16 MAI- Fotballens festdag Lillestrøm Spostklubb - Molde klokken 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #81
    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Så sykt enig. Tror de 20 personene i klumpen inkl forsangeren vår digger å deige seg rundt og danse til dunk dunk dunk og lav synging. Makan til tyning av evighetssanger skal man lete lenge etter.
    Har du virkelig så dårlig husk at uansett hvilken sang vi startet i andre omgang og ja det blir startet en rekke rop og sanger uten tromme, så var det ingen forskjell. Makan til ronking. Kom med et konkret forslag til sang som ikke blei starta, vi tømte jo hele repertoaret vi har og noen gang har hatt.

    Ingen sanger gikk spesielt lenge i andre omgang, de døde ut temmelig fort. Alternativet er dog ingen synging og det skjønner jeg jo er egentlig det som passer mange her best.

    Jeg veit hvem mange på forumet her er og jeg veit at dere synger høyest kun når dere er bak tastaturet. På tribunen leverer dere ikke, men er flinke til å klage i etterkant...
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • OlaG
      Oversetterdrone
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 891

      #82
      Vanskelig å si noe konstruktivt etter denne kampen, dette var bare en dag hvor ting ikke funka.
      Synes Ruben og Origi (den trippelredninga så jeg ikke på stadion, men da jeg så den på TV etterpå.. ) er lyspunktene i dag, særlig er innsatsen til Ruben helt fløyta går deilig å se.

      Ellers faller midtbanen bare sammen etter pause. Det er veldig tydelig å se at de spillerne som er på banen i andre ikke er vant til hverandres bevegelser. Flere ting som kunne ha blitt til noe fordi han som har ballen tror at den han spiller på møter/løper, og så spiller ballen på den andre bevegelsen.

      Er litt skuffa over innsatsen i andre. Jeg tror at publikum hadde godtatt et lag som prøvde hardt, men ikke fikk det til å stemme. Nå ble det i stedet bare en ballong lufta gikk ut av, et fullsatt Åråsen kunne ha blitt fristet til å komme igjen hvis de hadde fått en litt bedre forestilling.

      Håper vi tar søpla, det er alt som trengs for å få positiviteten tilbake igjen.

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #83
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Jepp. Dessuten burde Hestad vært sendt av banen allerede før pause, da han kom inn med strakt bein og knottene ut rett i ankelen på Lundemo. Den situasjonen var klarere enn den han fikk gult for litt tidligere.
        taklinger som dette er minst gult kort. Blir så jævlig forbanna. Når dommerne er ræva som igår Bør det ikke være vanskelig å finne rett sang eller rop for å skape trøkk fra tribunen resten av matchen. Hestad og dommerentrioen slipper altfor billig unna. På Åråsen skal det fosskoke når urettferdighet og stygge ting skjer imot våre spillere og oss.

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #84
          Dere gjør en veldig god jobb Rønnern, men bruk forbannelsen og hatet fugla føler når slikt skjer. Drite i gladsanger når det ikke er en eneste grunn til å smile.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3159

            #85
            Klar melding til Haggis når han famler etter autopilotknappen neste gang: NEI, det er ikke gitt at PVM og Ohi skal inn g drepe all fart i overgangsspillet vårt. Få på MJELDE for f….!!!

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9386

              #86
              I går spelte vi Haglund-fotball slik jeg kjenner'n.

              Fofana starta løp, fikk ikke ball, måtte vente og trekke tilbake, mens Ringstad førte ball til Fofana var dekkt opp eller uttafor bana, og etter 14 sånne episoder gikk Fofana sur og viste null innsats anna enn uendelige dribleserier. Palmi på kant var som å få en vhs-spiller i bursdagsgave. PVM var treig, men han skal få for litt innsats, bla da han takla Chukwu(?) bakfra innafor 16, etter å ha løpt etter'n halve bana, mens Kippe og Gabrielsen hadde pog-turnering. Erling har god kondis, men det var det, dog pluss for foulen han lagde da han fikk gult. Østli har pasningsfot på 7 div nivå, om ikke værre. Johan var litt for defensiv i går, men godkjent. BHR godkjent. Kippe og Gabrielsen får ikke godkjent da Hovland, som er en av to man skal dekke på kårner, putta. Han skal være en av demses. Lundemo prøvde, men hadde ikke dagen. Ene pasningen hans var jo værre enn Østli sin værste. Ohi sirup. Høiland; aner ikke. Origi var vår bestemann.

              Origi 5
              Ringstad 3
              Kippe 3
              Gabrielsen 3
              Østli 3
              Fofana 3
              Lundemo 4
              Andersson 4
              BHR 4
              Palmi 3
              Erling 3

              PVM 3
              Ohi 3
              Høiland 3

              Haglund 3

              Dommer'n 3

              KFL 3

              Norgesflagget 10

              Denne karakterboka 2

              Kommentar

              • stiandahl
                Medlem
                Hoffnarr
                • Apr 2004
                • 61

                #87
                Foran et fullsatt Åråsen er det synd spillerne ikke presterer helt på toppnivået vi må ha for å slå Molde.For Molde er ikke så god så vi ikke kunne ha slått dem i går.Fulgte nøye med på Bjørn i går på Molde.Mannen hadde vel kanskje hvis man tar i 10% innsats mot sine gamle lagkamerater.Hele kroppsspråket hans viste tydelig at han skulle ønsket han hadde spilt i gul drakt!Han hadde vi trengt i går....Nå må vi brette opp armene mot søpla på mandag og ta med 3 poeng hjem til Romerike.Vil se følgende lag.Orgi,Ødegaard,Kippe,Gabrielsen,Fofana,Mjelde,L undemo,Erling,Pvm,Høiland.Tror dette laget kan gjøre det bra.Hvis ikke Johan er 100% er det bedre med sultne spillere inn som må prestere.

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Ruben blir revet ned på en corner og snytt for et soleklart straffespark.
                  Ballen er ikke i spill da Ruben blir revet ned. Den må være i spill for at det skal bli straffe. Ruben ligger i bakken før corneren er slått.

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2529

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Ballen er ikke i spill da Ruben blir revet ned. Den må være i spill for at det skal bli straffe. Ruben ligger i bakken før corneren er slått.
                    Da er det i det minste normalt at man får ta corneren på nytt, men det vanvittig svake dommeren i går tålte ikke at han fikk kritikk for slett innsats fra tribuna - så han gikk i stede inn for å ødelegge mest mulig.
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Wanker
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 632

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av stiandahl
                      Fulgte nøye med på Bjørn i går på Molde.Mannen hadde vel kanskje hvis man tar i 10% innsats mot sine gamle lagkamerater.
                      Tenkte akkurat det samme, hedersmann dette.
                      Skullerud burde nesten ha luktet lunta og startet med noen andre...
                      Hunter S. Thompson:

                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #91
                        Glem Molde. Søpla i Morgen. Nå skal det vinnes. Driter i MFK i dag!
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Kvalen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 327

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Glem Molde. Søpla i Morgen. Nå skal det vinnes. Driter i MFK i dag!
                          Dagen før kampen, og ingen kamptråd?
                          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                          - Ivar Hoff

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #93
                            så ikke kampen, men vi spilte mot norges beste lag. Vanskelig å spille festfotball da. Spillerne blir vel litt preget av at det plutselig er full stadion og forventninger til å spille bra mot norges beste lag.

                            Men nå venter søpla og da skal det kjempes. De må tåle å være favoritter og det passer oss bra. Vi vet at vi kan parkere bussen og frusterer motstanderne våre, ref Odd og B/G. Søpla har en spiller, og det er Kjartansson. Farta har han ikke, men en smartness få spisser i norge har. Der må fokuset ligge. Ta ut Kjartansson med panser taklinger fra Kippe og Ruben, så har vi alle muligheter til å vinne dette. :-)
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Wanker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 632

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Fofana starta løp, fikk ikke ball, måtte vente og trekke tilbake, mens Ringstad førte ball til Fofana var dekkt opp eller uttafor bana, og etter 14 sånne episoder gikk Fofana sur og viste null innsats anna enn uendelige dribleserier.
                              Noe ser ihvertfall ut til å være galt. Fofana er en jævla pingle og jeg irriterer meg over fallesyken hans, men det irritererer ennå mer at vi ikke helt får optimalt ut av ham. Har man endelig klart å temme den lite taktiske angrepsviljen hans?

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Palmi på kant var som å få en vhs-spiller i bursdagsgave.
                              Vant han en eneste hodeduell i kampen? Kanskje justere igangsettingen litt når ting så åpenbart ikke funker, jeg skjønner det bare ikke.

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Østli har pasningsfot på 7 div nivå, om ikke værre.
                              Sjokkerende dårlig pasningsspill faktisk, men i dag var det ikke bare han.
                              Hunter S. Thompson:

                              There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                              Kommentar

                              • dennis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 872

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Wanker
                                Noe ser ihvertfall ut til å være galt. Fofana er en jævla pingle og jeg irriterer meg over fallesyken hans, men det irritererer ennå mer at vi ikke helt får optimalt ut av ham. Har man endelig klart å temme den lite taktiske angrepsviljen hans?


                                Vant han en eneste hodeduell i kampen? Kanskje justere igangsettingen litt når ting så åpenbart ikke funker, jeg skjønner det bare ikke.


                                Sjokkerende dårlig pasningsspill faktisk, men i dag var det ikke bare han.
                                i dag? Fortsatt full..??

                                Kommentar

                                • Wanker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 632

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av dennis
                                  i dag? Fortsatt full..??
                                  He,he - sitter med en kald en nå, så du er ikke så langt unna. Men jeg tror flertallet skjønte hva jeg mente.
                                  Hunter S. Thompson:

                                  There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3185

                                    #97
                                    Media om kampen

                                    Fra VGs kampstatistikk:

                                    LSK MFK

                                    50% Ballbesittelse 50%
                                    13 Avslutninger 16
                                    4 Avslutninger på mål 7
                                    4 Cornere 4
                                    384 Pasningsforsøk 381
                                    303 Vellykkede pasninger 298
                                    15 Frispark for 7
                                    59% Ballbesittelse siste 5 min 41%

                                    Jeg merker meg at ballsikkerheten er marginalt høyere hos LSK enn hos det som definitivt ikke er Norges Barcelona (som Ruben fastslår i Nettavisen). For øvrig skal MFK-treneren ha følt at laget hans var på gyngende grunn i andre omgang (i Dagbladet).

                                    Fra Morten Pedersen i Dagbladet, blant annet: "en veldig forbedret og alltid like tung og kraftig LSK-utgave på Åråsen", "spesielt ikke da Lillestrøm kjørte med alt for å få det ene poenget de hadde fortjent. - Det var mest tilfeldigheter og manglende marginer." "Lillestrøms plan mot Molde var enkel helt til de kastet den over bord, tok kommandoen og kjørte serielederen bakover i store perioder av andre omgang"

                                    (Alltid like tung og kraftig"?? LSK har ikke, med det ene (viktige) unntaket Frode Kippe, vært tung og kraftig på mange år... Det er nesten utrolig at kommentatorer og trenere fortsatt stadig fokuserer på dødballstyrken, som har vært elendig i årevis.)

                                    Fra Nettavisen: "Lillestrøm hadde absolutt sjanser nok til å vinne kampen, men effektiviten var ikke på plass fredag kveld"

                                    "Daniel Berg Hestad, som allerede hadde gult kort fra før i kampen, fikk frispark imot seg da han stanset Erling Knudtzon i god posisjon. Dommer Tom Harald Hagen valgte imidlertid å holde kortet i lomma, og Molde-kapteinen fikk bli på banen. Det skapte mildt sagt knallharde reaksjoner på tribunene, for Berg Hestad hadde allerede vært heldig som unnslapp sitt andre gule i første omgang."

                                    gilbert
                                    Last edited by gilbert; 18.05.2014, 19:09.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎