La oss fylle Åråsen 16. mai!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    Stemmer, overraskende nok strekkskada, men han vår på Åråsen i går, så han kan vel fort finne på å dukke opp i kveld også, men ikke ute på matta.
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      3 poeng og scoringer er selvfølgelig viktig, men det aller viktigste idag er at vi spiller bra fotball for å tiltrekke nye tilskuere til de neste hjemmekampene også. Så får vi håpe at målene og poengene følger med.
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • Patriot
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2010
        • 437

        Det er 7-8 ledige billetter ledige på kortsiden nærmest Kanarifansen nå, for dere som vil sitte nært på stemninga, men ikke midt inne i:

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Olivier Occean stiller på Åråsen i kveld! Hyggelig å se en gammel helt bidra til å fylle hver eneste meter av tribunen.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2288

            Opprinnelig skrevet av El Caco
            3 poeng og scoringer er selvfølgelig viktig, men det aller viktigste idag er at vi spiller bra fotball for å tiltrekke nye tilskuere til de neste hjemmekampene også. Så får vi håpe at målene og poengene følger med.
            Viktigere med seier enn bra spill og dårlig resultat. Det har vi i lignende kamper de siste 3-4 åra hatt altfor mange av, og er virkelig en entusiasmedreper. Trenger å få tilbake evnen å vinne mot presumtivt sterkere motstandere, samt å vippe jevne bataljer i vårt favør.

            Kommentar

            • Ted Nugent
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 851

              En ting jeg er spent på: har tidligere stått 10 minutter i kø foran der man scanner sesongkort/billett selv med 4-5000 tilskuere. Man bør vel påregne 30-40 minutter i denne køen i dag...

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                En ting jeg er spent på: har tidligere stått 10 minutter i kø foran der man scanner sesongkort/billett selv med 4-5000 tilskuere. Man bør vel påregne 30-40 minutter i denne køen i dag...
                Kom klokken 17.00. Så er du safe.

                På en kamp som denne så kommer folk veldig tidlig. I og med at folk må hente billettene fra DNB før kl 17.15 og så tror jeg det ikke blir kaos i køsystemet.

                Ses 17.00 på Åråsen

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Viktigere med seier enn bra spill og dårlig resultat. Det har vi i lignende kamper de siste 3-4 åra hatt altfor mange av, og er virkelig en entusiasmedreper. Trenger å få tilbake evnen å vinne mot presumtivt sterkere motstandere, samt å vippe jevne bataljer i vårt favør.
                  Så du mener at en spillemessig kamp som vi hadde i Bergen som ender med seier kommer til å få flere på match fremover?
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                    En ting jeg er spent på: har tidligere stått 10 minutter i kø foran der man scanner sesongkort/billett selv med 4-5000 tilskuere. Man bør vel påregne 30-40 minutter i denne køen i dag...
                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Kom klokken 17.00. Så er du safe.

                    På en kamp som denne så kommer folk veldig tidlig. I og med at folk må hente billettene fra DNB før kl 17.15 og så tror jeg det ikke blir kaos i køsystemet.

                    Ses 17.00 på Åråsen
                    Hørhør! Med deilige temperaturer og et fullt Åråsen er det kanongod stemning å være på stadion tidlig! Tror KFL kommer til å lage bra lyd fra seg allerede halvtimen før kampstart, så det er ingen grunn til å utsette ankomsten! Hadde vært utrolig moro med et fullt stående felt som gir full pinne fra oppvarmingen av, slik vi gjorde på vårt beste i "gamledager".
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • fjacob82
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 1507

                      Gud bevare med væl, for en ramme det kommer til å bli rundt kampen! Håper dere alle gir høy beskjed på Åråsen idag, så tornekrattet blir en samling med vissent løv.
                      God kamp til dere alle!
                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                      *Brasseberget*

                      Kommentar

                      • andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

                        Opprinnelig skrevet av andee
                        ...så han kan vel fort finne på å dukke opp i kveld også, men ikke ute på matta.
                        Så feil kan man altså ta - selvfølgelig dukka den sympatiske lille svinepelsen opp utpå matta i sivilt og feira med lissepasningkompisa sine.

                        Over til noe gledelig! 10 985. Intet mindre enn fantastisk. Det kokte i den vesle byen vår flere timer før kampstart, det var nærmest umulig å få kjøpt pils på Martins og verdens største norske flagg vaia over vårt eget, deilige stadion. Vær stolt - vi reiser oss!
                        TS05 - Felt C

                        Kommentar

                        • Felt C
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 776

                          Opprinnelig skrevet av andee
                          Så feil kan man altså ta - selvfølgelig dukka den sympatiske lille svinepelsen opp utpå matta i sivilt og feira med lissepasningkompisa sine.

                          Over til noe gledelig! 10 985. Intet mindre enn fantastisk. Det kokte i den vesle byen vår flere timer før kampstart, det var nærmest umulig å få kjøpt pils på Martins og verdens største norske flagg vaia over vårt eget, deilige stadion. Vær stolt - vi reiser oss!
                          Den lille rotta gjør alt feil i forhold til sin tidligere klubb.Han har totalt mangel på respekt for alt og alle.Hadde han hatt bittelitt omløp i topplokket hadde han tatt den feiringa i garderoben.Er lov å være glad når laget hans vinner,men dette føyer seg inn i rekken av stikk mot LSK.En klubb som leier leiligheten hans til en av spillerne så han slapp å gjøre noe selv med den.Han går fortsatt rundt i gangene på stadion og er på treninger hver gang han kan og blir tatt imot med åpne armer og vennskap.Mulig jeg bare er en bitter fyr,men da syns jeg han kan vise litt respekt tilbake.Hvertfall ovenfor klubb og spillere.At han tar seg inn på matta for å feire er et klart signal om hva han mener om LSK spør du meg.Selv Bergdølmo gjorde ikke slik.Antar han feiret kvelden på byens vannhull også med entouraget sitt på slep.
                          Last edited by Felt C; 17.05.2014, 10:54.

                          Kommentar

                          • 007
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2013
                            • 271

                            Opprinnelig skrevet av Felt C
                            ... At han tar seg inn på matta for å feire er et klart signal om hva han mener om LSK spør du meg. ...
                            Enig med alt du skrev "Felt C". Men har bare quotet en setning da jeg har tilleggsopplysninger til den.

                            Han har vel heller ikke lov til å være på banen etter kampen! Når han ikke var en del av kamptroppen/støtteapparatet har han vel like lite lov til å "storme banen" som hvilken som helst supporter.

                            Han er og blir uansett en ufordragelig bøtteknott!!

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎