Lillestrøm - Odd søndag 21/9 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

    synd det var så lite folk på kamp. 3500 tror jeg jeg så et sted. Er det årsværste ?

    Edit. Dvs på tv2 er det opplyst at det var 3509 men på Vg står det 5837.
    Får håpe det siste er riktig da.
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3192

      Opprinnelig skrevet av tilt
      på tv2 er det opplyst at det var 3509 men på Vg står det 5837. Får håpe det siste er riktig da.
      5837 ble vist på skjermen og lest opp av speaker, og bør være det riktige, også ut fra hvor mange det så ut til å være sett fra min plass.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2541

        Opprinnelig skrevet av gilbert
        5837 ble vist på skjermen og lest opp av speaker, og bør være det riktige, også ut fra hvor mange det så ut til å være sett fra min plass.
        I og med at det ikke var spesielt mange på bortefeltet, er dette ganske så gode tall sett mot de siste årene. Før kampen i går, var jeg sikker på at det skulle bli under 5000. Heldigvis tok jeg feil der.

        Tok feil på minst to andre punkt i går også. Var sikker på det var feil trekk av Haglund med Riise på midten. Også trodde jeg at Odd kom til å bli vanskelige å møte - det gikk jo så lett
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          Opprinnelig skrevet av Leif A
          Akkurat der mener jeg han er unnskyldt. Halvorsen gjør ikke engang et forsøk på å bli liggende, men spretter opp og løper etter ballen. Da skal du ha gulsvarte briller for å mene at det er filming. Og det har vel aldri noen gang blitt sagt om Staberg...
          Uenig. Det er jo ingen grunn til at Halvorsen skal gå i bakken når Arnold ikke er borti han, det er mulig å hoppe over en takling uten at man faller. Halvorsen innser hvor tåpelig dette var og reiser seg fort opp igjen, men aldri om han hadde sagt noe om det ble blåst straffe. Han skal ha honnør for et ydmykt intervju etterpå, mens Joachim Jonsson fremstår som tidenes idiot der han på TV uttaler at Halvorsen bør tildeles Fair Play-prisen for å ikke henge igjen beinet og søke kontakt med Origi. Ingen tvil i min bok om at dette var filming, men han var heldigvis klok nok til å forstå hvor tåpelig det var selv og kom seg fort opp på beina igjen.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Langballa
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2014
            • 321

            Herlig med How mutch is the fish på tribunen i går håper den blir gjenganger!

            Kommentar

            • fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1507

              veldig glad jeg fikk ordna barnepass så jeg fikk dratt og sett kampen. Fortsatt imponert over laget og seieren. Hvis vi gjør jobben mot Stabæk så bør folk jaggu møte opp mot RBK for topp og medaljekamp 3.oktober!
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

              Kommentar

              • Nosferatu
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 698

                Beklager hvis jeg har oversett det, men hvem ble utropt til å være assistenttrener mot Start? Det var vel i pausen i denne det skulle finne sted, eller tar jeg feil nå?
                For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                  Beklager hvis jeg har oversett det, men hvem ble utropt til å være assistenttrener mot Start? Det var vel i pausen i denne det skulle finne sted, eller tar jeg feil nå?
                  Navn husker jeg ikke, han sto som nr 777 på lista over sponsorer og ble kalt inn på matta i pausen. Voksen mann, som gjerne ville se Pelle på laget :-)

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Voksen mann, som gjerne ville se Pelle på laget :-)
                    Og som tippa at vi kom til å slå Odd 2-0. Kvalitetstegn. Rangerer ham foran Kent Bergersen dersom Haglund reiser.
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                      Som andre allerede har påpekt: Hvis Staberg ser denne kampen i opptak vil det være første gangen han ser den. Da vil han også se at dømminga var tendensiøs. Feilene gikk ut over LSK hele tida, og de var såpass mange at det rimelig å snakke om systematisk forfølgelse. Frisparkstatistikken viser 7 til oss og 17 til dem. Da kun tilleggstid gjensto og jeg var noenlunde sikker på at vi hadde sett det siste fra ham, topper han det hele ved å plyndre oss for 3-0 målet.
                      Bra skrevet, Nebbjævel. Hårreisende og på samme tid, business as usual. Alle vi som følger fugla gjør det jo litt sånn som en erfaren motorsyklist kjører bike. Regn med at bilistene ikke ser deg og rammer deg i toeren nårsomhelst hvorsomhelst. Slik er det også med NFF sine dommere. Man regner bare med å bli bortdømt før hver kamp. Så blir man positivt overrasket når man en sjelden gang ikke blir det. Man har sluttet med å la seg bli skuffet. Forventningene til dommernes prestasjoner der ute er ekstremt lave. Og uansett kvalitetsnivået: som man forventer at spillerne uansett viser innsats, forventer man i det minste nøytral kampledelse. Der ligger minstekravene våre som fotballfans. Enveisdømming øker kansje engasjementet, men det reduserer produktets kvalitet. Og det har ingenting med fair play å gjøre, noe NFF ellers liker å tro at de fremmer. Å frarøve Pellegrino 3-0 målet er ikke fair play. Det ligger et eller annet sted mellom komplett amatørmessig og fullkomment råttent. Bare Staberg selv vet innerst inne, var det bare miserabelt dømt eller var det også partisk dømt? Kampledelsen hans gjennom 90 min. tyder jo ikke akkurat på at det var vilkårlig, men tendensielt.

                      Det var vel en streak på ca 100 matcher en gang vi gikk uten straffer, stemmer ikke det? Rent statistisk er det så godt som en umulighet. Så umulig som å ta fra Pelle debutmålet. Søren ikke rart heller, dommerne er forutinntatte til de ulike klubbene. Dette VET vi. Når dommerne for en gangs skyld ble spurt ut for noen år siden var svarene entydige: fugla spiller dirty fotball (dommernes oppfatning). Så kan du bytte ut hele laget, trenere og alt - uten at dommernes oppfatninger endres av den grunn. Konklusjon: heia NFF og deres fantastiske, dessverre ikke særlig uhildete dommerkorps. Løsningen er enkel og velkjent: nordisk dommerutveksling.
                      Last edited by Hamburg & Kanari; 23.09.2014, 14:28.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4377

                        Hadde vært episk med reka som Haglunds assistent
                        ..................

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Navn husker jeg ikke, han sto som nr 777 på lista over sponsorer og ble kalt inn på matta i pausen. Voksen mann, som gjerne ville se Pelle på laget :-)
                          Han ville se Pellegrini på banen sa han.

                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Hadde vært episk med reka som Haglunds assistent
                            Får ikke bombebeltet inn under treningsjakka lenger.

                            Kommentar

                            • Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1468

                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              Løsningen er enkel og velkjent: nordisk dommerutveksling.
                              Genialt!
                              Og hvorfor skal alle i toppligaen ha dette gamet som fulltidsjobb, mens dommerene har det som en bi-jobb? Det burde vært helproffe dommere, som gjerne kunne ha dømt i utlandet i vår vinterpause. Mer profft enn dagens opplegg er i alle fall ikke vanskelig å få det til?

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                Genialt!
                                Og hvorfor skal alle i toppligaen ha dette gamet som fulltidsjobb, mens dommerene har det som en bi-jobb? Det burde vært helproffe dommere, som gjerne kunne ha dømt i utlandet i vår vinterpause. Mer profft enn dagens opplegg er i alle fall ikke vanskelig å få det til?
                                Er det noe særlig dommertrening? Kanskje det er på tide å sette av tid til å gjøre de bedre?
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9412

                                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                                  Akkurat der mener jeg han er unnskyldt. Halvorsen gjør ikke engang et forsøk på å bli liggende, men spretter opp og løper etter ballen. Da skal du ha gulsvarte briller for å mene at det er filming. Og det har vel aldri noen gang blitt sagt om Staberg...
                                  Var enig med deg sist. Men nå filma'n seg til straffe mot Brann, så da er'n en pikk.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎