Molde - Lillestrøm Sportsklubb. Aker stadion 14. september 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tittil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2009
    • 341

    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Ærlighet kalles det.
    Har ikke registrert MYE drittslenging. Enige i mye av det som skrives

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      Hadde ikke regna med poeng i dag, så resultatet i seg selv er ikke krise. Men vi hadde virkelig muligheten til å få med oss viktig poeng i dag. Nesten sjokkerende dårlig start på kampen. Tilbake på 2009 nivå defensivt, da vi hadde en sveiseblind Logi i mål og et panisk forsvar. Til tider fullstendig kaos i de bakerste rekker. To skikkelige drittmål, men fortjent at vi lå under med to til pause.

      Et helt annet lag i 2.omgang, og til tider viser vi hvorfor vi ligger på 4.plass, selvom vi hadde et par hjerneblødninger også i denne omgangen som vi burde blitt straffa for. For første gang under Haglund var det veldig vellykket å legge om til to spisser. Vi fikk mye mer trykk og folk foran boksen, og etter den sluttspurten hadde vi nesten fortjent ett poeng. Ekstremt spennende med Pellegrino og Friday på topp. Her har vi både fysikk og ekstrem fart til å true bakrom. Noe å vurdere til neste kamp?

      Stolt av laget på slutten men vi kan for faen ikke starte kamper på den måten. Da er det sjanseløst med poeng. Blandede følelser etter denne kampen. Molde scorer tre drittmål som ikke skal gå inn, men skaper såpass mye ellers at det er vel fortjent. Har trua på seier mot Odd. Kippe skal inn igjen på laget her, spesielt på grunn av Johnsen.
      ..................

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7048

        Så bare deler av andreomgang, men hører at vi hadde en ræva førsteomgang og ødela for oss selv da. Synd, men hadde ikke regnet med poeng mot møkka. Håper forresten at han marokkaneren får pest i pikken. Søppel!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Egil 'Drillo' Olsen er jo faen ta meg komplett inkompetent. For en jævla tølper fyren egentlig er. Det slo meg under nitti samfulle minutter av dagens kamp at man sitter å lytter til en sullik som har sitti i flere tiår på østkanten og sniffa lim med det nokså substansielle tap av hjernebark det nødvendigvis må medføre. Datteren min på tre år kunne kommentert denne kampen adskillig bedre og mer underholdende.

          Det var mange som, under landslagets storhetstid, kritiserte Norge for kjedelig fotball. De hadde nok et poeng, selvom jeg dengangen så på fotballen med rød-hvit-blå øyne og forståelig nok ikke var så kritisk som jeg burde vært.

          Drillo dreper fotballen. Uansett kamputfall kjenner jeg null begeistring når jeg må sitte å høre på alle feilvurderingene hans, råtten analyse og full negativitet hele tiden mot det lager som ligger under og lovprising av det lager som leder. Helt sort/hvitt og uten finesse. Som kommentator er fyren helt aldeles verdiløs.

          Han burde jo skjønne det selv og be om avskjed ASAP. At fyren ikke tåler å høre musikk, og er en giktbefengt, gretten gammel GUBBE, sier vel i grunnen alt. For ikke å snakke om at fysakken er kommunist, det sier jo også noen volumer om en mann med en temmelig skjeiv oppfatning av virkeligheten. Så, Egil: Exit TV2, gamlehjemmet neste. Forsur heller tilværelsen til de som gidder å lytte til dine lettere forkvaklede oppfatninger omkring fotball der isteden.

          Ta med deg Davy Wathne! Og måtte dere aldri, aldri komme tilbake. For sportens beste!!!
          Last edited by Hamburg & Kanari; 14.09.2014, 22:37.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            Men DW tar vi med en klype salt.

            Magnar Ø får stusselige 3 på vg's børs. Sikkert i nærheten av fortjent. Men de misser veldig på sjansestat. Mulig de oppdaterer, men trukke det.

            Kommentar

            • 307
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2007
              • 358

              Tapet er greit, men vi hadde fortjent 1 poeng. Alle fem målene i kampen kommer av noe rot. 1-0 roter vi det til. 2-0 går innom og skifter retning. 2-1 så sklir Ruben. 2-2 er keepertabbe og 3-2 går innom forvarer.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Opprinnelig skrevet av 307
                Tapet er greit, men vi hadde fortjent 1 poeng. Alle fem målene i kampen kommer av noe rot. 1-0 roter vi det til. 2-0 går innom og skifter retning. 2-1 så sklir Ruben. 2-2 er keepertabbe og 3-2 går innom forvarer.
                Norsk fotball i et nøtteskall.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  All kritikken mot Haglund etter bortekampen i Molde tar jeg med klype salt.
                  Greit at vi var ræva, men hvor mange lag har ikke kjøpelaget kjørt over denne sesongen og lekt seg med. I tillegg som Riise sier etter kampen så gjør Haglund en formasjonsendring i pausen til 4-3-2-1 og vi tar over og dominerer midtbanen. Bare noen helvetes sjanser unna 3-3 på slutten. Ville vært fantastisk men gå inn i dere selv og tenkt hvor mange hadde regnet med poeng i Molde, hvem forventer at vi skal rundspille Molde på bortebane.

                  Etter flere/mange år i gjørma så er jeg i hvert fall optimist etter å ha sett laget siste 45. Det blir ingen medlaje i år, men gud hvor nære vi er og jeg gleder meg allerede til 2015.

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2530

                    Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                    Det blir ingen medlaje i år, men gud hvor nære vi er og jeg gleder meg allerede til 2015.
                    Litt tidlig å konkludere med. Har mye i egne hender med bla hjemmekamp mot de derre med bart.
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                      All kritikken mot Haglund etter bortekampen i Molde tar jeg med klype salt.
                      Greit at vi var ræva, men hvor mange lag har ikke kjøpelaget kjørt over denne sesongen og lekt seg med. I tillegg som Riise sier etter kampen så gjør Haglund en formasjonsendring i pausen til 4-3-2-1 og vi tar over og dominerer midtbanen. Bare noen helvetes sjanser unna 3-3 på slutten. Ville vært fantastisk men gå inn i dere selv og tenkt hvor mange hadde regnet med poeng i Molde, hvem forventer at vi skal rundspille Molde på bortebane.

                      Etter flere/mange år i gjørma så er jeg i hvert fall optimist etter å ha sett laget siste 45. Det blir ingen medlaje i år, men gud hvor nære vi er og jeg gleder meg allerede til 2015.
                      Poenget er jo at slike innganger til kamper gjentar seg, uavhengig om det er Molde eller Sogndal. Vi er jævlig gode på slutten av stort sett hver kamp, i går tok vi over kampen fullstendig, hvorfor kan vi da ikke starte slik?

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        For meg var det en spillemessig opptur i går. Vi møter desverre norges beste lag og er best i en omgang. De siste kampene har vi hatt flyt og stang inn mens i går var vi 2 retningsforandringer fra seier (jada, man kan alltid si "hvis om").

                        Fortsetter vi i dette sporet vil vi befeste posisjonen vår på øvre halvdel og kanskje også topp 4 i år så får vi se hvilke rammer vi får neste år..
                        Last edited by Kjell.T.Ring; 15.09.2014, 08:36.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180

                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Egil 'Drillo' Olsen er jo faen ta meg komplett inkompetent. For en jævla tølper fyren egentlig er. Det slo meg under nitti samfulle minutter av dagens kamp at man sitter å lytter til en sullik som har sitti i flere tiår på østkanten og sniffa lim med det nokså substansielle tap av hjernebark det nødvendigvis må medføre. Datteren min på tre år kunne kommentert denne kampen adskillig bedre og mer underholdende.
                          Helt enig, de der "kampens" analyense hans er så ræva og kleint så aner hvorfor de gidder og ha det med. "Kampens skuffelse var Molde sitt forsvar i andre omgang" No shit Sherlock.

                          Å kampens øyeblikk var når Bergman chippet ballen over mål? wtf
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3967

                            Opprinnelig skrevet av Superstefan
                            "Kampens skuffelse var Molde sitt forsvar i andre omgang" No shit Sherlock.

                            Å kampens øyeblikk var når Bergman chippet ballen over mål? wtf
                            Jeg er jo selvfølgelig enig i at Drillo er håpløst utdatert. Men for meg var kampens store skuffelse at vi ikke er klare til kampen starter og at det går en hel omgang før vi hever oss.
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • Mynten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 484

                              I 1. omgang var jeg direkte flau over å se hva LSK presterte ut på matta. Det var noe av det verste jeg har sett, og det var enorm nivåforskjell på lagene. Molder løper, kombinerer og har fremdrift i pasningsspillet sitt. Vi står i ro, blir løpt over, mellom og rundt. De få gangene vi fikk tak i ball slo vi den fra oss svært enkelt.

                              2. omgang er betydelig bedre, og vi spiller jevnt med Norges desidert beste lag. Vi kommer ut og virker til å ha trua på det vi gjør offensivt.

                              3 av 4 i forsvaret vårt var fryktelig svake i dag, og Marius var verst. Han ble totalt avkledd, og spilt til stolpe. Knapt en positiv involvering. Magnar gjør også fryktelig mye rart, kanskje for å vise Molde-treneren at han ikke bør tilbake til Molde neste år? Ringstad er fortsatt en skygge av seg selv, og har null autoritet og sting i spillet sitt. Virker som han ikke har lyst å være ut på banen.

                              Totalt sett en fullt fortjent Molde seier, men vi tar med oss en god 2. omgang.

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                Opprinnelig skrevet av Mynten
                                I 1. omgang var jeg direkte flau over å se hva LSK presterte ut på matta. Det var noe av det verste jeg har sett, og det var enorm nivåforskjell på lagene. Molder løper, kombinerer og har fremdrift i pasningsspillet sitt. Vi står i ro, blir løpt over, mellom og rundt. De få gangene vi fikk tak i ball slo vi den fra oss svært enkelt.

                                2. omgang er betydelig bedre, og vi spiller jevnt med Norges desidert beste lag. Vi kommer ut og virker til å ha trua på det vi gjør offensivt.

                                3 av 4 i forsvaret vårt var fryktelig svake i dag, og Marius var verst. Han ble totalt avkledd, og spilt til stolpe. Knapt en positiv involvering. Magnar gjør også fryktelig mye rart, kanskje for å vise Molde-treneren at han ikke bør tilbake til Molde neste år? Ringstad er fortsatt en skygge av seg selv, og har null autoritet og sting i spillet sitt. Virker som han ikke har lyst å være ut på banen.

                                Totalt sett en fullt fortjent Molde seier, men vi tar med oss en god 2. omgang.
                                Følte jeg hadde lest den uthevede teksten tidligere, så jeg foretok et lite søk Ikke akkurat få innlegg som inneholder den setningen der gitt

                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • junior
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 492

                                  Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                  Dæven, det er noe av det verste jeg har sett!
                                  ------- Forza Fugla! -------

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    Førsteomgangen gir 6/2 Mfk mot 0/1 LSK i henholdsvis feite og "halve" sjanser. Så titter vi litt på andreomgången senn...

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      Andreomgang jevn, 12 - 10 fordel dem i "farlige visitter". Men 4 - 5 i målsjanser, hvis vi er litt snille.


                                      Defensivt halvhjerta av StianR, og Palmi er helt rundingsbøye på midten. Fælt at sportsjournalister og trenere ikke ser dette. Bare å gå inn å se hvordan sjansene dems kom.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎