#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #21
    Vi sa tallet 25 til han fra rb flere ganger igår, så merkelig at han ikke klarte å få det riktig.
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #22
      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      Vi sa tallet 25 til han fra rb flere ganger igår, så merkelig at han ikke klarte å få det riktig.
      Men da kan han vel lage en ny sak og sette inn i RB igjen en av de nærmeste dagene?

      Kommentar

      • Oldtimer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2011
        • 316

        #23
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Det står 9 kr per tilskuer i dagens RB papir. 25 kr er jo fantastisk, men synd det ikke kommer med riktig tall i RB.
        Synes ABSOLUTT IKKE at kr 25 er fantastisk, småpenger for de som støtter, sammenlignet med den positive omtalen.
        Og antallet firmaer er jo latterlig lite!

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #24
          Opprinnelig skrevet av Oldtimer
          Synes ABSOLUTT IKKE at kr 25 er fantastisk, småpenger for de som støtter, sammenlignet med den positive omtalen.
          Og antallet firmaer er jo latterlig lite!
          Sier ordet fellesferie deg noe? De folka som har vært rundt omkring har ofte måttet snu fordi sjefene er på ferie. Tipper det tallet stiger ganske greit utover... Målet er 100kr pr tilskuer ekstra, noe som absolutt ikke er umulig.
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Kay
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 763

            #25
            Opprinnelig skrevet av Oldtimer
            Synes ABSOLUTT IKKE at kr 25 er fantastisk, småpenger for de som støtter, sammenlignet med den positive omtalen.
            Og antallet firmaer er jo latterlig lite!
            Jeg syns det er fantastisk av de som bidrar, og det er absolutt ikke lite, 10000 høres kanskje ikke mye ut. Men hvilke positiv omtale får de? hvor mye får de igjen for å være sponsor ? Hvor mange får med seg hvem som er sponsor og hvor mange bryr seg?

            Hvor mange supportere er inne å sjekker før de skal handle:

            og http://www.lsk.no/news/article/16l74...vierlsk-kampen
            og her http://www.lsk.no/mainsponsors

            Hvem av de 4 advokatfirmaene som er "hovedsponsor" velger du ?

            Hvor mange ekstra burgere selger McD forde de sponser #VIERLSK og får navnet sitt listet opp på en bortgjemt webside ?

            Hvor mange av LSK sine sponsorer kan du nevne på rams uten å slå de opp på lsk.no ?

            #VIERLSK har gjordt at mange bedrifter støtter LSK uten å få noe som helst igjen for det, det er bra jobba å få til, men kortsiktig.

            I hver eneste pause leser de opp de største sponsorene til VIERLSK. Jeg kan vel nevne på rams Åkrene MEK og Transportsentralen av de jeg husker, og det er ikke forde de blir lest opp i pausa.

            LSK må pakke sammen denne VIERLSK løsninga raskest mulig og få på plass skikkelige sponsorer.

            De må gjerne ha "bidragsytere" i tillegg, men da burde de i det minste presentere dem på en ryddig og bra måte på LSK.NO
            Last edited by Kay; 25.07.2014, 22:47.

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              #26
              Opprinnelig skrevet av Kay
              Jeg syns det er fantastisk av de som bidrar, og det er absolutt ikke lite, 10000 høres kanskje ikke mye ut. Men hvilke positiv omtale får de? hvor mye får de igjen for å være sponsor ? Hvor mange får med seg hvem som er sponsor og hvor mange bryr seg?

              Hvor mange supportere er inne å sjekker før de skal handle:

              og http://www.lsk.no/news/article/16l74...vierlsk-kampen
              og her http://www.lsk.no/mainsponsors

              Hvem av de 4 advokatfirmaene som er "hovedsponsor" velger du ?

              Hvor mange ekstra burgere selger McD forde de sponser #VIERLSK og får navnet sitt listet opp på en bortgjemt webside ?

              Hvor mange av LSK sine sponsorer kan du nevne på rams uten å slå de opp på lsk.no ?

              #VIERLSK har gjordt at mange bedrifter støtter LSK uten å få noe som helst igjen for det, det er bra jobba å få til, men kortsiktig.

              I hver eneste pause leser de opp de største sponsorene til VIERLSK. Jeg kan vel nevne på rams Åkrene MEK og Transportsentralen av de jeg husker, og det er ikke forde de blir lest opp i pausa.

              LSK må pakke sammen denne VIERLSK løsninga raskest mulig og få på plass skikkelige sponsorer.

              De må gjerne ha "bidragsytere" i tillegg, men da burde de i det minste presentere dem på en ryddig og bra måte på LSK.NO
              Jeg vil bare legge til alle de positive sidene du ramser opp -):
              Personlig har jeg snakket med 4-5 sponsorer i mer eller mindre privat sammenheng, og spurt dem direkte om B2B konseptet. Alle sa at de fikk igjen mer penger enn det de betalte direkte til LSK. Altså er kundekretsen i sponsorpoolen så bra at de som går inn for det, tjener penger på å sponse LSK.

              Kommentar

              • Oldtimer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2011
                • 316

                #27
                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                Sier ordet fellesferie deg noe? De folka som har vært rundt omkring har ofte måttet snu fordi sjefene er på ferie. Tipper det tallet stiger ganske greit utover... Målet er 100kr pr tilskuer ekstra, noe som absolutt ikke er umulig.
                Du burde ha gjettet at fellesferie sier meg noe, ref sannsynlig alder. Men det er vel ikke så utbredt i dag?
                Uansett snakker vi om småpenger!!

                Siden jeg er pensjonist, har jeg ikke noe firma å reklamere for lenger, men jeg kan jo allikevel gi EN krone pr tilskuer!!

                Bor nå i Oslo, så kanskje jeg skal utfordre private i Skedsmo oggså?

                Kommentar

                • Kay
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 763

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av vermu
                  Jeg vil bare legge til alle de positive sidene du ramser opp -):
                  Personlig har jeg snakket med 4-5 sponsorer i mer eller mindre privat sammenheng, og spurt dem direkte om B2B konseptet. Alle sa at de fikk igjen mer penger enn det de betalte direkte til LSK. Altså er kundekretsen i sponsorpoolen så bra at de som går inn for det, tjener penger på å sponse LSK.
                  B2B konseptet er meget bra og en bærekraftig løsning, det gir merverdi for alle deltagere som utnytter det.
                  VIERLSK er gaver, ikke organisert sponsorat, imho er det en nødløsning som ikke vil virke på sikt. Sjansen for å få noe særlig igjen for å støtte VIERLSK anser jeg som liten for veldig mange bransjer, derfor blir det også vanskelig å hente inn støtte.

                  liker ikke å være negativ eller spre negative holdninger (unntak for Haglund, forbeholder meg retten til å være negativ til han). Men VIERLSK er jeg skeptisk til, og liker heller ikke dem stemninga på forumet blant enkelte om at firmaer som ikke støtter nok skal "straffes", eller at firmaer skal "tvinges" til å bli sponsorer. Skal man presse bidrag ut av bedrifter hvert år, eller skal man skape bærekraftige sponsorat som bedrifter gjerne vil være med på år etter år ?

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                    Du burde ha gjettet at fellesferie sier meg noe, ref sannsynlig alder. Men det er vel ikke så utbredt i dag?
                    Uansett snakker vi om småpenger!!

                    Siden jeg er pensjonist, har jeg ikke noe firma å reklamere for lenger, men jeg kan jo allikevel gi EN krone pr tilskuer!!

                    Bor nå i Oslo, så kanskje jeg skal utfordre private i Skedsmo oggså?
                    Var ikke meninga å være ufin med deg, men syns det er litt korttenkt å klage på at det "bare er" 25 kr pr tilskuer. Vi skal være glad for og omfavne alle som ønsker å bidra istedet for å klage på at det er lite. De som jakter disse sponsorene som skal bidra her er bl.a folk som ikke jobber for klubben, men som bruker ferien sin på å jobbe gratis for LSK. Stor cred til de og.

                    Uansett så er jeg, som jeg skrev i forrige innlegg og, sikker på at nå som folk begynner å komme hjem fra ferie og starter på jobb igjen så vil dette beløpet øke.

                    Om du ønsker å bidra med en krone pr tilskuer så er det ikke noe som er bedre enn det. Ikke alle som har økonomi til det, men klubben setter stor pris på alle bidrag!
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Oldtimer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2011
                      • 316

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Var ikke meninga å være ufin med deg, men syns det er litt korttenkt å klage på at det "bare er" 25 kr pr tilskuer. Vi skal være glad for og omfavne alle som ønsker å bidra istedet for å klage på at det er lite. De som jakter disse sponsorene som skal bidra her er bl.a folk som ikke jobber for klubben, men som bruker ferien sin på å jobbe gratis for LSK. Stor cred til de og.

                      Uansett så er jeg, som jeg skrev i forrige innlegg og, sikker på at nå som folk begynner å komme hjem fra ferie og starter på jobb igjen så vil dette beløpet øke.

                      Om du ønsker å bidra med en krone pr tilskuer så er det ikke noe som er bedre enn det. Ikke alle som har økonomi til det, men klubben setter stor pris på alle bidrag!
                      Som sagt, jeg er kjempeimponert over innsatsen/ og givergleden til Fansen. Her tror jeg det er mange som gir over evne!!

                      La oss håpe det blir MANGE tilskuere, det skal jeg n0k tåle.

                      Kommentar

                      • zkinny
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2012
                        • 322

                        #31
                        Oppe i 29 pr tilskuer nå... Det hjelper

                        Kommentar

                        • Fugl1970
                          Medlem
                          Møteplager
                          • May 2008
                          • 99

                          #32
                          En STOR TAKK til alle som bidrar.

                          Kommentar

                          • Wanker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 632

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                            Siden jeg er pensjonist, har jeg ikke noe firma å reklamere for lenger, men jeg kan jo allikevel gi EN krone pr tilskuer!!

                            Bor nå i Oslo, så kanskje jeg skal utfordre private i Skedsmo oggså?
                            Jeg tar utfordringa, skattepenger inn 6.august. EN krone pr tilskuer skal jeg klare. (Heh, blir aldri verden mer enn 5437, håpløst kamptidspunkt. Prøver sugerne i NFF å ødelegge cupen fullstendig???)

                            Kan det forresten stemme at speaker ikke leste opp Wanker som giver i pausen? Forstår ikke det.
                            Hunter S. Thompson:

                            There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                            Kommentar

                            • woody
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 374

                              #34
                              Da er fire billetter til kampen kjøpt - fortsatt noen ledige . . . . .
                              Last edited by woody; 02.08.2014, 09:45. Begrunnelse: skriveleif
                              woody

                              Kommentar

                              • klippen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2009
                                • 251

                                #35
                                Wanker ble lest opp

                                Tidenes mulighet til å pushe folk på kamp nå, og ikke minst få bedrifter til å bidra. De fleste her på forumet har forhåpentligvis en jobb, her er det mulig å bidra for både store og små bedrifter. Gjør klubben en tjeneste å få bedriften du jobber i til å bidra, eventuelt hjelp lsk kontaktinfo på denne tråden.

                                Med Wankers bidrag skal vi nå være oppe i 30 kroner

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  dårlig planlegging fører til at jeg og jentungen reiser til syden 1 uke og går glipp av kampen, men 2 billetter blir kjøpt inn og levert til naboen som aldrig er på kamp.

                                  Kommentar

                                  • woody
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 374

                                    #37
                                    Er bare en drøy uke igjen til denne kampen, og synes det er alt for stille . . . . nå burde jo printerne gå varme med billettsalget . . . .

                                    Sjekket raskt på Billettluka; på gamle hovedtribunen (Tribune Øst) begynner det å bli lite plasser igjen på C, D, F og G-feltet. På nye hovedtribunen (DNB) begynner det også å fylles opp. På resten av stadion er det fortsatt godt med plasser . . . . .

                                    Regner med at Sarpsborg er i full gang med å selge ALLE billettene på bortetribunen !? Er ikke hver dag Sarpsborg er i kvartfinale - og de må vel kunne komme opp med et par tusen tilskuere . . .

                                    Her er det bare å logge seg inn på billettluka og kjøpe billetter . . . .
                                    woody

                                    Kommentar

                                    • andee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2004
                                      • 1191

                                      #38
                                      Jeg kjøpte to ekstra billetter, og det tok meg nøyaktig to sms'er å bli kvitt dem! Så oppfordringen til de som ikke har kjøpt ennå; kjøp med et par ekstra - blir garantert kvitt dem! (spesielt etter sjukehuskampen mot Brann)
                                      TS05 - Felt C

                                      Kommentar

                                      • PanicEd
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Jan 2013
                                        • 14

                                        #39
                                        Kjøpte 3 billetter til felt C selv om jeg mest sannsyligvis ikke får brukt de selv. Jobb... Satser på å få gitt de bort.

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4376

                                          #40
                                          Har LSK egentlig noen stands f.eks dagen før kampdag? Fint å ha et par steder ute blandt folk på lørdager som selger billetter. Mange som rett og slett ikke gidder å kjøpe hvis dem ikke får billetten slengt i henda. Og hvis dem ikke kjøper på forhånd så er det lett for å gi faen på kampdag også når du ligger der på sofaen. Men det er godt mulig at dette er noe som har blitt testa ut før.
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎