Lillestrøm Sportsklubb - Sandnes Ulf Søndag 06 april 2014 - 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2541

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Var på Åråsen i dag og er mektig imponert over Erlings jobb som førsteforsvarer! Ved ett tilfelle startet han minst ti - 10 - meter unna en Ulf-spiller som hadde ballen ute ved linja, men Erling spurtet og kom inn i han, blokkerte ballen til innkast
    og hindret dermed Ulf i å bygge opp et angrep.
    Erling er en god spiller! Jobber hardt og har blitt god på å sette stopperene ut av balanse. God balanse, fysikk og generelt god utvikling som spiller de to siste årene!
    Sint og tverr på felt N

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      Sporadisk småpiping og frustrasjon ved kontrollert balltrilling var tema fra flere spillere og 2 x Magnus etter matchen. Skal ikke lage en big deal av det, men vi løser det hele ved en seinere anledning ved å juble for hvert pass. Tenk deg når vi har et enda bedre lag enn Ulf i kne som det der!
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Opprinnelig skrevet av Børge
        Erling er en god spiller! Jobber hardt og har blitt god på å sette stopperene ut av balanse. God balanse, fysikk og generelt god utvikling som spiller de to siste årene!
        Blitt grusomt bedre med ballen også. Får til mye mer feilvendt, klarer å skjerme motstander og vente på passningsalternativer om han ikke kan utfordre på fart.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7056

          Fint resultat, og for en gangs skyld fikk vi veldig godt betalt. Scoret vel på det vi hadde. Litt tur da Sandnes brant for åpen kasse på 2-1. Der kunne pipa fått en annen lyd.

          Syns Lundemo er god, altså. Der har vi en mann for fremtiden.

          Ellers var det en del rusk. Ruben god igjen, Østli ivrig, men begrensa resultat. Ser ut som en stopper på backplass. Knudtzon løp vel mest av alle der, herlig innstilling på den gutten. Gleder meg til å følge Høiland, han var tent som f på å vise seg fram.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Nå er vi vant til at den balltrillinga på slutten der resulterer i baklengsmål, se poengene forsvinne. Om det er bortelaget som ikke evnet å utnytte mulighetene eller ett LSK lag som har tatt steg er vel litt tidlig å slå fast. Men syntes ikke spillerne/trenere skal klage, det er mange ræva år bak oss og det tar tid å vinne publikum tilbake. Med tanke på alle de årene vi har hatt med rævafotball bak oss så syntes jeg faktisk stemningen i dag var meget god, hørtes ut som det var mange flere enn 5100 på tribunen og spillerne/laget fikk stående applaus ved flere anledninger. Deilig kveld på Åråsen.

            Erling er en begrenset spiller som jeg har gitt mye tyn, men i dag syntes jeg han fremstår som en ekte LSK spiller med hjerte langt utenpå drakta. Løper i senk bortelaget og fortjener mye mer enn de 4 poengene han fikk i VG.

            Deilig å se Tommy jakte mål på slutten, han var på hugget hele veien. Fortjener ett lengre innhopp mot Viking.

            Lundemo er klasse, lukter general lang vei. Bare å venne seg til å juble for han, blir nok ett par fete frisparkmål etterhvert.

            Ohi, lang nede og langt oppe.. Som vanlig svinger det. Høyere opp i banen er han fantastisk!

            TAKK LSK, fantastisk å se laget reise seg igjen.

            Kommentar

            • andee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 1191

              Opprinnelig skrevet av Folke
              Nå er vi vant til at den balltrillinga på slutten der resulterer i baklengsmål, se poengene forsvinne. Om det er bortelaget som ikke evnet å utnytte mulighetene eller ett LSK lag som har tatt steg er vel litt tidlig å slå fast. Men syntes ikke spillerne/trenere skal klage, det er mange ræva år bak oss og det tar tid å vinne publikum tilbake.
              Det var ikke klaging, altså, bare så det er sagt. Men det ligger vel noe i det du skriver, at de var spørrende til pipetendenser på 3-1 og full kontroll (etter noe magre matcher og år).
              Men vi glemmer dette nå, og "øy'er" heller ved neste ledelse og kontrollerte balltrilling i påvente av huller og rom uten risko å spille den i.
              TS05 - Felt C

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                Ekstremt flatterende resultat. Veeldig viktig seier.

                Ojji's perle fortjener et skudd i sms-mørkets #vierlsk!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Pipinga var forhåpentligvis et sært utslag av en kamp som tross alt var ganske merkelig, men uansett en uting. Så også Johan etterlyse mer respons fra publikum på 3-1, det var litt rart alt sammen. Må faen ikke få Bergenstendenser!

                  Kommentar

                  • Canário
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1471

                    Glimrende resultat, tidvis godt spill og flere som fortsetter utviklingen! Lundemo må absolutt trekkes fram, og imponerer både offensivt og defensivt. Håper han virkelig er klar for en hel match snart, og kan fortsette samarbeidet med Johan.

                    For å gå videre med 2001-sammenligingen, som også begynte med uavgjort i premieren, vant vi i tillegg 4-1 i første hjemmekamp etter lånet av en viss spiss benka i Molde, også han 24 år gammel. Om Høiland putter neste søndag (i sin andre hjemmekamp, som Zane gjorde i 2001), begynner jeg å lure på om det kan være et godt tegn...

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      Opprinnelig skrevet av Canário
                      Glimrende resultat, tidvis godt spill og flere som fortsetter utviklingen! Lundemo må absolutt trekkes fram, og imponerer både offensivt og defensivt. Håper han virkelig er klar for en hel match snart, og kan fortsette samarbeidet med Johan.

                      For å gå videre med 2001-sammenligingen, som også begynte med uavgjort i premieren, vant vi i tillegg 4-1 i første hjemmekamp etter lånet av en viss spiss benka i Molde, også han 24 år gammel. Om Høiland putter neste søndag (i sin andre hjemmekamp, som Zane gjorde i 2001), begynner jeg å lure på om det kan være et godt tegn...
                      Orker ikke en reprise av thrilleren i siste runde 2001 :o

                      Fun fact: Nevnte kamp var den første Lillestrømkampen jeg var på, takket være onkelen min som syntes det var for gæli at jeg skulle holde med vålerengen KUN pga John Carew. Året etter ble det sesongkort og siden har jeg vært der
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        Opprinnelig skrevet av Canário
                        Om Høiland putter neste søndag
                        Gjør neppe det, men putter mest sannsynlig på lørdag. Høiland skårer alltid mot Viging.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9413

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Pipinga var forhåpentligvis et sært utslag av en kamp som tross alt var ganske merkelig, men uansett en uting. Så også Johan etterlyse mer respons fra publikum på 3-1, det var litt rart alt sammen. Må faen ikke få Bergenstendenser!
                          Noen av mishagsytringene kom da godeste Tommy Høiland med sin innsatsvilje, kløkt og da også kremløp, sløya opp forsvarsrekka til Ulf slik at han hadde vært på blank gåll bare han hadde fått ballen... Slike offensive bidrag går ikke upåakta hen, så da blei folk litt skuffa når han ikke fikk ballen på 20, men Kippe fikk den på sin 20

                          Nei, men som du sier var det hele litt rart. Da jeg skreik på dommer'n mens Lundemo lå nede, så var jeg den eneste på stadion som lagde lyd(!), så jeg tror Hagen fikk med seg at 1 i Kanari-Fansen syntes han var møkk. Og sånn var det under "buinga"; vi andre var så stive av skrekk og i sjokk over at Sportsklubben ville vinne en kamp som betydde så jævla mye, at de 8 som "bua" hørtes uttpå der. Men føkk de 8.

                          Kommentar

                          • OptimistFugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 462

                            4-1 på en litt middels dag er bra nok for meg.
                            Gleder meg til vi har en skikkelig god dag

                            Kommentar

                            • Oddis
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 2744

                              Jeg er fornøyd med matchen i dag totalt sett. Det er jo tross alt resultatet som teller. Mener vi var litt heldig med det røde kortet, men ellers var vi et par hakk bedre enn et lag som flere steder er tippet over oss. Ser egentlig ut som vi har fått noe som nærmer seg matchvinnere i begge ender nå. Gleder meg som en unge til fortsettelsen.
                              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                              Kommentar

                              • Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

                                -noen mener kanskje at det var dommeren som burde hatt en svart labrador..?
                                -rødt kort er rablende galt, svart labrador og hvit stokk er på vei (en viss bergenser).

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3975

                                  Børsen fra VGLive

                                  Origi 5
                                  Østli 4
                                  Gabrielsen 6
                                  Kippe 5
                                  Ringstad 5
                                  Riise 5
                                  Andersson 6
                                  Lundemo 5
                                  Vaagan Moen 4
                                  Pálmason 6
                                  Knudtzon 4
                                  -
                                  Fofana 6

                                  Sum 11 mann 55

                                  Kommentar:
                                  Lundemo 5:
                                  Vagan Moen 4:
                                  Knudtzon 4: VG har åpenbart ikke forstått noe av førsteforsvareroppgaven.

                                  Synes tross alt VG gir oss grei score på en dag hvor det tok tid før vi kom i gang og hvor vi varierte en del.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1555

                                    Opprinnelig skrevet av Oddis
                                    men ellers var vi et par hakk bedre enn et lag som flere steder er tippet over oss.
                                    De hakkene er i så fall små. Denne kampen vinner vi på marginer og tilfeldigheter. Vi må utvilsomt opp på et helt annet nivå om det skal bli poeng mot Viking.

                                    Forøvrig bra å se at det for en gangs skyld ikke er dommeren som får mest kritikk i en kamptråd. Måtte det bare vare uansett om han dømmer i favør eller disfavør av oss

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7056

                                      Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                      -noen mener kanskje at det var dommeren som burde hatt en svart labrador..?
                                      -rødt kort er rablende galt, svart labrador og hvit stokk er på vei (en viss bergenser).
                                      Klovnen Davy Wathne ser ikke forskjell på flat coated retriever og labrador. Velkommen til ny tippeligasesong...
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • tilt
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2007
                                        • 813

                                        Deilig med 3 poeng, selv om det var en svært heldig seier.
                                        4-1 synes jeg ikke speiler kampen i det hele tatt.
                                        Billig straffe, billig rødt kort. Synes egentlig Ulf var best frem til utvisninga.
                                        Men Lundemo og Gabrielsen var herlige å se på, for et potensiale, og om vi vinner fortjent eller ikke driter jeg jo egentlig langt i, nå er det bare å gruglede seg til å møte uavgjortspesialistene fra Norges Kuwait.
                                        Last edited by tilt; 07.04.2014, 08:07. Begrunnelse: stevelife
                                        livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                        https://twitter.com/#!/KjetiI

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Straffa kommer jo pga en nedrivning, selv om det ikke ofte blåses straffe på dette så er det straffe.. At dommeren fulgte ekstra med på Jaiteh kan han takke seg selv for med nedskalling, høye spark, dytt i ryggen og overspilling gjennom hele omgangen. Fikk som fortjent han der!

                                          Om dommeren ikke hadde gitt rødt kort så kan du ta deg faen på at Davy hadde hugget hue av han for det også.. En vanskelig situasjon der dommeren ser det hele fra en vinkel der det er nesten umulig å se om det er ball eller mann som blir tatt. Når han ser Fofana foran motspiller så har han vel ikke noe valg? Er vel først på reprise i slow motion vi ser at det kanskje var litt heldig...

                                          Flott at dommer dømmer til fordel for det angripende laget i tvilsomme avgjørelser, så er det sikkert nok anledninger gjennom sesongen der dommeren gjør motsatt.. Det har vel historien vist oss.

                                          Kommentar

                                          Working...