Kamptråd: Lillestrøm SK - Sandefjord Fotball, 2.august kl:18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3178

    #21
    Opprinnelig skrevet av knut
    Sandefjord skal moses uansett
    Det er det som skremmer meg litt.Vi har en egen tendens til å vinne når få forventer det, men snuble katasterofalt når vi SKAL eller MÅ vinne.

    Jeg håper og tror, men har ikke vært så nervøs foran en kamp siden bortekampen mot Fredrikstad for 3-4 år siden.

    (Det hører med til historien at vi vant 4-3 i plankebyen og snudde en miserabel sesong der og da).

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      #22
      Tipper det blir en tett og hard kamp, med uavgjort som mest sannsynlig resultat.
      Håper selvfølgelig Knudtzon eller Friday banker inn nok til at vi vinner, men vi sliter virkelig med å score, og få fart fremover når vi får tak i ballen.

      Mulig denne komboen kunne gitt oss nok def. trygg og offensiv kraft til å vinne.
      Origi
      Timisela - Amundsen - Kippe - SMK
      Kolstad - Bonke - Lundemo - Pelle
      Friday
      Knudtzon

      Friday som oppspillspunkt og uromoment bak Knudtzon, med en Lundemo som tar offensivt ansvar og Bonke som står for det defensive.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        #23
        Scorer Fred Friday vinnermålet på søndagen, så bør LSK invitere alle spillere ut på Fridays for seiersmiddag. Vinner LSK på søndag, tar vi et godt steg mot fornyet kontrakt, selv om det er langt igjen. Vi må ha 33 poeng i år, tipper jeg.

        Kommentar

        • krogen
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2009
          • 228

          #24
          Opprinnelig skrevet av G-Man
          Det er det som skremmer meg litt.Vi har en egen tendens til å vinne når få forventer det, men snuble katasterofalt når vi SKAL eller MÅ vinne.

          Jeg håper og tror, men har ikke vært så nervøs foran en kamp siden bortekampen mot Fredrikstad for 3-4 år siden.

          (Det hører med til historien at vi vant 4-3 i plankebyen og snudde en miserabel sesong der og da).
          Jeg føler vi er bedre på MÅ (eksempelvis Fredrikstad borte 2012, som du nevner) enn SKAL (eksempelvis Hønefoss hjemme 2013). Det gir meg litt håp om at vi vinner til søndag.

          Kommentar

          • Frode D. Homb
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 982

            #25
            Svensken hos Nettavisen spiller på borteseier og Sandefjord-seier på søndag, samtidig tror han at LSK hadde sittet igjen med mange penger dersom de hadde solgt Lundemo til IFK før sesongen. Han virker ikke helt opplyst om at LSK ved salg ikke mottar hele summen for Lundemo, for å si det mildt.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #26
              Moses blir for dyr har jeg hørt

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9413

                #27
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Moses blir for dyr har jeg hørt
                Jammensåfintdadakanvijobarehenteenafrikanersomtren gerlengertilpasningstiddasåkonkervijobaresikkertun derveis

                Kommentar

                • Mynten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 484

                  #28
                  En kamp hvor det vil bli lite rom for Erling og andre offensive å løpe i. Her må vi tørre å stå høyt slik at vi har mye folk høyt i banen når vi vinner ballen. Legger vi oss lavt er min tålmodighet med Runar brukt opp.

                  Vi har vist at med de spillerne vi har tilgjengelig/ i form så klarer vi ikke å spille oss til mange gode sjanser i etablert. Står vi høyt har vi muligheten til å ta Sandefjord når de er litt uorganisert bakover. Friday vil bli viktig i en slik kamp.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Ha trua på at vi reiser kjerringa! Dette er en kamp vi MÅ vinne og skal vinne. Vi må tørre å stå høyere i banen samtidig veksle mellom å la de ha litt ball så vi også kan kjøre overganger. Vi er altfor dårlige til å skulle styre spillet og skape sjanser.

                    Håper Pelle får sjansen på venstrekant/spiss (veksle under spillets gang). Vi trenger en som kan dra av en spiller og "leke" seg litt.

                    Origi, Timi, Kippe, Amundsen, Mikke, Ludde, Bonke/Finnur, Kolstad, Ringen, Pelle, Erlingo... Veksle mellom 4-4-1-1 og 4-4-2

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1470

                      #30
                      Hva Sandefjord gjør og hvem de stiller med er for så vidt ikke et stort poeng. Her skal LSK bestemme, prege og vinne.
                      Erik Mjelde (som for øvrig er skadet) sier for den som ønsker å vite: " LSK er klar favoritt hjemme, og skal dominere kampen. Men jeg tror ikke på noen forsvarskamp fra SFs side, og mener at vi kan få til gode overganger"
                      Det har dessuten Lars Grorud fra Fram (som kom onsdag) rett inn i forvarsfireren..

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3178

                        #31
                        Takk og pris at Mjelde er skadet. Ikke bare er han Sandefjords beste spiller, han er også en person og spiller jeg satte stor pris på i gult og svart.

                        Konstanterer også at den harde kjerne her inne vakler i troen. I tippekonkurransen viser fasit så langt: 10-6-3.

                        Selv føler jeg meg som en jomfru 2 timer før skoleballet. Jeg håper det blir deilig, men frykter at det kan gjøre vondt.

                        Vi må ta tak i kampen fra start. Vi må tørre og ville mest - og alt annet enn 100% hele veien er uakseptabelt.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #32
                          Er du sikker på at Mjelde ikke spiller?

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3178

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Er du sikker på at Mjelde ikke spiller?
                            I følge Sandefjord Blad er han ute, Nye stopperen, Lars Grorud starter visstnok. Han kommer fra 2. divisjon, og er således en Erling burde kunne kjøre svimmel.

                            Merker meg forøvrig at tidligere LSK.spiller Nicolai Solberg har skrevet under for sandefjord, men er uaktuell mot oss.

                            Trenger gutta ekstra motivasjon bør de se intervjuet med Bohinen, hvor han uttaler at "LSK er et lag vi absolutt bør slå, selv på bortebane".

                            KILL!!!!!!

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2541

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Tvilling
                              Det har dessuten Lars Grorud fra Fram (som kom onsdag) rett inn i forvarsfireren..
                              Sikkert litt pirk, men har Bohinen lagt om fra tre bak til fire? Han ønsker jo å rykke ned i stede for å endre spillestil. Hadde passet bra om han endrer stil før dagens kamp, da dem har vært så fastlåst til sitt system tidligere at det neppe er gjort i en håndvending å endre stil. På en annen side, så er det neppe noen ulempe om dem ikke endrer stil. Har vel lekket som ei sil i nær sagt alle kamper....
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3178

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Børge
                                Sikkert litt pirk, men har Bohinen lagt om fra tre bak til fire? Han ønsker jo å rykke ned i stede for å endre spillestil. Hadde passet bra om han endrer stil før dagens kamp, da dem har vært så fastlåst til sitt system tidligere at det neppe er gjort i en håndvending å endre stil. På en annen side, så er det neppe noen ulempe om dem ikke endrer stil. Har vel lekket som ei sil i nær sagt alle kamper....
                                I forrige kamp lakk de som en sil i 10 minutter. Deretter la de om og frustrerte rbk resten av kampen.

                                Kommentar

                                • Trooond
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2015
                                  • 1039

                                  #36
                                  Nå bør det bli 3 poeng. Kolstad på høyre, da får vi vel Erling frem som han burde. Men synes det er noe rart at den som gjør det best i 2 div, ikke belønnes med startplass. Nå har de vel gitt opp å beholde plassen alt, og det ser visst ikke ut til å bety noe?
                                  Men alt annet enn 3 poeng vil ovverraske, og være uakseptabelt i dag

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #37
                                    Bonke og Lundemo sentralt, Erling på topp. Runar har endelig tatt til vettet og begynt å høre på forumet!
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • 10theri
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2010
                                      • 438

                                      #38
                                      Bekreftet oppstilling - og jeg liker det:

                                      -----------------------Origi -----------------------
                                      Timisela - Amundsen - KIppe - Mikalsen
                                      ----------------Innocent - Lundemo-----------
                                      ------------Kolstad -
                                      Friday - Ringstad-------
                                      ----------------------Knudtzon------------------
                                      Heia Lillestrøm......

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                                        Bonke og Lundemo sentralt, Erling på topp. Runar har endelig tatt til vettet og begynt å høre på forumet!
                                        Tatt til vettet og tatt til vettet. Er ikke Finnur suspendert?

                                        Kommentar

                                        • Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

                                          #40
                                          Nei, han er nå på benken

                                          Kommentar

                                          Working...