Kamptråd: Lillestrøm SK - Sandefjord Fotball, 2.august kl:18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Kritisere? Jeg aner ikke, så jeg spør.
    Men blir jeg overrasket? Alle spørsmål blir jo tolket som kritikk her.

    Kommentar

    • BroganTrundler
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2014
      • 665

      Finnurlig bytte av Runar etter at Sandefjord reduserer til 3-2. Ville heller sett Ofkir eller Brændsrød for å ta kommandoen og punktere kampen. Heldigvis slapp vi med skrekken i dag selv om Sandefjord absolutt hadde sjansene til å skaffe seg minst et poeng.

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1470

        Opprinnelig skrevet av zkinny
        De fleste har pizza og brus i garderoben etter kamp..... Ikke noe og henge seg opp i
        Her på forumet henger man seg opp i alt som både ER og KAN være negativt... Ingen som sier NOE positivt om NOE..
        Det finnes ingen ting positivt å bygge på, ingen framskritt av noen spillere, disposisjoner eller prestasjoner.. i hvert fall ingen ting som påpekes. ALT tolkes i verste mening.
        2 OMG var dårlig! Det ER helt sant. KIppe sa da også at den var helt under pari!
        Men noe positivt: Byttet ga et knepp bedre grep om midtbanen.
        Synes Friday som oppspillspkt ble en brukbar løsing, og et framskritt jfr disposisjon og prestasjon
        Stian Ringstad er også et lite skritt i riktig retning angrepesmessig. Lundemo hadde mange gode cornere.
        Jeg tror at omgivelsene med fordel bør fremheve alle gode involveringer og framskritt, da vil de kunne forsterkes!

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9413

          Opprinnelig skrevet av zkinny
          De fleste har pizza og brus i garderoben etter kamp..... Ikke noe og henge seg opp i
          Det er det faktisk.

          Om ikke Peppes pluselig har noen nye super-ernæringspizzaer på menyen.

          Uansett, en smådetalj det bør endres på.

          Som toppidrettsutøvere (tihi) er kosthold key.

          Kommentar

          • Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Kristinsson må ut, klarer ikke se noen annen forklaring. Så ut som tap og nedrykk i garderoben, foruten med kristinsson som så t som han nettopp hadde vunnet serien.
            Nå har ikke jeg sett bildene, men kan det tenkes at spillerne rett og slett var litt utlada etter en i overkant spennende kamp? Var i alle fall en følelsesmessig berg og dalbane for min del.
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

            Even Nordlien

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3404

              Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
              Finnurlig bytte av Runar etter at Sandefjord reduserer til 3-2. Ville heller sett Ofkir eller Brændsrød for å ta kommandoen og punktere kampen. Heldigvis slapp vi med skrekken i dag selv om Sandefjord absolutt hadde sjansene til å skaffe seg minst et poeng.
              Ikke uenig med deg, men på det tidspunktet hadde laget klappet sammen så mye at Runar var tvungen til å sette inn en som kunne krige. Hele midtbanen vår var i oppløsning og alt handlet om å holde Sandefjord på avstand. Jeg tror ikke Ofkir eller Brandsrød hadde fått de nødvendige ballene å jobbe med.

              Er litt overrasket over at Lundemo ikke ble byttet ut da han var tilnærmet usynlig i andre omgang.

              Når dette er sagt, så tapte Sandefjord kun 1-2 mot Bart City forrige runde, så laget er nok ikke så ræva som alle går rundt å tror. Likevel, vi burde punktert kampen i annen omgang, men det er vel her mangelen på rutine viser seg.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • PetterH
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2012
                • 668

                Pizza og cola ja. Siden det alltid har blitt gjort på denne måten og alle andre gjør det må det jo være ok.
                Vi må passe oss for konkurransefordeler.

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1227

                  Vi hadde et håribelt pasningspill. 2 av 10 pasninger satt og det kunne virke som om gutta hadde strøm i beina. I dag var det kælk og mæl fra både Kippe og Amundsen og på kantene var det også skralt. 3-5-2 formasjonen deres skjønte vi ingenting av.. Terningkast 1

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                    Nå har ikke jeg sett bildene, men kan det tenkes at spillerne rett og slett var litt utlada etter en i overkant spennende kamp? Var i alle fall en følelsesmessig berg og dalbane for min del.
                    Joda, kan så være.

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1470

                      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                      Nå har ikke jeg sett bildene, men kan det tenkes at spillerne rett og slett var litt utlada etter en i overkant spennende kamp? Var i alle fall en følelsesmessig berg og dalbane for min del.
                      - Kanskje også preget av å ha media i garderoben? Uvant det kanskje?

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Grunnen til pizza og cola er vel raske karbohydrater. Trege karbohydrater gjør at det tar lengre tid til næringen anvendes.

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          fuck this shit! Vi vant! 3 poeng. Det var det aller viktigste idag!!
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9413

                            Opprinnelig skrevet av KFL41
                            Grunnen til pizza og cola er vel raske karbohydrater. Trege karbohydrater gjør at det tar lengre tid til næringen anvendes.
                            Ikke godkjent svar.

                            Finnes andre alternativer.

                            Pizza og brus er for fansen det.

                            Kommentar

                            • Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1470

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Nå må du for faen meg gi deg. Hvem i helvete tror du at du er? Man blir hengt ut for det minste spørsmål her inne. Kvalmt hvordan noen henger seg opp i alt som blir stilt av spørsmål.

                              Dra til helvete med deg. Ut blir så forbanna provosert.

                              jeg stilte et spørsmål jeg ikke kjente svaret på.

                              Dust!!!
                              Jeg siktet ikke til noen enkeltinnlegg - men det totale fravær av NOE positivt fra noen - av det jeg rakk å lese på de siste sidene..
                              Klart man kan stille negative spørsmål. Om du synes jeg er "dust" fordi jeg mener det, får det være din oppfatning.
                              Jeg savner GENERELT her på forumet mye av den viljen til å se etter det positive, som Kanarifansen har vært kjent for i mange år. Som supporter - klart man kan og skal være skuffet over det som ikke er bra nok, men klart at man også skal være optimist - og som supporter også lete etter det positive.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3404

                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Kristinsson må ut, klarer ikke se noen annen forklaring. Så ut som tap og nedrykk i garderoben, foruten med kristinsson som så t som han nettopp hadde vunnet serien.

                                Jeg hadde blitt mer irritert om de hadde feiret etter den andre omgangen. At man forholder seg rolig er helt greit for meg.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1227

                                  Med gule til Kippe og Pelle i dagens match så må de sone mot trøndera.

                                  Kommentar

                                  • AG-3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 1081

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Ser maten de spiser i garderoben etter matchen. Er pizza og cola god restitusjonsmat?
                                    er det ikke vanlig å love pizza, brus og kanskje en is hvis man vinner kampen? Lokket med det mange ganger jeg når jeg trente barnelag. Funker fett!!

                                    Kommentar

                                    • Xavi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 1275

                                      Deilig med seier selv med horribel andre omgang, men som alltid spyr de samme personene eder og galle å gjør kamptråden horribel å lese. I tillegg blir de så sykt defensive når noen faktisk kaller de ut. Finnes ikke noe konstruktivt i hva de kommer med. Takk og god natt.
                                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Ingen forventer at jubelen står i taket etter en seier som dette, men man forventer noe annet enn spillere som ser helt apatiske ut og som sitter i sin egen boble og gomler pizza. Var det dette man åpnet garderoben for? Er det ikke i samsvar med spillerne man gjorde dette og forventet et helt annet samspill med media enn den samme ræva og nervøse medienissen Runar i en annen setting?

                                        Det eneste det er tempo på i LSK er nedbrytningen av det man brukte tre år på å få noenlunde fasong på. Men en ting var det litt kustus på i dag, de offensive dødballene.

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av Xavi
                                          Deilig med seier selv med horribel andre omgang, men som alltid spyr de samme personene eder og galle å gjør kamptråden horribel å lese. I tillegg blir de så sykt defensive når noen faktisk kaller de ut. Finnes ikke noe konstruktivt i hva de kommer med. Takk og god natt.
                                          Så det er så konstruktivt å rakke ned på meddebattanter? Det er det jeg reagerer på. Noen her inne sitter på sin skyhøye hest og har en ovenfra og ned holdning som jeg sjelden ser maken til.

                                          Regner med at meg er en av de du sikter til. Men om du gidder å ikke henge deg opp kun det negative, så vil du se at jeg hyller og kommer med stor grad av positivitet når det er berettiget. Alt til sin tid.

                                          Kommentar

                                          Working...