            • 452

            Opprinnelig skrevet av krogen
            Vi har en target man: Ohi.
            Han speller jo ikke engang. Han må nesten være på banen for å bli brukt. Men fair enough, en mulighet for fremtiden. Da har vi 1 targetman på banen og en på benken (kortsiktig). Det blir stusselig.

            Ohi ser også ut til å spille kant. Men vi har jo allerede hentet inspirasjon fra Drillo og Jostein Flo, så det er vel ikke noe galt med å slå langt på kantene. Syntes uansett vi burde hente en svær jævel av en angrepsspiller. At han er litt oppi åra gjør ingen ting, om man har talenter som skal ta plassen på sikt.
            "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
            - Sitat Grusom B

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              Vi blir jo utspilt i en rekke situasjoner her. Vi er på hjemmebane, møter et 4. - 6. plass lag, der vi sjøl tror vi er kvalitetsmessig. Sjansene dems er - i hvert fall i første - mye større enn våres. Litt sånn flaut egentlig.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2307

                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                Vi blir jo utspilt i en rekke situasjoner her. Vi er på hjemmebane, møter et 4. - 6. plass lag, der vi sjøl tror vi er kvalitetsmessig. Sjansene dems er - i hvert fall i første - mye større enn våres. Litt sånn flaut egentlig.
                Vi pådrar oss sjanser imot fordi vi satser fremover, og Aafk ligger til tider veldig lavt. Vi prøver å spille oss igjennom og har noen halvgode forsøk.
                Aafk har et par raske og vasse spiller som kler vår(og de fleste andre i TL) bakre firer dårlig. Hva er alternativet? Kælke opp mot en spissduo av Helstad og Kippe?
                Denne diskusjonen hvor ræva LSK er begynner å bli jævlig kjedelig. Det er jo faen meg syting og klaging uansett resultatet blir. Hadde vi vunnet denne kampen, hadde det vært galt av Aafk hadde produsert èn sjanse. For de som ikke takler motgang, så finnes det andre alternativer, inne- og utenlands.
                Kom i det minste med en ny spilleplan, nye spillere eller ny trener som vil forandre LSK til et nytt storlag.

                Kommentar

                • krogen
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2009
                  • 228

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Kom i det minste med en ny spilleplan, nye spillere eller ny trener som vil forandre LSK til et nytt storlag.
                  4-4-2 med utoverkanter (Fofana på høyre, Moen/Ringstad på venstre og Ohi og Friday på topp), ingen nye spillere, Mons Ivar el som trener.

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    Vi spilte en knakende god kamp mot for Haugesund-kampen. Åtte-åtte i kvalifiserte målsjanser teller jeg. Vi er det klaaart beste laget i 2. omgang. Fælt at PP bommer hele fire ganger. Men dette er faktisk en av årets beste for vår del offensivt.

                    Jeg syns vi mister en "halv mann" ved å bruke en type som Palmen i 442. Vi har et mer 433-lag syns jeg, men det er en annen type fotball. Fofana skal spille på høyre inntil han evt blir mer skåringsfarlig. Jeg vil ha Yohan litt lenger fram, men han jobber også bedre og bedre bakover, er jo rask for f.

                    Vi mangler en klassespiss og et tyngre anker på midten. Ny trener blir ekstremt viktig, og må debatteres i en annen tråd.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎