Start - Lillestrøm - Søndag 06.Juli 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Greit at Fofana har ramadan, det skulle bare mangle. Men da bør han ikke få startplass. Ingen orker 2x45 på topp tenning uten mat siden soloppgang.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Disse Ramadan-greiene har fått gå altfor langt. Klubben bør sette en policy på at toppidrett krever at spillerne i LSK velger mellom fotballen og religionen. Helt håpløst at man kan møte på jobben for knapt halv maskin i flere uker og likevel heve full lønn.

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        Opprinnelig skrevet av int
        Ser jo hele linja på feil side av ballen, kameravinkelen er ikke gunstig men allikevel kan den her umulig være 20-30 cm unna linja:
        Ballen er jo over bakken, derfor det ser ut som den er ute. Ta en screenshot når du ser innlegget fra siden.

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1467

          Så ikke hele kampen, bare inne i mellom underveis, - men på meg virket det som LSK aldri ble helt fortrolig med underlaget. Meeeget våt kunstgressbane. Skjønte det regnet, og banemannskapet vannet jo godt i tillegg. - En detalj som vel i såfall ga hjemmelaget en liten fordel. Bør selvsagt ikke være avgjørende,men på en dårlig dag betyr det marginer.
          Ser uansett fram til andre takter og andre resultat framover!

          Kommentar

          • Oldtimer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2011
            • 316

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Greit at Fofana har ramadan, det skulle bare mangle. Men da bør han ikke få startplass. Ingen orker 2x45 på topp tenning uten mat siden soloppgang.
            Det så ut som ALLE feiret Ramadan!
            Jeg overvar en veldig slapp trening på torsdag, trodde ikke den skulle videreføres i kamp!
            Heldigvis gjorde dårlig værmelding at jeg avlyste rommet på Caledonien, sparte penger og nerver! Tall yr.no

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2527

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Disse Ramadan-greiene har fått gå altfor langt. Klubben bør sette en policy på at toppidrett krever at spillerne i LSK velger mellom fotballen og religionen. Helt håpløst at man kan møte på jobben for knapt halv maskin i flere uker og likevel heve full lønn.
              Religionsfrihet. Den skal man ikke tulle med. Da må i stede ungå å signere spillere som praktiserer Ramadan.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av Børge
                Religionsfrihet. Den skal man ikke tulle med. Da må i stede ungå å signere spillere som praktiserer Ramadan.
                Blir for vagt å dra religionsfrihet inn i dette. Faktisk mener jeg det virker helt mot sin hensikt i praksis også, det gjør forskjell på folk og det putter alle muslimer inn i en bestemt og veldig troende boks. Man blir nesten et verktøy for ekstremismen, å peke på religionsfrihet er bare en unnskyldning for å slippe å ta et valg. Balleløst politikerpjatt. Vi ser det samme i slørdebatten. Religion er en privatsak, det burde faktisk være regel nummer en i et multikulturelt samfunnn, det er ingen menneskerett å være fotballproff like lite som en politimann. Du møter krav ikke alle kan innfri.

                Algerie fant jo en løsning under VM blant annet. When in Rome, og alt det der. Tilbake til tema!

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Khaled Mouheli fikk disp fra sin imam husker jeg. Så så vanskelig kan det ikke være.

                  Kommentar

                  • Kay
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 763

                    Opprinnelig skrevet av int
                    Ser jo hele linja på feil side av ballen, kameravinkelen er ikke gunstig men allikevel kan den her umulig være 20-30 cm unna linja:

                    Kommentar

                    • Jan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2007
                      • 386

                      Opprinnelig skrevet av Kay
                      Det her er det verste målet jeg har sett LSK har slippet inn på mine 17-18år som LSK supporter. Føkkings pusekatter! Er plutselig en real sklitakling blitt forbudt eller.no?

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        Opprinnelig skrevet av int
                        Ser jo hele linja på feil side av ballen, kameravinkelen er ikke gunstig men allikevel kan den her umulig være 20-30 cm unna linja:

                        ballen er i lufta...
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          Dårlig kamp av LSK i dag, på tross av relativ jevn sjansefordeling.
                          De som har klagd på at vi har gått ut litt forsiktig i bortekamper tidligere ser noe av årsaken i dag, da vi med 4-4-2 og høyt press ga bort alt for mye rom som spesielt Tripic klarte å utnytte. Det ble en hawaii-kamp, der vi i de fleste bortekampene har spilt kontrollert, som også vil gi oss muligheter etterhvert. I tillegg minnet det en del om rbk kampen der vi gjorde mange upressede feil som heldigvis ikke skjer så ofte lenger.
                          Har en viss forståelse for at man velger å prøve Høiland og Knudtzon samtidig igjen med skadesituasjonen, men man burde tidlig flyttet EK ned på kant og Mjelde inn i PVM/Palmi rollen for å gi bort mindre rom.

                          Det viktigste blir nå uansett å fortsette den gode trenden på hjemmebane og glemme dagens kamp så fort som mulig. I denne ligaen endrer ting seg fort igjen, så allerede neste uke kan vi være tilbake i medaljesjiktet.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3150

                            Opprinnelig skrevet av Jan
                            Det her er det verste målet jeg har sett LSK har slippet inn på mine 17-18år som LSK supporter. Føkkings pusekatter!
                            Det nest verste. Starts andre er enda verre. Hoff er feilvendtnede ved cornerflagget, med to av våre i ryggen. Uten engang å måtte drible eller sette opp toppfart spaserer han enkelt ut og får lagt inn til en Startspiller som får all den tid han trenger til å motta ballen, legge den til rette og skyte. Vi har spillere rett foran som ikke engang prøver på å støte eller avskjære. Det er fanden meg helt totalt håpløst!

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9373

                              Opprinnelig skrevet av Totti21
                              Har en viss forståelse for at man velger å prøve Høiland og Knudtzon samtidig igjen med skadesituasjonen, men man burde tidlig flyttet EK ned på kant og Mjelde inn i PVM/Palmi rollen for å gi bort mindre rom.
                              Har null forståelse for Høiland og Knudtzon sammen på topp. Null. Njet. Nada. Pling plong. Head's gone.

                              Hadde faktisk sett Høiland på kanten og EK helt forran, og som du sier, Mjelde bak. For mener pakka 'Høiland på høyre kant og EK som spiss', er den beste kombo'n vi har på de posisjonene basert på begges tilsynelatende ferdigheter. Er uprøvd, men fortsatt bedre enn begge på topp.

                              Kommentar

                              • AG-3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 1081

                                Blir tungt å få inn kroner i kassa for spillere som viser at de ikke gidder eller vil. Får krysse fingra for at ingen klubber var der for å spane... Null stake når det gjelder som mest! Pinlig å se på. Skamme seg.

                                Kommentar

                                • general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

                                  krisemaksimering i kjent forumstil
                                  Seriegull 2016!!!

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    Davy har faktisk straffesituasjonen som rundens stang ut. Når han er på vår side er det en bekreftelse på at det var en skandale.
                                    Last edited by ynnor; 06.07.2014, 23:10.

                                    Kommentar

                                    • Brækken
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jun 2007
                                      • 109

                                      Opprinnelig skrevet av general
                                      krisemaksimering i kjent forumstil
                                      He he...
                                      Enig, kampen stinka men det får være måter på hvor stor krise det skal være etter ett tap.

                                      Gir f*** i hele kampen og den er historie for min del.

                                      Nye muligheter på lørdag!
                                      Team Wenche Myhre

                                      Kommentar

                                      • Sceptic
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Oct 2011
                                        • 69

                                        Faen så billig straffe!

                                        Dro ikke tomhendt fra Kristiansand i alle fall. Kom ikke hjem med poeng, men en ny spiller på hatlisten! Og det er da i alle fall noe. Drittspiller!!

                                        Klarer ikke å finne igjen situasjonen hvor Kippe får frispark i mot når han blir avkledd i en sandwich etter innlegg/innkast/corner (husker ikke helt foranledningen). Noen som så dette på fargefjernsyn med repriser? På stadion så dette veldig merkelig ut i alle fall..

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2527

                                          Opprinnelig skrevet av Sceptic
                                          Faen så billig straffe!

                                          Dro ikke tomhendt fra Kristiansand i alle fall. Kom ikke hjem med poeng, men en ny spiller på hatlisten! Og det er da i alle fall noe. Drittspiller!!
                                          Ta i stede å legg din vrede på Tom Harald Hagen. Mannen som lot Berg Hestad slippe unna rødt kort mot MFK og generelt la MFK få gjøre som dem ville på Åråsen, men tok LSK for det minste pirk. Mannen som i går lot Tripic stupe seg til straffe. Ga billige frispark til Start.

                                          Tom Harald Hagen har rett og slett vært en vandrende katastrofe i år. Onde tunger (ikke min) skal ha det til at han kun bryr seg om de større kampene med prestisje og slike kamper som i går er han rett og slett umotivert, ukonsentrert og har en slapp holdning. Helst ønsker han å dømme kamper utenfor Norge. Han lar seg åpenbart provosere av rop mot han som "møkkadommer", "dommerjævel" osv.... Da glir det bare enda mer ut.

                                          Takk seg til Svein Erik Edvartsen. Han gjør mange dårlige valg i løpet av året. Derimot skal han ha en ting: hans avgjørelser bærer ikke preg av at han er hjemme eller bortedommer. Inkonsekvent feilaktige avgjørelser til tider, men det er langt bedre en slike som Hagen eller Hobber Nielsen! Dessuten er Edvartsen ærlig i etterkant.

                                          PS: noen som vet om Johnsen har fått sett HBK-LSK i opptak enda? Han skulle hjem å se kampen før han uttalte seg om den? Den uttalelsen venter jeg fortsatt på tre eller fire år senere....

                                          Dette er sikkert off-topic, men Tom Harald Hagen blusset virkelig opp i mitt sinne mot dommere som gjør slett jobb og driter i det. Og ikke rart man blir provosert, da man i de kretser klapper hverandre på skuldra i stede for å ta tak i feilene som gjøres.
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎