La oss fylle Åråsen 16. mai!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #61
    Opprinnelig skrevet av Kvalen
    Dama er opprinnelig fra Ålesund, og heier på de. Har tatt henne med på årets hjemmekamper og nå er hun blitt omvendt til fugl. Selv når LSK spilte mot Ålesund.. Det som imponerer henne er hvor fantastisk god stemning det er på Åråsen. Og akkuratt det tror jeg er et godt argument som gjør at folk kommer på kamp.. At de opplever trøkket og stemningen. Morgendagen blir utrolig viktig mtp nettopp dette.. Veldig spent på hvor mange av de 5000,- billettene som DNB kjøper kommer til bruk. Teit å opplyse om f.eks. 11 tusen SOLGTE billetter, hvis det reelle tilskuertallet er 5-6000...
    Man får håpe det finnes et system for å kunne selge de billetter i lukene på kampdag som DNB ikke har klart å gi bort i løpet av dagen i dag...

    Normalt så selges det vel omtrent 1000 billetter på kampdag.

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #62
      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
      Jeg var godt fornøyd med dekningen etter å ha lest det, men det blir toppet av halve neste side, hvor åpningsinnlegget i denne tråden er satt inn som leserinnlegg!
      Litt mildere i språket, og tilpasset vanlige avislesere, men like intenst og engasjerende.
      Fantastisk bra, Lars!
      Takk for hyggelig tilbakemelding! Noen av formuleringene bærer preg av at jeg (på oppfordring) sendte inn leserinnlegget allerede onsdag 7. mai. Jeg ville nok formulert meg litt annerledes hvis jeg visste at det ikke kom til å bli publisert før 15. mai, for det har jo skjedd en del siden den gang (f.eks. to seire og tiltak fra DNB). En annen ting er jo at effekten kanskje ville vært større hvis det ble publisert tidligere, slik at folk fikk bedre tid til å planlegge og mobilisere.

      Nå kom jo den nye versjonen på trykk på lsk.no og i RB mer eller mindre samtidig, så det er nok mange som får med seg innlegget i dag. Vi får håpe at innlegget kan være med på å gi tilskuertallet den siste lille pushen. Det har jo vist seg vanskelig å selge de siste par tusen billettene ved tidligere anledninger.

      Litt fakta: Klarer vi over 10.239 tilskuere, får vi det høyeste tilskuertallet siden 2010. Klarer vi over 11.022, blir det det høyeste siden 2008. Ingen grunn til å stoppe pushinga nå, folkens, la oss gjøre dette til en minneverdig kveld!

      Kommentar

      • tonkro
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2009
        • 336

        #63
        Tar med meg mor, far, lillebror og bestemor på 87 år Gleder oss!

        Kommentar

        • Felt C
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 776

          #64
          Opprinnelig skrevet av fjacob82
          Da ses vi på ahus. :-)
          Da blir vi kanskje tre kanaris på ahus.Termin 16.mai her også.Håper dog jeg får med meg kampen først.Barselkanaris!

          Kommentar

          • junior
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 492

            #65
            Opprinnelig skrevet av Felt C
            Da blir vi kanskje tre kanaris på ahus.Termin 16.mai her også.Håper dog jeg får med meg kampen først.Barselkanaris!
            Men i alle... Har det vært en fuglaorgie jeg ikke har fått med meg eller noe?

            Men for all del, gratulerer til dere alle tre! Har selv bursdag 16. mai, helt kurrant dag det
            ------- Forza Fugla! -------

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              #66
              Men hvor mange av dnb's 5000 er det som kommer da? Burde de ikke klart seg med 2-3000 strengt tatt?

              Med finvær, 18 grader, og en lsk-vogn rullende i medgang burde det vel komme 9000 uansett spør du meg...

              Stusser også over at kapasiteten nå plutselig er på 11500, står da unektelig at Å tar 12500 både her og der på nettet.

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #67
                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                Stusser også over at kapasiteten nå plutselig er på 11500, står da unektelig at Å tar 12500 både her og der på nettet.
                Kapasiteten har vært i underkant 11.500 i mange år nå. Med dagens kapasitet på sitte- og ståtribuner er det i praksis umulig å komme over 11.464, som var tilskuertallet mot RBK i 2008. Etter 2005-sesongen ble kapasiteten noe redusert på det nye kanarifeltet, da det rett og slett var overfullt i flere kamper. Det eneste tilskuertallet over 11.500 etter dette var mot VIF i 2006, men bare fordi det var et ståfelt på RB-tribunen med noe høyere kapasitet enn antall seter. Det var 11.610 på den kampen.

                Kommentar

                • Patriot
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2010
                  • 437

                  #68
                  Ifølge det interaktive setekartet på denne linken, er det jaggu ikke mange billettene igjen. Her må man få fingeren ut av bakenden hvis man vil være med på den feteste hjemmekampen på mange år!

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2526

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av junior
                    Men i alle... Har det vært en fuglaorgie jeg ikke har fått med meg eller noe?
                    Kan ha vært kjærlig trøst. Teller man seg tilbake i tid, så ser man at i perioden gravøren har satt inn nådestøtet så er det i en periode med kun uavgjorte kamper. Hadde det vært i slutten av mai, kunne det ha vært i gledesrus over å ha slått Odd på Åråsen. Til info
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • christoffer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 326

                      #70
                      Akkurat innom shoppen - 50 meter lang kø, glade supportere som kjøpte effekter og Grønlund som stod og klødde seg i huet! FG var forresten tilskuer på LSKs siste trening før kampen.

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2526

                        #71
                        Telte jeg feil, eller er det korrekt med syv/7 ledige billetter i følge setekartet pr nu? Feltet og bortesupportere kommer i tillegg.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • Mynten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 484

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Børge
                          Telte jeg feil, eller er det korrekt med syv/7 ledige billetter i følge setekartet pr nu? Feltet og bortesupportere kommer i tillegg.
                          Du telt nok helt riktig, nå er det seks!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #73
                            Ber til høyere makter om at klubben har tatt denne parentesen fra innlegget mitt på alvor:

                            (og gjør en god jobb med tanke på å maksimere kapasiteten på Legea-tribunen - ikke kast bort plassen Molde-fansen ikke bruker)
                            Hvis ikke må de hive seg rundt, utvide LSK-delen av Legea-tribunen og annonsere klart og tydelig i alle kanaler at det er mulig å kjøpe billetter på Legea-tribunen på kampdag! Faen heller, kapasiteten skal sprenges.

                            Kommentar

                            • mrognan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 845

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Ber til høyere makter om at klubben har tatt denne parentesen fra innlegget mitt på alvor:


                              Hvis ikke må de hive seg rundt, utvide LSK-delen av Legea-tribunen og annonsere klart og tydelig i alle kanaler at det er mulig å kjøpe billetter på Legea-tribunen på kampdag! Faen heller, kapasiteten skal sprenges.
                              Burde være fullt mulig å ha en god dialog med Tornekrattet når det gjelder antall forventa tilskuere og sette opp flyttbare skiller på Legea-tribunen. For deretter å selge unummererte plasser til hjemmesupportere på den tribunen fram til kampstart. Så får man heller justere litt fram eller tilbake på skillet alt ettersom hvor mange som bortesupportere som kommer.
                              Disse billettene kan for min del koste en hundrings for å lettere bli solgt.
                              Morten

                              Kommentar

                              • Fridtjof
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2005
                                • 2120

                                #75
                                Jeg tillater meg å stemme i;

                                Raastad på sokkel,
                                vi vil ha Raastad på sokkel,
                                Raastad på soooookkel,
                                Vi vil ha Raastad på sokkkkkelll.

                                Kudos, Lars! Din evne til å få med deg massene er av fundamentalistiske proporsjoner!
                                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                Kommentar

                                • general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Ber til høyere makter om at klubben har tatt denne parentesen fra innlegget mitt på alvor:


                                  Hvis ikke må de hive seg rundt, utvide LSK-delen av Legea-tribunen og annonsere klart og tydelig i alle kanaler at det er mulig å kjøpe billetter på Legea-tribunen på kampdag! Faen heller, kapasiteten skal sprenges.
                                  Lars, ta en tlf til LSK og få ordna opp i det her a.
                                  Seriegull 2016!!!

                                  Kommentar

                                  • Kvalen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 327

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Mynten
                                    Du telt nok helt riktig, nå er det seks!
                                    Tre plasser igjen nå
                                    "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                                    - Ivar Hoff

                                    Kommentar

                                    • fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1507

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Felt C
                                      Da blir vi kanskje tre kanaris på ahus.Termin 16.mai her også.Håper dog jeg får med meg kampen først.Barselkanaris!
                                      Hehehe! Mange flotte småfugler som kommer til verden nå. :-)
                                      håpa i det lengste at ting skulle gå unna, så jeg kunne lure meg unna ett par timer for å se kamp, men vi sitter nå bare her på ahus og venter på at pillene skal fungere og fødselen starte.
                                      kjipt å miste en av de beste kampene til LSK på flere år, men herlig å skulle bli far til en kar som skal feire bursdagen sin med faren sin på Åråsen resten av livet. :-)

                                      ps! Rusler rundt i svart fleece genser og oransje piquet, så bare å huke tak i meg om noen på ahus ser meg.
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Ber til høyere makter om at klubben har tatt denne parentesen fra innlegget mitt på alvor:


                                        Hvis ikke må de hive seg rundt, utvide LSK-delen av Legea-tribunen og annonsere klart og tydelig i alle kanaler at det er mulig å kjøpe billetter på Legea-tribunen på kampdag! Faen heller, kapasiteten skal sprenges.
                                        Er det mulig å gjennomføre? Det er vel krav til at bortesupportere skal ha egen inngang, er det to innganger der?
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Er det mulig å gjennomføre? Det er vel krav til at bortesupportere skal ha egen inngang, er det to innganger der?
                                          Det har aldri vært noe problem tidligere. Det er mye man kan få til med noen gjerder.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎