Lillestrøm - Odd søndag 21/9 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Kamptråd Lillestrøm - Odd søndag 21/9 kl 18:00

    Ny match til helga. En match vi er nødt til å vinne hvis vi skal fortsette å kjempe om bronsen. Blir en tøff utfordring, regner med at Odd er ganske sugne på å revansjere årsverste for deres del i hjemmekampen mot oss i mai. Samtidig har vi bevist at vi kan spille ut hvilket som helst lag når vi er riktig påskrudd. Ligger vel i korta at Kippe er tilbake fra start her, både med tanke på at forsvaret vårt har vært skralt i de to siste matchene, og for å matche Frode Johnsen i lufta. Ringstad synes jeg også burde få en hvil. Kind Mikalsen er rett og slett bedre om dagen. Selv synes jeg 2.omgangen mot Molde, med to spisser, var veldig oppløftende. Har veldig lyst til å se mer av dette. Ønsket laguttak holder jeg meg unna denne gangen, men kjører et 3-1 tips!
    ..................
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1467

    #2
    (Kan vi håpe på at Odd tappes litt gjennom cupkamp.) <- sorry, feil.. neste uke...
    Heldigvis rett: -> Søndag: LSK har uansett mulighet, om 2 omgang (og ikke 1) i Molde er malen.
    Last edited by Tvilling; 19.09.2014, 11:33.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Er så rolig inn mot denne kampen. Pelle fikser 2 mål og punkterer kampen i første omgang.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3961

        #4
        Dette ender 1-1.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • 307
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2007
          • 358

          #5
          Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne.
          Lurer litt på medlemssjekken mot Odd. Det står at den gjelder kun de med sesongkort men ikke de som har kjøpt enkeltbilletter.
          Dette virker helt fjernt for meg. Jeg har sesongkort på kfl tribunen men er ikke medlem og har stått på kanaritribunen i over 20 år og bidrar. Hvor skal jeg eventuelt stå/sitte? Skal ikke sesongkort innehavere premieres? Vi står i økonomiske problemer. Jeg skal ha med meg to barn som heller ikke er medlemmer. Slipper de opp? eller må de da stå alene mens jeg med sesongkort stå/sitte et annet sted?

          Kan noen utdype dette med medlemssjekken?

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9386

            #6
            Opprinnelig skrevet av 307
            Kan noen utdype dette med medlemssjekken?
            Siden tribuna renner over av folk, er dette et viktig tiltak for å statuere eksempel om at vi ikke leker butikk.

            P.S. Du kan få låne medlemskortet mitt om du vil. Så er du safe.

            Kommentar

            • BroganTrundler
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2014
              • 665

              #7
              Forrige gang de gjorde dette var det nok med å ha sesongkort. Er ikke noe problem for meg om jeg eventuelt må betale 50 kroner ekstra, men skjønner at det kan være frustrerende. Blir litt dumt når sesongkort blir plukket opp i shoppen før sesongen uten at de sjekker medlemsskap.

              Kommentar

              • 307
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 358

                #8
                Har ikke noe problem med å betale 150 kr for meg og mine barn for dagspass. Men siden jeg får kjøpt sesongkort på kfl tribunen uten å ha betalt medlemskontingent skal de slippe oss opp uten. Hvor ellers skal jeg stå/sitte? Noe annet er det med enkeltbilletter. Informer om at det ikke er mulig å kjøpe billett uten medlemskap og heller legg på 50 kr pr billett. samme med sesongkort. Legg årsprisen for medlemskap på prisen på sesongkort. Vips så har man kjøpt sesongkort og medlemskort.

                Kommentar

                • tilt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 813

                  #9
                  Har på mystisk vis en god følelse før denne kampen. Odd er bedre på plastdekke enn naturgress, og vi har hatt litt tak på dem.
                  Laget blir nok det samme som alltid, bortsett fra at Kippe kanskje kommer inn for Amundsen.
                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av 307
                    Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne.
                    Lurer litt på medlemssjekken mot Odd. Det står at den gjelder kun de med sesongkort men ikke de som har kjøpt enkeltbilletter.
                    Dette virker helt fjernt for meg. Jeg har sesongkort på kfl tribunen men er ikke medlem og har stått på kanaritribunen i over 20 år og bidrar. Hvor skal jeg eventuelt stå/sitte? Skal ikke sesongkort innehavere premieres? Vi står i økonomiske problemer. Jeg skal ha med meg to barn som heller ikke er medlemmer. Slipper de opp? eller må de da stå alene mens jeg med sesongkort stå/sitte et annet sted?

                    Kan noen utdype dette med medlemssjekken?
                    Sesongkort på Kanari-Feltet selges til sterkt reduserte priser, nettopp for å premiere sesongkortinnehavere som også er medlem av KFL/LSK. Det opplyses ved kjøp av sesongkort på feltet at man må være medlem av LSK eller KFL. Dersom du har hatt sesongkort på feltet i 20 år uten å være medlem av LSK/KFL har du misbrukt LSKs tillit, da dette er eneste det eneste kriteriet man må følge for å kjøpe sesongkort.

                    Du kan derimot løse problemet svært enkelt ved å melde deg inn i LSK eller KFL. Informasjon om hvordan du gjør dette finner du forholdsvis enkelt enten på LSK.no eller KFL.no. Dersom du kjøper enkeltbilletter til barn på Kanari-Feltet, betaler du fullpris for billetten. KFL har derfor, såvidt jeg har forstått, sagt at de med enkeltbilletter vil slippe opp på feltet i år uten medlemskap, selv om man selvsagt også oppfordrer disse til å melde seg inn da Kanari-Feltet er et medlemsfelt.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • BroganTrundler
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2014
                      • 665

                      #11
                      I år er første året jeg har kjøpt sesongkort og fikk ikke noe beskjed om at jeg må være medlem i KFL eller LSK. Har flere ganger i løpet av de foregående sesongene også kjøpt enkeltbillett på kanarifansen uten at det ble stilt noe spørsmål om dette teamet. Tror ikke problemet til folk er at man må være medlem, men at det tidligere har vært en utrolig uorganisert ordning og lite fokus på akkurat dette.

                      Kommentar

                      • jeykey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2012
                        • 452

                        #12
                        I fjor tok vi 6 poeng mot Molde - det klarte kun LSK - i år tar vi 6 poeng mot Odd - det klarer kun LSK.
                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                        - Sitat Grusom B

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                          I år er første året jeg har kjøpt sesongkort og fikk ikke noe beskjed om at jeg må være medlem i KFL eller LSK. Har flere ganger i løpet av de foregående sesongene også kjøpt enkeltbillett på kanarifansen uten at det ble stilt noe spørsmål om dette teamet. Tror ikke problemet til folk er at man må være medlem, men at det tidligere har vært en utrolig uorganisert ordning og lite fokus på akkurat dette.
                          Det står relativt tydelig på lsk.no: http://www.lsk.no/season-ticket-info

                          Uansett er det ikke verre enn å melde seg inn (gjerne i begge), så er problemet løst. Tidligere har LSK hatt separate priser på feltet for medlemmer/ikke-medlemmer, det har de gått bort i fra de siste årene. Dermed har man i år blitt enige om at de som betaler fullpris for enkeltbilletter slipper inn på feltet uansett, da disse ikke får noen medlemsfordel ettersom de betaler fullpris, i motsetning til sesongkortholdere. Hvorvidt dette er en varig løsning er uvisst, men man må nesten bare forholde seg til sånn det er bestemt i år.
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • 307
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2007
                            • 358

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                            Sesongkort på Kanari-Feltet selges til sterkt reduserte priser, nettopp for å premiere sesongkortinnehavere som også er medlem av KFL/LSK. Det opplyses ved kjøp av sesongkort på feltet at man må være medlem av LSK eller KFL. Dersom du har hatt sesongkort på feltet i 20 år uten å være medlem av LSK/KFL har du misbrukt LSKs tillit, da dette er eneste det eneste kriteriet man må følge for å kjøpe sesongkort.

                            Du kan derimot løse problemet svært enkelt ved å melde deg inn i LSK eller KFL. Informasjon om hvordan du gjør dette finner du forholdsvis enkelt enten på LSK.no eller KFL.no. Dersom du kjøper enkeltbilletter til barn på Kanari-Feltet, betaler du fullpris for billetten. KFL har derfor, såvidt jeg har forstått, sagt at de med enkeltbilletter vil slippe opp på feltet i år uten medlemskap, selv om man selvsagt også oppfordrer disse til å melde seg inn da Kanari-Feltet er et medlemsfelt.
                            For det første har jeg ikke hatt sesongkort i 20 år, men siste ca 5 år. Og stått der i over 20 år. Har vært medlem i kanskje 15 år. ikke vært medlem siste 3 år. Et annet spørsmål er at hvorfor gjøre denne medlemsjekket sånn plutselig seint i sesongen? Begynn fra første hjemmekamp. Hvis det er en medlemsfelt, hvorfor kan man da kjøpe enkeltbilletter og komme opp på feltet uten medlemskort? men som trofast sesongkortinnehaver må man ha medlemskort. Dette virker for meg helt feil.

                            Kommentar

                            • BroganTrundler
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2014
                              • 665

                              #15
                              Jeg har ikke vært inne å lest den informasjonen, jeg gjorde alt fra shoppen på Åråsen. Som sagt er ikke problemet mitt å melde meg inn, kan gledelig gjøre det. Problemet mitt er at de plutselig halvveis inn i sesongen bestemte seg for å håndheve dette for så å la det ligge i noen matcher før de igjen drar det opp. Burde vært mye tydeligere på dette.

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av 307
                                For det første har jeg ikke hatt sesongkort i 20 år, men siste ca 5 år. Og stått der i over 20 år. Har vært medlem i kanskje 15 år. ikke vært medlem siste 3 år. Et annet spørsmål er at hvorfor gjøre denne medlemsjekket sånn plutselig seint i sesongen? Begynn fra første hjemmekamp. Hvis det er en medlemsfelt, hvorfor kan man da kjøpe enkeltbilletter og komme opp på feltet uten medlemskort? men som trofast sesongkortinnehaver må man ha medlemskort. Dette virker for meg helt feil.
                                Jeg er ikke uenig i at medlemssjekken kunne startet tidligere i år, men det gjør det jo ikke noe mindre rettferdig at den starter nå. Poenget med medlemssjekken på sesongkort er at sesongkortprisene er utrolig lave på Kanari-Feltet, nettopp som en bonus for trofaste sesongkortinnehavere. I praksis betaler du utrolig lite per kamp, nettopp under den forutsetning av at du er medlem. Sesongkortene andre steder på stadion er også til nedsatt pris sammenlignet med 15 x enkeltbillett, men priskuttet er ekstra stort på Kanari-Feltet. For å unngå at mange utnytter dette fantastiske medlemstilbudet uten å være medlem, sjekker man medlemskap for å unngå "gratispassasjerer" som ikke oppfyller kriteriene for å holde et sesongkort. Du kan ikke kjøpe studentmånedskort hos Ruter som voksen og klage over at du får bot fordi du tross alt kjøper månedskort. De som kjøper enkeltbilletter på Kanari-Feltet betaler full pris, dvs 200 kroner voksen, de drar med andre ord ingen økonomisk fordel av å stå på feltet.

                                Dersom du ikke ønsker å være medlem er det ok, men da kan du heller ikke benytte deg av de utrolig gunstige pristilbudene som er på feltet.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #17
                                  Frode Kippe er en magiker. Han kan nemlig gjøre Frode Johnsen helt komplett usynlig.

                                  Dette er vel egentlig Haglunds manndomsprøve som taktiker.
                                  Føler at det er Odd, ikke Molde som er høstens beste lag i Norge.

                                  Likevel er vi gode nok til å slå de. Da må alle løpe som Riise, krige som Kippe og Haglund + spillergruppa må tørre å gå for tre poeng. Fullt mulig!
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • 307
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2007
                                    • 358

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                    Jeg er ikke uenig i at medlemssjekken kunne startet tidligere i år, men det gjør det jo ikke noe mindre rettferdig at den starter nå. Poenget med medlemssjekken på sesongkort er at sesongkortprisene er utrolig lave på Kanari-Feltet, nettopp som en bonus for trofaste sesongkortinnehavere. I praksis betaler du utrolig lite per kamp, nettopp under den forutsetning av at du er medlem. Sesongkortene andre steder på stadion er også til nedsatt pris sammenlignet med 15 x enkeltbillett, men priskuttet er ekstra stort på Kanari-Feltet. For å unngå at mange utnytter dette fantastiske medlemstilbudet uten å være medlem, sjekker man medlemskap for å unngå "gratispassasjerer" som ikke oppfyller kriteriene for å holde et sesongkort. Du kan ikke kjøpe studentmånedskort hos Ruter som voksen og klage over at du får bot fordi du tross alt kjøper månedskort. De som kjøper enkeltbilletter på Kanari-Feltet betaler full pris, dvs 200 kroner voksen, de drar med andre ord ingen økonomisk fordel av å stå på feltet.

                                    Dersom du ikke ønsker å være medlem er det ok, men da kan du heller ikke benytte deg av de utrolig gunstige pristilbudene som er på feltet.
                                    Ok. Det er greit. Skjønner dette. Men å kalle det et medlemsfelt blir feil når man kan betale seg ut av det. Jeg kommer da til å betale 50 kr og komme opp på feltet. Grunn er at ungene også skal på kamp. Hvor hadde jeg blitt sendt om jeg hadde blitt nektet?

                                    Kommentar

                                    • cetor
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2011
                                      • 254

                                      #19
                                      Tenkte jeg skulle kjøpe studentbillett, men har seff glemt igjen beviset i trønderlag. Sjekker de om jeg har studentkort, om jeg kjøper studentbillett?

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av 307
                                        Ok. Det er greit. Skjønner dette. Men å kalle det et medlemsfelt blir feil når man kan betale seg ut av det. Jeg kommer da til å betale 50 kr og komme opp på feltet. Grunn er at ungene også skal på kamp. Hvor hadde jeg blitt sendt om jeg hadde blitt nektet?
                                        Hensikten er at dette feltet primært er for medlemmer. Det er likevel sånn at man bør ha en løsning hvor det er mulig å ta med nye supportere på feltet uten at de må melde seg inn for å være med én kamp. Sånn fungerer enkeltbilletten fint, selv om man kanskje bør gå tilbake til løsningen med forskjellige priser på enkeltbilletter for medlem/ikke-medlem. Dine unger vil selvsagt ikke bli nektet adgang, og du ville heller ikke blitt sendt et annet sted. Det er mennesker som står der, ikke maskiner. Man utviser selvsagt skjønn, men KFL har løst problemet ved å ha en stand som selger dagspass/medlemsskap ved feltet. Alternativt kan du også melde deg inn i LSK, støtte klubben med noen kroner og påberope deg de rettighetene det måtte medføre, for eksempel stemmerett på årsmøtet. Dersom du har sesongkort anbefaler jeg deg å melde deg inn uansett dersom du skal på fler kamper, da det faktisk er et krav for å kjøpe medlemskap på feltet til medlemspris.

                                        Edit: Svar på spørsmålet til cetor: Nei, de sjekker svært sjeldent studentkort.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎