LSK anno 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    LSK anno 2015

    Velkommen tilbake Arne Erlandsen

    Første 11'er

    Udjus
    Østli - Ruben - Kippe - SKM
    Riise - Lundemo - Mjelde - ny billig venstrebeint 2 div spiller
    Ohi - Friday
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #2
    2015 kan vi vente med til nov-des.

    NB! Laget du skisserer ser da ikke helt bortreist ut da..

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      #3
      11'ern er ikke så ille. Topp 6 med Erlandsen. Bredden er elendig, tåler ingen skader.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2529

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kay
        Velkommen tilbake Arne Erlandsen
        Var min første tanke også. Da blir vel i det minste Superbøffel endelig ​fornøyd.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Erling? Vi kvitter oss med Udjus og skriver en rimelig kontrakt med Arnold. Han er mye billigere i drift og kommer til å være førstekeeperen vår den neste seks-sju årene.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            #6
            Er vel lite trolig at Magnus Haglund kommer til å benytte seg av opsjonen for å forlenge kontrakten etter denne sesongen med de økonomiske utfordringene vi har for øyeblikket.
            Brian Deane har vel sagt nei til å bli i Sarpsborg 08 etter denne sesongen, og er åpen for nye tilbud. Årsaken skal visst være at han jobber etter den Engelske modellen som manager, der han har trenere som jobber for seg på treningsfeltet lik rollen Ole Gunnar Solskjær hadde i Molde, mens Sarpsborg 08 ønsker en tradisjonell trener. Kunne en slik løsning med større ansvar til Magnus Powell og Arild Sundgot vært en løsning for oss? God utvikling for de, samtidig som at vi får inn en mann med Britisk mentalitet og ett stort europeisk nettverk som har gitt Sarpsborg 08 en spiller som f.eks Jeremy Berthod.

            Han har vist gode taktiske egenskaper i de siste kampene jeg har sett de, og senest i to oppgjør mot oss der han velger to forskjellige innganger og oppnår akkurat det han ønsker i begge kampene. Uavgjort etter en defensiv opptreden av høy klasse i serien, der de på tross av null ballinnhav og null sjanser holder oss mer eller mindre unna mål i 90 minutter, mens de vant i går med høyt press og sentralisert forvarspill der de tvang oss til innlegg fra kant, som de hadde full kontroll på i hele 2.omgang.

            Kommentar

            • Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

              #7
              Et lag som haler ut tida 75-90 minutter hver kamp? Nei takk.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

              Even Nordlien

              Kommentar

              • Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

                #8
                Vi hadde nettopp en avstemning som ga tilnærmet full støtte til Haglund. Dette er desperat forsøk fra de som ønsker Haglund bort fra LSK. Erlandsens tid som elitetrener er over. Vi må bygge videre på den moderne fotballen vi tidvis spiller under Haglund. Tipper vi får se et helt annet LSK på søndag enn på torsdag mot Særp. Lykke til alle sammen, både tilhengere av Haglund og motstander av ham. På søndag står vi sammen for laget og bak laget. Enga skal slås.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                  Vi hadde nettopp en avstemning som ga tilnærmet full støtte til Haglund. Dette er desperat forsøk fra de som ønsker Haglund bort fra LSK. Erlandsens tid som elitetrener er over. Vi må bygge videre på den moderne fotballen vi tidvis spiller under Haglund. Tipper vi får se et helt annet LSK på søndag enn på torsdag mot Særp. Lykke til alle sammen, både tilhengere av Haglund og motstander av ham. På søndag står vi sammen for laget og bak laget. Enga skal slås.
                  jeg har gått fra å ville ha han ut, til å ville beholde, til nå å ha han ut. Etter de siste kampene etter ferien, har han vist han ikke er dyktig nok. Etter 80 kamper i serien, så har vi kun vært gode i 10-15 av dem.

                  Kommentar

                  • Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

                    #10
                    Vi kan ikke styre en klubb som værhaner. Vi må være langsiktige. Vi er med i medaljekampen. Det er lenge siden vi har vært med i den. Vi spiller fotball. Ingen orker å se innkast og baller rett opp i lufta.

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9383

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                      Vi hadde nettopp en avstemning som ga tilnærmet full støtte til Haglund. Dette er desperat forsøk fra de som ønsker Haglund bort fra LSK. Erlandsens tid som elitetrener er over. Vi må bygge videre på den moderne fotballen vi tidvis spiller under Haglund. Tipper vi får se et helt annet LSK på søndag enn på torsdag mot Særp. Lykke til alle sammen, både tilhengere av Haglund og motstander av ham. På søndag står vi sammen for laget og bak laget. Enga skal slås.
                      Tråden er fra mai, og Totti21 som bumpa, er ikke anti-Haglund meg forstått, så hvor desperasjonen (vår) kommer inn i bildet må du gjerne utdype.

                      Men enig i de 3 siste setningene dine!

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av knut
                        Tråden er fra mai, og Totti21 som bumpa, er ikke anti-Haglund meg forstått, så hvor desperasjonen (vår) kommer inn i bildet må du gjerne utdype.

                        Men enig i de 3 siste setningene dine!
                        Jeg er som du sier ikke anti Haglund. Oppfattet uansett innlegget til Frode D. Homb som at diskusjonen rundt om Haglund er her neste sesong eller ikke blir dratt i gang nå av minoriteten her inne som vil ha han ut.
                        Ellers er vi vel alle enige i det siste han skriver.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                          Vi kan ikke styre en klubb som værhaner. Vi må være langsiktige. Vi er med i medaljekampen. Det er lenge siden vi har vært med i den. Vi spiller fotball. Ingen orker å se innkast og baller rett opp i lufta.
                          Du mener at f.eks Runar Kristinsson står for dette? Våkn opp a, vi hadde åtte tidvis elendige kamper før vi så vidt slår enga hjemme.

                          Det er spillere som Yohan som definerer stilen, ikke snodig-grabben. Tror jeg, er jo ikke sikker. Innrømmer det, for nå er vi i medaljekamp igjen!

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                            for nå er vi i medaljekamp igjen!
                            Medaljen er nok vanskelig, men 4.plassen er helt åpen. Får håpe på Molde - Odd i finalen i cupen, så er vel det en plass i Europa også?

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #15
                              Ja fy f.. Er det sånn at fire lag går ut i E-cup? Hadde vært uvirkelig om hagenisse-svensken faktisk flakser inn det. Veeldig stor sjans for enten odd eller moil som tar køppen da.

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #16
                                Jeg vil faen ikke til Europa for alt i verden. Da rykker vi ned.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                  Jeg vil faen ikke til Europa for alt i verden. Da rykker vi ned.
                                  Vi har gode muligheter i europa så lenge vi har flaks med trekninga og ungår storlag som Kaerjäng og Barcelona..
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Jeg vil faen ikke til Europa for alt i verden. Da rykker vi ned.
                                    Vi kvalifiserer ikke inn i gruppespillet uansett. Norske lag er generelt sett for ræva til det, men en bortetur til Øst Europa hadde jo vært moro uansett. Er vel noen kroner å hente på det også.

                                    Kommentar

                                    • Tittil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2009
                                      • 341

                                      #19
                                      Tar for gitt at LSK har sikret plassen etter 3 poeng mot Enga. Kanskje på tide at ledelsen i klubben også begynner å se frem mot neste sesong: 1. Rammer for sportslig satsing 2. Spillerlogistikk 3. Trener og støtteapparat.
                                      Når hverken sportsdirektør, trener eller spillere vet noe som helst hva som skjer neste sesong, begynner det og bli bekymringsfullt.

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Tittil
                                        Tar for gitt at LSK har sikret plassen etter 3 poeng mot Enga. Kanskje på tide at ledelsen i klubben også begynner å se frem mot neste sesong: 1. Rammer for sportslig satsing 2. Spillerlogistikk 3. Trener og støtteapparat.
                                        Når hverken sportsdirektør, trener eller spillere vet noe som helst hva som skjer neste sesong, begynner det og bli bekymringsfullt.
                                        Jeg ser på det som positivt at man ikke vil sette rammene for neste sesong før man har kontroll på forventede inntekter neste år. Det gjelder blant annet sponsorer og en mulig hovedsponsor som er veldig avgjørende for rammene. Man kan kanskje regne ut i fra worst case, men det er vel det samme som at vi ikke kan fornye med noen pr.dd.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎