#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2124

    Palmi og Erling på Topp,hvilket fantastisk angrep vi har
    Fy faen det skal bli godt og bli kvitt
    Haglund og muligens Powel etter denne sesongen!

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1071

      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
      Dette er rett og slett langt under pari. Mange som bør se se i speiler og spørre: Har jeg gjort mitt beste nå? Eks: Ringstad, Fofana, Ohi, Palmason.
      Det samme gjelder Haglund. En ting er å tape en kamp, en annen ting er å tape etter en slik møkkakamp. Tok du ut det rette laget?
      Faen.
      At Ohi går foran Mjelde sier jo bare sitt...

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2116

        Var mest bekymret for at de skulle være utslitt etter en hard kamp i beina mot søpla. Ingen fare for det. Serien viktigst, bra å slippe flere cup-mareritt.
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • brisbane-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2006
          • 595

          Cracked under pressure IGJEN.
          Skammelig innsats over hele fjøla. Offensivt er vi like giftige som en hageslange.
          Nå hadde vi endelig muligheten til å få litt positivitet rundt klubben og få inn noen sårt trengte kroner, men gutta presterer faen meg å bli pissa på av S08 på hjemmebane. Av et lag som ALDRI har slått oss i en tellende kamp.
          Shame.

          Den såkalte drømmeuka kan fort utvikle seg til vårt værste mareritt.

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1213

            Denne kampen betydde uendelig mer enn en strengt tatt ubetydelig kamp mot Vålerenga. Forfallet til Stian Ringstad er så ufattelig at det må være noe alvorlig galt med gutten. Udugligheten må i dag likevel deles med stort sett alle bortsett fra BHR.

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Taper vi mot søpla er denne sesongen over. Enkelt og greit. I så fall bør Stian hviles i noen uker, noe eråpenbart ikke som det skal. Telte én positiv innvolvering. Helt ubrukelig.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                Første gang jeg sier dette, men Haglund bør det ikke forlenges med. Ohi i stedet for Mjelde? Knutta i stedet for Friday? Herregud. I dag ødela det kampen.

                Kommentar

                • forzafugla!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 461

                  Haglund gjør det ikke så dårlig taktisk. Han gjør bare ingenting. Tynn luft gjør like mange taktiske disposisjoner, og er dessuten mye billigere når det kommer til lønninger.

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                    Haglund gjør det ikke så dårlig taktisk. Han gjør bare ingenting. Tynn luft gjør like mange taktiske disposisjoner, og er dessuten mye billigere når det kommer til lønninger.
                    Anarki hadde egentlig fungert like greit her, hadde spart et par mill på Haglund også.

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2116

                      Ikke tilfeldig at P*****ud var på Åråsen idag. Ghost from the past
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2307

                        Hadde det endelig gått Erlings vei hadde vi tatt det hjrem. Små marginer. Nå vinner vi høyst sannsaynlig mot møkkalagget. 4-1. døyver tapet idag. Litt ...

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2124

                          Vi faktisk heller ikke hatt en Keeper
                          Å stole på i LSK siden Reitmaier.ennå
                          Han var en 43 år gammel pensjonist,går han langt utenpå alle keeperne vi har prøvd etterpå.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Har faen ikke sett på makan! Slått av et bedriftslag på duellkraft og vilje! Lempe ball opp på spillere ute av stand til å vinne en eneste hodeduell og i tillegg konsekvent slå høye innlegg fra kant. Idiotfotball! Hva skjer før 2-0, alle står og ser på Sarpsborgspilleren som løper etter ballen?!!

                            Det er passivt og hjelpeløst, assistert av en feiging av en trener. Setter inn en tredje midtstopper i Andersson og bytter spiss for spiss. En etablert spiller som PVM er knapt involvert, ble han svett? Han er vel ikke bare på banen for å ta dødballer? For alt han gjør ellers er å hoppe over ballen, det er komisk ræva. Ringstad orker jeg ikke engang kommentere, åpenbart hemmet av skaden. Hvorfor spiller han??? Amundsen så grisetung ut han også, et forsvar fraløpt av Bojan er nødt til å få problemer.

                            Ohi tar ikke sjansen sin, but what else is new? Eneste som tar tak og gjør noe med ball i første omgang er Lundemo, det er helt skremmende hvorddan andre melder seg ut. Det må skje noe offensivt nå, det må tas et oppgjør med lemping av ball uten oppspillspunkt og de høye innleggene.

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              Syns gutta kom fint opp på kantene mange ganger. Som i gamle, gode dager; maaange innlegg. Synd det ikke øves på eksekvering av slikt lenger. Var vel knapt en eneste avsluttning. Tyngde og kraft har vi jo slutta med for lenge sia, så disse gjestene fra sarpsborg får gjøre som de vil. På Åråsen altså. Puslete denna fiiinfotballen.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • Emil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 306

                                Faen skal vi med innlegg egentlig? I boks har vi Palmi og Knudtzon, palmi er jo ålreit på hodet, men vi er ikke noen trussel i det hele tatt på innlegg fra siden. Blir sittende litt og lure på hvordan i helvete vi skal score mål. Hadde 10 cornere i dag, men er ikke i nærheten av et dødballag lenger. For to måneder siden dytta vi opp Ruben, Kippe og Østli, de vi har i boks nå veier 10 kg for lite. Synes Lundemo er jævlig stor i førsteomgang, han kan virkelig bli en klassespiller. Riise spiller bra, og Amundsen har prestert jevnt over mine forventninger.

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2872

                                  Dette er en katastrofe. En katastrofe som gjentar seg hver jævla gang vi har sjansen til å skape entusiasme rundt laget. Denne kampen betyr så ekstremt mye både økonomisk og sportslig at det er helt ufattelig å se hvordan gutta ter seg under matchen.

                                  Hva er det Haglund egentlig tenker med? Han må være den eneste mannen som ikke klarer å se at verken Erling, Palmi eller Ohi bør starte denne kampen, eller hvilken som helst kamp for den saks skyld. Erling er det meste sagt om. En herlig fyr som skaper sjanser men han er da for faen ingen spiss. Få han ut på høyrekanten. Palmi kan heves fra kontrakten sin. Ikke en eneste god involvering i hele år. Ohi er rett og slett for treig. Midtbanen gir bort så ufattelig mye rom når han spiller. Han henger ikke med.

                                  Og hva har skjedd med deg Stian? Idag var du en skygge av din egen skygge. Helt hårresende rævva. Hatt en ekstrem nedadgående kurve de siste 5 kampene. Bør seriøst hviles. Origi har klasseredninger men slipper ofte inn mål han kan og bør ta. Er ofte på ballen men den går allikevel inn. Skal ikke gi han skylda for noen av måla men begge kan tas. I tilleg mye klovnerier.

                                  Var detta jeg frykta. Drømmeuka blir marerittuka. Kan ikke se at vi skal vinne mot enga nå og der er kun seier godt nok. Taper vi den går det en vei og det er nedover. Ingenting å spille for og all entusiasme fullstendig knust. Blir som etter semi'n i fjor, bare værre.

                                  Til dommern: Du er noe av det værste jeg har sett på en fotballbane, og jeg var på Nadderud og så Westerberg mot Stabæk. At du, som den eneste mannen på Åråsen idag mener at Lundemo filmer der er helt ufattelig. Den klareste straffen jeg har sett i norsk fotball i år. Jeg skal hate deg til den dagen du legger fløyta på hylla. Så skal jeg hate deg like mye etter det også. Inkompetente svin!

                                  Særp: Jævla møkkalag! En gjeng med porselenskjærringer med et søplasvin i mål og en eks-trygder fra Serbia som kan stappe det cornerflagget han skal danse med hver gang han skårer langt opp i rassen!
                                  Last edited by Grusom B; 14.08.2014, 20:11. Begrunnelse: Grov skrivefeil.
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3325

                                    Jeg skammer meg over lagets prestasjoner. Jeg er sjokkert, sint, skuffa, lei av hele prosjekt Haglund. Jeg er lei av klippekortene som får spille kamp etter kamp, uavhengig av prestasjoner. Jeg synes synd på en lojal og trivelig spiller som Mjelde må kjenne tresmak så langt oppi tarmen som du kommer. Jeg er, unnskyld uttrykket og mulig litt hard nå, møkk lei spillere ved navn Ohi, Palmi og Erling som gang på gang nå lever til stryk. De har nådd et fantastisk bunnivå jeg ikke trodde var mulig.

                                    Likefullt er dette Haglund sitt ansvar, og vi skal dog ikke kappe hode av spillerne av den grunn. Inngangen og den fantastiske rammen LSK utad gjør er fantastisk og fortjener stående applaus. Den innsatsen som legges ned der er upåklagelig, så stor kudos til folka som jobber med prosjektet #VIERLSK Derfor er det så skuffende å se hvordan Haglund fremmer spillerne og inngangen til denne kampen. Dette skulle være kampen som fikk LSK til å slå ut i full gnist, og igjen kjenne nærheten av Cupfinale. Men nok engang står han til stryk.

                                    Jeg er drittlei hele prosjektet til Haglund. Likevel har jeg kjøpt billett til søndag, noe som er obligatorisk når det er hjemmekamp og søppla står på andre sida. Likefullt vanvittig at vi skal få en så dårlig inngang på drømmeuka som det som ble prestert i kveld. Det skaper ikke akkurat voldsomt trykk og engasjement. Vi har sett det før, og vi ser det igjen. Vi takler ikke presset når det kommer til større kamper av betydning. Vi er en klubb med taperkultur grodd fast.

                                    LSK trenger nytt blod. Overalt.

                                    Kommentar

                                    • zkinny
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2012
                                      • 322

                                      Og dette vil Lsk at publikum og næringslivet skal betale for... vi drar med extra folk og mange som aldri har vært på kamp, vi prater opp LSK og gutta....så kommer dagen og vi blir pissa på igjen. Sett det før??


                                      Og hvorfor er OHI på banen den tregeste spillern vi har, Erling og Palmi... jeg orker ikke skrive det en gang Det verste er at Haglund stiller med disse gutta mot søppla og.

                                      Så kom på kamp til Søndag da skal vi vise dem...Not PS. husk vaselin vi kommer til og bli tatt så jævlig i ræva.

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Spesielt en situasjon med Ohi jeg hengte meg opp i under kamp. Fyren får ballen på tredve meter, Riise er helt alene på kant på 25 meter med åpen bane både fra Ohi og opp langs linja. Ohi ser Riise, men venter, venter og venter frem til Riise er blokkert. Sender da ballen inn i en klynge til Palmi, som mister ballen.

                                        Kommentar

                                        • zkinny
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2012
                                          • 322

                                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                          Spesielt en situasjon med Ohi jeg hengte meg opp i under kamp. Fyren får ballen på tredve meter, Riise er helt alene på kant på 25 meter med åpen bane både fra Ohi og opp langs linja. Ohi ser Riise, men venter, venter og venter frem til Riise er blokkert. Sender da ballen inn i en klynge til Palmi, som mister ballen.
                                          Ja han Ohi er god til sånt.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎