Start - Lillestrøm - Søndag 06.Juli 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2281

    Førteomgangen var godkjent, men det var en lidelse å se på andre omgangen. Skjønte tidlig at det ville gå ad undas. Sjelden har vi spilt tregere.
    Plan B når vi ikke maktet å løpe kunne vært og kjørt opp Ruben og Kippe som spisspar. Akkompagnert av Ohi, så kunne resten av laget poolt
    ballen opp. Dette var dagen da ballen langs bakken ikke fungerte. Det høres ut som fleip men mener LSK bør han en ekstraordinær reserveplan
    når det går til helvete. Vil ganske sikkert skape furore hos motstanderene når vi snur laget på hodet.

    Det er helt klart et poeng LSK bør tenke på når en tar inn spilleren som er muslimer, at de faktisk er utilgjengelige i èn mnd. Fofana missa på
    en finte/passering i første og etter det mistet han interessen for å utfordre. Om det er pga av ramadan blir spekulasjoner. Men han har feiret
    med religiøse gester så kan vel anta at han tar dette seriøst. Det er vistnok ganske lett å få dispensasjon hos imamen, ihvertfall om en er
    jente(iflg en muslimsk jente jeg kjenner). Skal ikke mere til at de har menstruasjon. Montro om det finnes en fysiologisk egenskap hos menn
    som kan rettferdiggjøre en utsettelse til fex november/desember?

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Opprinnelig skrevet av kunden
      Førteomgangen var godkjent, men det var en lidelse å se på andre omgangen. Skjønte tidlig at det ville gå ad undas. Sjelden har vi spilt tregere.
      At ikke folk ser at mål preger fotballkamper i samme grad som resultater preger folk her inne. Det er enten jævlig bra eller jævlig ræva. Tippeligaen er faktisk helt ekstrem på dette, og jeg hadde jo oppe en statistikk en gang i forrige sesong som viser hvor få lag som klarer å snu underlege til seier i denne ligaen, uansett om det er favoritter eller ikke.

      LSK dominerer kampen i slutten av 1.omgang etter utligningen, mens Start overtar kampen etter sin tidlige scoring i 2.omgang. Det første målet i kampen rekker ikke prege kampen i alt for stor grad, da vi får en noe heldig utligning rett etterpå.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2281

        At ikke folk ser at mål preger fotballkamper
        Det er vel tidenes underdrivelse. Spillets natur og kun røde kort påvirker i samme grad.
        De lagene som faktisk klarer å snu kampene, vil jeg tippe statistikken viser er også de som ligger
        helt i toppen. Derfor må det trenes inn et system som bryter helt med det normale spilleopplegget,
        og som gjør at en har et ess i ermet når det er påkrevd.

        Da lagene gikk til pause var jeg ganske optimitisk mtp seier. Den tidlige Start-scoringen gjorde allikevelat
        jeg hadde tro på minst ett poeng.
        Ingen grunn til å krisemaksimere. Regner med vi er tilbake på vinnersporet hjemme mot S08.

        Er det noen som vet hvor lenge Riise, PVM og Johan er ute?

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          Opprinnelig skrevet av kunden

          Er det noen som vet hvor lenge Riise, PVM og Johan er ute?
          Vet ikke mer enn det jeg leste i RB for noen dager siden. Der sto det at samtlige bør rekke matchen på lørdag.
          ..................

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            Opprinnelig skrevet av kunden
            Det er vel tidenes underdrivelse. Spillets natur og kun røde kort påvirker i samme grad.
            De lagene som faktisk klarer å snu kampene, vil jeg tippe statistikken viser er også de som ligger
            helt i toppen. Derfor må det trenes inn et system som bryter helt med det normale spilleopplegget,
            og som gjør at en har et ess i ermet når det er påkrevd.
            Jeg har ikke tatt meg bryet med å sjekke dette i år, men midtveis i sesongen i fjor var det ingen som var flinkere enn oss til å snu kamper i Tippeligaen. Da var "problemet" at vi ikke var godt nok forberedt til kampene iflg de her inne, ikke at vi hadde en styrke.

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              Plutselig er det en haug av spillere om enten, er på vei bort, er skadet, er I fastemnd.. hvem sitter i`gjen? Kamp 323

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2855

                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Plutselig er det en haug av spillere om enten, er på vei bort, er skadet, er I fastemnd.. hvem sitter i`gjen? Kamp 323
                Sommerferie dolly?
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • Tvilling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 1462

                  På tide med en ny kamptråd?

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2281

                    Om ikke annet, det skal ihvertfall koste å møte LSK:

                    Utslitte Start-spillere trengte ekstra hviledag

                    Kommentar

                    • Wanker
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 632

                      Opprinnelig skrevet av kunden
                      Om ikke annet, det skal ihvertfall koste å møte LSK:
                      Godt å se at våre gutter i denne kampen hadde mer vett og disponerte kreftene bedre!
                      Hunter S. Thompson:

                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        Opprinnelig skrevet av Wanker
                        Godt å se at våre gutter i denne kampen hadde mer vett og disponerte kreftene bedre!
                        Det smaker bedre enn tre poeng..
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎