Mjøndalen - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1216

    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Den hetsingen dere snakker om, jeg ønsker eksempler.
    Da kan du f.eks bevege deg inn siste kamptråd for vårt 2 lag. Pinlig affære å lese dessverre. Nå vet ikke jeg om du var en av de, men det spiller fint liten rolle egentlig.

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2889

      Opprinnelig skrevet av knut
      Fugl1120 er en av de mest reflekterte brukerne på forumet. Så posten hans bør ikke avfeies "som drit" bare fordi posten er "negativt" / mer realistist (i mine øyne).
      Innlegget kl 22:27 i går var et særdeles dårlig eksempel på det. Jeg kan ikke se at noe av min kritikk mot det han skrev er imøtegått.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2889

        Opprinnelig skrevet av Totti21
        Når det er sagt, så anbefaler jeg også deg å se kampen på nytt før du henger ut en medsupporter for å være negativ til prestasjonen i går på tross av en komfortabel (ekstremt deilig) seier. Prestasjonen til laget står overhodet ikke i stil til resultatet,
        Jeg har ikke sagt at det ikke var ting man kan peke på av feil i kampen, vi hadde blant annet en på midtbanen som er flink til å takle, men som både i gårsdagens kamp og så langt i sesongen dessverre har vist en pasningskvalitet langt under hva man kan forvente av en TL-spiller. Men kampen sett under ett, er prestasjonen mer enn godkjent. Og, jo, resultatet er et resultat av prestasjonen til et samlet lag. Dette var ikke en 90 minutter lang enkeltmannsprestasjon av Fred Friday og Arnold Origi.

        Kommentar

        • Pingla
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 367

          Jeg synes vel generelt at den værste hetsen jeg ser her på forumet, er den som rettes mot meddebatantene sine her på forumet for å hetse eller være alt for negative (hvilket jo i seg selv er litt spesielt).

          Når det er sagt, så er jeg enig i at man (og jeg er absolutt ikke flink nok sjøl) bør vise litt måtehold i når og hvordan pepper'n serveres.
          Men hvis man ender opp i et forum hvor alle skal være enige og alt er rosenrødt, blir det stusselige greier.

          Med takhøyde, samt respekt for både andre skriblere og spillerne på banen, så bør det vel være greie tilstander her?
          ¯\_(ツ)_/¯

          Kommentar

          • MoBee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 958

            Jeg er helt enig med Fugl1120 jeg. Og jeg håper spillerne selv også ser det sånn. Dersom de tenker at dette var bra kamp og at resutatet gjenspeiler kampen, så taper vi tosifra på søndag.
            TO ting gjorde dette til en suveren kveld: Origi og Friday. Friday virket som om han var en meter høyere enn alle.
            Forsvaret var mange ganger på nivå med Stabæk-kampen og frem til en en så var LSK svært svake både spillemessig og, og det skremmer meg mest, mentalt. Så ut som ingen ville.

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Mye overdramatisering her nå. Fantastisk deilig og ikke minst veldig viktig med en seier. Kan ikke tenke meg at Fugl1120 og de andre har noen som helst intensjon om å "dysse ned" stemninga her inne.

              Men faktum er at:
              - Vi var ganske svake frem til utligninga
              - Utligninga er et flaksemål av de sjeldne.
              - Vi er heldige som ikke får en i fleisen etter hjerneblødning i forsvaret

              Når det er sagt, så var det tendenser fra fjoråret i spillet vårt etter utligninga. Syntes spesielt Johan stod fram på midten da. Men selv om lagprestasjonen i sin helhet overskygges av en spiss som endelig får ting til å stemme, så håper jeg (og tror) at man er klar over at det må strammes opp betraktelig i forsvarsrekka. Klareringer rett i motstandernes føtter og hårreisende balltap på midten må lukes vekk. Mot de tre neste motstanderne blir man knallhardt straffet for slike feil. Om vi har hatt marginer mot oss i de forrige kampene, så hadde vi definitivt marginene med oss i denne kampen.

              Satser på at vi tar vare på godflyten vi har fått i det offensive spillet, samtidig som at det strammes opp bak. Da er det ikke urealistisk med 5-6 poeng på de tre neste.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Intervjuet på CMore med Kippe rett i etterkant av kampen levner jo ingen tvil om hva også kapteinen vår mener, i går var det angrepet vårt som vant kampen. På spørsmål om denne seieren ikke var veldig overbevisende sa han tydelig mellom linjene at det var mye å rette på, og det er bra. De lever tross alt av dette, og på vår lidenskap.

                Hets er nærmest ikke-eksisterende her inne. Til det er vi altfor vant til opp- og nedturer. Sånt som RBKs Mikkelsen har fått gjennomgå ligger langt, langt nærmere. Eller TILs Lekstrøm, også i lokalavisa der oppe.

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                  Men faktum er at:
                  - Utligninga er et flaksemål av de sjeldne.
                  Selvfølgelig er det glid at skuddet går via labben til Arneberg(?) og får en fin, nesten umulig bue, men skuddet kunne muligens gått direkte inn også.

                  Og forut for goalen setter vi jo opp et aldeles fantastisk angrep, eller setter oss i en god posisjon/får MIF til å rygge veldig, så flaksemål av de sjeldne syns jeg blir litt sjølpissing. Stian har ball på 35-40 meter, spiller en pressa Johan helt ute ved sidelinja like inne på Mjøndalens halvdel, noe han løser brillefint med en grisedeilig cruyffvendingspasning inn til Fofana, som med ett touch på utsida av høyra spiller Friday igjennom mot en kraftig ryggende forsvarsrekke. Hadde skuddet hans gått direkte inn i lengste, hadde vi snakka et av tidenes LSK-mål, helt uten å kødde eller glemme røttene våre (vi har sju touch totalt inkl. Stians pass).
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2889

                    Opprinnelig skrevet av andee
                    Selvfølgelig er det glid at skuddet går via labben til Arneberg(?) og får en fin, nesten umulig bue, men skuddet kunne muligens gått direkte inn også.

                    Og forut for goalen setter vi jo opp et aldeles fantastisk angrep, eller setter oss i en god posisjon/får MIF til å rygge veldig, så flaksemål av de sjeldne syns jeg blir litt sjølpissing. Stian har ball på 35-40 meter, spiller en pressa Johan helt ute ved sidelinja like inne på Mjøndalens halvdel, noe han løser brillefint med en grisedeilig cruyffvendingspasning inn til Fofana, som med ett touch på utsida av høyra spiller Friday igjennom mot en kraftig ryggende forsvarsrekke. Hadde skuddet hans gått direkte inn i lengste, hadde vi snakka et av tidenes LSK-mål, helt uten å kødde eller glemme røttene våre (vi har sju touch totalt inkl. Stians pass).
                    Helt riktig. Skuddet til Friday kom ikke ut av det blå. Det var et resultat av en god lagprestasjon som satte Fred opp i den riktige posisjonen til å skyte, og skuddet var veldig bra også før det traff beinet til forsvareren. Du kan si at det var flaks at ballen da fikk en bue og dalte ned i hjørnet. Men det var også millimetere fra å være et kanontreff fra 25 meter rett på gållen. Folk her inne snakker som om 4-1 var et ran, og at vi egentlig spilte en pissedårlig kamp. Det var mye å sette fingeren på, javisst, men vinner man 4-1 etter gode prestasjoner – enkletvis og som lag – så bør man unne gutta å sutte på den karamellen. Også de som ikke bidro like strekt til alt det positive.

                    Kommentar

                    • Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

                      Forsvarsspillet vårt er ikke bra. Timingen i hodespillet, tøffheten i egen boks og markeringene på defensiv dødball er rett og slett ikke bra nok. Mjøndalen var farlig stort sett hver gang de hadde dødball. Likevel vinner vi overbevisende og fortjent. Vi skaper minst 7 målsjanser, men er nok i overkant effektive for å være et lag på bortebane. Likevel er kampen Summa summarum positivt for vårt vedkommende. På søndag må de defensive sitte prikkfritt. Vi må knyte igjen bak og håpe at våre offensive spillere har dagen.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3163

                        Opprinnelig skrevet av fredpet76
                        Da kan du f.eks bevege deg inn siste kamptråd for vårt 2 lag. Pinlig affære å lese dessverre. Nå vet ikke jeg om du var en av de, men det spiller fint liten rolle egentlig.
                        Nå venter jeg egentlig på at Knut legger inn "barn av regnbuen", men siden han ikke har gjort det:

                        Så du kampen til 2.laget? Hvis du gjorde det så vil du se at det pinlige på ingen måte er kritikken enkelte kom med her, men det som ble levert på banen. Hvis du yter ditt beste og taper, så er det helt greit. Hvis du ikler deg gult og svart og blir massakrert fordi du ikke prøver, så er det noe helt annet. I den kampen var det etablerte navn som demonstrerte dårlige holdninger herfra til månen, som knapt gadd å forsøke og trampa på lagets ære. Det første til at alt ramlet sammen. Til slutt gadd vi ikke sette mur på frispark mot engang, og igjen - det var ikke først og fremst unggutta som senket oss i denne kampen.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          ITS FRIDAY IM IN LOVE!

                          Gratulerer til alle, og spesiell takk til oss som var der. Ja, vi sleit litt første halvtimen, men stoppera var skikkelig på. Gav alt. Nesten uvirkelig at det snudde sånn som det gjorde, men jeg trur vi hadde klart det uansett. De hadde ikke mer å by på, og EK + F + F kom sterkere og sterkere. Trengte ikke bruke Riise offensivt på slutten hell, for vi kjørte på venstre ved Stian Ringooooo.

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1467

                            - På tide med NY KAMPTRÅD??

                            Kommentar

                            • gorken
                              Administrator
                              • May 2006
                              • 1483

                              Opprinnelig skrevet av Tvilling
                              - På tide med NY KAMPTRÅD??
                              Ja, hva venter du på? Lag den, da vel.
                              I have this condition.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                I en topoengsliga ville vi holdt syvende plass av seksten. Dette slår meg som mulighetenes liga, det er så mange dårlige lag, så mange dårlige klubber, så mange fucking amateurs at dersom vår kjære islending bare får litt skikk på gutta, så kan vi kose oss der oppe på øvre halvdel. Vi er LSK, vi er proffe for faen. Vi oppfant proff i en liga av bakstrevere. Vi har mer talent i stallen enn de fleste, det viste Friday i går. Vi har Lundemo tilbake etterhvert også. Vi har masse gode spillere, landets beste fans. Vi har en sabla bra keeper i Origi. Kristinsson du ha en jobb å gjøre, forutsetningene er faktisk nokså gode de. Bjarmann får fortsette å se etter talenter, Kristinsson gjøre max utav de han til enhver tid har. Herre, så godt det ville vært med tre poeng vs. underklassen nå. Det er jo en klubb vi skal banke, lett. Gå inn til RBK kampen med tre strake inkl cup, 2-3-1 og et lastebillass med selvtillit... Bare tenk dere Rekdals reaksjon etter et tap. Er ikke det god motivasjon for spillerne, vet ikke jeg. Har på følelsen at Knutzon kommer til å skinne vs slumsøstrene. Og at resten av gutta følger opp!!! Her er det bare å melde seg på og ta en Fred Friday, gutta. Dere spiller mot søppel, human waste. Da skal vi vise hvem vi er, og vinne.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2889

                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  I en topoengsliga ville vi holdt syvende plass av seksten. Dette slår meg som mulighetenes liga, det er så mange dårlige lag, så mange dårlige klubber, så mange fucking amateurs at dersom vår kjære islending bare får litt skikk på gutta, så kan vi kose oss der oppe på øvre halvdel. Vi er LSK, vi er proffe for faen. Vi oppfant proff i en liga av bakstrevere. Vi har mer talent i stallen enn de fleste, det viste Friday i går. Vi har Lundemo tilbake etterhvert også. Vi har masse gode spillere, landets beste fans. Vi har en sabla bra keeper i Origi. Kristinsson du ha en jobb å gjøre, forutsetningene er faktisk nokså gode de. Bjarmann får fortsette å se etter talenter, Kristinsson gjøre max utav de han til enhver tid har. Herre, så godt det ville vært med tre poeng vs. underklassen nå. Det er jo en klubb vi skal banke, lett. Gå inn til RBK kampen med tre strake inkl cup, 2-3-1 og et lastebillass med selvtillit... Bare tenk dere Rekdals reaksjon etter et tap. Er ikke det god motivasjon for spillerne, vet ikke jeg. Har på følelsen at Knutzon kommer til å skinne vs slumsøstrene. Og at resten av gutta følger opp!!! Her er det bare å melde seg på og ta en Fred Friday, gutta. Dere spiller mot søppel, human waste. Da skal vi vise hvem vi er, og vinne.
                                  Word!

                                  Og, vi har Ofkir, Krogstad, Kolstad, Brændsrød, Sheriff, Nordermoen, Peder Kristiansen... Framtida er svart&gul og lys! B-)

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎