Lillestrøm SK vs Viking FK, Søndag 7/6 kl 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13244

    Drit en lang en i Dildo, Dos Centimetros, Wiener-Jackobsen og Daily Wanking. De skyter med løskrutt i pungen, ekspertisen er her inne.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
      Jeg for min del er motstander av at høyreekstreme skal få "lov til" å uttale seg om den erklærte venstrradikale Egil "Drillo" Olsen på offentlige nettsider. Hva de gjør hjemme på dassen driter jeg i.

      Innlegget ditt er så fullt av dritt, feil og logiske kortslutninger at det ikke er verdt å kommentere nærmere.
      Jøss våknet på Strømmen stadion i dag eller slapp de deg ikke inn på polet?
      Mer røl har jeg knapt ikke lest her inne. Engatroll?

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        Når du blander fotball og politikk, så er det like bra for forumkulturen som det er for magen å blande melk og cola. Det hverken smaker godt, ser godt ut eller gir noen godt for magen å jobbe med.

        Hele LSK kan godt være FRP for min del. Jeg driter i det så lenge LSK vinner kamper. Jeg ser på prestasjonene til både spillere, trenere og ledelse. Jeg er stolt over å være medlem i LSK fordi klubben har stått på egne ben og levert til laud hva gjelder antall sesonger på rappen i toppdivisjonen.
        Vi har også 10 seriemester- og NM-pokaler. Det er det ikke mange klubber som kan matche.
        Last edited by Frode D. Homb; 08.06.2015, 23:41.

        Kommentar

        • nebbjævel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2009
          • 511

          På en måte er det greit at de såkalte ekspertene ikke ser hvor lite det er som mangler før vi er et topplag igjen. Etter kampen på søndag sa Drillo det på nytt: - Jeg kan vanskelig se disse lagene kjempe om medalje.

          Vel, da ser han bort fra at enkelte ting endrer seg sakte, så sakte at det nesten ikke er merkbart. Antall grove pasningsfeil minker, maks balltempo øker ørlite grann fra kamp til kamp, spillerne orker maks innsats i noen minutter lenger, og Fofy dribler fem i stedet for bare fire før han lobber, osv.

          Jeg sier ikke at vi tar medalje i år, men sjansene er større enn på mange år. Så store at oddsen på bet365 nå skal sjekkes. Jo lenger vi flyr under radaren til ekspertene, jo bedre.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Enig med nebbjækelen. Ting endrer seg i fotball. Sakte men sikkert blir lag dårligere (Brann) og noen lag bedre. Vi er på vei opp, og klatrer på tabellen. Sandefjord borte og Odd hjemme, mulig å klatre videre oppover. La Drillo spise sine ekspertuttalelser. Den norske ligaen er jevn, vi er kanskje på det jevne men har endel ekstremferdigheter mange andre ikke har. Nok til en bra plassering. Får Islendingen oss til å funke som lag utover, kan man se opp på tabellen!
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1211

              Husk at Drillo for det meste måler et lags fortrefflighet i intensivitet i forsvarsspillet og her har vi særdeles mye å gå på. I steden for å hundse drillo er det bare å trene enda mere. Heldigvis har Runar økt treningsdosene noe men jeg er sikker på at vi bør trene enda mer.

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                Dommeren lar samtlige Viking-spillere flokke seg rundt Pelle for å provosere han og forventer at Pelle bare skal sitte der og ta det uten noen reaksjon, tragisk! Like tragisk er det at ingen av våre spillere kommer løpende for å forsvare Pelle.
                Hadde det vært ishockey så hadde hele laget vært der og beskyttet og kjempet med sin lagkammerat. Så beklager pelle, hadde ikke trodd att det var så mange kyllinger ute på banen som ikke var klar for å kjempe for og med sin lagkammerat. Håper du i allefall hørte att vi på tribunen kjempet med deg med det lille vi kan, stemmen vår.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Det var da veldig da. Ingen grunn til å legge seg på samme nivå som viking-spillerene. Fyren var ikke akkurat i noen fare og det eneste som hadde skjedd var at flere av våre hadde fått gult kort.

                  Kommentar

                  • S-kill
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jan 2010
                    • 79

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Det var da veldig da. Ingen grunn til å legge seg på samme nivå som viking-spillerene. Fyren var ikke akkurat i noen fare og det eneste som hadde skjedd var at flere av våre hadde fått gult kort.
                    Helt enig i dette. For min del var hele greia mest komisk. Noe av det ynkeligste som finnes er når en gjeng drittunger rotter seg sammen for å lage kvalm over fint lite. Deilig at vi lar Viking ta jobben med å drite seg ut på den måten.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎