Lillestrøm Sportsklubb - Sandnes Ulf Søndag 06 april 2014 - 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Lar meg blende av 4 mål, skuddet til Ohi, griseflaks på Fofanas skudd, serietopp og tendenser til god fotball i andre og hyller de gule og svarte.
    Men vi må heve oss betraktelig fra iallfall første omgang til kampen mot Viking. Og drit i drøying de siste 10 min når vi har en mann mer og leder med to.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Kopplar greppet, sier Haglund om andreomgangen. Say what???! Ta seieren, glem resten. Få fokus og form inn i spillerne dine!

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        synd Riise ikke kunne slå den gjennombrudspassninga litt lenger. Forana hadde halve banen å løpe på og det hadde vært moro å avgjort det uten det røde kortet. Ohi er herlig målfarlig, men dekker for lite rom på midten. Hadde elska å se han som hengende spiss. Der kan han komme til flere kudd, være en trussel i boksen og bruke egenskapene sine til å holde på ballen.

        Ruben var el litt ute å sykla på målet? Han har kanskje fortsatt litt å lære.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Lar meg blende av 4 mål, skuddet til Ohi, griseflaks på Fofanas skudd, serietopp og tendenser til god fotball i andre og hyller de gule og svarte.
          Men vi må heve oss betraktelig fra iallfall første omgang til kampen mot Viking. Og drit i drøying de siste 10 min når vi har en mann mer og leder med to.
          På en måte er jeg enig i at vi skal begeistre og angripe når vi leder med 2 og har en mann mer og jeg var frustrert over det selv. Samtidig må jeg si at jeg synes det er veldig fornuftig å ikke ta unødvendige sjanser når man leder med 2 hjemme og er i ferd med å dra i land en kamp man egentlig ikke har vært så gode. Vi har 3 poeng i lomma, tillater ikke Ulf å få muligheten til å komme inn i kampen igjen og slipper risiko for kort og skader. Det er kanskje ikke det mest begeistrende, men kynisme er også viktig, spesielt i en situasjon der vi ikke er et dominerende lag.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5096

            Seier og top of the league. Good good! Kan vi kjøpe skruknotter til neste match?

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Utrolig deilig med en positiv LSK-opplevelse igjen, og sykt viktig reklame for neste hjemmekamp!

              Men vi må for all del ikke tro vi er verdensmestere. Denne kampen ville endt 2-2 med de samme marginene vi hadde ifjor. Første omgang var spille- og tempomessig uakseptabel, men heldigvis får det ingen negative konsekvenser. Kjør knallhardt ut fra startblokkene neste match!
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Lar meg blende av 4 mål, skuddet til Ohi, griseflaks på Fofanas skudd, serietopp og tendenser til god fotball i andre og hyller de gule og svarte.
                Men vi må heve oss betraktelig fra iallfall første omgang til kampen mot Viking. Og drit i drøying de siste 10 min når vi har en mann mer og leder med to.
                Her er jeg uenig, og egentlig absurd at spillerne opplever piping for første gang i kampen når vi faktisk leder 3-1. Motstanderen har langt på vei gitt opp og LSK bør tenke taktisk, spesielt på en dag der lite har stemt. Problemet er jo når vi spiller slik på 0-0 hjemme!

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  På en måte er jeg enig i at vi skal begeistre og angripe når vi leder med 2 og har en mann mer og jeg var frustrert over det selv. Samtidig må jeg si at jeg synes det er veldig fornuftig å ikke ta unødvendige sjanser når man leder med 2 hjemme og er i ferd med å dra i land en kamp man egentlig ikke har vært så gode. Vi har 3 poeng i lomma, tillater ikke Ulf å få muligheten til å komme inn i kampen igjen og slipper risiko for kort og skader. Det er kanskje ikke det mest begeistrende, men kynisme er også viktig, spesielt i en situasjon der vi ikke er et dominerende lag.
                  Vet du hva? Du har helt rett :-)

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Her er jeg uenig, og egentlig absurd at spillerne opplever piping for første gang i kampen når vi faktisk leder 3-1. Motstanderen har langt på vei gitt opp og LSK bør tenke taktisk, spesielt på en dag der lite har stemt. Problemet er jo når vi spiller slik på 0-0 hjemme!
                    Igjen, helt enig. Jeg burde ha skriveforbud før det har gått 15 min fra dommeren blåser av.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Igjen, helt enig. Jeg burde ha skriveforbud før det har gått 15 min fra dommeren blåser av.
                      Ingen fare, vi er alle litt sjokkskadd nå. Virka nesten litt sånn på feltet også.

                      Kommentar

                      • Fuglamannen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2011
                        • 543

                        Herlig seier, man vil jo gjerne at de går forover, men i etterpåklokskapens tid er det greit. Ikke utsett deg for noe og kontroller seiern inn.... Bare synd Høiland ikke fikk testet seg litt mer!

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4377

                          Nå har vi sett MYE søppel på Åråsen de siste 5 åra. Da klarer jeg fint å leve med at vi kontrollerer inn matchen når vi leder 3-1. I tillegg putta vi jo ett til. Vi har mye å gå på, spesielt første var svak. Men faen heller, alt i alt var dette utrolig bra. Dette er en match vi typisk nok fort kunne tapt.
                          ..................

                          Kommentar

                          • Simeone
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 761

                            Var frustrert selv,når vi bare trillet ball de siste 10-15 min.
                            I etterklokskapens lys ser jeg at det var smart å være kynisk og safe inn dette.

                            Vi spiller ikke dritbra idag, men vi tar med oss tre poeng.
                            Tippeligaen har ikke satt seg enda og "alle slår alle", da er det poengene som er desidert viktigst.

                            3 forskjellige målscorere er også bra.
                            Erling gjør en kjempejobb foran og hvis andre scorer er det ikke krise å forsette med han. Kommer garantert mål fra han så lenge han får tillit fra start videre.
                            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                            para gritarle a la FIFA:
                            ¡Que ellos son el gran ladrón!

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              Sagt det før: i år blir det flaks og medgang hele veien.

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                Utrolig deilig! 4-1 er også ett resultat som får folk på tribunene neste kamp. Har ingenting å si hvordan dette resultatet kom, så lenge man kan lese 4-1 i avisen i morgen og 2.plass på tabellen. Ohi med kanontreff og løp rett bort til Powell etterpå. Er de resultatet av de ekstra treningstimene han har lagt ned i vinter?

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3975

                                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                                  Erling gjør en kjempejobb foran og hvis andre scorer er det ikke krise å forsette med han. Kommer garantert mål fra han så lenge han får tillit fra start videre.
                                  Var på Åråsen i dag og er mektig imponert over Erlings jobb som førsteforsvarer! Ved ett tilfelle startet han minst ti - 10 - meter unna en Ulf-spiller som hadde ballen ute ved linja, men Erling spurtet og kom inn i han, blokkerte ballen til innkast og hindret dermed Ulf i å bygge opp et angrep.
                                  Last edited by DoubleHi5; 06.04.2014, 22:22.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Deilig å se Erling også. Fått muskler og er en meget god førsteforsvarer!

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Fortsatt litt rusk i maskineriet, men vi veit at vi kan spille bedre enn dette. Det som gleder meg er at vi fremstår mye smartere og kyniske enn vi har gjort de siste par sesongene. Ikke like mye hodeløse klareringer og dustete junior-feil. Siste delen av kampen er det jo bare å kose seg. Leder man med to mål og har såpass kontroll så er det bare å trille kula for å få motstandern til å løpe seg tom. På den ene siden må de flytte opp mer folk, og på den andre blir dem slitne. Og da får man plutselig åpning for å putte en eller to til.

                                      Forøvrig er Palmi dagens mann med stor M. Ser ut som frankenstein monsteret etter et ublidt møte med en rogalands-skalle, men skaffer straffe og putter med donald-kul og ett øye. Beast.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        Når vi leder kontrollert 2-0 mot Viking med 15 igjen, kjører vi et rungende øy'!! ved hvert "safe-pass". Det er jo ikke at vi ikke ville angripe, men hvorfor sette på mye risiko i avslutningen av matchen? (Ulf trua tidvis bakrommet vårt) Og vi går jo igjennom ved et par aledninger når sjansen byr seg og avlsutter det hele med kanontreffet til Ohi. Perfekt!
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av andee
                                          Når vi leder kontrollert 2-0 mot Viking med 15 igjen, kjører vi et rungende øy'!! ved hvert "safe-pass". Det er jo ikke at vi ikke ville angripe, men hvorfor sette på mye risiko i avslutningen av matchen? (Ulf trua tidvis bakrommet vårt) Og vi går jo igjennom ved et par aledninger når sjansen byr seg og avlsutter det hele med kanontreffet til Ohi. Perfekt!
                                          Eksakt. Bedre å juble for hvert trekk i laget og på den måten trykke motstanderen lengre ned.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...