#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7037

    Håper å se mer av Pellegrino på søndag. Kom innpå med et håpløst utgangspunkt, men hadde flere gode involveringer. Veldig bra førstetøtsj og hadde fått målgivende hvis Palmason hadde klart å stokke beina.

    Ellers ville taktikken vår med å vende spillet og slå inn fra kant fungert prima hvis vi hadde brukt Friday fra start, som er stor og sterk og brukbar på hodet, i stedet for Knudtzon, som er ingen av delene.

    Ringstad bør få en pause nå, dette var den dårligste kampen jeg har sett ham spille. Kind Mikaelsen kan fint vikariere i noen kamper.

    Marius Amundsen ble avslørt i førsteomgang og har en vei å gå. Ohi var lite synlig, Vaagan Moen med noen gode dødballer, men vansmektet på høyresiden. Riise og Lundemo var våre beste med klar margin. Fofana var rævva i ni av ti involveringer.
    Last edited by trigz; 17.08.2014, 23:25.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1817

      Må ha vært over 50% feilpasninger idag. Patetisk innhopp av Johan idag, flaut over hele fjøla.
      Eneste som får godkjent er Marius og BHR (dog MYE dårlige innlegg fra høyresiden)

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Pellegrino var et friskt pust. Rask, og ofte på rett plass. Traff meg litt i hjerte når han var en av få, inkl forsvarere, som spurtet hjem og fikk avverget en farlighet i mot.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          Mot søpla:

          Origi

          Riise - Amundsen - Ødegaard - Kind Mikalsen

          Knudtzon - Lundemo - Andersson - Fofana

          PVM - Pellegrino
          ..................

          Kommentar

          • Tittil
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2009
            • 341

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Pellegrino var et friskt pust. Rask, og ofte på rett plass. Traff meg litt i hjerte når han var en av få, inkl forsvarere, som spurtet hjem og fikk avverget en farlighet i mot.
            ja hadde gode involveringer den korte tiden han spilte. Men hva med hans fysikk, 62 kg fordelt på 191?

            Kommentar

            • Ivailo Kirov
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jul 2012
              • 62

              Har tydeligvis en annen oppfatning en enkelte andre idag etter kampen. BHR gjør en grei kamp, men han skal ta en dragning for mye .Til hans forsvar er det forståelig fordi det er ikke lett å finne knutzon inni der. Ohi synes jeg faktisk var bedre en tidligere, ikke det at det betyr så mye. Fofana og ringstad kan ta seg fri en uke fordi de er helt tomme.
              Last edited by Ivailo Kirov; 15.08.2014, 08:14.
              "Det er de gule som spiller spillet"

              Sitat : Kong Haakon

              Kommentar

              • zkinny
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2012
                • 322

                Opprinnelig skrevet av Tittil
                ja hadde gode involveringer den korte tiden han spilte. Men hva med hans fysikk, 62 kg fordelt på 191?
                Også???? Blir ikke værre en Erling.....tipper han er mye bedre

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                  Mot søpla:

                  Origi

                  Riise - Amundsen - Ødegaard - Kind Mikalsen

                  Knudtzon - Lundemo - Andersson - Fofana

                  PVM - Pellegrino
                  Synes ikke Petter forsvarer en plass i laget. Enten samme kamptaktikk som i dag med Pellegrino på topp og Friday hengende, alternativt bør Mjelde inn i hengespiss-rollen. Dunker inn mål på trening, leverer sjelden dårlige kamper og fortjener tillit basert på profesjonalitet, tidligere innhopp og elendig spill av både Petter og Palmi i det siste.

                  Synes stopperne våre var ekstremt svake i dag, taper stort sett alt av dueller. Det skal de dog få lov til i ny og ne, da de er unge og uerfarne. Det samme gjelder for midtbanen som vi taper fullstendig til Johan kommer inn. Ohi milevis under nivå i dag. Palmi og Erling gjør nok en gang en svak kamp, begge bør ut til neste match. Når hele sentrallinja leverer jevnt over dårlig er det ikke rart at vi kollapser.

                  Riise, Lundemo og Origi til godkjent i dag. Samme gjelder innbytterne. Det minste man forventer er innsats, dette var den verste reklamen man kunne få før søndagens hatoppgjør.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av Tittil
                    ja hadde gode involveringer den korte tiden han spilte. Men hva med hans fysikk, 62 kg fordelt på 191?
                    Det gjenstår å se. Blir nok litt for lett i duellspill, men det kan fort gå til hans fordel også, med lit smartness. Er tross alt ikke smågutter han spilte mot i Adecco heller. Kanskje enda mer fysisk der. Kom nå greit fra det.

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      Plager meg fortsatt at Haglund ikke var taktisk nok til å holde slitne nøkkelspillere hjemme da vi dro til Sandnes. Jeg tror dagens kamp hadde vært annerledes om Ringstad, Johan og kanskje et par til kunne sluppet den kampen. Nå frykter jeg vi rakner totalt på søndag, og at "drømmeuka" blir stygg.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Friday stiller da vel først i køen over spisser som skal få starte når Erling må vike? Bruk gjerne Pelle og Friday sammen, men blir det en av de må Friday få sjansen.

                        BHR kan man ikke kritisere? Han er i dag, som de siste kampene, bunnsolid. At han prøver å dra av en mann for mye ett par ganger får de på topp ta skylda for, makan til tannløse puddinger i boksen har jeg aldri sett! Mot eliteseriens dårligste (evt nest dårligste) på høye cornere/innlegg klarte man aldri å skape farligheter!

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          Opprinnelig skrevet av Tittil
                          Men hva med hans fysikk, 62 kg fordelt på 191?
                          Det er nok sånn kroppen hans er. Han er tross alt 24 år, og jeg tror nok han har forsøkt intensiv styrketrening og endret kosthold, sannsynligvis uten bedre resultater. Jeg tror han kan bli bra for oss.

                          Kommentar

                          • Gjest

                            Opprinnelig skrevet av Ola
                            Plager meg fortsatt at Haglund ikke var taktisk nok til å holde slitne nøkkelspillere hjemme da vi dro til Sandnes. Jeg tror dagens kamp hadde vært annerledes om Ringstad, Johan og kanskje et par til kunne sluppet den kampen. Nå frykter jeg vi rakner totalt på søndag, og at "drømmeuka" blir stygg.
                            Rakna har vi allerede gjort, ikke EN god kamp etter VM pausen.

                            Og Hva har vi egentlig prestert i cupen i år: slo Ålesund borte eeo. thats it.

                            Kommentar

                            • Oldtimer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2011
                              • 316

                              Forbauset over elendig pasningskvalitet, gresset så fint ut fra tribunen!

                              Er det noen på¨laget som gidder å trene litt ekstra, "arbeidstiden" er jo ualminnelig kort, ikke minst sammenlignet med vanlige, mye dårligere betalte jobber!

                              Mange av de som har disse jobbene, bruker mye tid og PENGER på å støtte laget

                              Er det ikke da flaut å bidra med så lite dyktighet og innsats?

                              Kommentar

                              • OlaG
                                Oversetterdrone
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 890

                                Så innmari skuffa i dag

                                I tillegg til Riise og Lundemo synes jeg også Ødegaard skal få skryt i dag. Kanskje nummer to i intensitet etter Riise, og åpenbart gira på å komme frem og vinne. Spilte venstrekant de siste minuttene (for de som ikke la merke til det), og gjorde seg ikke bort på noen som helst måte der.

                                Palmi, som er en av dagens hakkekyllinger, hadde hatt endel "tredje sist"-involveringer i dag hvis nestemann på ballen hadde gjort noe smart. Typ vinne ballen feilvendt utenfor seksten-meteren og få den videre til noen som er i fart fremover.

                                Ellers legger jeg merke til at Knudtzon og Palmi er de som har de største sjansene i dag, til tross for at både Friday og Pellegrino hadde nok tid på banen til at de burde ha kommet til noe. Til tross for det så jeg endel fine tendenser fra begge de to innbytterne, Friday har igjen fine kombinasjoner med Fofana og Pellegrino ser ut til å ha godt øye for gjennomspill.
                                Jeg kunne godt tenkt meg å se de to på topp fra start mot søpla, men jeg ville hatt Pellegrino som hengende og Friday på topp.


                                Ellers er det forbanna bittert at Lundemo (som jeg synes gjør en veldig god kamp i dag, selv uten Anderson ved siden av seg) blir sittende igjen med et latterlig gult kort i stedet for å være helten som skaffa straffe og snudde kampen. Hvordan dommeren klarer å få til den avgjørelsen der er helt utrolig. En glimrende prestasjon av Lundemo som burde vært vendepunktet i kampen.

                                Kommentar

                                • Fuglamannen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2011
                                  • 543

                                  Aldri sett Ringstad så dårlig før! Fyren tørr jo ikke utfordre lenger. Dragninger han er/var sjef på er totalt borte! WTF!

                                  Snakk om å bli pissa på!

                                  Jeg trodde OHI var ræva men Anderson var knekt etter 10 min på banen.... Elendig og sutrete.... Dette skulle være oppturen ikke forbanna mer faenskap!

                                  Kommentar

                                  • Fuglamannen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2011
                                    • 543

                                    Btw, jeg tror vi vinner søndagen, nettopp fordi vi tapte denne!

                                    Kommentar

                                    • heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2116

                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Friday stiller da vel først i køen over spisser som skal få starte når Erling må vike? Bruk gjerne Pelle og Friday sammen, men blir det en av de må Friday få sjansen.

                                      BHR kan man ikke kritisere? Han er i dag, som de siste kampene, bunnsolid. At han prøver å dra av en mann for mye ett par ganger får de på topp ta skylda for, makan til tannløse puddinger i boksen har jeg aldri sett! Mot eliteseriens dårligste (evt nest dårligste) på høye cornere/innlegg klarte man aldri å skape farligheter!
                                      Er dette de dårligste på innlegg?? Mest skuffet over at vi ikke vinner en duell i boksen. Og ja, vi kan vel legge litt skyld på Riise sine dårlige innlegg også
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                      Endelig er mørketida over.

                                      Kommentar

                                      • Wanker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 632

                                        Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                                        Er det noen på¨laget som gidder å trene litt ekstra, "arbeidstiden" er jo ualminnelig kort, ikke minst sammenlignet med vanlige, mye dårligere betalte jobber!

                                        Mange av de som har disse jobbene, bruker mye tid og PENGER på å støtte laget

                                        Er det ikke da flaut å bidra med så lite dyktighet og innsats?
                                        Det er på sin plass å spørre. Noen som følger treningene for tiden og kan fortelle om hvem som tar jobben sin alvorlig? Så på noen treninger før sommerpausen, to ganger så jeg Ohi kjørte skuddøkter når fellestreninga var over.

                                        Vi ser jo at praktisk talt alle trenger å trene på pasninger, dempinger, skudd, spenst og hodespill. Dessuten har vi noen spillere som bruker stambeinet kun til å stå på, og da tenker jeg ikke bare på Petter og Stian. Føler de ikke et lite stikk av skam over å kalle seg profesjonelle spillere, med så begrensede ferdigheter? Hvilken plan har de for å utvikle seg?

                                        Aaargh!
                                        Hunter S. Thompson:

                                        There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                        Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                        Kommentar

                                        • heidar
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2116

                                          Opprinnelig skrevet av andee
                                          KFL gir billetter til barneavdelingen på AHUS (fin sak, god PR, fortjener plass her også)

                                          http://www.lsk.no/news/article/1uy2t...arneavdelingen
                                          Stakkars barn
                                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                          Endelig er mørketida over.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎