Den forvirrede hvemblirtrenernvårtråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Klimtkongen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2014
    • 419

    #41
    Opprinnelig skrevet av Folke
    Jeg gir klubben og trener 100% støtte.
    Det gjør jeg og. Alt jeg sier er at jeg gjerne skulle hatt inn en med erfaring.Nå fikk vi ikke det, så da støtter vi Runar og ferdig med det.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #42
      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
      Det gjør jeg og. Alt jeg sier er at jeg gjerne skulle hatt inn en med erfaring.Nå fikk vi ikke det, så da støtter vi Runar og ferdig med det.
      Erfaring har han jo, på linje med Morten Tandberg som også var aktuell. Men med spillererfaring, kjennskap til klubben og ett nettverk ute i Europa som nok overgår hva hans konkurrenter til jobben har. Pluss på med stort hjerte for spillerutvikling og vips så tror jeg denne signeringen egentlig sier seg selv.

      Kommentar

      • Klimtkongen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2014
        • 419

        #43
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Erfaring har han jo, på linje med Morten Tandberg som også var aktuell.
        Ja, fra små klubber. Som jeg sier er det mange gode trenere som gjør det bra i små klubber uten resultatkrav. Og som mislykkes når de går til noe større.Om Runar er en sånn eller ikke gjenstår å se. Det vet hverken du eller jeg.

        Kommentar

        • BroganTrundler
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2014
          • 665

          #44
          De som misslykkes når de kommer fra mindre klubber er ofte de som ikke er vant til en vinnerkultur og spiller defensiv og negativ fotball som handler om å få resultater. Runar vet hvordan det er å lede den beste klubben i en liga, spiller attraktiv fotball og har vunnet flust med trofeer allerede.

          Kommentar

          • Martin Olsen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jan 2007
            • 186

            #45
            Morten Tandberg har liten trenererfaring, kun 2 år som A-trener. Har ellers vært Junior trener for Bærum. Tandberg har heller ikke det trenerkurset som gjør at han kan være trener i Tippeligaen. Han måtte ha disp. går kurs i 2015. Laget til Tandberg mangler helt klart defensivt struktur, endte med minus i målforskjellen.
            Så meget bra at Runar Kristinson, ble valgt. Med tanke på at han kjenner klubben, personer i Lillestrøm, meget sterk spillerfortid, over 100 landskamper for Island. kan ta med seg litt fra Islandsk Spillerutvikling. Så dette er det beste valget for LSK

            Kommentar

            • Klimtkongen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2014
              • 419

              #46
              Får håpe du har rett. Jeg er uenig i at uerfarne trenere ofte kommer med negativ fotball, men jeg vet ikke om det er vits i å ta den diskusjonen videre.

              Jeg mener det hadde vært bedre med en trener som ikke selv var inne i en bratt læringskurve når vi selv skal satse på spillere som også er det.

              Håper jeg tar feil, men jeg hadde gjerne sett at vi satset på rutine som trener til økonomien er i orden og vi kan være litt mer ambisiøse igjen.

              Uansett er det ikke snakk om ikke å støtte opp nå som valget er tatt. Beklager at jeg ikke klapper så det svir i hendene, men det må da være lov å være litt skepstisk?

              Kommentar

              • Klimtkongen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2014
                • 419

                #47
                Leste på VG-forumer at Tandberg kom til å bli assistent hos søpla. Vet ikke om det er noe i det da. Nå ble det uansett ikke han. Hadde han fått jobben her så hadde det vært det samme man kunne si om han. Mangel på rutine.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                  Morten Tandberg har liten trenererfaring, kun 2 år som A-trener. Har ellers vært Junior trener for Bærum. Tandberg har heller ikke det trenerkurset som gjør at han kan være trener i Tippeligaen. Han måtte ha disp. går kurs i 2015. Laget til Tandberg mangler helt klart defensivt struktur, endte med minus i målforskjellen.
                  Så meget bra at Runar Kristinson, ble valgt. Med tanke på at han kjenner klubben, personer i Lillestrøm, meget sterk spillerfortid, over 100 landskamper for Island. kan ta med seg litt fra Islandsk Spillerutvikling. Så dette er det beste valget for LSK
                  Laget til Tandberg har suverent minst ressurser av alle lag i divisjonen. Man kan velge å snakke om struktur, men til syvende og sist handler det om kvalitet. For meg blir det helt feil å dra minusmål som argument når man trener et lag frem til noe ingen forventer utifra det man har å rutte med. Man må huske at han tross alt har en del felles med mannen vi til slutt valgte, først og fremst det at begge får mye ut av lite og liker å jobbe med de forutsetningene.

                  Når valget falt på Kristinsson har jeg ingen problemer med det, spesielt ikke etter hva han har sagt og hva han virker å ha av planer for LSK. Klubben har gjort et kjempevalg og prosessen mange stilte spørsmål ved er det egentlig ikke lenger noen grunn til å betvile. Og Tandberg er fortsatt et av landets aller mest spennende treneremner, dritt om han forsvinner til søpla med den linken LSK gjennom årene har hatt til både han og Bærum.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎