LSK - Aafk, kamptråd - Mandag 28.04.2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #61
    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Fegisfotballen til Haglund får som fortjent. Spille fotball de siste femten på egen hjemmebane, flaut!
    Vi spiller god fotball i 15, hvorfor i all verden spiller ikke mer slikt? Slik er det i hver forbanna kamp. Fra strålende til smålig eller vice versa.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #62
      Det er jo ganske kjipt å ikke få med seg seieren når vi tross alt skaper såpass store sjanser som vi gjør og klart flere enn Aafk. Men det som irriterer meg mest med denne kampen er den jævla dommeren som presterer noe av det verste jeg har sett på en fotballbane. Hører ikke en gang hjemme i breddefotballen. Fy faen i helvete.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        #63
        Værste dommerfaen noensinne. Fy faen for en pikk.
        ..................

        Kommentar

        • junior
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 492

          #64
          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Værste dommerfaen noensinne. Fy faen for en pikk.
          Når dommern synes det er innafor at vegvesenet tar frisparka våre blir det så alt for, alt for dumt!
          ------- Forza Fugla! -------

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1555

            #65
            Når vi ikke vinner denne kampen, er faren stor for at vi kommer til å slite i bunnen resten av sesongen. Uavhengig av hvem som dømmer.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3975

              #66
              Fem poeng på fem kamper mot middels til svak motstand. Tre av kampene har vært på "fort" Åråsen! Førti år og dett var dett?
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                #67
                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Fem poeng på fem kamper mot middels til svak motstand. Tre av kampene har vært på "fort" Åråsen! Førti år og dett var dett?
                Jeg var rolig i to serierunder, men det var det.

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2121

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  Fem poeng på fem kamper mot middels til svak motstand. Tre av kampene har vært på "fort" Åråsen! Førti år og dett var dett?
                  Alle lag i Tuppeligaen er vel middels til svak motstand? Vi rykker aldri ned
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2541

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Værste dommerfaen noensinne. Fy faen for en pikk.
                    Fra Nordstrand IF. Gjett samarbeidsklubb.
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

                      #70
                      På midtbanen spretter ballen fra foten til lundemo og opp i hånda, dommeren nøler ikke ett sekund med å blåse. Så skjer det samme rett foran mål, ingenting... Dommeren satt standarden allerede etter få minutter når Latifu i løpsduell slenger ut armen i halsen på Fofana, og Fofana får frispark mot seg. På lerkendal ble samme handling belønnet med direkte rødt kort i går.

                      Men allikevel klarer jeg ikke å bli irritert på dommern etter denne kampen, for 2-3 år siden hadde jeg klikket fullstendig, når vi har en trener som åpenbart syns det er ok å passe ballen bakover i 75 minutter før man gjør ett forsøk på å vinne kampen på hjemmebane så klarer jeg ikke å bry meg om dommern. Vi har BHR i 1 mot 1 situasjon på høyde med 16m til aafk også ender ballen etter noen få trekk hos vår keeper uten å ha vært innom annet enn LSK spillere !!!! Hva faen !?!?!?

                      Jeg dør litt innvendig for hver dag med Haglund sin spillestil.
                      #VIERLSK

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #71
                        LSK avvikler seg selv, bit for bit. Fasaden opprettholdes med overfladisk pjatt på FB og Twitter, stedene som er igjen hvor LSK hevder seg.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7055

                          #72
                          15 minutter med angrepsfotball, 75 minutter med balltrilling. Jeg rakk ikke kampen i dag, og måtte se den hjemme. Det føltes ubehagelig behagelig å slippe å se denne kampen på Åråsen.

                          Syntes Ruben Gabrielsen og Arnold Origi var våre beste i dag. Ringstad slår jevnt over for dårlige innlegg. Det er grunnen til at han ikke har dratt utenlands allerede. Tommy Høiland gjorde en bedre jobb på topp enn Erling ville gjort dersom han hadde startet. Plasserer seg bedre, kommer tidligere inn i duellene og har like høy arbeidsmoral. Men bra innhopp av Knudtzon. Jeg tror faktisk sønnen min på 10 hadde scoret på Riises sjanse. Når det ikke er mulig å sette på åpen kasse, er det bare å innse at dette blir kamp mot nedrykk.

                          5 poeng på 5 kamper mot middels minus motstand. Jeg frykter for fortsettelsen. Skal vi dilte rundt på andregir på denne måten i hele år, tror jeg det kan ende virkelig trist.

                          Edit: Og jeg må virkelig bare få si at dersom den moderne fotballen vi liksom skal etterstrebe innebærer å ha maks to mann inne i boksen, uten noen form for ettertrykk rundt 20-25 meter, slik tilfellet var ved minst åtte anledninger i dag, da ser jeg mye heller Arne Erlandsen tilbake på trenerbenken. Seiersønsket og offerviljen er jo ikke der, helt enkelt.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            #73
                            En seier, hjemme mot Ulf. Putta i to av fem kamper mot svak motstand, jo Haugesund er svak motstand i år. Tap mot et svakt Brann og uavgjort hjemme mot et av de svakeste aafk-lag jeg kun huske. Joda, vi rundspilte viking, men det hjelper fryktelig lite.

                            Kall det sutring, eller hva dere vil. Realiteten er mørk.

                            Kommentar

                            • Kay
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 763

                              #74
                              Legg til at vi var i en fase av kampen hvor vi ble overkjørt av Ulf når vi får en gavepakke uken like av dommern. Med dagens dommer hadde den situasjonen end med gult til fofana og da kan man bare spekulere hvordan den kampen hadde endt. Mitt tips er 1 poeng.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2887

                                #75
                                Detta holder ikke mål. Haglund bør ta med seg hatten sin nå, mest av alt pågrunn av elendige resultater på hjemmebane. Man kan ikke være bekjent av dette lenger! Ja, vi er uheldige som ikke vinner idag men når Riise ikke putter på den sjansen han fikk fortjener vi ikke bedre.

                                Og dommern! Dommerne er i ferd med å ødelegge fotballen med å blåse på alt og ingenting. Idag, konsekvent mot oss!
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Canário
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1471

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  LSK avvikler seg selv, bit for bit. Fasaden opprettholdes med overfladisk pjatt på FB og Twitter, stedene som er igjen hvor LSK hevder seg.
                                  Skulle tro du hadde sett en match der vi tapte klart. Ingen tvil om at vi spilte best og hadde de største sjansene i dag. Innsatsen er det heller ikke noe å si på. Det skorter litt på ferdighetene på den siste tredjedelen. Marginene er heller ikke med oss i de situasjonene. Aalesund var to poeng unna bronsen i fjor. De er forstatt et hardt lag å bryte ned, selv om de har mistet toppscoren sin. Vi slapp de litt for lett til noen sjanser i første omgang. I annen har vi stort sett kontroll, og har nok muligheter til å sette noen muligheter selv. Summerer vi opp banespillet og tilløp til sjanser er det ikke tvil om at vi hadde fortjent å dra det i land.

                                  Det er ikke noe bedre med gamping mot Kippe på slutten, som har pleid å være resepten før. Synd vi ikke fant riktig mulighet å spille på, men liker bedre de taktene der enn mye deseprat lemping fra forsvaret (uten noen vinkel), og som blir fanget i motstandersekken i 16-meteren. Spillerstallen vår er mer designet til å spille videre på noen av de gode taktene fra i dag, men som sagt trenger vi å være mer distinkte og effektive på den siste tredjedelen.

                                  Synes ikke det var mye balltrilling i dag, tvert imot vendte vi spille bra i perioder, der spesielt Lundemo strødde med tempo og også Gabrielsen og til og med Kippe hadde noen fine crossere. 15 minutter angrepsfotball og 75 minutter balltrilling er piss. Vi prøvde å sette opp tempoet flere ganger, der også Origi hadde mange gode kast og forsøk tildig igangsettinger.

                                  Nekter å tro at alle offisdeavgjørelsene fra linjedommer var riktig i dag, akkurat som hoveddommer overhodet ikke hadde kontroll over alle situasjoner.

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Canário
                                    Skulle tro du hadde sett en match der vi tapte klart. Ingen tvil om at vi spilte best og hadde de største sjansene i dag. Innsatsen er det heller ikke noe å si på. Det skorter litt på ferdighetene på den siste tredjedelen. Marginene er heller ikke med oss i de situasjonene. Aalesund var to poeng unna bronsen i fjor. De er forstatt et hardt lag å bryte ned, selv om de har mistet toppscoren sin.
                                    Dette går igjen, aafk er et godt lag. Nei, hittil i år har dem ikke vært det. Det har heller ikke Haugesund eller Brann.
                                    Første i dag var forferdelig. Andre bedre, slik vi er vant med. Hjelper ikke å komme til sjanser når vi ikke putter. Vi var best i totalt i dag, vi var også best mot viking, so what? Sier ikke nødvendigvis så fryktelig mye om LSK. Fortsatt 0 mål og 1 poeng på de tre siste.

                                    Og hvorfor skal vi variere så utrolig i prestasjonene i samme kamp? Det er alt for mye slurv, ikke uflaks.
                                    Last edited by Uwes disippel; 28.04.2014, 21:35.

                                    Kommentar

                                    • dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

                                      #78
                                      Uheldig i dag men rokker ikke ved det faktum at vi mangler en goalgetter. Andersson irritererer meg mer og mer. Han sinker overgangene noe jævlig.

                                      Kommentar

                                      • MoBee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 958

                                        #79
                                        Hvor faen har folk vært de siste sesongene a?? Det spillet vi ser nå, innsatsen til flere av spillerne, sjanser, fravær av juniortabber - det er jo virkelig ikke i nærheten av like flaut som de siste åra... Haglund må gå?? Han kan vel for pokker ikke sette sjansene til Høiland, Erling eller BHR i dag sjøl! Men vi har i det minste spillere som kommer til sjanser..
                                        Vi er SÅ på vei og snart sitter måla og!
                                        Og til folk som heller vil satse på Friday fordi vi ikke scorer, problemet er vel at han ikke engang kommer til de sjansene som Erling eller Tommy kommer til... Jeg vet ikke jeg altså, men vi har hvertfall spillere som bommer på store sjanser, ikke spillere som aldri kommer til store sjanser.

                                        Kommentar

                                        • ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

                                          #80
                                          Syns vi er blitt for puslete mot dommeren. Disse tre var grusomme og hadde dette vært for noen år siden hadde han blitt skreket over ende. Ingen kasting eller tull bare god gammeldags grisekjeft som vi var best på før.

                                          Kommentar

                                          Working...