LSK anno 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mons
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2013
    • 56

    Har selv spilt fotball sammen med Fredrik Krogstad. Han er søplasupporter, men ikke av de mest ivrige. Som spiller er han ballsterk, målfarlig og har en veldig bra arbeidsinnsats. Får han tid til å utvikle seg videre og nok sjanser på førstelaget kan han absolutt utvikle seg til å bli en bra spiller for oss.

    Kommentar

    • Klimtkongen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2014
      • 419

      Johan og Palmi har visstnok takket nei til vårt tilbud.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7054

        Blir ikke Johan 32 i 2015? Det oser ikke sunn fornuft å hive penger etter ham for å få ham med i to år til, uansett hvor god han er.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Bibaboy
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 712

          Nå vet ikke jeg hva Palmi har fått av tilbud, men når han uttaler at klubben ikke engang er interessert i å få til en avtale høres det for meg ut som han har litt for høye tanker om seg selv. Det finnes ingen klubber som hiver millioner etter disse spillerne lenger. Klubben har nå så store økonomiske problemer at de ikke kan gjøre annet enn å la de finne seg andre klubber om de ikke er fornøyde med tilbudet som er forespeilet. Skjønte det var en mulighet for at investorer kunne ta en liten del av lønna, men ikke bruk palmis lønn til dette. Håper de da heller satser på en to-års kontrakt for både Moen og Johan istede. Og disse spillerne er langt ifra uerstattelige. Tipper Runar har noen spillere på blokka som kan erstatte disse spillerne for en lavere lønn.
          Fugla Forever

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            Opprinnelig skrevet av Bibaboy
            Nå vet ikke jeg hva Palmi har fått av tilbud, men når han uttaler at klubben ikke engang er interessert i å få til en avtale høres det for meg ut som han har litt for høye tanker om seg selv. Det finnes ingen klubber som hiver millioner etter disse spillerne lenger. Klubben har nå så store økonomiske problemer at de ikke kan gjøre annet enn å la de finne seg andre klubber om de ikke er fornøyde med tilbudet som er forespeilet. Skjønte det var en mulighet for at investorer kunne ta en liten del av lønna, men ikke bruk palmis lønn til dette. Håper de da heller satser på en to-års kontrakt for både Moen og Johan istede. Og disse spillerne er langt ifra uerstattelige. Tipper Runar har noen spillere på blokka som kan erstatte disse spillerne for en lavere lønn.
            Så lenge man ikke har noen som helst innsikt i hva han har fått tilbud om, så blir det jo helt umulig å mene noe om han har for høye tanker om seg selv eller ikke. Markedsverdien hans er jo i bunn og grunn det noen er villige til å betale for han, så hvis han eller agenten mener det ligger mer penger et annet sted, så er jo det verdien hans.
            For vår del har han vært en spiller som på tross av en variabel sesong ble vår toppscorer og den mestscorende midtbanespilleren i hele Tippeligaen delt med et par til. Det er positivt å ha med seg på CV'en i forhandlinger om ny kontrakt og i forhandlinger med eventuell ny klubb.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Blir ikke Johan 32 i 2015? Det oser ikke sunn fornuft å hive penger etter ham for å få ham med i to år til, uansett hvor god han er.
              Men man betaler ikke Johan for tempoet hans, men overblikket og roen. Det er ikke alderen like utilgivelig med. Vil si det er svært fornuftig å strekke seg langt etter å sikre seg den enkeltspilleren som er viktigst for at spillestilen som er innarbeida kan videreutvikles under ny trener. Hvor viktig Johan er har bare blitt tydeligere jo mer ballinnehav LSK sakte men sikkert har tilrev seg under Haglund, en del av spillet som virkelig ble merkbar i siste halvdel av årets sesong og som til slutt gjorde at LSK tok seg inn på topp 5-lista her.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                For å vise til DoubleHi5 sitt innlegg i nyhetstråden, er Berg en smule bitter? Er det en type uttalelse klubben virkelig trenger nå?
                Last edited by GIFKanari; 21.11.2014, 21:53.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2317

                  Klart Johan vil cashe inn før han legger opp. Forståelig. De gode tilbudene er det nok langt imellom men kan sette LSK på pinebenken ved ikke å skrive under umiddelbart, for å håpe på et litt bedre tilbud

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9404

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    For å vise til DoubleHi5 sitt innlegg i nyhetstråden, er Berg en smule bitter? Er det en type uttalelse klubben virkelig trenger nå?
                    Han prater opp og eksponerer damene. Ser ikke så mye galt i det. Og hva er det værste han sier?

                    Jeg fikk positivt inntrykk av holdningene. Dette var spillere som betalte brusen sin selv, som ikke stilte krav, som trente intenst for å bli bedre. Her var det ingen bortskjemte spillere. Det var en helt annen holdning enn i herrefotballen.

                    Til å være en fyr som har betalt mang en fotballspillerlønning, så bør han få stå fritt til å konkludere dette.

                    PS. I år betalte Berg lønninga til Høiland mens han var her
                    Penger RETT ut av vinduet.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Joda, ser den, det er kanskje bare slik i den norske medievirkeligheten at kvinner bare kan trekkes frem ved å dra ned menn i samme slengen. Poenget er at Berg ikke bør være med på det, spesielt når det nå er så mye bra som skjer sportslig sett. Hva med å bruke muligheten til å vise vilje til en endelig sammenslåing av klubben som nå har topplag på både kvinne- og herresiden, og som i tillegg hevder seg svært bra på aldersbestemt? Hvilke andre foreninger i landet kan vise til noe lignende? Og vi har tross alt en sportsdirektør på herresiden som nå aktivt er ute og sier at man ser etter de typene som vil opp og frem, man skal få mer ut av ressursene. Da ser det lite pent ut med Bergs betraktninger rundt profesjonaliteten på Åråsen.

                      Og dessuten, trist at de ikke engang får med seg hva LSK gjorde med herrefotballen for 40 år siden. Trenger hele LSK medietrening?

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3971

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Trenger hele LSK medietrening?
                        Det er det ingen tvil om!
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • fredyfredag
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Nov 2014
                          • 6

                          Så NM-finalen for junior gutta igår. SKjønner ikke hvorfor vi ikke skal satse på spillere som Keivan Ghaedamini, Kamyar Bawah og Mohamed Ofkir.

                          De tre utmerket seg veldig sammen med Fred Friday. Syntes at de burde blitt tilbudt kontrakt, slik at andre klubber ikke har tilgang til dem. Keivan er på G18 landslaget og der har alle kontrakt, han er vel den eneste som ikke har det.

                          Kommentar

                          • BroganTrundler
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2014
                            • 665

                            Ofkir kom vel fra søpla også, hadde vært morsomt om han fikk plass i a-laget og herja litt når vi møter dem.

                            Kommentar

                            • Bukkenbruse
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 515

                              Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                              Ofkir kom vel fra søpla også, hadde vært morsomt om han fikk plass i a-laget og herja litt når vi møter dem.
                              Ofkir er Rommen-gutt som gikk til søpla. Der ble han "kastet ut" pga dårlige holdninger, før han har blomstret hos oss.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4377

                                Da er Palmason bekreftet ferdig i LSK. Johan er vel bortimot det samme dessverre. Meget usikker på PVM, har en liten følelse av at han har lyst til å bli. Men blir ikke overrasket om han også drar. Mildt sagt spent på hva vi kan klare å hente av erstattere i løpet av vinteren!
                                ..................

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Dette ordner seg, vinteren er lang og det er nok av gode spillere til en billig penge over hele Europa. Er helt andre ting jeg bekymres over rundt sportsklubben enn om Palmi blir med videre eller ikke!

                                  Kommentar

                                  • Klimtkongen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2014
                                    • 419

                                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Da er Palmason bekreftet ferdig i LSK. Johan er vel bortimot det samme dessverre. Meget usikker på PVM, har en liten følelse av at han har lyst til å bli. Men blir ikke overrasket om han også drar. Mildt sagt spent på hva vi kan klare å hente av erstattere i løpet av vinteren!
                                    Har på følelsen at PVM ser litt an det som skjer med Brann.

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                                      Har på følelsen at PVM ser litt an det som skjer med Brann.
                                      Tror nok han vil holde seg til Østlandet, evt utlandet. Med Palmi og Johan ut, er det nok velvilje hos investorene til å gi han en "bonus" utover de 850.000 kr klubben kan gi han!

                                      Kommentar

                                      • Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2540

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Tror nok han vil holde seg til Østlandet, evt utlandet. Med Palmi og Johan ut, er det nok velvilje hos investorene til å gi han en "bonus" utover de 850.000 kr klubben kan gi han!
                                        Alle tre ut = krise. Enkelt regnestykke.
                                        Sint og tverr på felt N

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 3971

                                          Opprinnelig skrevet av Børge
                                          Alle tre ut = krise. Enkelt regnestykke.
                                          "Kriser som kommer og kriser som går... det er Sportsklubben vår... " (Melodi: Jenter som kommer...) Ny klubbsang?
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎