La oss fylle Åråsen 16. mai!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #41
    Opprinnelig skrevet av Børge
    Trur de utvalgte som spillere i gult og svart trenger det bedre enn dem som returnerer. Bare å ignorere alt som spillere i blått.
    Fullt mulig å gjøre flere ting samtidig min venn. Om vi tar 3 min til litt hyllest av en av våre beste de siste årene og hetser han andre så tror jeg ikke det gjør noe. Jeg er blant dem som savner litt aggro på kampene.
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      #42
      Opprinnelig skrevet av general
      Fullt mulig å gjøre flere ting samtidig min venn. Om vi tar 3 min til litt hyllest av en av våre beste de siste årene og hetser han andre så tror jeg ikke det gjør noe. Jeg er blant dem som savner litt aggro på kampene.
      Spillere som har gitt alt for LSK og ikke har klagd seg bort fra klubben fortjener en solid hyllest når de returnerer til Åråsen. Dette er noe av det fineste jeg vet med Liverpool-tilhengerne og bidrar sterkt til at de som er innom klubben en gang i livet ofte forblir supportere etter at de forlater klubben.
      Spillere som Fredrik G og Marius H fortjener ingen hyllest, men bør heller møtes med fullstendig likegyldighet. Buing kan bare motivere, og er i mine øyne en av årsakene til at spillere ofte scorer mot sine tidligere arbeidsgivere.

      Kommentar

      • Bibaboy
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 712

        #43
        som kunde i DNB har jeg ordnet 4 billetter til noen venner. Viktig å få budskapet på bane og si at man kan ordne gratisbilletter til LSK kamp den 16. Mai mot serie lederne. Om man har snev av interesse for LSK så er det vanskelig å få et mer fristende tilbud.
        Fugla Forever

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #44
          Gundersen er ingenting å bry seg om, uansett bekrefta uaktuell for spill på fredag og minst resten av mai.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7028

            #45
            Kan allerede nå friste med at det blir LSK-radio på fredag. Skal gjøre mitt ytterste for å overgå kommentatorlegenden i NRK Østfolk som kommenterte fra Moss-LSK.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2504

              #46
              RB har tatt utfordringen. Hele førstesiden av del 2 av papirutgaven av Romerikes Blad i dag har bilde av Åråsen-seter med teksten "Hvert sete skal fylles".

              De to neste sidene er rene kampsider, med hovedsak om at Erling Knudtzon skal lage nytt mareritt for landslagsforsvaret, og kvartsider om at "Fansen samler inn penger" og "- Målet er å fylle Åråsen i morgen" hvor markedsdirektør i LSK, Robert Lauritsen, og regionalbaksjef i DnB, Kenneth Andersson, forteller om sponsorbillettene.

              Jeg var godt fornøyd med dekningen etter å ha lest det, men det blir toppet av halve neste side, hvor åpningsinnlegget i denne tråden er satt inn som leserinnlegg!
              Litt mildere i språket, og tilpasset vanlige avislesere, men like intenst og engasjerende.
              Fantastisk bra, Lars! Takk også til RB.

              Kommentar

              • Superstefan
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 2180

                #47
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Skal gjøre mitt ytterste for å overgå kommentatorlegenden i NRK Østfolk som kommenterte fra Moss-LSK.
                Hvor mange ganger klarer du og uttale Fredrik Gulbrandsen feil
                Fotograf Kreativ Kanaris

                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  #48
                  hvor mange billetter er det solgt nå?

                  Leser at Viking går mot utsolgt. Det burde vi satse på også! Da dagen mest sannsynlig blir tilbrakt på ahus med fødsel får jeg ikke dratt, men har gitt sesongkortet mitt videre så det ikke blir ett tomt sete ihvertfall!
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av fjacob82
                    hvor mange billetter er det solgt nå?

                    Leser at Viking går mot utsolgt. Det burde vi satse på også! Da dagen mest sannsynlig blir tilbrakt på ahus med fødsel får jeg ikke dratt, men har gitt sesongkortet mitt videre så det ikke blir ett tomt sete ihvertfall!
                    Min blir også tilbragt på ahus, da riene til fruen så vidt har satt i gang. Men min lovnad er fullført. 2 billetter kjøpt og gitt bort til to kompiser som sjelden går på Åråsen.

                    Kommentar

                    • fjacob82
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 1507

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Min blir også tilbragt på ahus, da riene til fruen så vidt har satt i gang. Men min lovnad er fullført. 2 billetter kjøpt og gitt bort til to kompiser som sjelden går på Åråsen.
                      Da ses vi på ahus. :-)
                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                      *Brasseberget*

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #51
                        LAYLAYLAY på A-hus?
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Bibaboy
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 712

                          #52
                          DNB har kjøpt 5000 billetter på åråsen, men til hvilken pris?? Anyone?
                          Har de betalt 50 kr pr stk så er det 250.000 i kassa. Har de betalt 100 kr pr stk. så utgjør dette 500.000.
                          Eller har de betalt full pris?
                          Håper LSK har gjort en god deal her slik at inntektene her spiser opp noe av det økonomiske etterslepet.
                          Fugla Forever

                          Kommentar

                          • KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                            DNB har kjøpt 5000 billetter på åråsen, men til hvilken pris?? Anyone?
                            Har de betalt 50 kr pr stk så er det 250.000 i kassa. Har de betalt 100 kr pr stk. så utgjør dette 500.000.
                            Eller har de betalt full pris?
                            Håper LSK har gjort en god deal her slik at inntektene her spiser opp noe av det økonomiske etterslepet.
                            Uansett om de hadde solgt de til 20 kr stykket, så hadde LSK fått inn mer inntekt enn hvis DnB ikke hadde kjøpt de. Må tenke på kiosk salg. Pluss at selve opplevelsen 16.mai blir bedre med 5000 mer på tribunen. Så trur ikke vi skal tenke så mye på hvor mye LSK tjener på å selge 5000 billetter til DnB

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              #54
                              I fjor mener jeg å huske at de kjøpte til ordinær pris.

                              Kommentar

                              • Mynten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 484

                                #55
                                Da er vi fire stykker som setter oss i bilen og kjører 1 1/2 for å få med oss kampen i morgen. Gleder oss sykt!

                                Kommentar

                                • Bibaboy
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 712

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                                  Uansett om de hadde solgt de til 20 kr stykket, så hadde LSK fått inn mer inntekt enn hvis DnB ikke hadde kjøpt de. Må tenke på kiosk salg. Pluss at selve opplevelsen 16.mai blir bedre med 5000 mer på tribunen. Så trur ikke vi skal tenke så mye på hvor mye LSK tjener på å selge 5000 billetter til DnB
                                  OM LSK hadde solgt billettene til 20 kr stk. så kunne de solgt 500 billetter til ordinær pris og tjent det samme på bill. inntekter. Det er klart det er flere som kommer når billettene er gratis, men 16 er en populær dag å gå på kamp, og vi hadde nok solgt endle billetter uansett om denne dagen. Er billettene til ordinær pris er dette et scoop for LSK. La oss håpe det.
                                  Fugla Forever

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3174

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av KrisB
                                    Må tenke på kiosk salg.
                                    Kan aldri tenke meg at LSK har endra på politikken som alltid har vært at inntektene fra kiosksalget går strengt separert og øremerka til ungdomsavdelinga. Fra min tid med bruskasser og pølsesalg kan jeg bekrefte at relativt få frivillige ungdommer og foreldre ville stilt opp like helhjerta hvis disse inntektene hadde gått i det store sluket til A-laget. Men resten av argumentet ditt er jeg enig i.

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • woody
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 374

                                      #58
                                      Kan det bli over 11 000 på fredag ?

                                      Sjekket raskt på Billettservice nå:

                                      På hjemmetribunene er det bare plasser igjen på kanarifeltet (fremgår ikke hvor mange); og på sittetribunene er det bare 62 plasser igjen på felt P, N, M, L, J, T og R.

                                      På bortetribunen er det fortsatt plasser (men står ikke hvor mange).

                                      Mulig at Billettservice ikke viser alle ledige billetter; men det lønner seg sikkert å være rask hvis man vil ha plass . . .

                                      I
                                      Last edited by woody; 15.05.2014, 10:27. Begrunnelse: skrivefeil
                                      woody

                                      Kommentar

                                      • junior
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 492

                                        #59
                                        Har klart å få med meg en kar som aldri har vært på en norsk fotballkamp før faktisk. Flyttet til Lillestrøm sist sommer, men studerer på samme skole som meg. Målet er å få han så hekta at neste gang er det han som drar med seg noen nye! Håper på kongestemning og bra spill på fredag!
                                        ------- Forza Fugla! -------

                                        Kommentar

                                        • Kvalen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 327

                                          #60
                                          Dama er opprinnelig fra Ålesund, og heier på de. Har tatt henne med på årets hjemmekamper og nå er hun blitt omvendt til fugl. Selv når LSK spilte mot Ålesund.. Det som imponerer henne er hvor fantastisk god stemning det er på Åråsen. Og akkuratt det tror jeg er et godt argument som gjør at folk kommer på kamp.. At de opplever trøkket og stemningen. Morgendagen blir utrolig viktig mtp nettopp dette.. Veldig spent på hvor mange av de 5000,- billettene som DNB kjøper kommer til bruk. Teit å opplyse om f.eks. 11 tusen SOLGTE billetter, hvis det reelle tilskuertallet er 5-6000...
                                          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                                          - Ivar Hoff

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎