Hovedsponsor 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • barte
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2011
    • 145

    tullebukk har sikkert rett.banen våres vil altid forbindes med Åråsen uansett om noen kjøper navnet!vi får satse på hovedsponsor.men kan ikke si jeg er veldig optimistisk!

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      Det er selvsagt stor forskjell på å legge sitt navn på et nytt signalbygg som DNB-Arena er, kontra en stadion med masse historie der alle har fått navnet inn med morsmelken.

      Kommentar

      • Dinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 884

        Det er mulig Petter, likevel tror jeg veldig lite på Tullebukk sin antydning på 1m i året. Men poenget er godt likevel. Videre er DNB og Telenor store arenaer for både sport og konserter. De har en helt annen kommersiell betydning enn Åråsen. Om gutta på Åråsen potensielt BARE klarer å klemme ut potensielt 1m for rettighetene så tar jeg av meg hatten og kaster den i Nitelva. Uansett, da anser jeg den saken som død.
        twitter @amundsakis
        ΘΥΡΑ 13

        Kommentar

        • PetterH
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2012
          • 668

          Om klubben hadde sett nytten av å ha både et kvinne og herrelag i toppen, så var denne perioden nå ideell for et sponsorsamarbeid siden begge lag skal ha ny hovedsponsor.
          Nå har DNB re-signert for jentene med en ny og mer omfattende avtale, håper det også kunne blitt alternativet for herrene. Sammen er man sterkere!

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            Er det ca 2,5 år de har jobbet med hovedsponsor nå? Må være ny rekord. Om noen er ansatt på marked kan de umulig jobbe. Dette er skamfullt.

            Kommentar

            • Tittil
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2009
              • 341

              Markedsavdelingen er underbemannet og har etter det jeg har blitt fortalt nok med å reforhandle og fornye alle de mindre sponsoravtalene som gikk ut i fjor. Lite tyder på at LSK er i nærheten av å få en hovedsponsor på plass

              Kommentar

              • Klimtkongen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2014
                • 419

                Pinlig. Vi er vel nå eneste lag uten hovedsponsor?

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9413

                  Opprinnelig skrevet av Tittil
                  Markedsavdelingen er underbemannet og har etter det jeg har blitt fortalt nok med å reforhandle og fornye alle de mindre sponsoravtalene som gikk ut i fjor. Lite tyder på at LSK er i nærheten av å få en hovedsponsor på plass
                  Glemte å forklare tommel'n ned.

                  Som mer går på at det må vel være smart å være "godt" bemanna her?

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av Tittil
                    Markedsavdelingen er underbemannet og har etter det jeg har blitt fortalt nok med å reforhandle og fornye alle de mindre sponsoravtalene som gikk ut i fjor. Lite tyder på at LSK er i nærheten av å få en hovedsponsor på plass
                    Men må da være verdt å få inn en mann til en mill i året som kan jobbe mot dette. Alt over millen fyren får inn er profitt. Jeg forstår det virkelig ikke. Vi sparer oss til fant og vel så det.

                    Kommentar

                    • PetterH
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2012
                      • 668

                      Jeg skjønner det bare ikke. Opplys meg gjerne dere som har mer peiling.
                      Men nå skal vi altså la #vierlsk kampanjen fylle opp for hovedsponsorplassen i 2015 også?
                      Kunne de bare ikke solgt den så høyt som mulig, og latt #vierlsk rulle ved siden av?
                      Personlig begynner det å irritere meg litt, og lysten til å støtte opp økonomisk blir ikke akkurat større når man får en følelse av at de igjen skal lene seg på giverstøtten til sine tilskuere, som allerede har gitt masse ved tidligere anledninger.

                      Kommentar

                      • MobBoss
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 900

                        Opprinnelig skrevet av Dinho
                        Jeg er veldig redd for at "Åråsen Stadion" ryker snart...

                        Om hovedsponsoren får navnrettighetene for Åråsen samt logo på brystet, kunne man ha snakket om 15-20 millioner om året.

                        "Emirates (Åråsen) Stadion"
                        Navnet skal etter det jeg erfarer være priset til 11mill over tre år

                        Invicta

                        Ingen er større en klubben

                        Kommentar

                        • BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1408

                          Opprinnelig skrevet av PetterH
                          Jeg skjønner det bare ikke. Opplys meg gjerne dere som har mer peiling.
                          Men nå skal vi altså la #vierlsk kampanjen fylle opp for hovedsponsorplassen i 2015 også?
                          Kunne de bare ikke solgt den så høyt som mulig, og latt #vierlsk rulle ved siden av?
                          Personlig begynner det å irritere meg litt, og lysten til å støtte opp økonomisk blir ikke akkurat større når man får en følelse av at de igjen skal lene seg på giverstøtten til sine tilskuere, som allerede har gitt masse ved tidligere anledninger.
                          Spot on!

                          Jeg gir ikke en krone hvis de forventer å få noe i nærheten av det de fikk i fjor… Folk har gitt over evne for å hjelpe klubben, og det kan og skal ikke klubben forvente!!

                          Kommentar

                          • Langballa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2014
                            • 321

                            får som i fjor... 200kroner per seier 50 for uavgjort og 10kr per mål

                            Kommentar

                            • Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

                              VIERLSK-stadion.

                              Kommentar

                              • Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

                                Opprinnelig skrevet av Ola
                                VIERLSK-stadion.
                                #HERERÅRÅSEN-Norges tøffeste stadion
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914



                                  Synes det er åpenbart hvem som burde melde seg som hovedsponsor i år.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • Dinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 884

                                    Vi MÅ signere en hovedsponsor i 2015. Alt annet vil være en tragedie. Felleskjøpet på brystet, Felleskjøpet Åråsen Stadion, Felleskjøpet-Hallen. Årets Felleskjøpet spiller. Dagens felleskjøpet Kanari-Fugl. Gi dem eksponering. På hjemmesider, på sosiale medier, Tv. Doble eksponeringen av hovedsponsorens logo og brand med alt som har med LSK å gjøre. Gi dem merverdi i det å være hovedsponsor så mye som mulig. Øk verdien på alle kreative måter som gir både mening og betydning. Vi må ha en hovedsponsor i 2015, IKKE #VIERLSK. Jeg bidrar til #VIERLSK på betingelse at en hovedsponsor kommer inn. Ikke før.
                                    twitter @amundsakis
                                    ΘΥΡΑ 13

                                    Kommentar

                                    • Frode D. Homb
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 982

                                      Få fart på LSK-posten og LSK-avisa og skap en kulturbærer for LSK. Folk vil lese litt tyngre saker om LSK enn å høre LSK-spillere fortelle om vinden på La Manga.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Felleskjøpet, Kunnskapsbyen/Varemessa, industrifelt over hele Romerike og en haug av entreprenører som skal inn å gjøre Lillestrøm til en ordentlig by i åra fremover. Milliarder på milliarder av kroner i sving. Sa ikke Per Mathisen for noen år siden at intet sted i landet ligger mer sentralt enn nettopp Lillestrøm? Vel, han får ikke mindre rett slik utviklinga går, LSK har muligheter ingen klubber i landet kan overgå og bare noen ytterst få tangere. Ingen har mindre grunn til å synes synd på seg selv, det handler om å tenke nytt når nye utfordringer kommer.

                                        Snakker man ikke sammen lenger? En kommune som er livredd for utgifter må da også se verdien i at LSK finner seg en hovedsponsor, slik ting har utviklet seg. Så slipper de klubben bankende på døra med bønn om midler til å overleve. Det er jo en gjensidig gevinst her, LSK vil være det nordmenn forbinder Lillestrøm og kommunen med også i overskuelig fremtid. Man hjelper hverandre. Sett krav til bedrifter som vil slå seg ned eller jobbe her, støtt idretten og lokalsamfunnet! Og bruk RB som en brekkstang/utpresser/torpedo whatever.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Dette er enkelt, uten hovedsponsor i 2015 MÅ noen gå. Å selge Norges tøffeste & beste fotballklubb bør ikke være så vanskelig! Klarer dem ikke det, kan de bare gi opp..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎